Hier wel nog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef bedachtzaam het volgende:
Hier doet de stream het niet meer, ook niet na vernieuwen
Goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef bedachtzaam het volgende:
Gokje, bij de volgende doorkomst van der Laar 4e
F1 journalist voor de NBC met een eigen blogquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef Geralt het volgende:
Blauwe vlag voor Buxton. 10 rondjes en hij staat op een ronde. Geen idee wie het is; geen coureur in elk geval.
.362quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef bedachtzaam het volgende:
nog maar 0.8 hopelijk rijdt hij zijn banden niet te snel aan gort
En hoe komt ie daar terecht in die auto?quote:
Volgens mij zijn veel mensen de boot in gegaan, de race is eerder gestart vanwege het voorspelde slechte weerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef sasquatsch het volgende:
F*ck, kijk ik niet goed. Dacht dat de race om 22.15 zou beginnen, is het al om 20.15.
Blijkt de race vervroegd te zijn in plaats van later (zoals gisteren).![]()
Maardat Max gewonnen heeft en Dennis derde is geworden.
Ik lees het op de livestream inderdaad. Zitten veel Nederlanders te chatten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij zijn veel mensen de boot in gegaan, de race is eerder gestart vanwege het voorspelde slechte weer
En dit over Max:quote:In the #4, Dennis van de Laar who celebrated his 20th birthday while we were racing. A really nice guy and, again, quick. The kind of guy who, with a decent team, you feel could have a real shot at F3 honours this year.
Dus ik denk dat Dennis beter is dan de meeste van ons dachten. Zeker als je het vergelijkt met F3 kampioen Marciello.quote:And finally, but only finally out of building up expectations, in car #3… Max Verstappen. Son of Jos, European KF and KZ and World KZ karting champion, and from what I saw on track, sickeningly talented… Max appears to have a very bright future ahead of him. At 16 years of age he already has the maturity of a driver in his early 20s. There is a lot of talk about Max already, and after a week with him it is obvious why. It’s hard not to be impressed by him.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |