quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
potver iemand die een FB maakt voor kat en dan als werk erbij zet proever bij purina :/
teringquote:De terugbetaling die is overgemaakt door James Eib (hello@bondinewyork.com) is niet afgeschreven van de rekening van de afzender. U heeft geen terugbetaling ontvangen op uw PayPal-rekening.
Neem contact op met James Eib over deze terugbetaling.
Phehehehe, dat was best een afgang geweest dan jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bijna geregeld dat ik op mijn blog een abonnement mocht weggeven toen het gedoe ineens opblies. Toen heb ik maar niet meer terug gemaild.
Ja, hier een cadeautje wat je nooooit zult krijgen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Phehehehe, dat was best een afgang geweest dan ja
Ik zou voor Bondi lakjes gaan reviewen, mooi niet dat ik nog ooit iets van dat merk op mijn site wil hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef Dwyn het volgende:
Ik had bijna geregeld dat ik op mijn blog een abonnement mocht weggeven toen het gedoe ineens opblies. Toen heb ik maar niet meer terug gemaild.
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou voor Bondi lakjes gaan reviewen, mooi niet dat ik nog ooit iets van dat merk op mijn site wil hebben.
Ik heb het meteen een claim gemaakt. En nu hebben ze tot de 11e om te reageren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moet ik van het geschil al meteen een claim maken, of eerst afwachten?
Ik heb iemand in mijn lijst die gek is van teckels. En nu krijg ik dagelijks een update van de zwangerschap van de teckel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die Facebook accounts aanmaken voor hun baby / beest / tumor
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb iemand in mijn lijst die gek is van teckels. En nu krijg ik dagelijks een update van de zwangerschap van de teckel.
'Dag 61: nog niks'
'Dag 62: nog niks'
Ik vind hem niet zo mooiquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ncil-dress-champagne![]()
![]()
Ja ik vind ze allemaal prachtig!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)ncil-dress-champagne![]()
![]()
geen optie. Dat scheelt.quote:Let op: De stof rekt niet/nauwelijks en is krap gesneden bij de heup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |