quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
potver iemand die een FB maakt voor kat en dan als werk erbij zet proever bij purina :/
teringquote:De terugbetaling die is overgemaakt door James Eib (hello@bondinewyork.com) is niet afgeschreven van de rekening van de afzender. U heeft geen terugbetaling ontvangen op uw PayPal-rekening.
Neem contact op met James Eib over deze terugbetaling.
Phehehehe, dat was best een afgang geweest dan jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bijna geregeld dat ik op mijn blog een abonnement mocht weggeven toen het gedoe ineens opblies. Toen heb ik maar niet meer terug gemaild.
Ja, hier een cadeautje wat je nooooit zult krijgen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Phehehehe, dat was best een afgang geweest dan ja
Ik zou voor Bondi lakjes gaan reviewen, mooi niet dat ik nog ooit iets van dat merk op mijn site wil hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bijna geregeld dat ik op mijn blog een abonnement mocht weggeven toen het gedoe ineens opblies. Toen heb ik maar niet meer terug gemaild.
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou voor Bondi lakjes gaan reviewen, mooi niet dat ik nog ooit iets van dat merk op mijn site wil hebben.
Ik heb het meteen een claim gemaakt. En nu hebben ze tot de 11e om te reageren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moet ik van het geschil al meteen een claim maken, of eerst afwachten?
Ik heb iemand in mijn lijst die gek is van teckels. En nu krijg ik dagelijks een update van de zwangerschap van de teckel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die Facebook accounts aanmaken voor hun baby / beest / tumor
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mijn lijst die gek is van teckels. En nu krijg ik dagelijks een update van de zwangerschap van de teckel.
'Dag 61: nog niks'
'Dag 62: nog niks'
Ik vind hem niet zo mooiquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ncil-dress-champagne![]()
![]()
Ja ik vind ze allemaal prachtig!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
geen optie. Dat scheelt.quote:Let op: De stof rekt niet/nauwelijks en is krap gesneden bij de heup.
Ja das waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Priem heeft daar het ideale lijf voor
velen mooiquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
deal!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kan ook rustiger!
http://www.timbuk2.com/tb2/customizer#!/productId/2754787
Stiltecoupes zijn een hoaxquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lezen is moeilijkkeihard gaan zitten bellen in een stiltecoupe. Ik ging er toevallig zitten maar toch
dom wijf
en als je d'r wat van zegt ben je een zeikerd, kutcoupesquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stiltecoupes zijn een hoax
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat ze stroomstoten door de stoel moeten geven als je meer dan xxx decibel produceert in de stiltecoupé
met je aidsknie ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Diconnected het volgende:
Ik was vanochtend bij m'n internist en die heeft gesuggereerd dat ik moet gaan hardlopen. Nou wil ik dat best doen maar dan moet ik dus wss velen duren schoenen gaan kopen vanwege ondersteuning enzulksal is het wel een investering natuurlijk... Eerst maar even loon afwachten
Naja het gaat nu echt supergoedquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
met je aidsknie ja?Lijkt me best lastig
oh echt, wat fijn! wat goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja het gaat nu echt supergoedben nu ook goed bezig met afvallen, en dat helpt ook natuurlijk. Ik wil eigenlijk weer gaan zwemmen maar dan zit je dus altijd met bepaalde tijden, en met hardlopen kan je dat ieder moment doen wanneer je wilt. Nou ga ik eerst natuurlijk opbouwen enzulks. Maar ik kan tegenwoordig ook gewoon 8u staand werk doen zonder knie aids en kan ook flinke stukken fietsen/lopen dus yay
Naaais.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja het gaat nu echt supergoedben nu ook goed bezig met afvallen, en dat helpt ook natuurlijk. Ik wil eigenlijk weer gaan zwemmen maar dan zit je dus altijd met bepaalde tijden, en met hardlopen kan je dat ieder moment doen wanneer je wilt. Nou ga ik eerst natuurlijk opbouwen enzulks. Maar ik kan tegenwoordig ook gewoon 8u staand werk doen zonder knie aids en kan ook flinke stukken fietsen/lopen dus yay
Dat je dan denkt van ZOMG IK KRIMP UIT MN BROEKEN.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Diconnected het volgende:
M'n broeken beginnen nu al losser te zitten ook, zomg
Ja dat is voornamelijk het probleem idd, het nieuwe kopenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je dan denkt van ZOMG IK KRIMP UIT MN BROEKEN.
En even later is het van FUUUUU, nu moet ik nieuwe kaufen.
Feminax? Works like a charm!quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:49 schreef Diconnected het volgende:
Ugh ik klap steeds dubbel van de kramp in m'n buikyay ongesteld
GOED BEZIG EHMAGERDquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:24 schreef Diconnected het volgende:
M'n broeken beginnen nu al losser te zitten ook, zomg
Wat tof Mir! Dat is zeker een complimentquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:34 schreef Mirjam het volgende:
Wat grappig, ik krijg een mailtje van een duitse, dat ze een blogpost wil schrijven over de uilen-handwarmer die ik heb gehaakt en op Etsy had gezet, volgens mij is dat best wel een compliment![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef PriemGirl het volgende:
Er ligt een pakket bij de buren en ze zijn niet thuis en ik ben heel het weekend weg![]()
Ik vind dit niet zo prettig![]()
Wat is er zo cool aan jullie schoenen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien mag je wel met mij en ijs in het coole schoenenmensen clubje :v
We hebben dezelfdequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan jullie schoenen?
Waar kan ik dat figuurtje kopen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ai ai!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Hendig. Joop heeft z'n telefoon gesloopt.
De mijne waren 35 euroquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja dico je moet wel op 130-160 euro rekenen voor hardloopschoenenAls je geluk hebt kun je er van 100 aan maar ik zou er niet op rekenen :v
Ja, dat kan. Niet dat het dan fatsoenlijke schoenen zijn, maar je kunt voor weinig inderdaad ook hardloopschoenen halenquote:
Dood door baneen.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Niet dat het dan fatsoenlijke schoenen zijn, maar je kunt voor weinig inderdaad ook hardloopschoenen halen.
Zijn prima Adidas-schoenen. Heb ze samen met m'n vriendin uitgezocht, zij weet veel van sport en zei dat ze prima zijn voor hardlopen. Heb er ook prima op gelopen destijds. Nee ze zijn niet op maat gesneden en dergelijke.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Niet dat het dan fatsoenlijke schoenen zijn, maar je kunt voor weinig inderdaad ook hardloopschoenen halen.
En inb4 Perrysport: ja, die staan al tijden in magazijnen, de zolen zijn uitgedroogd en de demping is lang niet meer zo goed als eerst. Dus ja, goedkoopquote:
Hij ging hardlopen naar z'n werk en had z'n banaan bij de rest in z'n tas gedaan. Hij was bang dat 'ie banaan zou verliezen als banaan in zijvakje zat. En toen plet. Overal baneen.quote:
Nooooquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging hardlopen naar z'n werk en had z'n banaan bij de rest in z'n tas gedaan. Hij was bang dat 'ie banaan zou verliezen als banaan in zijvakje zat. En toen plet. Overal baneen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging hardlopen naar z'n werk en had z'n banaan bij de rest in z'n tas gedaan. Hij was bang dat 'ie banaan zou verliezen als banaan in zijvakje zat. En toen plet. Overal baneen.
Je kunt ook prima op goedkoop beginnen, alleen ik zeg niet dat die goed zijn en ik vind dat je zeker op tijd moet nadenken over betere. Goedkope schoenen zijn niet voor niets goedkoop.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het zo knap hoeveel jullie van mijn schoenen weten alleen door de prijs![]()
Maar ik heb geen zin in die discussie. Ik liep er zelf prima op en ben blij dat ik geen 150 euro heb uitgegeven, gezien hoeveel ik nu nog hardloop![]()
![]()
Zit wat in. Ik heb alleen wel knie aids nuquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar, imo kan dat idd primacif heeft ook goedkope gekocht vorig jaar en ik loop op mijn tennisschoenen. Binnenkort kijken we wel voor aangemeten schoenen maar wij vonden het ook zonde om meteen dure te kopen als we het mogelijks niet eens zouden volhouden...
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar, imo kan dat idd primacif heeft ook goedkope gekocht vorig jaar en ik loop op mijn tennisschoenen. Binnenkort kijken we wel voor aangemeten schoenen maar wij vonden het ook zonde om meteen dure te kopen als we het mogelijks niet eens zouden volhouden...
Ik zag vanavond toevallig nog iemand op blote voeten rondrennen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Maar aangezien er ook lui zijn die prima zonder schoenen hardlopen, lijkt een schoenendiscussie me vrij kansloos.
Kun je dat chronisch hebben? huuuuquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:36 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb sowieso shin splints, dus rennen doe ik niet meer.
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je dat chronisch hebben? huuuuNiks aan te doen?
Aidsquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat kan.Ik heb in het begin veel gerust en gekoeld, maar niks hielp. Ik heb er normaal geen last van, maar als ik bijvoorbeeld ga rennen voor de trein, heb ik er een paar dagen last van.
* SpaceInvaders stopt 2 hamburgerkookboeken snel wegquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Beenaids naast mijn knieaids.![]()
That's okay, I didn't want to be skinny anyway
Hamsterquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat is Hammie toch leuk![]()
Volgens mij weet hij inmiddels ook echt wie ik ben, zelfs als ik hem een paar weken niet gezien heb komt ie gewoon meteen op me afgerend en op m'n hand zitten en zo
Beetje jammer alleen van die twee kwijlende katten die er heel de tijd bij in de buurt zitten als ie uit z'n kooi is
Eigenlijk zou ik weer gaan moeten zwemmen ofzo, maar ik heb geen zwembad in de buurt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders stopt 2 hamburgerkookboeken snel weg
Ik heb daar zo'n aidshekel aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik weer gaan moeten zwemmen ofzo, maar ik heb geen zwembad in de buurt.
Vicieuze cirkelquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik denk steeds dat dure schoenen kopen zonde is als ik het hardlopen toch niet vol blijf houden. En ik loop dan steeds een paar weken en dan weer ff niet. En dan doet er weer iets pijn. En dan denk ik, misschien toch betere schoenen halen. En dan bedenk ik me dat ik weer 2 weken niet heb gelopen dus wellicht zonde van de schoenen. Maar zonder goeie schoenen hou ik het ook niet vol. Handig bezig weer
Ik vind deze echt serieus leukquote:
Ja, alleen het gedoe met omkleden/douchen al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n aidshekel aan
Brum moet van mij wel weer gaan zwemmen
Vooral omkleden nadat je zo vochtig bent, wat een AAIIIDSSquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, alleen het gedoe met omkleden/douchen al.![]()
Ik ben gewoon lui. Gelukkig doe ik nog wel eens afstanden wandelen.
Die zegt dat ik goed moet nadenken of ik er inderdaad mee door wil gaan. En zo ja, dat ik maar eens schoenen moet gaan halen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vicieuze cirkelheeft B er nog niks van gezegd?
En met lenzen vind ik het ook niet echt fijn om te zwemmen, doe dan altijd oude in zodat ik mijn goeie niet kwijtraak. En zonder lenzen zwemmen is geen optiequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, alleen het gedoe met omkleden/douchen al.![]()
Ik ben gewoon lui. Gelukkig doe ik nog wel eens afstanden wandelen.
Dat ze zo lekker vacuüm zuigen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En met lenzen vind ik het ook niet echt fijn om te zwemmen, doe dan altijd oude in zodat ik mijn goeie niet kwijtraak. En zonder lenzen zwemmen is geen optie
I knowquote:
Ja ik moet altijd ff de tijd in de gaten houden zodat ik zeker weten een uur wacht na het zwemmen voordat ik ze uit doequote:
Jij en Hammiequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat is Hammie toch leuk![]()
Volgens mij weet hij inmiddels ook echt wie ik ben, zelfs als ik hem een paar weken niet gezien heb komt ie gewoon meteen op me afgerend en op m'n hand zitten en zo
Beetje jammer alleen van die twee kwijlende katten die er heel de tijd bij in de buurt zitten als ie uit z'n kooi is
Op vrijdag vroeg naar bed?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lalala is het al 12 uur
Ik ga altijd zo lekker burgerlijk vroeg naar bed op vrijdag maar had beloofd om B op te halen uit de stad omdat het daarstraks zulk extreem kutweer was en ik het zielig vond om hem op de fiets weg te sturen
Ik slaap doordeweeks 6-7u per nacht en dat is voor mij eigenlijk te weinig. Alleen zit het er vaak niet in om voor 11 uur in slaap te zijn gevallen en om 6.15 gaat de wekker weer. Op vrijdag ben ik meestal heel gaar. Als ik dan niet weg hoef, dan ga ik op dezelfde tijd naar bed als anders maar dan kan ik zaterdag uitslapenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Op vrijdag vroeg naar bed?
Ik moet me doordeweeks echt dwingen om naar bed te gaan en dan is het vaak nog half 1, op vrijdag hoef ik dat niet. HEERLIJK!!
Ja dat begrijp ik ook echt wel hoor. Slapenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik slaap doordeweeks 6-7u per nacht en dat is voor mij eigenlijk te weinig. Alleen zit het er vaak niet in om voor 11 uur in slaap te zijn gevallen en om 6.15 gaat de wekker weer. Op vrijdag ben ik meestal heel gaar. Als ik dan niet weg hoef, dan ga ik op dezelfde tijd naar bed als anders maar dan kan ik zaterdag uitslapen
de watte?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
spees hoe is het met je miljonairskoek?
Ik heb hem net afgemaaktquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
spees hoe is het met je miljonairskoek?
ben op tijd in huis om FOTOOOOO te schreeuwen?quote:
Je ziet alleen de laag chocolade in de ovenschaal want het moet nog uithardenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
ben op tijd in huis om FOTOOOOO te schreeuwen?
oh ja das waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je ziet alleen de laag chocolade in de ovenschaal want het moet nog uithardenMorgen foto's maken
Weet ik niet want ik wist niet meer hoe laat ik m erin had gezetquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja das waar
Shortbread langer gebakken of gewone tijd aangehouden?
ik zat net te bedenken dat ik 'm er geloof ik 2 a 3 x zo lang in had gezet omdat het zo zacht bleefquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik niet want ik wist niet meer hoe laat ik m erin had gezet
Hij was idd zacht, maar werd hard toen t afkoelde. Koek hequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat net te bedenken dat ik 'm er geloof ik 2 a 3 x zo lang in had gezet omdat het zo zacht bleef
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
ik heb echt bazenmuffins gebakken ermnermnerm
ja daar kwamen wij bij de 2e batch ook achterquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij was idd zacht, maar werd hard toen t afkoelde. Koek he
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ja daar kwamen wij bij de 2e batch ook achter![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Diconnected het volgende:
Morgen foto's zitten nu onder folie
kookboekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie ideeën voor mijn sint lijstje? Mag bij elkaar 25 euro zijn. Is de enige reden waarom ik nu nog niet slaap want het moet vandaag ingeleverd
Tot nu toe heb ik:
Kookwekker
zie opmerkingenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kookboeken - ik heb zowat alles wel, of kun je ook leuke ebooks kaufen als cadeau? Of heb je leuke suggesties
bakblikken - welkon?
taartsnijder - hebbikal
cadeaubon - kut als cadeautje
in jouw quote geschreven, sorry, werktaalopmerkingquote:
niet nodig vrees ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
bakblikken die je nog niet hebt duhals je er geen op je lijstje hebt dan niet :v
dan mogen ze lekker sterven zonder mijn commentsquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Youtube douwt je het nou door de strot om te mogen commenten.
http://www.bol.com/nl/p/save-with-jamie/9200000007698837/quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
niet nodig vrees ik
Save with Jamie is 30 euro dusdatwordtmnie
doe eens linkje van hamburgerboek
oh dan keek ik verkeerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/save-with-jamie/9200000007698837/
20
Ja, met mijn kanaal gaat dat een beetje moeilijk. Uiteindelijk zullen ze er wel helemaal op over willen aangezien ze hiervoor al een jaar aan het miepen waren of je aub je naam wilde veranderen naar je google + naam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dan mogen ze lekker sterven zonder mijn comments
ik heb nog een liter of 8 staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
spul om te douchen dat een beetje duur is wat je normaal dus nooit koopt?
oh das wel zaad ja...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, met mijn kanaal gaat dat een beetje moeilijk. Uiteindelijk zullen ze er wel helemaal op over willen aangezien ze hiervoor al een jaar aan het miepen waren of je aub je naam wilde veranderen naar je google + naam.
ik ben een zeikerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/j(...)2925%26itm_role%3din
is ook baas
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WHOOHOO!! Zelf een Helmer in elkaar gezet![]()
Nu voel ik mij een baas
Nee het helpt wel, ik ben alleen een zeikerd want die gerechten kan ik no way in 15 minuten maken maar ik vind ze wel te simpel voor een kookboekquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga nu stoppen met dingen bedenken
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WHOOHOO!! Zelf een Helmer in elkaar gezet![]()
Nu voel ik mij een baas
Ik maak ze ook niet binnen 15 minuten, maar het zijn wel dingen waar ik zelf niet aan zou denkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee het helpt wel, ik ben alleen een zeikerd want die gerechten kan ik no way in 15 minuten maken maar ik vind ze wel te simpel voor een kookboek
Hamburgerboek lijkt me wel leuk, die had jij al binnen toch?
voor de jouwe voor als Hammie weer weg gaatquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Het is niet eens mijn hamster
ik zit nu wel via jouw link naar Nigella en Good Food kookboeken te kijkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik maak ze ook niet binnen 15 minuten, maar het zijn wel dingen waar ik zelf niet aan zou denken
kun je makkelijk pallets mee openenquote:
lekker hoor! HOEEE?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb dus vanille-straciatella muffins gemaakt met een laag chocoladetoppingermnermnerm.
3 euro xenos, 3 euro xenosquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
kun je makkelijk pallets mee openen
nee, zoiets als dit
http://nisbets.nl/Messen/(...)6/D420?zoek=paletmes
[ afbeelding ]
ja heb ik er ook bijgezetquote:
Wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ja heb ik er ook bijgezet
Alleen niet iuedereen heeft tijd en mogelijkheid om naar Xenos te gaan.
Is dat wel een gebogen/met knik?
heel dat shortbread is ultrauberzoetquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
mijn blikje was niet ontploft
MAAR GODVERDOMME WAT IS DAT ZOEETT
ik heb bittere chocoladequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
heel dat shortbread is ultrauberzoet
Ik vond het stiekem te zoet
gehandicapt en kind/druk werk en Xenos alleen daar midden in de stadquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
gehandicapt en kind/druk werk en Xenos alleen daar midden in de stad
Of bedoelde je mijn knikvraag?
het is meer de fudgelaag en het shortbread wat het kiezenklappend zoet maaktquote:
Scheet...je weet dat je random comments de sc inschiet he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb dus vanille-straciatella muffins gemaakt met een laag chocoladetoppingermnermnerm.
??? En waar komt dit ineens vandaan??quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Scheet...je weet dat je random comments de sc inschiet he?
Misschien een keertje ff inhoudelijk ingaan op het topic at hand?
Ik zal eens mijn LAAI opentrekken want dat is handig om m in op tebergen. Zou je niet denken he? :vquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
je hebt blijkbaar ook platte/rechte
[ afbeelding ]
met knik
[ afbeelding ]
dan zitten je knokkels niet in de weg
Ja ik zit ook al van ??? wtf ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
??? En waar komt dit ineens vandaan??
En het ging over bakken en eetkookverlanglijstjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:50 schreef Molo het volgende:
Ze had het toch al eerder over haar muffins, LOL
Ehhhquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Scheet...je weet dat je random comments de sc inschiet he?
Misschien een keertje ff inhoudelijk ingaan op het topic at hand?
neinz, ik dacht eigenlijk in de vaatwasser!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal eens mijn LAAI opentrekken want dat is handig om m in op tebergen. Zou je niet denken he? :v
hettoe ok altied zonne last van ouwe kneukels baai hut afsmeren van oewen taart? Dan is hier nu het enige echten Sell Tell knik paletmes. Veur unne loeistrakke taart zonder kneukelaids!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
hettoe ok altied zonne last van ouwe kneukels baai hut afsmeren van oewen taart? Dan is hier nu het enige echten Sell Tell knik paletmes. Veur unne loeistrakke taart zonder kneukelaids!
jep, had teveel beslag erin gedaan maar anders moest ik weer wachten voordat ik 2 losse moest bakken want die pasten er niet bijquote:
Ik reageerde ff op Dico. Die schiet af en toe de chat in met een opmerking (heel lief overigens) maar dat is dan niet in reactie op iets wat er op dat moment besproken wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
??? En waar komt dit ineens vandaan??
ik bedoelde bij jou lekker wijf van mequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jep, had teveel beslag erin gedaan maar anders moest ik weer wachten voordat ik 2 losse moest bakken want die pasten er niet bij
En dat is een probleem omdat? Ik zie het zo vaak gebeurenquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik reageerde ff op Dico. Die schiet af en toe de chat in met een opmerking (heel lief overigens) maar dat is dan niet in reactie op iets wat er op dat moment besproken wordt.
ze had hetd aarvoor toch al over haar muffins en daar was zelf o.a. door mij op gereageerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik reageerde ff op Dico. Die schiet af en toe de chat in met een opmerking (heel lief overigens) maar dat is dan niet in reactie op iets wat er op dat moment besproken wordt.
mijn muffintop past ook niet in de verpakking nee hihahoquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ik bedoelde bij jou lekker wijf van me![]()
![]()
eindelijk leer je hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
Ik zeg ook velen vaak 'gewoon goeien handel' de laatste tijd
frenkiequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
Ik zeg ook velen vaak 'gewoon goeien handel' de laatste tijd
dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat? Ik zie het zo vaak gebeuren
en datquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ze had hetd aarvoor toch al over haar muffins en daar was zelf o.a. door mij op gereageerd
IJs is gewoon een kuthoer, daar praat ik helemala niet meer tegen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Plus is het dan logischer om ijs aan te spreken (niet dat ik dat nodig vind), maar dit slaat imo helemaaaal nergens op
your muffintop is so big, your belt size is equator!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mijn muffintop past ook niet in de verpakking nee hihaho
godsammequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
your muffintop is so big, your belt size is equator!
![]()
![]()
In mijn beste Brabants!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
eindelijk leer je het
vooral als je het met zo'n heerlijk droge stem en zijn intonatie zegt, die hoofden van mensen
is dat net zo goed als mijn beste Limburgs?quote:
random bericht is not allowed!!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
your muffintop is so big, your belt size is equator!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dico's muffintop is so big, she could feed every child in africa with just a quarter
Jouw Limburgsquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat net zo goed als mijn beste Limburgs?
pak hem snel in!quote:
GOEIEN HANDEL JONGEquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
pak hem snel in!
lekker vers lekker luchtdicht!
quote:
Op de uni stond een bord 'chicken wings ¤3.35' dus ik CHICKEN WIINGGSSS . Kijkt mijn vriendin (oh hoax studiegenoot want ik heb geen vriendenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
Vrouw in restaurant vroeg waar Koos zijn accent vandaan kwam. Dus hij zei Zeeland.
Gaat ze een heel verhaal vertellen en wij dachten echt van "waar hebbie het over"![]()
![]()
Dacht ze Nieuw Zeeland, omdat ze hem zo raar vond praten
Dat zei ze ook letterlijk
Dico, jij hebt 'm gezien, zo raar praat hij toch niet??
godverquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dico's muffintop is so big, she could feed every child in africa with just a quarter
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
Vrouw in restaurant vroeg waar Koos zijn accent vandaan kwam. Dus hij zei Zeeland.
Gaat ze een heel verhaal vertellen en wij dachten echt van "waar hebbie het over"![]()
![]()
Dacht ze Nieuw Zeeland, omdat ze hem zo raar vond praten
Dat zei ze ook letterlijk
Dico, jij hebt 'm gezien, zo raar praat hij toch niet??
CHICKON WIIINGSSSSS!!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de uni stond een bord 'chicken wings ¤3.35' dus ik CHICKEN WIINGGSSS . Kijkt mijn vriendin (oh hoax studiegenoot want ik heb geen vrienden) me zo aan van DAFUQ. Kende ze selltell niet
of aidsquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Volgende keer zeggen dat ie een beroerte heeft gehad, dan houden ze hun muil wel
AGA?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:07 schreef Molo het volgende:
Merrie berrie heeft een heel fucking scala aan AGA kookboeken geschreven
http://en.wikipedia.org/wiki/AGA_cookerquote:
Uit dat boek of at random?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:10 schreef Molo het volgende:
Spees, heb jij voorbeeld van hamburgerrecept?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:11 schreef Diconnected het volgende:
Sjon blij met kadow jeuj.
En nee Koos praat normaal
uit dat boek, kan geen inkijkexemplaar vinden namelijk op bolquote:
Thanksquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Wat heb je 'm gegeven?
En gelukkig
Wat een raar mens was dat zeg
Koos is redelijk normaal
Broodjesrecept, basis vleespatty info en vispatty info.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
uit dat boek, kan geen inkijkexemplaar vinden namelijk op bol
ik bedoel meer, kun je fotootje door appen van 1 receptje, zodat ik weet hoe zoiets eruit ziet qua opbouw.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Broodjesrecept, basis vleespatty info en vispatty info.
Vega burgers met o.a. quinoa, bonen, groente blablabla
visburgers, kreeft, kip.
Ik zal ff de inhoudsopgave typen :v
ik zie het woord dissection en denk meteen aan deze soort dissectie (aderwandscheur)quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Intro: Genesis/ History of the Hamburger / Equipment / Tips
Dissection: The Hamburger piece by piece
Pure 100% fish or meat
Mix: combinations of meats and spices
Veggie: 100% vegetable
At the cutting edge: recipes from the chef
Blendies: sweet american treats with a french twist
helaas lukt me dat niet, ik zal vragen als Koos morgenochtend wakker is of hij het voor me kan doen. Of moet ik hem nu even wakker maken om dat te doen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
PLAATJE IS WEL EEN BEETJE KLEIN MOLO, KUN JE DIE NIET FF VERGROTEN?
Ja maak hem maar wakker want anders kan ik vannacht niet slapen. En brum krijgt dan aidsquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
helaas lukt me dat niet, ik zal vragen als Koos morgenochtend wakker is of hij het voor me kan doen. Of moet ik hem nu even wakker maken om dat te doen?
hij is oud, dan werkt dat niet meerquote:
ok ik zal het vragen! momentje!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maak hem maar wakker want anders kan ik vannacht niet slapen. En brum krijgt dan aids
alufolie of koekblikquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE berg ik die shortbread op molo?? En kan ik t morgen snijden en in een koekblik flikkeren of niet?
vuurwerk, want ik hoor niks hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:27 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd knallen buiten. not sure if fireworks or thunder
De ketting is ingekort?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:30 schreef Molo het volgende:
Ok, dat liep even anders dan ik hoopte toen ik hem wakker maakte
Kan nu maar een foto uploaden zo
slaap lekker en fijne verjaardag morgen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:31 schreef Diconnected het volgende:
ik ga slapen toedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels
Fijnon verjaardagsseks morgen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:31 schreef Diconnected het volgende:
ik ga slapen toedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:32 schreef Mss het volgende:
[..]
De corrigerende tik, zeer effectief, tenzij je een boot hebt.
ik dacht dat het zijn penis wasquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je had zijn boot ook niet kapot hoeven te gooien om hem wakker te makenhoer
WAT DENK JIJ WEL NIETquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga zondag een rolstoel veur op het werk kaufen. Stiekem vind ik hem mooier dan mn huidige hotwheels
Om er maar eens een matige random opmerking in te gooien
pas op of ik geef het door aan de mods!!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga zondag een rolstoel veur op het werk kaufen. Stiekem vind ik hem mooier dan mn huidige hotwheels
Sorry, random matige opmerkingen moeten schriftelijk in drievoud aangevraagd worden, u mag gewoon weer achteraan de rij aansluiten rollen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
cuz that's how you roll zekerquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Sorry, random matige opmerkingen moeten schriftelijk in drievoud aangevraagd worden, u mag gewoon weer achteraan de rij aansluiten rollen.
ik kan er van alles bij bedenken, maar wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit een roomtour te kijken met Brum, onbetaalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |