Prioriteitenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Prospos het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ik mensen zie waarvan ik weet dat zij niet veel verdienen in duurdere kleren kunnen lopen dan ik....
Ach die vriend waar ik het hierboven over heb leent maandelijks 850 euro bij de IB groep om Stone Island kleding van te kunnen halenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Prospos het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ik mensen zie waarvan ik weet dat zij niet veel verdienen in duurdere kleren kunnen lopen dan ik....
Waarom ziet die man eruit als een beveiliger?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Scjvb het volgende:
Onder meer kleding zoals het pak van Oger Outlet voor werk en diverse andere gelegenheden.![]()
[ afbeelding ]
Laat me óók regelmatig inspireren door speciaal op maat gemaakte andere keurignette kwaliteitskleding, zoals die van Italiaanse makelij.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ach die vriend waar ik het hierboven over heb leent maandelijks 850 euro bij de IB groep om Stone Island kleding van te kunnen halen
Geen idee. Hij heeft het op dat moment waarschijnlijk gewoon érg druk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Waarom ziet die man eruit als een beveiliger?
Maakt u zich daarover echter maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Werk eerst aan je postuur en dan zie je 1000x beter uit dan de gemiddelde persoon.
H&M vergelijken met Armaniquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef dhrluker het volgende:
Ik merk wel het verschil tussen duurdere en goedkopere kleding die ik heb.
Koop over het algemeen veel Armani en het slijt minder snel dan de kleding die ik bijvoorbeeld bij H&M , Bershka , Pull and Bear koop.
Moet wel zeggen dat de goedkopere merken soms leukere dingen hebben
Als je in alle objectiviteit naar het kwaliteitsverschil kijkt, snap ik niet hoe je tot zo'n conclusie kunt komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef CafeRoker het volgende:
Ik heb op zich wel geld over voor kleding, maar ik voel me vaak bij dure dingen toch een beetje vies alsof ik eringetuind ben en 100 euro extra voor een labeltje betaald heb. Zonder dat de kleding zelf dus beter is.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik bij goedkope dingen ook wel selectief ben en dingen niet koop omdat ze goedkoop zijn, maar omdat ze goedkoop én echt leuk zijn.
Wisselt, bij bijvoorbeeld truien zie je het vaak wel. Bij spijkerbroeken zie je wel verschil tussen heel goedkoop en heel duur, maar daar tussen in is een groot grijs gebied waar prijs en kwaliteit absoluut niet samen oplopen. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld overhemden. En nadat een paar keer iets redelijk duurs vrij snel kapot was ben ik wat sceptisch hierover geworden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je in alle objectiviteit naar het kwaliteitsverschil kijkt, snap ik niet hoe je tot zo'n conclusie kunt komen.
Ik kan het niet met andere dingen vergelijken aangezien ik geen merken a la g-star draag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
H&M vergelijken met Armani. Broeken van H&M zijn rond de ¤20 en volgens mij zelfs goedkoper dan de kleren van C&A.
je moet electronica ook niet wassenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Goede kleding is duur. Als ik het kon betalen zou ik alleen maar dure kleding dragen, puur omdat het gewoon een veel betere pasvorm heeft en je het gewoon kunt wassen zonder dat alles krimpt, slobbert, verkleurt etc. Zelfde geldt voor auto's, elektronica etc. Als ik het kon betalen zou ik het direct doen, omdat het gewoon beter spul is. Niet omdat ik dan iets mooiers dan anderen heb. En ik zou er al helemaal niet krom voor gaan liggen.
Materialistische mensen zijn de echte armen.
die groep is eigenlijk nog het meest verneukeratief. Niet echt goedkoop en nog steeds matig spul.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef xKinkyKongx het volgende:
of wat duurdere kutkwaliteit zoals van The Sting, wat je na een seizoen al weg kunt pleuren
Als je degelijke shirts koopt van 40 euro zijn die van precies dezelfde kwaliteit als shirts van heel veel dure merken. Op een gegeven moment is er geen kwaliteitsverschil meer, maar betaal je gewoon het merk. Daarentegen zit er natuurlijk wel een enorm verschil tussen goedkope H&M shirts en veel dure merken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je in alle objectiviteit naar het kwaliteitsverschil kijkt, snap ik niet hoe je tot zo'n conclusie kunt komen.
Wow, dan ben jij echt onzeker over jezelf.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Life2.0 het volgende:
ja, maar die merken die jij opnoemt durf ik nog niet eens te dragen als zondagskluskleding
Zoiets als dit; t-shirts van 100 euro (quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Ruif het volgende:
[..]
Als je degelijke shirts koopt van 40 euro zijn die van precies dezelfde kwaliteit als shirts van heel veel dure merken. Op een gegeven moment is er geen kwaliteitsverschil meer, maar betaal je gewoon het merk. Daarentegen zit er natuurlijk wel een enorm verschil tussen goedkope H&M shirts en veel dure merken.
Precies. Die dingen gaan echt niet langer mee en zitten ook heus niet mooier. Beetje hetzelfde als van die 'Gold' HDMI kabels die mensen dan gaan kopen voor 70 euro, terwijl het kabeltje van 5 euro precies dezelfde kwaliteit geeft. Ik let goed op mijn kleding en zie er graag goed uit, maar ik ben niet zo onnozel om 300 euro voor een trui te betalen. Dat geld besteed ik liever verstandiger, aan bier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Zoiets als dit; t-shirts van 100 euro () en een sweatshirt van 650 (!!) euro
https://lidiashopping.it/page/clothing-en-843/idProduct-75689/
het is gewoon lelijke pauperzooi, waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Ruif het volgende:
[..]
Wow, dan ben jij echt onzeker over jezelf.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:18 schreef rolla het volgende:
Koop bij voorkeur merkkleding maar dan wel op uitverkoop.
Uit Turkijequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:47 schreef vigen98 het volgende:
Heb liever Louis Vuitton of Gucci of Armani
stoere boyquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon altijd Gucci, LV, Fendi, Versace, Armani, Prada, Ferragamo enzo.
duur maar wel je favorietquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
HM, zara, benetton, esprit. In de uitverkoop uiteraard. Mn favoriete laarsjes zijn wel van fred de la bretonniere, die vond ik ook duur.
Omdat niet iedereen dure kleding nodig heeft om er goed uit te zien?quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het is gewoon lelijke pauperzooi, waarom zou je dat willen
quote:Op maandag 16 december 2013 10:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen dure kleding nodig heeft om er goed uit te zien?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 05:38 schreef Aeqvitas het volgende:
Alleen paupers/nieuw geld kopen Stone Island.
Nog nooit van die merken gehoord.quote:n Stone Island, Blauer, Canada Goose jas, dure broeken, etc..
Je doet of het uitzonderlijk is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:48 schreef Renesite het volgende:
Wel merk maar op de juiste momenten. Merk dat juist die kleding lang mee gaat. Loop in broeken van drie jaar oud!
Euh.. als ik broeken van bristol koop dwerd het minder.quote:
Bij mij niet, misschien moet je je broeken meer afwisselen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh.. als ik broeken van bristol koop dwerd het minder.
Ik moet zeggen dat in een jaar niet eens haalquote:
Ik snap werkelijk niet hoe jullie het voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat in een jaar niet eens haalAltijd van die vervelende slijtplekken aan de binnenkant van je bovenbenen... C&a kwaliteit zullen we maar zeggen.
Fietsen, in de auto, lopen dingen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe jullie het voor elkaar krijgen.
Ja, doe ik allemaal.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fietsen, in de auto, lopen dingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |