Als ze kunnen lopen ondanks de dagelijkse afranseling van hun blanke meesters wel, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:19 schreef Ulx het volgende:
Klimmen negers trouwens echt elke dag in bomen?
Neem een chillpilquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee dat zijn mensen die vrijwillig meedoen met het sinterklaasfeest en dus een optocht om o.a. jouw kind te vermaken. als je het sulletjes vindt ga dan godverdomme niet met je kind langs de kant staan en leer je kind meteen om vooral niks van die sulletjes aan te nemen. Wat ben jij voor een krankzinnige mongool om die mensen die ervoor zorgen dat jouw kind zich vermaakt weg te zetten als sukkeltjes.
Daar denken de protesteerders anders over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie ook niet in hoe ze gedacht hadden dit te kunnen winnen. Het gaat om een evenementenvergunning in Amsterdam, ofwel hetzelfde type vergunning wat bv een gay-pride mogelijk maakt. Dan is de uitdossing van de deelnemers geen erg relevant beoordelingscriterium gok ik.
Nein! We gaan kijken! Whahaha sue me bunghole.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen als jij je kind weghoudt bij die "sukkeltjes".
Ga jij je kind dan ook netjes vertellen dat die donkere mensen allemaal pedofielen zijn en dat je niks mag aannemen van ze?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nein! We gaan kijken! Whahaha sue me bunghole.
Nee. Ik zeg alleen dat protestpieten luie mensen zijn die van de Sint niet meer als piet mogen werken en nu boos zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga jij je kind dan ook netjes vertellen dat die donkere mensen allemaal pedofielen zijn en dat je niks mag aannemen van ze?
Ben benieuwd wanneer je kind zijn eigen nazivlag krijgt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat protestpieten luie mensen zijn die van de Sint niet meer als piet mogen werken en nu boos zijn.
Idd, beter post je het op de FB van Anouk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ik kreeg heel even, nadat ik de uitspraak hoorde, de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste zwarte die ik zou zien heel hard uit te lachen.
Maar ja. Dat zou best wel een debiele actie zijn.
Die van mij heb ik een tattoo van een swastika gegeven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je kind zijn eigen nazivlag krijgt.
Toch wel op zijn voorhoofd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die van mij heb ik een tattoo van een swastika gegeven.
En een klein negerslaafje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die van mij heb ik een tattoo van een swastika gegeven.
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_met_geweld__.htmlquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Danny het volgende:
Ik hoop alleen dat ze niet zo quinsygario zijn om nu met een groepje de intocht te gaan verzieken.
En daar ging het thuisvoordeel van de haters. Ze zijn net zulke idioten als sommige voorstanders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_met_geweld__.html
Ik was al even bang dat negers geen idioten konden zijn. Phew.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar ging het thuisvoordeel van de haters. Ze zijn net zulke idioten als sommige voorstanders.
Echt te sneu. Bah bah.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar ging het thuisvoordeel van de haters. Ze zijn net zulke idioten als sommige voorstanders.
"Gewoon Zwarte Pieten in elkaar slaan, en dan kun je moeilijk beweren dat de openbare orde niet in gevaar komt".quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_met_geweld__.html
Alsof ze dat überhaupt ook maar één seconde heeft geboeid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt te sneu. Bah bah.
Wel het beste bewijs dat ze schijt hebben aan de kinderen wiens plezier ze nu vergallen.
Ware gezicht van de tegenstanders als extremisten komt nu naar voren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Gewoon Zwarte Pieten in elkaar slaan, en dan kun je moeilijk beweren dat de openbare orde niet in gevaar komt".
Goed bezig.
Yup. Geen greintje tolerantie voor andersdenkenden. Je vraagt je af wie de ware racisten zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ware gezicht van de tegenstanders als extremisten komt nu naar voren.
Hey, volgens bluesdude zijn er zo vele honderdduizenden. Daar zit vast wel een zwarte Volkert tussen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Disana het volgende:
Eén mannetje oppert geweld, alle andere geïnterviewden keuren dat af. Wat nou extremistische tegenstanders.
Die misschien wel naar Groningen afreist om de tv-sint te doden. Dan is het probleem sowieso "opgelost".quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hey, volgens bluesdude zijn er zo vele honderdduizenden. Daar zit vast wel een zwarte Volkert tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |