Je moet er wat voor over hebben als je op de barricades wil staan!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt niet, al die troep komt in je ogen en je ziet het een week later nog.
Een vrouwelijke variant?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef sp3c het volgende:
ik heb overigens nog nooit een neger met grote rode lippen gezien
????quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Liever een traditionalist dan een (foute) bitch. Jij moet je schamen als mens en tegenstander van de multiculturele samenleving.
kennelijk zien ze zichzelf wel zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef sp3c het volgende:
Dat is het Legioen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Nielsch het volgende:
En toch he, ook al vind ik de huidige Piet prima, het zijn vaak wel een beetje de sukkeltjes van de samenleving die zich zo laten schminken en verkleden. Van die mensen die ook met een bos oranje wortelen op hun kop en een oranje leeuwenpak aan naar wedstrijden van het NL elftal gaan.
Laat ze toch, die mensen hebben daar plezier in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Nielsch het volgende:
En toch he, ook al vind ik de huidige Piet prima, het zijn vaak wel een beetje de sukkeltjes van de samenleving die zich zo laten schminken en verkleden. Van die mensen die ook met een bos oranje wortelen op hun kop en een oranje leeuwenpak aan naar wedstrijden van het NL elftal gaan.
mwah, bij ons was het gewoon de beschikbaarste oom in de familiequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Nielsch het volgende:
Nationale hysterie? Sorry, maar ik voel eindelijk wat saamhorigheid onder de Nederlanders. Eindelijk zeggen we eens met zijn allen: "Rot op met je kritiek op onze cultuur en traditie, we zijn een behoorlijk tolerant volk, maar er zijn grenzen"quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Lavender....kom met inhoudelijke argumenten en ga niet zo overwinachtig doen.
Natuurlijk win jij.: Jij drijft mee op de nationale hysterie
nee want dan zou ik het wel in de spiegel gezien hebben he?quote:
Niet te hopen dat ie dan ook alleen in een lendendoekje moet lopen, dán heb je wel érg veel zwarte schmink nodig.quote:
Das nogal intolerant van je.. zie je dat zelf niet ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nationale hysterie? Sorry, maar ik voel eindelijk wat saamhorigheid onder de Nederlanders. Eindelijk zeggen we eens met zijn allen: "Rot op met je kritiek op onze cultuur en traditie, we zijn een behoorlijk tolerant volk, maar er zijn grenzen"
nee, de oom die de hardste plasser kreeg van z'n op schoot zittende neefje of nichtje...quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah, bij ons was het gewoon de beschikbaarste oom in de familie
geen idee hoe jullie dat vierde maar de neefjes en nichtjes gaan bij sinterklaas (aka opa) op schootquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, de oom die de hardste plasser kreeg van z'n op schoot zittende neefje of nichtje...
Er is nooit iemand uitgesloten, mensen waren boos dat ze werden betrokken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Das nogal intolerant van je.. zie je dat zelf niet ?
Je sluit mensen uit van de samenleving. Die ken je minder rechten toe .
Dát is de discriminatie in deze kwestie. Niet die zpfiguur zelf.
Er wordt helemaal niemand uitgesloten. Waar haal je dat vandaan? Iedereen is welkom bij dit feest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welnee man. Iedereen mag gewoon meedoen en dat doet men dan ook. Al jáááren lang.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef borisz het volgende:
Bestuursrechter sluit zich aan bij Van der Laan. Gewoon zwarte pieten bij de intocht in Amsterdam.
Neehoor. Doe vooral mee met het feestje! Gezellig!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij bent zo'n klager?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee want dan zou ik het wel in de spiegel gezien hebben he?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef sp3c het volgende:
zwakjesquote:
Ik reageerde op de opvatting van "rot op, verdwijn uit Nederland als je ons feest niet leuk vind"quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niemand uitgesloten. Waar haal je dat vandaan? Iedereen is welkom bij dit feest.
ouchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |