SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
baasquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist als eenmanszaak ingeschreven
Prestashop gebruikenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Blanco shirtjes beprinten en voor premium prijzen verpatsen
Ah, doe de groetjes aan de chineesjes op alibaba.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prestashopquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar eerst even een wordpress siteje in elkaar flikkeren.
Haha, wel gewoon heavyweight shirtjes hoor. Geen goedkope China troep, voor de eerste test drukken haal ik blanco shirtjes bij de Zeeman en C&A, maar de rest komt gewoon uit de UK voor plusminus zes euro het stuk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Ah, doe de groetjes aan de chineesjes op alibaba.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou toch even rondneuzen op alibaba hoor, ik haalde daar voor 1-2 euro per stuk prima shirts vandaan. Zie mensen er 1.5 jaar later nog steeds in lopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, wel gewoon heavyweight shirtjes hoor. Geen goedkope China troep, voor de eerste test drukken haal ik blanco shirtjes bij de Zeeman en C&A, maar de rest komt gewoon uit de UK voor plusminus zes euro het stuk.
Ja, maar voor een een paar lullige euro's heb ik echte kwaliteit, dan doe ik liever datquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zou toch even rondneuzen op alibaba hoor, ik haalde daar voor 1-2 euro per stuk prima shirts vandaan. Zie mensen er 1.5 jaar later nog steeds in lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Sjezus ik betaal 20 euro voor mijn basis shirts (2x is dat dan)quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:36 schreef TJV het volgende:
Wat ga je er in godsnaam op zetten dat mensen er 45 euro voor betalen? Zeggen dat het voor Movember is?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef TJV het volgende:
Jup, groene shirts met oranje-witte opdruk. Eerst sample laten bezorgen, die ongeveer 300x gewassen en toen 2000 exemplaren besteld.Die fits zijn meestal wel echt waardeloos. Mouwen die 10x te groot zijn bijv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef TJV het volgende:
Jup, groene shirts met oranje-witte opdruk. Eerst sample laten bezorgen, die ongeveer 300x gewassen en toen 2000 exemplaren besteld.ik verwachte een foto van een shirt in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ja klopt, had meerdere samples aangevraagd en van de 8 ofzo zaten er 2 goede bij. Maarja, na 1.5 jaar nog gedragen worden zegt genoeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die fits zijn meestal wel echt waardeloos. Mouwen die 10x te groot zijn bijv.
Nexus 5?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Mezelf maar weer even armer gemaakt met een nieuwe telefoon![]()
#YOLO
had jou niet ingeschat om voor zo'n half brakke samsung te gaan.quote:
Mooi ding, maar om daar nou 250000 euro voor neer te leggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Mijn volgende arm maker.
[ afbeelding ]
Aandachtshoertjes zijn hetquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:18 schreef mschol het volgende:
lach voervoor dit weekend:
https://twitter.com/DJSabroso
echt, wauw..
bij enkele tweets sta ik echt op het punt om te reageren, maar ik reageer maar niet, dat gastje is te laag..
hhhehehequote:
Ja davidquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:30 schreef bobbernaut het volgende:
Wie was die kerel die iets met NFC zocht? David?
Ah thanksquote:
nooit gehad.quote:
Hallonquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:30 schreef bobbernaut het volgende:
Wie was die kerel die iets met NFC zocht? David?
De middeleeuwen belde.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Episch design!
http://www.dpgraph.com/
Oh nee was 25 jaar getrouwd. Oom en tante dus kwamen ze oma en opa ophalen met zo'n taxi en moest ik mee. nu lekker in bedquote:
Ik heb ook zn nummerquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef MineraalWater het volgende:
Ik weet nog wel dat iemand een screamer naar mij stuurde op teamspeak.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:06 schreef MineraalWater het volgende:
Had hem daarna voor een week gebanned
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mama ik wil niet meer
hoeveul BTC hedde gij dan?quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef SosuaCafe het volgende:
http://www.steambits.com/
Steam games voor btc.
Niet heel veel. Meer ltc.quote:
Patience..quote:
Oh, ik zit er meer voor de langere tijd in, proberen mee te gaan op kortdurige schommelingen kan je veel geld kosten.quote:Op zondag 10 november 2013 13:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Patience..
Vanmorgen met dat geschommel wel $20 verdiend.
Knap ook hoe ze zo snel iets kunnen maken wat dan bijv op een huis lijktquote:
Qua spel is het niet geweldig (heb een playthrough gekeken) maar qua verhaal wel erg sterk.quote:Op zondag 10 november 2013 15:55 schreef shaderon het volgende:
Beyond two souls werd toch afgekraakt door nerdcubed?
quote:
Sukkelquote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Adventure time.
Rare tekenfilm trouwens. Niet een aflevering af kunnen kijken.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Adventure time.
ALLE?! 1 toch??quote:Op zondag 10 november 2013 17:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Ok ok. Alle seizoenen staan op netflix. Ik zal het nog een kans geven.
Ik denk dat bob bedoelt allemaal op Netflixquote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Adventure_Time_episodes
Ditquote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik denk dat bob bedoelt allemaal op Netflix
geen. verkopen die android bagger.quote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef bobbernaut het volgende:
Welke Android apps/widgets MOET ik hebben?
Tips?
Applequote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
geen. verkopen die android bagger.
Deze man weetquote:
zakt flink he?quote:
Tinderquote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef bobbernaut het volgende:
Welke Android apps/widgets MOET ik hebben?
Tips?
Ik gok dat 'ie nog wel verder gaat zakken. Heb nu deel ltc en deel btc.quote:
Ohja!quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
geen. verkopen die android bagger.
quote:
idd. Z'n ouders kunnen t terugvragen volgensmij.quote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef TJV het volgende:
Je bent nog geen 18, volgens mij mag je niet eens wat kopen daar.
Tja heb al betaald hequote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef TJV het volgende:
Je bent nog geen 18, volgens mij mag je niet eens wat kopen daar.
DAT MOESTquote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heb je dan ook je betaal gegevens ingevuld ooit_
Ja is weer zo'n gedoe denk ik, en wss is t veel gezeik en weinig resultaat.quote:Op zondag 10 november 2013 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
idd. Z'n ouders kunnen t terugvragen volgensmij.
Is niet rechtsgeldig.quote:Op zondag 10 november 2013 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tja heb al betaald he
[..]
DAT MOEST
[..]
Ja is weer zo'n gedoe denk ik, en wss is t veel gezeik en weinig resultaat.
Mja boeiend, ik heb binnenkort toch een paar dagen vrij
Yo blijf dan gewoon hier dikke flikker. Mooie plek in de OP alles, niet dat faggot even langskomen en dan weer weggaanquote:
Lekker baken en dan pas kijken, alcohol/wiet maakt die serie echt fan-tas-tisch.quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Adventure time.
Jaquote:Op zondag 10 november 2013 20:51 schreef Mender het volgende:
Hebben jullie de southpark episode over Minecraft al gezien?
Jaloers op een limburger?quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef MineraalWater het volgende:
Jaloers dat je niet NL-bilingual bent.
10 jaar te laat. Ik deed dat met beavis&butt head en ren and stimpy.quote:Op zondag 10 november 2013 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lekker baken en dan pas kijken, alcohol/wiet maakt die serie echt fan-tas-tisch.
Vlaai is ook in utrecht te krijgen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tuurlijk, Mooie landschappen, veel te doen, lekkere vloai. Heerlijk man
Ik had hem uit mn myat gehaald per ongelukquote:Op zondag 10 november 2013 20:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yo blijf dan gewoon hier dikke flikker. Mooie plek in de OP alles, niet dat faggot even langskomen en dan weer weggaan
Oei dat raakt mij wel hard.quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik had hem uit mn myat gehaald per ongeluk
quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef MineraalWater het volgende:
everybody look what's going down
wow tering dat is echt HEUL ergquote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://instagram.com/p/gjJS8PNpjD/al die mtv zombies met hun smartphony
jezus. Welk concert is dat?quote:Op zondag 10 november 2013 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
http://instagram.com/p/gjJS8PNpjD/al die mtv zombies met hun smartphony
Oh, hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 10 november 2013 22:43 schreef TJV het volgende:
Zit wat administratieve dingen voor mijn werk te doen en ik heb nog zoveel vakantiedagen staan dat ik de rest van dit jaar verlof kan nemen. Jammer dat het zonder mij in de soep loopt.
Ik app je mn adresquote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef MineraalWater het volgende:
Bijna 18 btw. Zal iedereen wel een kaartje sturen
silver scrubquote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FUCKING SILVER FAGGOTS
WIE DOET MIJ WAT
WIE DOET MIJ WAT
quote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef Ame_thyst het volgende:
gefeli aldie, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
met wat?quote:Op zondag 10 november 2013 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Morgen even de hele dag naar gold spelen
quote:
origineel dat wel.. maar heb al direct medelijden met zo'n kind..quote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
http://instagram.com/p/gkUAjqpPmy/
[ afbeelding ]
Lekker gesynced dat geluid.quote:Op maandag 11 november 2013 09:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt treurige docu.
Over second life etc. Staat op netflix
Zijn nog genoeg mensen die het spelenquote:Op maandag 11 november 2013 11:55 schreef Ame_thyst het volgende:
dat is toch al jaren zo dood als het maar zijn kan
Dat had ik ook, maar laat ik daar maar niet weer aan beginnen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:01 schreef Curlbrah het volgende:
Sommige lui verdienen daar goed cash aan dat Second Life.
Maar goed, blijft wel enigzins kansloos tbh.
Over kansloos gesproken, heb zelf stiekem zin om die wow expansion te checken wanner hij uitkomt.
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.htmlquote:
thx!quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef MineraalWater het volgende:
Heb heel erg poep internet kijk thuis eveb
quote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef bobbernaut het volgende:
Hmm heb mijn screenprotector van mn S4 er erg mooi op geplakt![]()
langzaam erop laten vallen en nog met een pasje strijken, had 2 kleine bubbeltjes die ik er daarna meteen had uitgehaald dmv een pinpasquote:
Zou je niet voor een xeon e3'tje gaan?quote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html
Als ik hier 16 of 32GB ram in stop is die dan ook een beetje goed voor virtuele machines (IT opleiding volgend jaar etc.) of heb je dan ook een nieuwe cpu nodig?
Lekker systeem hoor, Met 8GB zit je meestal gewoon goed met Virtuele machines. Ik heb er zelf wel 16 gig nu in omdat ik ook altijd Photoshop en Ilustrator gebruik.quote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)reamgamesysteem.html
Als ik hier 16 of 32GB ram in stop is die dan ook een beetje goed voor virtuele machines (IT opleiding volgend jaar etc.) of heb je dan ook een nieuwe cpu nodig?
Mja, als ik wat geld overhou neem ik gewoon 16GB, ander kan ik het er altijd nog bijkopen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lekker systeem hoor, Met 8GB zit je meestal gewoon goed met Virtuele machines. Ik heb er zelf wel 16 gig nu in omdat ik ook altijd Photoshop en Ilustrator gebruik.
Is gewoon kut dat RAM nu flink duur is.
Helemaal undercover met zn fopneus enzoquote:Op maandag 11 november 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Jezus, ik kijk undercover in Nederland. Die gast kan echt niet parkeren
ey! Wa zedde gij nou over ons schonne Helmond?!quote:
Ghehe, Nee sorry maar Helmond lijkt mij zo KUT om in te wonen zeg.quote:Op maandag 11 november 2013 17:27 schreef Mender het volgende:
[..]
ey! Wa zedde gij nou over ons schonne Helmond?!
Hihi grapje. Ik woon (gelukkig) niet in Helmond
jeesh. Is er zoveel veranderd dan? Heb niet echt meer mc kunnen spelen. Meer dan 1.5min zonder crash althans.quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Nog wat zitten lezen betreft nieuwe FTB versies, komt er op neer dat er in 1.7 zoveel veranderd is dat er dit jaar ieder geval geen nieuwe packs uitgebracht kunnen worden. Forge alleen gaat al maanden duren om te fixen.
hebben het over 500.000 regels code die veranderd zijn in MC, dus ja vrij veelquote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jeesh. Is er zoveel veranderd dan? Heb niet echt meer mc kunnen spelen. Meer dan 1.5min zonder crash althans.
Hoop nieuwe biomes, of biome varianten. Hoop nieuwe bloemen, 2 nieuwe bomen, wat decoratie blokjes, 16 kleuren stained glass en hardend clay. Dat was het eigenlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jeesh. Is er zoveel veranderd dan? Heb niet echt meer mc kunnen spelen. Meer dan 1.5min zonder crash althans.
Block ID's afgeschaft, nieuwe geluids engine etc. heel veel achter de schermen veranderd, voor de speler is dat niet echt opvallend maar voor mod bouwers betekend het hun werk praktisch herschreven moet worden. Denk ook dat heel wat modbuilders beetje uitgekeken zijn op MC en elke keer weer al die veranderingen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoop nieuwe biomes, of biome varianten. Hoop nieuwe bloemen, 2 nieuwe bomen, wat decoratie blokjes, 16 kleuren stained glass en hardend clay. Dat was het eigenlijk.
Nee, dat soort dingen idd niet. Maar dat is wel mooi zuig voor die modders dan, die API schiet ook niet echt op.quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Block ID's afgeschaft, nieuwe geluids engine etc. heel veel achter de schermen veranderd, voor de speler is dat niet echt opvallend maar voor mod bouwers betekend het hun werk praktisch herschreven moet worden.
nog steeds op 3b2bb53nbt ?quote:
Ehm. totalvamp. Jumpv e.d.quote:
oh mja ik maak wel nieuwequote:
Of je download rollercoaster tycoonquote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef mschol het volgende:
voor de mensen die nog een gevangenis willen runnen:
https://www.humblebundle.com/store
Prison architect is in de aanbieding..
Nog steeds overpriced. Hoewel het een leuke game is.quote:Op maandag 11 november 2013 22:19 schreef mschol het volgende:
voor de mensen die nog een gevangenis willen runnen:
https://www.humblebundle.com/store
Prison architect is in de aanbieding..
nee, das een totaal ander soort gamequote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Of je download rollercoaster tycoon![]()
ik vind 11 euro voor een spel niet bepaald overpriced.. ja het is in alpha.. maar je krijgt uiteindelijk wel toegang tot het volledige spel..quote:Op maandag 11 november 2013 22:22 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nog steeds overpriced. Hoewel het een leuke game is.
Je klikt op het potloodje, dan teken je, klik nog een keer, en dan op het schermquote:Op maandag 11 november 2013 22:30 schreef d4v1d het volgende:
Hoe de fuck voeg je text toe aan een snapchat
foto'tjes aan elkaar sturen over totaal onbelangrijke niet interessante dingen die je dan vervolgens maar voor 10 seconden kan zien..quote:
Snapchat niet kennenquote:
quote:
Nee dat is tekenen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je klikt op het potloodje, dan teken je, klik nog een keer, en dan op het scherm
ps wats je snap
Koenii ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |