Zeker in Amsterdam, heb hier nog geen overstekende lantaarnpalen gezien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die klote mobiele lantaarnpalen,levensgevaarlijk zijn ze, moesten ook verboden worden
Iedereen zit op de Vlemmix-chat.quote:
OOOOHH SHE TAKES CARE OF HERSEEEEEEEEEEEELFquote:Op zondag 10 november 2013 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
He jij! Ik zat net aan je te denken. Dat ik hoopte dat we elkaar niet toevallig tegen waren gekomen terwijl ik luid met mijn mp3speler meezingend over straat fietste.
SING US A SONG YOUR THE PIANOMAAAAAAAAAAAAAAAN!
Geen ruzie, geen lantarenpalen. En nog heel hyper en wakker. Maar dat kan ook zomaar heel snel op zijn. Jij een leuke avond gehad?
Meh....quote:Op zondag 10 november 2013 05:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iedereen zit op de Vlemmix-chat.
Die vind ik mooi!quote:Op zondag 10 november 2013 09:14 schreef Gert het volgende:
[..]
OOOOHH SHE TAKES CARE OF HERSEEEEEEEEEEEELF![]()
Ja tof avondje, met mensen die ik niet zo vaak zie maar die wel leuk zijn.
Ik was met de tram dus had je hooguit zién zingen.
Er ging nog een laatste om 1:00 uur.
Dus dat lantaarnpalen mijden hoefde alleen naar en van de tramhalte. Koud kunstje!
Ja, laten we Billy nog een keer doen .....quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh als het toch over zuipen gaat...![]()
Pricelessquote:
Dat donkere meisje!quote:
Wegmisbruikersquote:
Je *liefje* is aant schaatsen doosquote:
2, die komt niet langs Coos.quote:Op zondag 10 november 2013 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meh....
[..]
Die vind ik mooi!
Maar euh, welke lijn was dat dan? Want dan hoeven we volgende keer niet te rennen vanaf Coos? Vroege vogel jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |