abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133046333
Een vriend van mij loopt non stop in kleding van Stone Island, Blauer, Canada Goose jas, dure broeken, etc..

Nu vind ik de prijzen van die kleding ronduit belachelijk, bij Stone Island betaal je al gauw 200+ euro voor een trui en al gauw boven de 300 euro voor een vest. Een Canada Goose jas kost ruim 600 euro, en half Nederland loopt er inmiddels mee (al dan niet nep)..

Zelf heb ik ooit een artikel van Stone Island gekocht, en hoewel ik de prijs belachelijk hoog vind, is het wel echt spul van kwaliteit. Daarbij zit het echt vele malen beter dan kleding van de sting of H&M.

Heb al geregeld in de winkel gestaan om een nieuw item van het merk te kopen, maar telkens als ik het sta te passen dan denk ik :') wat ben ik nu aan het doen? Dan loop ik straks met een vest van 350 euro over straat, terwijl ik een student ben die nog niets heeft bereikt... En leg ik het weer terug, en loop ik de winkel uit om vervolgens wat meer down to earth kleding te halen bij gangbare zaken van normale merken...

Ik vind het dus wel mooi, en ik moet zeggen dat ik die vriend die dure kleding draagt er toch ook echt verzorgder bij vind lopen dan vrienden die H&M kleding dragen. Het lijkt gewoon beter te zitten, en het is zichtbaar van mooiere kwaliteit.. Maar of dat het prijsverschil waard is?

Hoe denken jullie daarover? Geven jullie geld uit aan zulke merken of niet? En zo ja/nee waarom?
pi_133046464
Nee, alleen hipsters doen dat :')
pi_133046484
Ik koop niet al te dure kleding (vind ik dan); pall mall, iron cast, jc rags, rl enz...
Hier staat niets.
pi_133046581
Wat is duur?

Je moet gewoon kopen wat een beetje van degelijke kwaliteit is en wat je mooi vindt. Als je daarvoor 600 euro betaalt moet je het zelf weten. H&M is bagger, maar 600 euro vind ik persoonlijk te duur. Gulden middenweg.
Oh.
pi_133046595
Nee, ik hou van koopjes :P
pi_133046653
Ik heb ook wel wat liggen van Stone Island. De kleding zelf vind ik wel mooi, en een trui die ik in 07 heb gehaald ligt nog steeds in praktisch dezelfde staat in de kast, dus kwaliteit is het wel degelijk..

Toch voel ik me op de een of andere manier altijd vrij ongemakkelijk als ik met dure kleding aan loop. Ik vind het zo suggestief.. Vandaar dat ik de Stone Island patch altijd van de mouw af haal... Maar voor in de winter zijn de truien top, ze zijn gebreid, lekker warm en onopvallend (vaak zwart/grijs), maar toch netjes (als die patch eraf is)..

Groot voordeel aan het merk vind ik dat het tijdloos is. Kleding hoeft van mij geen jaren mee te gaan, want wat ik nu koop vind ik over 4 jaar absoluut niet mooi meer... Maar die truien en vesten van SI zijn zo casual dat het met zn tijd mee gaat...
pi_133046677
Wat mij wel opvalt is dat ik mensen zie waarvan ik weet dat zij niet veel verdienen in duurdere kleren kunnen lopen dan ik....
Hier staat niets.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:55:51 #8
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_133046802
Ja, ik koop dure kleding, maar niet van gehypte merken die alleen populair zijn onder pubers met teveel kleedgeld en het liefst zonder zichtbare logo's of merkjes. Pasvorm, design en kwaliteit vind ik belangrijk.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_133046947
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Prospos het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ik mensen zie waarvan ik weet dat zij niet veel verdienen in duurdere kleren kunnen lopen dan ik....
Prioriteiten :')
Des te minder geld, des te duurder de kleding. Een soort bewijsdrang :')
pi_133046981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Prospos het volgende:
Ach die vriend waar ik het hierboven over heb leent maandelijks 850 euro bij de IB groep om Stone Island kleding van te kunnen halen :')
pi_133047501
Nee waar is dat nu goed voor, dat doe je alleen als je een dikke nek hebt.
Ура для россии
  Redactie Frontpage vrijdag 8 november 2013 @ 16:26:20 #12
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_133048038
Nee, de Zeeman zit hier om de hoek
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:24:00 #13
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_133050240
Onder meer kleding zoals het pak van Oger Outlet voor werk en diverse andere gelegenheden. :Y)

Laat me óók regelmatig inspireren door speciaal op maat gemaakte andere keurignette kwaliteitskleding, zoals die van Italiaanse makelij. ^O^
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_133052933
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Scjvb het volgende:
Onder meer kleding zoals het pak van Oger Outlet voor werk en diverse andere gelegenheden. :Y)

[ afbeelding ]

Laat me óók regelmatig inspireren door speciaal op maat gemaakte andere keurignette kwaliteitskleding, zoals die van Italiaanse makelij. ^O^
Waarom ziet die man eruit als een beveiliger?
Werk eerst aan je postuur en dan zie je 1000x beter uit dan de gemiddelde persoon.
pi_133053150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Ach die vriend waar ik het hierboven over heb leent maandelijks 850 euro bij de IB groep om Stone Island kleding van te kunnen halen :')
;) dat zulke studenten nog bestaan.
pi_133055269
Ik koop wel eens dure kleding, maar de merken die ts noemt heb ik nog nooit van gehoord. :?
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:49:33 #17
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_133055356
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Waarom ziet die man eruit als een beveiliger?

Geen idee. Hij heeft het op dat moment waarschijnlijk gewoon érg druk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Werk eerst aan je postuur en dan zie je 1000x beter uit dan de gemiddelde persoon.
Maakt u zich daarover echter maar geen zorgen.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_133055440
Gewoon altijd Gucci, LV, Fendi, Versace, Armani, Prada, Ferragamo enzo.
pi_133055519
Ik merk wel het verschil tussen duurdere en goedkopere kleding die ik heb.

Koop over het algemeen veel Armani en het slijt minder snel dan de kleding die ik bijvoorbeeld bij H&M , Bershka , Pull and Bear koop.

Moet wel zeggen dat de goedkopere merken soms leukere dingen hebben O+
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_133055657
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef dhrluker het volgende:
Ik merk wel het verschil tussen duurdere en goedkopere kleding die ik heb.

Koop over het algemeen veel Armani en het slijt minder snel dan de kleding die ik bijvoorbeeld bij H&M , Bershka , Pull and Bear koop.

Moet wel zeggen dat de goedkopere merken soms leukere dingen hebben O+
H&M vergelijken met Armani :'). Broeken van H&M zijn rond de ¤20 en volgens mij zelfs goedkoper dan de kleren van C&A.
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:10:34 #21
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_133056189
Legerbroeken kistjes en een warme trui hoeven niet zoveel te kosten ;)
The Art Of Lying
pi_133056653
Goede kleding is duur. Als ik het kon betalen zou ik alleen maar dure kleding dragen, puur omdat het gewoon een veel betere pasvorm heeft en je het gewoon kunt wassen zonder dat alles krimpt, slobbert, verkleurt etc. Zelfde geldt voor auto's, elektronica etc. Als ik het kon betalen zou ik het direct doen, omdat het gewoon beter spul is. Niet omdat ik dan iets mooiers dan anderen heb. En ik zou er al helemaal niet krom voor gaan liggen.

Materialistische mensen zijn de echte armen. :')
pi_133056708
Nee ik ben een scholier en heb liever veel goedkope kleding dan weinig dure. Dus 90% van mijn kleding is H&M, C&A en Primark :P
pi_133057195
Ik heb op zich wel geld over voor kleding, maar ik voel me vaak bij dure dingen toch een beetje vies alsof ik eringetuind ben en 100 euro extra voor een labeltje betaald heb. Zonder dat de kleding zelf dus beter is.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik bij goedkope dingen ook wel selectief ben en dingen niet koop omdat ze goedkoop zijn, maar omdat ze goedkoop én echt leuk zijn.
pi_133057546
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:33 schreef CafeRoker het volgende:
Ik heb op zich wel geld over voor kleding, maar ik voel me vaak bij dure dingen toch een beetje vies alsof ik eringetuind ben en 100 euro extra voor een labeltje betaald heb. Zonder dat de kleding zelf dus beter is.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik bij goedkope dingen ook wel selectief ben en dingen niet koop omdat ze goedkoop zijn, maar omdat ze goedkoop én echt leuk zijn.
Als je in alle objectiviteit naar het kwaliteitsverschil kijkt, snap ik niet hoe je tot zo'n conclusie kunt komen.
pi_133072753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je in alle objectiviteit naar het kwaliteitsverschil kijkt, snap ik niet hoe je tot zo'n conclusie kunt komen.
Wisselt, bij bijvoorbeeld truien zie je het vaak wel. Bij spijkerbroeken zie je wel verschil tussen heel goedkoop en heel duur, maar daar tussen in is een groot grijs gebied waar prijs en kwaliteit absoluut niet samen oplopen. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld overhemden. En nadat een paar keer iets redelijk duurs vrij snel kapot was ben ik wat sceptisch hierover geworden.
pi_133072964
Nee, ik koop doorgaans mijn broeken in de dumpstore (vind jeans niet lekker), dus meestal gewone broeken die lekker zitten (geen camoflage ofzo). Voor leuke gelegenheden koop ik wel meestal sjieke dingen en kijk daar niet echt op geld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_133072978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

H&M vergelijken met Armani :'). Broeken van H&M zijn rond de ¤20 en volgens mij zelfs goedkoper dan de kleren van C&A.
Ik kan het niet met andere dingen vergelijken aangezien ik geen merken a la g-star draag.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:11:34 #29
411084 xKinkyKongx
Erare humanum es
pi_134221958
Ik heb jarenlang merkloze kleding gekocht, of wat duurdere kutkwaliteit zoals van The Sting, wat je na een seizoen al weg kunt pleuren. Ben nu overgestapt op Paul en Shark voor truien, vesten en blousen, ik doe liever jarenlang met een mooi, tijdloos vest . Ben je nog goedkoper uit ook . Broeken maakt zoals eerder gezegd geen reet uit, vanaf een bepaalde kwaliteit zo goedkoop mogelijk. Dubbelgestikt enzo wat er vroeger was is toch bijna uitgestorven. Heb een jeans in de uitverkoop voor een tientje, niemand die ziet, en vraag me zelf ook af of het mindere kwaliteit is. Het enige waar ik me wel aan erger is dat bij P&S vaak reclame voor P&S op staat. Dus voor mij kwaliteit, tijdloos, langer meegaan , goedkoper uit zijn. En als je net zoals ik een grote kleren kast hebt, draag je dingen soms een jaar niet, kom je ze weer tegen en zijn ze weer leuk :)
pi_134224338
Koop bij voorkeur merkkleding maar dan wel op uitverkoop.
pi_134224402
Nee, koop ik nooit. Ik koop alzo weinig kleding. :') Ik heb wel eens dure schoenen maar die koop ik voor een paar euro en dan zijn ze nieuw. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134224633
Ik heb 1 (voor mijn doen) dure jas. De rest koop ik bij c&a, vero moda, lady sting, etc. Buiten dat ik het te duur vind, ben ik ook allergisch voor mensen die zo nodig merkkleding moeten kopen omdat het logo er ruimschoots op te zien is.
pi_134224925
Ik koop liever wat vaker een leuk, maar goedkoop kledingstuk dan 1x een dure die dan jaren mee gaat.
Meestal draag ik ook gewoon basic tops en dan vind ik ¤10 echt wel genoeg.
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:43:41 #34
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_134225190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Goede kleding is duur. Als ik het kon betalen zou ik alleen maar dure kleding dragen, puur omdat het gewoon een veel betere pasvorm heeft en je het gewoon kunt wassen zonder dat alles krimpt, slobbert, verkleurt etc. Zelfde geldt voor auto's, elektronica etc. Als ik het kon betalen zou ik het direct doen, omdat het gewoon beter spul is. Niet omdat ik dan iets mooiers dan anderen heb. En ik zou er al helemaal niet krom voor gaan liggen.

Materialistische mensen zijn de echte armen. :')
je moet electronica ook niet wassen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_134226640
Absoluut niet. Laatste keer dat ik was heb gekocht was een broek bij de Zeeman een jaar geleden. Verder draag ik nog dezelfde meuk als dat ik 5 jaar geleden droeg en tevens ook bij winkels als de Zeeman en budget-C&A en zo heb gekocht. Enkele van mijn sokken hebben gaten die ik weer heb genaaid. Vriend precies hetzelfde.

Toch vind ik van mijzelf dat ik er niet verkeerd bijloop, maar mijn prioriteiten liggen daar absoluut niet.
pi_134227616
Ik koop bijna alleen maar kleding in de sale, en dan gaat het vnl over h&m, urban outfitters, mango, promod.. Geen dure merken dus :P
Zelfs als ik het geld ervoor zou hebben zou ik het niet besteden aan dure kleding, vind dat zonde als er voor minder geld ook veel leuks te vinden is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:41:25 #37
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134233172
ja, maar die merken die jij opnoemt durf ik nog niet eens te dragen als zondagskluskleding _O-
pi_134233490
Nee.
Ik snap de hele hype rond dure merken niet. Wat maakt het uit welk bedrijf het gemaakt heeft :')
En ik geef liever 5 euro uit aan een kledingstuk dan bv 80 of hoe duur een merk trui ook mag kosten. Als je het ding moe bent kan je het gewoon weggooien en voor een paar euro een nieuwe gaan halen.
Ze smelten de kazen!
pi_134233797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef xKinkyKongx het volgende:
of wat duurdere kutkwaliteit zoals van The Sting, wat je na een seizoen al weg kunt pleuren
die groep is eigenlijk nog het meest verneukeratief. Niet echt goedkoop en nog steeds matig spul.
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:23:27 #40
417700 DeHuig
Lekker Sappig!
pi_134241374
Vorige week heb ik voor 500 euro kleiding gekocht: 2 broeken, trui, vest en overhemd. Best duur, die mannenkleding tegenwoordig.
pi_134246679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als je degelijke shirts koopt van 40 euro zijn die van precies dezelfde kwaliteit als shirts van heel veel dure merken. Op een gegeven moment is er geen kwaliteitsverschil meer, maar betaal je gewoon het merk. Daarentegen zit er natuurlijk wel een enorm verschil tussen goedkope H&M shirts en veel dure merken.
pi_134246757
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Life2.0 het volgende:
ja, maar die merken die jij opnoemt durf ik nog niet eens te dragen als zondagskluskleding _O-
Wow, dan ben jij echt onzeker over jezelf.
pi_134247336
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:50 schreef Ruif het volgende:

[..]

Als je degelijke shirts koopt van 40 euro zijn die van precies dezelfde kwaliteit als shirts van heel veel dure merken. Op een gegeven moment is er geen kwaliteitsverschil meer, maar betaal je gewoon het merk. Daarentegen zit er natuurlijk wel een enorm verschil tussen goedkope H&M shirts en veel dure merken.
Zoiets als dit; t-shirts van 100 euro ( :') ) en een sweatshirt van 650 (!!) euro
https://lidiashopping.it/page/clothing-en-843/idProduct-75689/
pi_134247512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Zoiets als dit; t-shirts van 100 euro ( :') ) en een sweatshirt van 650 (!!) euro
https://lidiashopping.it/page/clothing-en-843/idProduct-75689/
Precies. Die dingen gaan echt niet langer mee en zitten ook heus niet mooier. Beetje hetzelfde als van die 'Gold' HDMI kabels die mensen dan gaan kopen voor 70 euro, terwijl het kabeltje van 5 euro precies dezelfde kwaliteit geeft. Ik let goed op mijn kleding en zie er graag goed uit, maar ik ben niet zo onnozel om 300 euro voor een trui te betalen. Dat geld besteed ik liever verstandiger, aan bier.
pi_134247937
Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt op merkkleding. Liep eerst in jack&jones en H&M maar vond de kwaliteit erg tegenvallen. Het kromp snel, ging snel stuk.

Koop nu alleen merkkleding.
pi_134248108
Het ligt eraan. Ik koop wat ik mooi vind en dat kan bij de Zara zijn of bij Ralph Lauren, maar een jas heb ik wel liever van een merk want het gaat langer mee en het zit mooier.
''The root of suffering is attachment''
pi_134248120
Broeken koop ik altijd van een merk. Meestal rond de 100 euro. Ik merk echt wel verschil tussen goedkope en duurdere broeken. Die goedkopere vind ik vaak niet lekker zitten en zijn vaak na een paar keer wassen is de stof al kreukelig enzo. Al heb ik laatst ook wel eens een goedkopere broek gekocht (50 euro) waarbij dit meeviel.

Overhemden, truien e.d. koop ik wel vaak bij goedkopere winkels als H&M. Zitten meestal prima en voor dat geld kun je ook nog eens wat kopen zonder het te passen. Koop ook af en toe wel van een merk, maar dan in de uitverkoop (trui/overhemd van max. 70 euro oid).
pi_134248838
Ik ben 2 mnd terug op pad geweest voor een nieuwe broek van max 70 euro.
Dat was nog een redelijke klus kan ik je vertellen.

"Ohw...het mag niet duurder zijn dan 70 euro? Dan vrees ik dat wij je niet kunnen helpen."
WTF!

Uiteindelijk een prima (spijker)broek gehaald voor 60 euro. Merk weet ik niet, maar zit prima.

Voor mij is die 70 euro tegenwoordig toch echt het maximum wat ik aan een kledingstuk uitgeef. Schoenen mag eventueel ietsje duurder of het mag 10-20 euro duurder zijn als ik het écht, écht een leuke blouse/broek of whatever vind.

Maar je moest is weten wat de marges zijn van die kleiding! Prima dat er winst wordt gemaakt. Iedereen verdient beleg op zn brood, maar als ze met 8 personen in een winkel van 80 m2 staan met prijzen van 90+ euro voor een blouse dan kunnen ze van mij de pot op. Ze trappen er maar 2/3 personen uit en doen de prijs omlaag.
Vind je het gek dat er zoveel van die winkels over de kop gaan?!

Ik wacht wel op de uitverkoop.
*Nee...ik ben geen vrouw :+
Time's fun when you're having flies.
  zaterdag 14 december 2013 @ 02:16:36 #49
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134253633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef Ruif het volgende:

[..]

Wow, dan ben jij echt onzeker over jezelf.
het is gewoon lelijke pauperzooi, waarom zou je dat willen
  zaterdag 14 december 2013 @ 04:44:36 #50
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_134254110
Niet meer zoveel. Vroeger O'Neill, toen Scapa @ Scapa Sports en daarna Boss. (Auti, dus zoveel mogelijk van 1 merk)

Daarbij nog een paar dingen van Prada, Versace, Alexander McQueen, Karl Lagerveld en D&G.

Toen werd ik vetter en ging ik naar de H&M. :{
  zaterdag 14 december 2013 @ 04:47:30 #51
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_134254113
Alleen voor schoenen durf ik nog wel eens wat af te tikken; Prada, Dior, D&G, Floris van Bommel.
pi_134254178
Alleen paupers/nieuw geld kopen Stone Island.
  Moderator zaterdag 14 december 2013 @ 08:48:17 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134254585
Wel merk maar op de juiste momenten. Merk dat juist die kleding lang mee gaat. Loop in broeken van drie jaar oud :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_134254630
Alleen schoenen :)
  zaterdag 14 december 2013 @ 09:16:23 #55
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134254750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:18 schreef rolla het volgende:
Koop bij voorkeur merkkleding maar dan wel op uitverkoop.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_134257393
Heb liever Louis Vuitton of Gucci of Armani :D
pi_134257458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:47 schreef vigen98 het volgende:
Heb liever Louis Vuitton of Gucci of Armani :D
Uit Turkije :')
pi_134257631
HM, zara, benetton, esprit. In de uitverkoop uiteraard. Mn favoriete laarsjes zijn wel van fred de la bretonniere, die vond ik ook duur.
pi_134257665
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uit Turkije :')
Nee hoor :) bij de Bijenkorf :)
pi_134257912
Meestal alleen schoenen, dat vind ik belangrijk.
pi_134265421
st
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gewoon altijd Gucci, LV, Fendi, Versace, Armani, Prada, Ferragamo enzo.
stoere boy
I don't care, I love it
pi_134265444
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
HM, zara, benetton, esprit. In de uitverkoop uiteraard. Mn favoriete laarsjes zijn wel van fred de la bretonniere, die vond ik ook duur.
duur maar wel je favoriet ;)
I don't care, I love it
  zaterdag 14 december 2013 @ 19:10:38 #63
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_134266570
Ik koop alleen dure schoenen en jassen, dat zijn dingen die lang leuk blijven.

Kleding is gewoon standaard, ik koop geen broek van 200 euro omdat ik de broek toch niet langer dan een seizoen draag. De prijs varieert tussen de 30 en 60 euro, meer ga ik echt niet uitgeven. Hetzelfde geldt voor bovenkleding, dat draag ik hooguit drie maanden en daarna ligt het weg te rotten in de kast omdat ik alweer veel leukere dingen heb gekocht. De kwaliteit boeit mij dus niet omdat het toch al niet meer gedragen wordt voor het kapot kan gaan.

Mijn buurmeisje is hier uiteraard erg blij mee. :D
Bay of Plenty
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:22:50 #64
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_134268867
Af en toe koop ik wel eens iets duurs, maar meestal gewoon normaal.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_134299491
Ik koop meestal g-star, chasin of jack en Jones.
Laatst was ik bij score aan t kijken, viel me op dat alles steeds duurder lijkt te worden. Ik was op zoek naar een broek en vest, de mooie broeken die ik zag waren allemaal rond de 180. Uiteindelijk alleen een vest van chasin gekocht wel een mooi vest 100eu betaald.

Daarna ging ik nog even naar WE, alles stukkengoedkoper. Daar nog een heel lekker broekje gekocht voor 60 eu en nog twee vesten. Alles bij elkaar ruim 100 kwijt met korting. Broek zit een beetje tussen panthalon en spijkerbroek in, zit heel lekker, benieuwd hoelang het meegaat.

Vesten zijn minder mooi als die van chasin maar toch wel netjes.
  zondag 15 december 2013 @ 20:10:05 #66
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_134302979
Broeken shirts en truien meestal rond 80/90 euro.. Merk maakt me niet zoveel uit. Overhemden ben ik wel wat kritischer in. En mijn superfijne vest met schaap was maar 30 euro. Kan eigenlijk niet meer zonder dat ding :D

Qua schoenen scheelt het maar net wat er te koop is en wat ik mooi vind. Maar max 150 Normaal. Alleen mijn nette schoenen waren duurder.
nerovetsrethca
  zondag 15 december 2013 @ 21:07:37 #67
417700 DeHuig
Lekker Sappig!
pi_134306491
Broeken vaak rond de 100, truien 80-90 en schoenen gaan wel boven de 100.
Mannenkleding is duur.
pi_134309971
Is er niemand die toevallig nog wel eens terugrekent naar (de goede, oude) gulden?

Dus : ¤ 150,- voor een spijkerbroek...
Zou je destijds OOIT...maar dan ook OOIT 330 gulden hebben uitgegeven aan een spijkerbroek?
Ik geloof t niet. oO<

Die arme kindjes die ze in elkaar zetten verdienen nu echt niet 2x zoveel hoor.
Time's fun when you're having flies.
pi_134311010
Ik koop nagenoeg alles van NZ A, maar da's lang niet zo chic als TS voorspiegeld.
pi_134311139
Ikzelf sommige dingen welke ik per se wil hebben (beter kopen, dan twijfelen en denken dit is het net niet). Verder ligt het aan mijn financiële situatie.

Primark is wel echte rommel!! 1x wassen en al uitgelobbert. Als ik geen geld heb, koop ik vaak zelf online uit china (Taobao bijv.). Bij iets meer geld Assos, Boohoo of een winkel in de stad met merkkleding rond de 100 euro (JC rags, Superdry).

Je moet je ook niet gek laten maken, had pas ook een Blauer jas op het oog. Daarna kan je deze bijna niet uit je hoofd zetten en denk je moet het hebben. Dan moet je eigenlijk in 80% van de gevallen deze gewoon kopen, kan het niet bovenstaande pas ik dan toe en denken komt volgende winter wel.
pi_134321125
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 02:16 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

het is gewoon lelijke pauperzooi, waarom zou je dat willen
Omdat niet iedereen dure kleding nodig heeft om er goed uit te zien?
  maandag 16 december 2013 @ 16:15:07 #72
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134332002
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:57 schreef Ruif het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen dure kleding nodig heeft om er goed uit te zien?
:') _____________
pi_134332727
Stone Island :')

Kleed je naar je budget.
Als mensen zich geweldig voelen in een vest van 500 euro, dan moeten zij dat lekker doen.
  maandag 16 december 2013 @ 16:42:39 #74
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134333032
Schoenen en winterjas wel.. Rest wat minder. Maar niet pauper.
En altijd het laatste woord.
pi_134361287
Primark is de shit.
BA-DA-BOEI
pi_134361404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 05:38 schreef Aeqvitas het volgende:
Alleen paupers/nieuw geld kopen Stone Island.
:')
pi_134361428
ja, ik koop bijna alleen maar merkkleding.
pi_134362193
Ik koop alleen spijkerbroeken van 200 tot 300 euro maar daar doe ik dan rustig 6 jaar mee en heb er geen 20 in de kast liggen. Schoenen (sneakers) koop ik altijd in de uitverkoop en zelden voor meer dan 50 euro en voor een shirt 50 euro meer meer neer leggen doe ik echt zééér zelden.

Ik snap het ook niet helemaal. Stomme kut merkjes allemaal.
pi_134363571
quote:
n Stone Island, Blauer, Canada Goose jas, dure broeken, etc..
Nog nooit van die merken gehoord.

Moet nog de eerste winkel tegenkomen die ze verkoopt.

En ik koop toch al nooit bij de hm, vd, ca, etc.
pi_134363791
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 08:48 schreef Renesite het volgende:
Wel merk maar op de juiste momenten. Merk dat juist die kleding lang mee gaat. Loop in broeken van drie jaar oud :) !
Je doet of het uitzonderlijk is. :')
Optimist tot in de kist
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 14:03:04 #81
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134363809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Euh.. als ik broeken van bristol koop dwerd het minder.
pi_134363831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Euh.. als ik broeken van bristol koop dwerd het minder.
Bij mij niet, misschien moet je je broeken meer afwisselen. :P
Optimist tot in de kist
pi_134363861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat in een jaar niet eens haal :) Altijd van die vervelende slijtplekken aan de binnenkant van je bovenbenen... C&a kwaliteit zullen we maar zeggen.
pi_134363891
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat in een jaar niet eens haal :) Altijd van die vervelende slijtplekken aan de binnenkant van je bovenbenen... C&a kwaliteit zullen we maar zeggen.
Ik snap werkelijk niet hoe jullie het voor elkaar krijgen. :P
Optimist tot in de kist
  Moderator dinsdag 17 december 2013 @ 14:12:24 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134364186
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet hoe jullie het voor elkaar krijgen. :P
Fietsen, in de auto, lopen dingen?
pi_134364207
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef Renesite het volgende:

[..]

Fietsen, in de auto, lopen dingen?
Ja, doe ik allemaal. :P
Optimist tot in de kist
pi_134364338
Waarom zou ik _O- Een stapel t-shirts van de aldi, en katoen ook nog, kunnen mee in de kookwas en zitten lekker.

Ik geef per jaar maximaal 100 euro uit aan kleding :D
🐱
pi_134376102
Wedervraag: Wat is duur. Bepaalde stoffen kosten nu eenmaal geld.

Maar als je bedoelt die opvallende dingen waar levensgroot Gucci/Armani o.i.d. opstaat en veel glitter(smuk) heeft dat voor de hoofdprijs verkocht wordt: NEE!

Is het een mooie kwaliteitssuède jas van Italiaanse makelij o.i.d. die om en nabij de 2000 euro kost. :Y Maar dan moet ik in een hele goeie bui zijn.
pi_134376511
350 euro uitgeven aan een vest als student:') Hoeveel uur werk je daar dan voor als student? Een hele week fulltime, als het niet meer is (met andere woorden: waarschijnlijk wat je met je bijbaan in een maand verdient?).

Een zoals hierboven, tja, 2000 euro voor een jas. Ik heb zelf ook een lederen jas liggen van een Frans merk (cadeau gekregen) waar ik later achter kwam dat die ook meer dan 1000 euro had gekocht...
Zelf besteed ik dat soort bedragen toch liever aan andere dingen dan kleding voor mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')