abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2013 @ 15:54:52 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_133046763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Bluesdude het volgende:

Dat gedoe in Amsterdam met oorringen en lippenverf is onbenullig.
Dat zijn gewoon argumenten van de antipieten. Dat men in Amsterdam dat uit goedheid geheel vrijwillig aanpast is heel netjes. Dat de antipieten het vervolgens afdoen als onbenullig en veel te weinig zegt veel over de manier waarop zij in de discussie staan. Als een stel onbuigzame militanten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_133046780
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kijk...... dit is die agressie die dit maatschappelijk debat zo lang en heftig laat duren.
Gewoon rustig argumenteren ken je niet ?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1375156 op 7.30 minuten eenvandaag onderzoek
http://www.os.amsterdam.nl/pdf/2013_zwarte%20piet.pdf onderzoek gemeente den haag
Dat zijn er geen honderdduizenden.

Ongelofelijke lulpraat uit je nek dus.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_133046791
quote:

[..]

Kijk...... dit is die agressie die dit maatschappelijk debat zo lang en heftig laat duren.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1375156 op 7.30 minuten eenvandaag onderzoek
http://www.os.amsterdam.nl/pdf/2013_zwarte%20piet.pdf onderzoek gemeente den haag
Ja, die heb je idd al eerder gepost en toen is je ook al uitgelegd dat je daarmee niet op 100-duizenden arme negertjes komt.
pi_133046831
3 minuten nog...
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 15:58:05 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133046872
quote:

[..]

Welaan, nog eens die bronnen die men vooral NIET wilt weten:

eerste alinia van het PDF'je

quote:
Het is onduidelijk hoe er in Amsterdam over wordt gedacht en hoe groot de
weerstand tegen Zwarte Piet is.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133046873
pi_133046933
quote:
quote:
'Echt racisme'
Ook Henna (68) is gekomen omdat het 'tijd werd dat zoiets plaatsvond'. 'Het is echt racisme, en zo heb ik het altijd gevoeld.' Met kinderen en kleinkinderen heeft ze het feest nooit gevierd. 'We keken wel naar de intocht op televisie. Dan zei ik dat ze goed moesten kijken of ze een verband zagen met het gedrag van Zwarte Piet en dat van hun vader of opa. Ik wilde ze bewust maken.'
Godverdomme. Dit heeft niks meer met wit of zwart te maken maar met domheid :'). Wat een volk.
pi_133046948
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon argumenten van de antipieten. Dat men in Amsterdam dat uit goedheid geheel vrijwillig aanpast is heel netjes. Dat de antipieten het vervolgens afdoen als onbenullig en veel te weinig zegt veel over de manier waarop zij in de discussie staan. Als een stel onbuigzame militanten.
Goedheid?
Welja.... rekening houden met elkaar is gewoon een menselijke plicht ... het is ook erg praktisch om samen te leven ... of als je samen een feest wilt houden.
Overigens ben ik niet antipiet. Het is wel onzin dat persé alle pieten zwart moeten zijn. Breng het aantal zwarte pieten in het pietenkorps terug tot een minderheid, zodat men het idee niet meer hoef te hebben dat
een koloniale relatie wordt heropgevoerd. Alle andere pieten , wit, geel, blauw zijn net zo zeer knecht dan.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:00:35 #39
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_133046980
Wie is nou eigenlijk die Quinsey de schreeuwneger? Dat is me totaal ontgaan.Als ik er op google dan krijg ik: ' is a recognized complication of tonsillitis and consists of a collection of pus beside the tonsil'.

Zwarte Piet had nooit een slavernij of racistische associatie. Dat is iets moderns, dat tussen de oren van die Quinseys vandaan komt.
In feite moeten we die Quinsey aanklagen voor het besmeuren van een nationale culturele traditie.
En zo niet dan moet hij terug naar Suriname.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_133046999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Goedheid?
Welja.... rekening houden met elkaar is gewoon een menselijke plicht ... het is ook erg praktisch om samen te leven ... of als je samen een feest wilt houden.
Overigens ben ik niet antipiet. Het is wel onzin dat persé alle pieten zwart moeten zijn. Breng het aantal zwarte pieten in het pietenkorps terug tot een minderheid, zodat men het idee niet meer hoef te hebben dat
een koloniale relatie wordt heropgevoerd. Alle andere pieten , wit, geel, blauw zijn net zo zeer knecht dan.
Je kunt niet in een land met 16 miljoen inwoners rekening houden met een paar 1000 :'). Droppie.
pi_133047021
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Luigi het volgende:

[..]

[..]

Godverdomme. Dit heeft niks meer met wit of zwart te maken maar met domheid :'). Wat een volk.
En het mooiste, of beter gezegd, domste is nog dat half Nederland over dit soort mensen valt en met modder gaan lopen gooien.
pi_133047024
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

eerste alinia van het PDF'je

[..]

onduidelijk ? klopt... meer onderzoek is nodig....
Maar waar zijn die onderzoeken ?
En willen mensen wel weten hoe de echte zwarte mensen denken over hoe zij worden geïmiteerd ?
pi_133047066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee ho stop. Jij riep dat het er 100-duizenden waren en dat dit je onderbouwing was. Die onderbouwing heb je nu niet dus ik heb graag dat je dit terug neemt. En er niet zo half laconiek overheen stapt.
pi_133047085
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:01 schreef Luigi het volgende:

[..]

Je kunt niet in een land met 16 miljoen inwoners rekening houden met een paar 1000 :'). Droppie.
Droppie? Ik ben je bitch niet.
Kijk..... jij wilt graag denken dat het maar om een paar duizend mensen gaat.
Dat is minder gewetensprobleem voor je.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 16:03:48 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133047102
quote:

[..]

En willen mensen wel weten hoe de echte zwarte mensen denken over hoe zij worden geïmiteerd ?
van imitatie is geen sprake en ik denk niet dat heel veel mensen het interesseert want anders had wel iemand (pro of anti) een fatsoenlijk onderzoek gestart

daar gaat het ook helemaal niet om

Gario wil gewoon gelijk krijgen en zijn tegenstanders willen hem geen gelijk geven
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 16:04:43 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133047140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

denk dat het zelfs lastig is om er een paar duizend te vinden
pi_133047146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En jij wil maar wat te graag denken dat het er 100-duizenden zijn. Dat voedt je opgedrongen politieke correctheid zo lekker namelijk.
pi_133047152
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nee ho stop. Jij riep dat het er 100-duizenden waren en dat dit je onderbouwing was. Die onderbouwing heb je nu niet dus ik heb graag dat je dit terug neemt. En er niet zo half laconiek overheen stapt.
Die onderbouwing is er zeer zeker wel.
Maar inderdaad kun je nog vele vragen hebben . Daarom is er meer onderzoek nodig.
Wat jij doet is gewoon niet beter willen weten. En dat is onfris.
pi_133047177
quote:

[..]

heb je gisteren toevallig dat programma over racisme gezien, incl de uitleg over Verdeel en Heers? Dat lijk je hier toe te passen, met "echte zwarte mensen".
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2013 @ 16:06:22 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_133047207
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Bluesdude het volgende:
of als je samen een feest wilt houden.

Een feest is geen verplichting. Als je niet mee wil vieren vier je gewoon niet mee. Maar laat anderen die het wel vieren gewoon lekker hun gang gaan. Ik heb niks met Kwakoe, maar ik ga ook niet proberen dat te stoppen. Ondanks het feit dat de organisatie blanke mensen op basis van huidskleur weert.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_133047233
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk dat het zelfs lastig is om er een paar duizend te vinden
Die onderzoeken wijzen toch echt op grote delen van de zwarte groepen die niet happy zijn met het zwartepietenspel.
En reken maar uit.... dat kunnen er een paar honderdduizend mensen zijn in Nederland.

Buiten Nederland heb je het misschien over tientallen miljoenen mensen die niet zo blij zijn met hun imitaties..... maar who cares..
Zwarte Piet is het boegbeeld geworden van Hollandse identiteit en monoculturalisme.
pi_133047267
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een feest is geen verplichting. Als je niet mee wil vieren vier je gewoon niet mee. Maar laat anderen die het wel vieren gewoon lekker hun gang gaan. Ik heb niks met Kwakoe, maar ik ga ook niet proberen dat te stoppen. Ondanks het feit dat de organisatie blanke mensen op basis van huidskleur weert.
Ik heb niks met Halloween maar heb ook geen enkele drang het te verbieden a la de SGP in Werkendam. Stelletje fanaten.
pi_133047269
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is dat zo? Waarom?
pi_133047282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die onderbouwing is er zeer zeker wel.
Eh nee. Er is geen enkele onderbouwing dat het om honderdduizenden mensen gaat.
pi_133047289
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar het gaat wel om rekening houden met honderdduizenden donkere Nederlanders .
Honderdduizendmiljoen hoorde ik een keer.
pi_133047308
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef sp3c het volgende:
Gario wil gewoon gelijk krijgen en zijn tegenstanders willen hem geen gelijk geven
Als hij ongelijk krijgt stuurt hij bomgordelpiet.
pi_133047313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

EN OP DE HELE WERELD WEL EEN MILJOENMILJARD!
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 16:09:07 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133047315
ja het zouden er misschien eventueel in het voor jouw gunstigste geval honderdduizenden zijn, maar het zouden er net zo goed een paar duizend kunnen zijn met dit soort vragen

ik heb geen idee en je onderzoekjes wijzen het niet uit

en het buitenland kan me niet schelen
pi_133047328
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_133047341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een miljoenmiljard!

Oh :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')