SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glad vergetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
heeft iemand xfriendx nog gedm't eigenlijk?
Dat gelukkig wel jaquote:
Zal vast wel goed gaan wijffiequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu hopen dat vanavond meevalt
En dat hij morgen fit genoeg is om naar mijn moeder te gaan, en anders zorgt mijn moeder ook goed voor hem. Mocht het echt niet gaan dan belt ze heus wel
Waarvoor?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
heeft iemand xfriendx nog gedm't eigenlijk?
Klinkt heftigquote:
Even gegoogled. Hefitg en zieligquote:
Vast welquote:
Is het ook, de allereerste keer schrik je je dan ook de pleuris.quote:
Sommige kinderen hebben maar 1 aanval, andere een paar dagen achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even gegoogled. Hefitg en zielig![]()
Hoelang verwachten ze dat zoiets duurt?
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor... Ben wel wat gewend inmiddels
Hij is gaaf hequote:
oh ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hij zou gaan dromen over degene van wie hij als laatste een dm kreeg - ofzoiets
Tering, dat lijkt me heel ergquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Voor nood heb ik wel pilletjes
[..]
Is het ook, de allereerste keer schrik je je dan ook de pleuris.
Je kind is benauwd, kan niet praten, huilt en is overstuur, wat het eigenlijk alleen maar verergert
Dan bel je de HAP en ga je daar heen en is het feitelijk alweer afgenomen
(mede door dat je in een koude lucht naar buiten gaat, wat de kriebel doet afnemen)
Hij heeft het al sinds hij 8 maanden was en heeft het toen echt heel vaak gehad, bijna iedere maand wel een keer.
Vanaf zijn 4e is het sterk afgenomen en dit was wel weer een heftige sinds lange tijd.
[..]
Sommige kinderen hebben maar 1 aanval, andere een paar dagen achter elkaar.
Mijn ervaring is dat dit het ergste was en hij zal heus vannacht ook nog wel wakker worden en hoesten maar vast niet zo erg als gister.
wehehe uhuhquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga weer verder met witten
[ afbeelding ]
Fap fap fapquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga weer verder met witten
[ afbeelding ]
Ja, we willen foto's!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wehehe uhuh
does picca's maken joh
Las dat het verder een onschuldige aandoening is. Dat lijkt me vooral fijn om te weten. Beterschap met 'mquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Voor nood heb ik wel pilletjes
[..]
Is het ook, de allereerste keer schrik je je dan ook de pleuris.
Je kind is benauwd, kan niet praten, huilt en is overstuur, wat het eigenlijk alleen maar verergert
Dan bel je de HAP en ga je daar heen en is het feitelijk alweer afgenomen
(mede door dat je in een koude lucht naar buiten gaat, wat de kriebel doet afnemen)
Hij heeft het al sinds hij 8 maanden was en heeft het toen echt heel vaak gehad, bijna iedere maand wel een keer.
Vanaf zijn 4e is het sterk afgenomen en dit was wel weer een heftige sinds lange tijd.
[..]
Sommige kinderen hebben maar 1 aanval, andere een paar dagen achter elkaar.
Mijn ervaring is dat dit het ergste was en hij zal heus vannacht ook nog wel wakker worden en hoesten maar vast niet zo erg als gister.
Vochtige lucht wil nog wel eens helpen, gister heeft mijn vriend ook in een stomende douche gestaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef PeuRac het volgende:
Tering, dat lijkt me heel ergHad niet door dat het een chronische ziekte is. En er is niks aan te doen?
Ja gelukkig wel, maar naar is het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Las dat het verder een onschuldige aandoening is. Dat lijkt me vooral fijn om te weten. Beterschap met 'm![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar naar is het wel.
Thnx
Ah. oudste zoon is ook thuis... ik ga even drinken maken enzulks
ja, ben aan het afronden, ik ga zoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal al gereed om richting huis te gaan of nog allemaal "an die arbeit."
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Terwijl ik aan de telefoon hang komt mijn zoon binnen stappen.
Telefoongesprek afgerond.
Kind: met wie zat je te bellen mam?
Ik: gaat je niets aan![]()
Kind: je wordt rood mam!!![]()
Ik:![]()
Kind: hoe heet hij?
Ik:
Je zal er maar zo 1 thuis hebbenquote:
bwhahahahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik:
Bazen kindquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zal er maar zo 1 thuis hebben![]()
Hij loopt nu al zingend zn tas in te pakken voor het sporten: mama is verliefd hahaha nu doet ze gek
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik:
Ik vind hem op het moment even niet zo grappigquote:
Goed zo, dat hoort ook. Moet je maar niet verliefd wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem op het moment even niet zo grappig![]()
Ik ken hem!!
Ik weet zeker dat de volgende keer dat die kerel mij belt en mijn zoon dat ontdekt hij expres rare opmerkingen gaat maken.
Dat lag op zich ook niet echt in mijn planning hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed zo, dat hoort ook. Moet je maar niet verliefd worden
Dat is stiekem helemaal niet zo heel leukquote:
Jij wilt je auto kwijtraken?quote:
In welk voer zit veel ijzer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
ik moest even een hele toffe foto maken..
Whatsup?
je google is stuk?quote:
Hmm biefstukje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je google is stuk?
Spinazie, biefstuk, appelstroop
En sinasappelsap bevordert je ijzeropname of iig vitamine c
Spullen wegbrengen helaasquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is stiekem helemaal niet zo heel leuk
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/ijzer.aspxquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm biefstukje.![]()
Even naar de winkel, en ja mijn google is stuk
Schat de wereld draait zo hard voor mij dat is echt even teveel tekstquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/ijzer.aspx
Rundvlees broccoli spinazie roggebrood, appelstroop en vitamine c bevordert opnamequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat de wereld draait zo hard voor mij dat is echt even teveel tekst![]()
Ik ga snel naar de winkel.
Pillen wil ik dus voorkomen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rundvlees broccoli spinazie roggebrood, appelstroop en vitamine c bevordert opname
In extreme gevallen pillen en die zijn vies
goedzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pillen wil ik dus voorkomen ja![]()
Ik eet nu broodje varkensschelplever, al;s Y. thuis is gaan we spinazie en biefstuk eten
Nee klopt, zal dat zeker vaker doen. Het probleem is gewoon dat de makkelijke hap hier heerst omdat Y. eigenlijk nooit thuis is met het etenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goedzo![]()
Maar wel vaker doen he?van 1 keer biefstuk en spinazie eten is het niet meteen opgekrikt
Pizzaquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verf is niet droog, valt heel donker uit ipv dat je ziet dat het groen is
quote:
Morgen komt mn pa en ma helpen, misschien Engel. Zondag Engel als dat nog nodig is (verfen bijna klaar).quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg je nog veel hulp dit weekend?
En hoe zit dat met volgend weekend?
Welke ikea ga je? En hoe kan ik nou nee zeggen tegen ikea?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen komt mn pa en ma helpen, misschien Engel. Zondag Engel als dat nog nodig is (verfen bijna klaar).
Morgenmiddag of maandagavond laminaat ophalen, dan hoop ik dat mijn oom dat kan leggen als ik in Noorwegen zit. Anders ga ik dat vrijdag doen.
Als laminaat al is gelegd vrijdag dan ga ik.vrijdag naar de IKEAEn anders zaterdag
Als je zin hebt mag je mee
Amersfoort of Duiven. Moet even kijken waar de bank op voorraad is. Voorkeur gaat naar Amersfoort in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke ikea ga je? En hoe kan ik nou nee zeggen tegen ikea?
Cool ik hoor het welquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amersfoort of Duiven. Moet even kijken waar de bank op voorraad is. Voorkeur gaat naar Amersfoort in ieder geval.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef Fascination het volgende:
Een brony bij lingo en hij spelde net autisme.
We hebben onze huiskamer omgetoverd tot een ultiem chill paleis en gaan het hele weekend chillen.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben onze huiskamer omgetoverd tot een ultiem chill paleis en gaan het hele weekend chillen.
Spannend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben onze huiskamer omgetoverd tot een ultiem chill paleis en gaan het hele weekend chillen.
Verfen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen komt mn pa en ma helpen, misschien Engel. Zondag Engel als dat nog nodig is (verfen bijna klaar).
Morgenmiddag of maandagavond laminaat ophalen, dan hoop ik dat mijn oom dat kan leggen als ik in Noorwegen zit. Anders ga ik dat vrijdag doen.
Als laminaat al is gelegd vrijdag dan ga ik.vrijdag naar de IKEAEn anders zaterdag
Als je zin hebt mag je mee
Niet te lang bakken!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de keuken in!!
Biefstuk bakken![]()
Ik heb alvast een tabblad open staan voor thuisbezorgd.nl mocht het mislukken
En een brandblusser toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de keuken in!!
Biefstuk bakken![]()
Ik heb alvast een tabblad open staan voor thuisbezorgd.nl mocht het mislukken
copy paste van FB:quote:
quote:Hups gaat koken!!
Benodigdheden:
Pannen, voer voor in de pannen, van die metalen dingen om mee te roeren, telefoon om mama te bellen, telefoon met de thuisbezorgd.nl app voor als het misgaat, telefoon om eventueel 112 te bellen.
Het wordt biefstuk of pizza!!
Op basis van die beschrijving gok ik dat het pizza wordt.quote:
Ik ben trots op mijzelf!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van die beschrijving gok ik dat het pizza wordt.
Wauwquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijzelf!!
[ afbeelding ]
Ik had gewoon spinazie uit een potje en die heb ik zelf in spinazie met een bloepje veranderdquote:
Ja echt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja echt wel.Was heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nou mijn kookkunsten mislukken met regelmaat hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik smul ook van mijn diepvriestosti's.... 't gaat erom dat JIJ het lekker vindt
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Muhahaha bij zijn vriendinnetje zijn?
Ja, dat denk ik inderdaad.quote:
Met kaarsjes en een fles wijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad.
De viespeuk. Een beetje samen handen vasthouden terwijl ze op de bank een film kijken.
Witsel, uhuh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even witsel uit mijn haren wassen.
Samen onder een fleecedekentjequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vergeet het fleecedekentje niet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Full load?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou dat nu best wel willen hoorquote:
Ervaring mee?quote:
Ik haat het echt als het in mijn oog terecht komtquote:
Jepquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dat nu best wel willen hoor
[..]
Ervaring mee?
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat zaterdag nog met een meid onder een dekentje. Ik ben geworden wat ik veracht.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat zaterdag nog met een meid onder een dekentje. Ik ben geworden wat ik veracht.
In je oorquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat het echt als het in mijn oog terecht komt![]()
Neus is nog erger. Oor ook geen fan van en oh wee als het in mn haar terecht komt
Daar hoeft geen fleecedeken aan te pas te komen hoor!quote:
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dat nu best wel willen hoor
Echt niet tof!!quote:
Do wantquote:
quote:
Nee dat kloptquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar hoeft geen fleecedeken aan te pas te komen hoor!
[..]
Dat bedoel ik!
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om in iemands oor te spuiten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet tof!!
[..]
Do want
[..]
Ik draaide mn hoofd weg!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om in iemands oor te spuiten?
Kies er een uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om in iemands oor te spuiten?
Niet slim dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik draaide mn hoofd weg!
Dus hij zei ook nog dat het mn eigen schuld was
Had je niet gewoon kennen slikken dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik draaide mn hoofd weg!
Dus hij zei ook nog dat het mn eigen schuld was
Als ik jou vertel dat er mannen zijn die juist niet willen dat je slikt, dan ben je vast net zo verbaasd als ik!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je niet gewoon kennen slikken dan?
Wtfquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou vertel dat er mannen zijn die juist niet willen dat je slikt, dan ben je vast net zo verbaasd als ik!
iew facials....quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou vertel dat er mannen zijn die juist niet willen dat je slikt, dan ben je vast net zo verbaasd als ik!
Ik snap er ook nog steeds niets vanquote:
Ben er ook geen fan vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iew facials....
Als ik spul op mijn gezicht wil dan pak ik wel een masker van dr. vd hoog
Gekeken naar my little pony?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wtfquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets, maar het ruimt wel lekker opquote:
my little ponyquote:
Ik ben niet viesquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Vies mannetje ben je ook
Zal vast een leuke situatie hebben opgeleverdquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap er ook nog steeds niets van![]()
Maar hij zorgde er dus echt wel voor dat er niet in een mond werd gespoten.
zal me een rotzorg zijn, zolang ze mn ogen maar niet volspuiten.quote:
My little rhubarbje.quote:
Net zoutzuur zeg ik jequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zal me een rotzorg zijn, zolang ze mn ogen maar niet volspuiten.
aaah zo cutequote:
Dat is natuurlijk je eigen schuld als dat gebeurd hequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zal me een rotzorg zijn, zolang ze mn ogen maar niet volspuiten.
Lol whut?quote:
Nouja Fas, hoe weet je dat mijn crush wel eens My Little Pony: Friendship is Magic heeft gekeken?quote:
Dat wel. Mijn ex slikte het ook liever door.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets, maar het ruimt wel lekker op
Leugens.quote:
Inderdaad, maar is wel minder geil.quote:
Ik heb haar ook gedate.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja Fas, hoe weet je dat mijn crush wel eens My Little Pony: Friendship is Magic heeft gekeken?
echt he.. Zo'n zeerquote:
Test het uit en je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je eigen schuld als dat gebeurd he
[..]
Lol whut?
niks is ooit mijn schuldquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je eigen schuld als dat gebeurd he
[..]
Lol whut?
Zacht, net als haar billetjes.quote:
Nee dankjequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Test het uit en je weet wat ik bedoel![]()
Dat mag je denkenquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zacht, net als haar billetjes.
Mannen in mailots bekeken ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Maar nee, het was een vriendin en we keken Robin Hood: Men in Tights.
en zo leef ik ookquote:
totaal nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedankt voor de ranzige MI...
Ik ga even uithuilen in een hoekje
[..]
Gelukkig niet eigenwijs
Zit je zusje ook onder het witsel nu?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Grrrrmbl
Tip: zet zusjes niet aan het werk als je aan het sauzen bent.
Kan ik gofferdomme een muur over gaan doen
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit je zusje ook onder het witsel nu?
Dude, ze is 14quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit je zusje ook onder het witsel nu?
Samen met een vriendinnetje zijn ze 28quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, ze is 14.
En nee, was precies de muur die groen moest worden. Nu allemaal lichte strepen omdat ze halverwege was gestopt
Ja, het feit dat ze 14 is is het enige rare daaraan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, ze is 14.
En nee, was precies de muur die groen moest worden. Nu allemaal lichte strepen omdat ze halverwege was gestopt
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Samen met een vriendinnetje zijn ze 28
Dat niet alleen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het feit dat ze 14 is is het enige rare daaraan.
Gewoon nog een laag erover, een keer doorgaan zie je er waarschijnlijk niets meer van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, ze is 14.
Weet ik, ik baal er alleen van dat ik het nu 2x moet doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon nog een laag erover, een keer doorgaan zie je er waarschijnlijk niets meer van.
Omdat het kanquote:
eensch!quote:
Echt he!!quote:
Luie puberzusjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, ze is 14.
ja en niet te zuinig!!quote:
Sommige mannen verdienen straf!!!quote:
ik zal mn best doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sommige mannen verdienen straf!!!
Echt straf!!
Wellicht nog een 3e keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, ik baal er alleen van dat ik het nu 2x moet doen
is dat alles?quote:
Aan de ketting ermee en pas los als het af is, en goed.quote:
Dan is seks juist aan te radenquote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aan de ketting ermee en pas los als het af is, en goed.
What did i doquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, bevestig ff lekker wat ze zegt..
Denk niet dat dat erin zit voorlopigquote:
2x kleur moet zat zijn hoorquote:
Dat mag ik hopen van wel jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
What did i do
[..]
Denk niet dat dat erin zit voorlopig
[..]
2x kleur moet zat zijn hoor
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker de laatste tijd schijnt
toevalquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker de laatste tijd schijnt
pussy!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
What did i do
[..]
Denk niet dat dat erin zit voorlopig
[..]
2x kleur moet zat zijn hoor
Point made.quote:
wat is t minimum daarvoor dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nog 5500 posts af van een plek in de top 500
hmm geen idee wat ik nu heb eigenlijk. Sta wel vaak in de dag top 200.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nog 5500 posts af van een plek in de top 500
65kquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm geen idee wat ik nu heb eigenlijk. Sta wel vaak in de dag top 200.
# 258 PeuRac 65.256quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm geen idee wat ik nu heb eigenlijk. Sta wel vaak in de dag top 200.
Jij hebt er helemaal veel jaquote:
whoa volgens mij heb ik dat al!quote:
Ik heb geen leven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
# 258 PeuRac 65.256
[..]
Jij hebt er helemaal veel ja
# 454 rhubarbje 48.069quote:
# 40 LovelyLady 128.484quote:
niet slecht. Hoewel ik hier ondertussen al 10jr rondhangquote:
Staat gewoon als je op je naam kliktquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet slecht. Hoewel ik hier ondertussen al 10jr rondhang![]()
MIjn post gemiddelde zal vast niet meer op de 130 liggen
Dat ze, gezien jouw posts, juist weer wél gelijk heeft..quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Die loopt hier ergens rond ja
[..]
Welk punt? Dat GvE voor eens niet gelijk heeft?
Leugens!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarvan zijn er 26000 hosselpogingen.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
# 454 rhubarbje 48.069
[..]
# 40 LovelyLady 128.484
Cijfers liegen niet.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarvan zijn er 26000 hosselpogingen.
Knap dat er een verband is tussen moe zijn en een pussy zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ze, gezien jouw posts, juist weer wél gelijk heeft..
Tijdje niet posten haalt het snel naar beneden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Staat gewoon als je op je naam klikt
16/dag.
Valt nog mee...
Toch huppel
?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je zelfs al mijn kloon tracht te hosselen....
Hebben jullie al een date afgesproken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat ik mijn kloon ga prijsgeven.
Nee ik zou het serieus niet weten hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat ik mijn kloon ga prijsgeven.
Nee joh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben jullie al een date afgesproken? [ afbeelding ]
Nee, niet op die manier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik zou het serieus niet weten hoor![]()
Dan zou het een heel overtuigende kloon inclusief een hoop foto's moeten zijn
Dat viel ook wel op zonder een vrouwelijke kloon te hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh.
[..]
Nee, niet op die manier.
Ik overdrijf om je uit je tent te lokken. Net zoals bij Zeefje. Alleen ben jij iets slimmer.
Maar jij reageert anders op mannen dan op vrouwen. Dus toen je op mijn vrouwelijke kloon reageerde, was je ook anders. Je bent een beetje als firefly die iedere vrouw in de kroeg aanspreekt. Je spreekt ze aan op een bepaalde manier.
Weet ik. Die vrouwelijke kloon was ooit alleen om te kijken of mensen anders reageren. Nogal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat viel ook wel op zonder een vrouwelijke kloon te hebben
dat doen toch de meeste mensen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh.
[..]
Nee, niet op die manier.
Ik overdrijf om je uit je tent te lokken. Net zoals bij Zeefje. Alleen ben jij iets slimmer.
Maar jij reageert anders op mannen dan op vrouwen. Dus toen je op mijn vrouwelijke kloon reageerde, was je ook anders. Je bent een beetje als firefly die iedere vrouw in de kroeg aanspreekt. Je spreekt ze aan op een bepaalde manier.
Tja vrouwen benader ik vast op een bepaalde manier hier jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh.
[..]
Nee, niet op die manier.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat viel ook wel op zonder een vrouwelijke kloon te hebben
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik. Die vrouwelijke kloon was ooit alleen om te kijken of mensen anders reageren. Nogal.
Had binnen 10 posts dm van mannen
Wie weet, je had je toch in een jurk kunnen hijsenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh.
[..]
Nee, niet op die manier.
Serieus?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik. Die vrouwelijke kloon was ooit alleen om te kijken of mensen anders reageren. Nogal.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
ik zit al aan de 50.000 posts zo ongeveer en ik krijg echt zelden een dm
Echt hequote:
Teringquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Staat gewoon als je op je naam klikt
16/dag.
Valt nog mee...
Toch huppel
Ja? Ik benader eigenlijk iedereen hetzelfde. Op 1 na dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doen toch de meeste mensen?
anders om gaan met het geslacht dat je wil?
Soms dus wel. En dat wilde ik uittesten met mijn kloon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja vrouwen benader ik vast op een bepaalde manier hier ja![]()
Maar zo erg kom ik toch niet over zeker? ... Genoeg leuke DM gesprekken gehad hoor
Nogal. Was een uitnodiging in de trant van: Kom maar eens langs meisjequote:
Heb geen jurken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet, je had je toch in een jurk kunnen hijsen [ afbeelding ]
Valt me een beetje tegen van je
[..]
Serieus?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook ooit zo hoog gestaanquote:
Tja soms wel ja, maar ik ben dan ook niet altijd serieusquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Ik benader eigenlijk iedereen hetzelfde. Op 1 na dan.
[..]
Soms dus wel. En dat wilde ik uittesten met mijn kloon.
Ongetwijfeld heb je leuke gesprekken gehad met dames. Je bent dan ook best een leuke kerel.
[..]
Nogal. Was een uitnodiging in de trant van: Kom maar eens langs meisje
[..]
Heb geen jurken.
Ja, serieus.
[..]
Ik krijg er tegenwoordig ook wel minder, ja. Zonde wel.
R&P is naaaisquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg nog wel eens spontane dm's van dames waarin ze opbiechten hoeveel partners ze al hadden gehad. Best vreemd.
Ik denk dat ze in R&P een stuk opener zijn, ofoz.
Wat moet je met di info?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg nog wel eens spontane dm's van dames waarin ze opbiechten hoeveel partners ze al hadden gehad. Best vreemd.
Ik denk dat ze in R&P een stuk opener zijn, ofoz.
Viel ook niet op in die top20quote:
Volgens mij ook wel consistent wat dat betreft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Ik benader eigenlijk iedereen hetzelfde. Op 1 na dan.
[..]
Heb geen jurken.
Ja, serieus.
Niet serieus, wat een drogreden is dat zegquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja soms wel ja, maar ik ben dan ook niet altijd serieus
Nee, dat was naar dit account. Ik snapte het ook niet. Al heb ik met 1 van die dames wel eens een beetje geflirt dus daar kan ik nog enigszins inkomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
R&P is naaais
maar waarom zouden ze jouw kloon dat sturen?
heeft je kloon een topic daar over?
en dan zomaar sturen ze jou: ik ben met 23 mannen geweest?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat was naar dit account. Ik snapte het ook niet. Al heb ik met 1 van die dames wel eens een beetje geflirt dus daar kan ik nog enigszins inkomen.
Maar daar nooit een topic over geopend.
Geen idee.quote:
Afspreken via fok is niks mis mee verder. Alleen heb ik vaak het idee dat ik peopleskills mis omdat iedereen kennelijk op zo'n gemakkelijke manier contact heeft terwijl ik niet weet hoe ik dat moet doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel consistent wat dat betreft.
Jammer
Wel vrij kansloos, ook wel eens afgesproken enzo via fok maar om dat nou uit het niets te dm-en
Ik doe uiteraard geen uitspraak over aantallen, maar ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan zomaar sturen ze jou: ik ben met 23 mannen geweest?
Komt omdat je vaak genoeg geen antwoord terug stuurt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Waarom zou dat nuttig zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan zomaar sturen ze jou: ik ben met 23 mannen geweest?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afspreken via fok is niks mis mee verder. Alleen heb ik vaak het idee dat ik peopleskills mis omdat iedereen kennelijk op zo'n gemakkelijke manier contact heeft terwijl ik niet weet hoe ik dat moet doen.
Nee soms doe ik gewoon grappig enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Viel ook niet op in die top20
[..]
Volgens mij ook wel consistent wat dat betreft.
Jammer
Wel vrij kansloos, ook wel eens afgesproken enzo via fok maar om dat nou uit het niets te dm-en
[..]
Niet serieus, wat een drogreden is dat zeg
Omdat alle niet-ambtenaren vinden dat er teveel ambtenaren zijn en dat er op bezuinigd moet worden. Tot je ze nodig hebt natuurlijk, dan moeten ze er altijd zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom werken die kut ambtenaren niet op zaterdag?
Waarom DM je mij nooitquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt omdat je vaak genoeg geen antwoord terug stuurt.
Denk dat dat wel meevalt hoor, lijkt waarschijnlijk gewoon zo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afspreken via fok is niks mis mee verder. Alleen heb ik vaak het idee dat ik peopleskills mis omdat iedereen kennelijk op zo'n gemakkelijke manier contact heeft terwijl ik niet weet hoe ik dat moet doen.
Geen zin in dat verliefde Huppelkutgedoe.quote:
That makes 2 of us!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zin in dat verliefde Huppelkutgedoe.
DM hoeft niet altijd nuttig te zijn.quote:
Mjaquote:
Faxbaas, ik hoor van iedereen goede verhalen over Tinder. Waarom lukte dat bij jou ook al niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee soms doe ik gewoon grappig enzo![]()
Je hebt de gesprekken toch niet gelezen
Het hangt er vanaf hoe goed je mij kent. Het is een beetje een parabool.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt hoor, lijkt waarschijnlijk gewoon zo.
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik schaam mij niet voor mijn vroegere gebrek aan sociaal leven![]()
Tegenwoordig moet ik gewoon over mijn verliefdheid kletsen
Nogal een verschil of je via DM zit te geilen en gewoon een grappig gesprek. Ging over DM's met afspreken enzo toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee soms doe ik gewoon grappig enzo![]()
Je hebt de gesprekken toch niet gelezen
Mja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat alle niet-ambtenaren vinden dat er teveel ambtenaren zijn en dat er op bezuinigd moet worden. Tot je ze nodig hebt natuurlijk, dan moeten ze er altijd zijn.
Niet dm'en werkt voor mij prima als oplossing.quote:
Ok dan maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dm'en werkt voor mij prima als oplossing.
Okquote:
Niet mogelijk via de gemeentelijke website?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja.
Moet bij de gemeente doorgeven dat ik verhuisd ben, komt alleen niet echt handig uit komend week. Dan maar hopen dat het niet te laat is
Dus je hebt vergeten het door te geven en nu geef je die arme ambtenaren de schuld?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja.
Moet bij de gemeente doorgeven dat ik verhuisd ben, komt alleen niet echt handig uit komend week. Dan maar hopen dat het niet te laat is
Maar het 'mag' welquote:
Nee, een online afspraak maken kan wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet mogelijk via de gemeentelijke website?
Nee, nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je hebt vergeten het door te geven en nu geef je die arme ambtenaren de schuld?
[..]
Maar het 'mag' wel
Doet jouw gemeente niet aan koopavond?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, een online afspraak maken kan wel.
Omdat hier in de buurt niks woontquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DM hoeft niet altijd nuttig te zijn.
Soms kun je er ook iemand mee opvrolijken
[..]
Mja
[..]
Faxbaas, ik hoor van iedereen goede verhalen over Tinder. Waarom lukte dat bij jou ook al niet?
[..]
Het hangt er vanaf hoe goed je mij kent. Het is een beetje een parabool.
Ik ben helemaal niks vergetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je hebt vergeten het door te geven en nu geef je die arme ambtenaren de schuld?
[..]
Maar het 'mag' wel
Belgiequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |