Dit jaquote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef Fuszy het volgende:
De top 3 blijft wel lekker dicht bij elkaar. Ben dan ook wel benieuwd naar de voorspelling voor komende woensdag en tegen RKC.hopen dat ik het vast kan houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het worden spannende weken.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ej zo loop ik niets in he, doe eens rustig met punten scoren.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Fuszy het volgende:
Had gehoopt uit te lopen. Was al blij met mijn voorspelling, maar dit is wel een domper
Heb je mijn pm met plek 2 al verwerkt? Hehequote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef Muto het volgende:
Excuses, Ursel had de positie fout. Die krijgt dus 1 punt minder. Wel een tip om het even goed te controleren, ik heb namelijk veel aanpassingen gehad en er lopen nu meerdere wedstrijdpm's door elkaar.
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Fuszy het volgende:
Had gehoopt in te lopen. Was al blij met mijn voorspelling, maar dit is wel een domper
quote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ej zo loop ik niets in he, doe eens rustig met punten scoren.
En ik had gehoopt over je heen te gaan (nee, niet die manier), beetje jammer dit..quote:Op woensdag 2 april 2014 21:17 schreef Fuszy het volgende:
Had gehoopt uit te lopen. Was al blij met mijn voorspelling, maar dit is wel een domper
Dan vervalt de bonusvraag.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:45 schreef ursel het volgende:
Voor die bonus, wat nou als pelle niet mee doet?
Reden is dat users dan om 14:25 uur nog hun voorspelling kunnen aanpassen, maar supporters in het stadion niet meer. Dat zou oneerlijk zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahh, ok. Zat te twijfelen om anders dat als antwoord te geven. Maar zo is beter
Hij speelt wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:45 schreef ursel het volgende:
Voor die bonus, wat nou als pelle niet mee doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saai weekend. Praktisch iedereen had 3-0/4-0 voorspeld. En iedereen dacht dat Pellè zou scoren. Knutdeijsbeer was de enige die zowel de uitslag als eindstand goed had voorspeld.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Inderdaad. Ursel moet dus 1 punt meer dan jullie voorspellen, aangezien hij met evenveel punten verliest omdat hij verder van het aantal doelpunten staat.quote:Op zondag 6 april 2014 19:53 schreef Fuszy het volgende:
Voorsprong behouden
Het aantal doelpunten zijn we al voorbij
quote:Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef Muto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saai weekend. Praktisch iedereen had 3-0/4-0 voorspeld. En iedereen dacht dat Pellè zou scoren. Knutdeijsbeer was de enige die zowel de uitslag als eindstand goed had voorspeld.![]()
PSV en AZ zullen lastige wedstrijden zijn om te voorspellen, dus ik zie voor jou daar wel kansen. Bonusvragen ook wel als ze lastig zijn. Als ik die drie keer fout heb en jij goed, dan heb je ook meer puntenquote:Op zondag 6 april 2014 21:05 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat ik die 1e plek kan overnemen, moet Fuszy alleen wel even een keer falen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |