Dat donkere meisje!quote:
Wegmisbruikersquote:
Je *liefje* is aant schaatsen doosquote:
2, die komt niet langs Coos.quote:Op zondag 10 november 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh....
[..]
Die vind ik mooi!
Maar euh, welke lijn was dat dan? Want dan hoeven we volgende keer niet te rennen vanaf Coos? Vroege vogel jij.
Sven zijn staartje gekeken?quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef Toverheks het volgende:
He pikketrekker, morgenochtend 5 uur.ijzersterke tekst van Luther![]()
en Ja Mar net ff staartje Sven meegekeken
Gemiste programma's is een uitkomst!quote:Op maandag 11 november 2013 02:58 schreef chufi het volgende:
Sven is allang binnen en weer eens Penoza gemist
Die moet ik vandaag ook ff terug kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 08:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gemiste programma's is een uitkomst!
Bij mij is ie al begonnenquote:Op maandag 11 november 2013 11:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Die moet ik vandaag ook ff terug kijken.
Heb weleens gewacht tot een heel seizoen afgelopen was en dan in 1 keer terug kijken, maar had nu het geduld nietquote:
Oeh, goed dat je het even aanhaalt, vanavond maar uit eten en zo die kleine bedelaars ontlopenquote:
Makandra is wel een aanrader ...quote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Oeh, goed dat je het even aanhaalt, vanavond maar uit eten en zo die kleine bedelaars ontlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |