Ik heb het niet vergeten, ik was niet zekerquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit is basisschool rekenen, nee, dat zal ik niet vergeten nee.
Ligt geheel aan je rechtervoet en je ritten..snelweg,stad..kort,lang...handgeschakeld of automaat..quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Trouwens een moeilijke vraag voor de kenners:
Weet iemand trouwens hoeveel een nissan micra uit 1996 verbruikt?
Noem een voorbeeld? ja ik ben een totale autoleek. Ik moet vrienden rondbrengen van een fuif naar en ze zullen me vergoedenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:09 schreef Charged het volgende:
[..]
Ligt geheel aan je rechtervoet en je ritten..snelweg,stad..kort,lang...handgeschakeld of automaat..
En er zijn veel sites die een gemiddeld verbruik kunnen weergeven.
Dat weet ik niet, hiervoor moet ik zelf naar mijn papieren gana omdat te bekijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:09 schreef Charged het volgende:
[..]
Ligt geheel aan je rechtervoet en je ritten..snelweg,stad..kort,lang...handgeschakeld of automaat..
En er zijn veel sites die een gemiddeld verbruik kunnen weergeven.
Ow en motorvariant..1.0 of 1.3?
Ah,laat ze allemaal een aantal euro lappen en dan is het toch goed,je mag er best wat aan overhouden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld? ja ik ben een totale autoleek. Ik moet vrienden rondbrengen van een fuif naar en ze zullen me vergoeden
Mijn vader zegt dat mijn auto ongeveer 6 liter per 100 kilometer verbruikt, ik rij voor het algemeen erg zuinig (heel vlug schakelen)
= 1/2 * 1/2 !!!quote:
een kwart dus. Moet je een kwartje per kilometer betalen. kwartjes bestaan niet meer, moet je omrekenen naar euro'squote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een kwart dus. Moet je een kwartje per kilometer betalen. kwartjes bestaan niet meer, moet je omrekenen naar euro's
0.25/2.20371= ongeveer 10 cent.
berekening eerder uit het topic klopte dus.
Voor vertrek de auto voltanken en als je teruggekomen bent de auto ook voltanken. Je vrienden mogen die laatste tankbeurt betalen. Klaar !quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld? ja ik ben een totale autoleek. Ik moet vrienden rondbrengen van een fuif naar en ze zullen me vergoeden
Mijn vader zegt dat mijn auto ongeveer 6 liter per 100 kilometer verbruikt, ik rij voor het algemeen erg zuinig (heel vlug schakelen)
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een kwart dus. Moet je een kwartje per kilometer betalen. kwartjes bestaan niet meer, moet je omrekenen naar euro's
0.25/2.20371= ongeveer 10 cent.
berekening eerder uit het topic klopte dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |