SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glad vergetenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
heeft iemand xfriendx nog gedm't eigenlijk?
Dat gelukkig wel jaquote:
Zal vast wel goed gaan wijffiequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu hopen dat vanavond meevalt
En dat hij morgen fit genoeg is om naar mijn moeder te gaan, en anders zorgt mijn moeder ook goed voor hem. Mocht het echt niet gaan dan belt ze heus wel
Waarvoor?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef Snoepie85 het volgende:
heeft iemand xfriendx nog gedm't eigenlijk?
Klinkt heftigquote:
Even gegoogled. Hefitg en zieligquote:
Vast welquote:
Is het ook, de allereerste keer schrik je je dan ook de pleuris.quote:
Sommige kinderen hebben maar 1 aanval, andere een paar dagen achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even gegoogled. Hefitg en zielig![]()
Hoelang verwachten ze dat zoiets duurt?
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor... Ben wel wat gewend inmiddels
Hij is gaaf hequote:
oh ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hij zou gaan dromen over degene van wie hij als laatste een dm kreeg - ofzoiets
Tering, dat lijkt me heel ergquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Voor nood heb ik wel pilletjes
[..]
Is het ook, de allereerste keer schrik je je dan ook de pleuris.
Je kind is benauwd, kan niet praten, huilt en is overstuur, wat het eigenlijk alleen maar verergert
Dan bel je de HAP en ga je daar heen en is het feitelijk alweer afgenomen
(mede door dat je in een koude lucht naar buiten gaat, wat de kriebel doet afnemen)
Hij heeft het al sinds hij 8 maanden was en heeft het toen echt heel vaak gehad, bijna iedere maand wel een keer.
Vanaf zijn 4e is het sterk afgenomen en dit was wel weer een heftige sinds lange tijd.
[..]
Sommige kinderen hebben maar 1 aanval, andere een paar dagen achter elkaar.
Mijn ervaring is dat dit het ergste was en hij zal heus vannacht ook nog wel wakker worden en hoesten maar vast niet zo erg als gister.
wehehe uhuhquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga weer verder met witten
[ afbeelding ]
Fap fap fapquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga weer verder met witten
[ afbeelding ]
Ja, we willen foto's!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wehehe uhuh
does picca's maken joh
Las dat het verder een onschuldige aandoening is. Dat lijkt me vooral fijn om te weten. Beterschap met 'mquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast wel
Voor nood heb ik wel pilletjes
[..]
Is het ook, de allereerste keer schrik je je dan ook de pleuris.
Je kind is benauwd, kan niet praten, huilt en is overstuur, wat het eigenlijk alleen maar verergert
Dan bel je de HAP en ga je daar heen en is het feitelijk alweer afgenomen
(mede door dat je in een koude lucht naar buiten gaat, wat de kriebel doet afnemen)
Hij heeft het al sinds hij 8 maanden was en heeft het toen echt heel vaak gehad, bijna iedere maand wel een keer.
Vanaf zijn 4e is het sterk afgenomen en dit was wel weer een heftige sinds lange tijd.
[..]
Sommige kinderen hebben maar 1 aanval, andere een paar dagen achter elkaar.
Mijn ervaring is dat dit het ergste was en hij zal heus vannacht ook nog wel wakker worden en hoesten maar vast niet zo erg als gister.
Vochtige lucht wil nog wel eens helpen, gister heeft mijn vriend ook in een stomende douche gestaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef PeuRac het volgende:
Tering, dat lijkt me heel ergHad niet door dat het een chronische ziekte is. En er is niks aan te doen?
Ja gelukkig wel, maar naar is het wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Las dat het verder een onschuldige aandoening is. Dat lijkt me vooral fijn om te weten. Beterschap met 'm![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar naar is het wel.
Thnx
Ah. oudste zoon is ook thuis... ik ga even drinken maken enzulks
ja, ben aan het afronden, ik ga zoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal al gereed om richting huis te gaan of nog allemaal "an die arbeit."
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Terwijl ik aan de telefoon hang komt mijn zoon binnen stappen.
Telefoongesprek afgerond.
Kind: met wie zat je te bellen mam?
Ik: gaat je niets aan![]()
Kind: je wordt rood mam!!![]()
Ik:![]()
Kind: hoe heet hij?
Ik:
Je zal er maar zo 1 thuis hebbenquote:
bwhahahahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik:
Bazen kindquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zal er maar zo 1 thuis hebben![]()
Hij loopt nu al zingend zn tas in te pakken voor het sporten: mama is verliefd hahaha nu doet ze gek
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik:
Ik vind hem op het moment even niet zo grappigquote:
Goed zo, dat hoort ook. Moet je maar niet verliefd wordenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem op het moment even niet zo grappig![]()
Ik ken hem!!
Ik weet zeker dat de volgende keer dat die kerel mij belt en mijn zoon dat ontdekt hij expres rare opmerkingen gaat maken.
Dat lag op zich ook niet echt in mijn planning hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed zo, dat hoort ook. Moet je maar niet verliefd worden
Dat is stiekem helemaal niet zo heel leukquote:
Jij wilt je auto kwijtraken?quote:
In welk voer zit veel ijzer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
ik moest even een hele toffe foto maken..
Whatsup?
je google is stuk?quote:
Hmm biefstukje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je google is stuk?
Spinazie, biefstuk, appelstroop
En sinasappelsap bevordert je ijzeropname of iig vitamine c
Spullen wegbrengen helaasquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is stiekem helemaal niet zo heel leuk
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/ijzer.aspxquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm biefstukje.![]()
Even naar de winkel, en ja mijn google is stuk
Schat de wereld draait zo hard voor mij dat is echt even teveel tekstquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/ijzer.aspx
Rundvlees broccoli spinazie roggebrood, appelstroop en vitamine c bevordert opnamequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat de wereld draait zo hard voor mij dat is echt even teveel tekst![]()
Ik ga snel naar de winkel.
Pillen wil ik dus voorkomen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rundvlees broccoli spinazie roggebrood, appelstroop en vitamine c bevordert opname
In extreme gevallen pillen en die zijn vies
goedzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pillen wil ik dus voorkomen ja![]()
Ik eet nu broodje varkensschelplever, al;s Y. thuis is gaan we spinazie en biefstuk eten
Nee klopt, zal dat zeker vaker doen. Het probleem is gewoon dat de makkelijke hap hier heerst omdat Y. eigenlijk nooit thuis is met het etenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goedzo![]()
Maar wel vaker doen he?van 1 keer biefstuk en spinazie eten is het niet meteen opgekrikt
Pizzaquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verf is niet droog, valt heel donker uit ipv dat je ziet dat het groen is
quote:
Morgen komt mn pa en ma helpen, misschien Engel. Zondag Engel als dat nog nodig is (verfen bijna klaar).quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Krijg je nog veel hulp dit weekend?
En hoe zit dat met volgend weekend?
Welke ikea ga je? En hoe kan ik nou nee zeggen tegen ikea?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen komt mn pa en ma helpen, misschien Engel. Zondag Engel als dat nog nodig is (verfen bijna klaar).
Morgenmiddag of maandagavond laminaat ophalen, dan hoop ik dat mijn oom dat kan leggen als ik in Noorwegen zit. Anders ga ik dat vrijdag doen.
Als laminaat al is gelegd vrijdag dan ga ik.vrijdag naar de IKEAEn anders zaterdag
Als je zin hebt mag je mee
Amersfoort of Duiven. Moet even kijken waar de bank op voorraad is. Voorkeur gaat naar Amersfoort in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke ikea ga je? En hoe kan ik nou nee zeggen tegen ikea?
Cool ik hoor het welquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amersfoort of Duiven. Moet even kijken waar de bank op voorraad is. Voorkeur gaat naar Amersfoort in ieder geval.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:10 schreef Fascination het volgende:
Een brony bij lingo en hij spelde net autisme.
We hebben onze huiskamer omgetoverd tot een ultiem chill paleis en gaan het hele weekend chillen.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben onze huiskamer omgetoverd tot een ultiem chill paleis en gaan het hele weekend chillen.
Spannend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben onze huiskamer omgetoverd tot een ultiem chill paleis en gaan het hele weekend chillen.
Verfen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen komt mn pa en ma helpen, misschien Engel. Zondag Engel als dat nog nodig is (verfen bijna klaar).
Morgenmiddag of maandagavond laminaat ophalen, dan hoop ik dat mijn oom dat kan leggen als ik in Noorwegen zit. Anders ga ik dat vrijdag doen.
Als laminaat al is gelegd vrijdag dan ga ik.vrijdag naar de IKEAEn anders zaterdag
Als je zin hebt mag je mee
Niet te lang bakken!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de keuken in!!
Biefstuk bakken![]()
Ik heb alvast een tabblad open staan voor thuisbezorgd.nl mocht het mislukken
En een brandblusser toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga de keuken in!!
Biefstuk bakken![]()
Ik heb alvast een tabblad open staan voor thuisbezorgd.nl mocht het mislukken
copy paste van FB:quote:
quote:Hups gaat koken!!
Benodigdheden:
Pannen, voer voor in de pannen, van die metalen dingen om mee te roeren, telefoon om mama te bellen, telefoon met de thuisbezorgd.nl app voor als het misgaat, telefoon om eventueel 112 te bellen.
Het wordt biefstuk of pizza!!
Op basis van die beschrijving gok ik dat het pizza wordt.quote:
Ik ben trots op mijzelf!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op basis van die beschrijving gok ik dat het pizza wordt.
Wauwquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijzelf!!
[ afbeelding ]
Ik had gewoon spinazie uit een potje en die heb ik zelf in spinazie met een bloepje veranderdquote:
Ja echt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja echt wel.Was heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nou mijn kookkunsten mislukken met regelmaat hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik smul ook van mijn diepvriestosti's.... 't gaat erom dat JIJ het lekker vindt
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Muhahaha bij zijn vriendinnetje zijn?
Ja, dat denk ik inderdaad.quote:
Met kaarsjes en een fles wijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik inderdaad.
De viespeuk. Een beetje samen handen vasthouden terwijl ze op de bank een film kijken.
Witsel, uhuh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga even witsel uit mijn haren wassen.
Samen onder een fleecedekentjequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vergeet het fleecedekentje niet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Full load?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou dat nu best wel willen hoorquote:
Ervaring mee?quote:
Ik haat het echt als het in mijn oog terecht komtquote:
Jepquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dat nu best wel willen hoor
[..]
Ervaring mee?
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat zaterdag nog met een meid onder een dekentje. Ik ben geworden wat ik veracht.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat zaterdag nog met een meid onder een dekentje. Ik ben geworden wat ik veracht.
In je oorquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat het echt als het in mijn oog terecht komt![]()
Neus is nog erger. Oor ook geen fan van en oh wee als het in mn haar terecht komt
Daar hoeft geen fleecedeken aan te pas te komen hoor!quote:
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dat nu best wel willen hoor
Echt niet tof!!quote:
Do wantquote:
quote:
Nee dat kloptquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar hoeft geen fleecedeken aan te pas te komen hoor!
[..]
Dat bedoel ik!
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om in iemands oor te spuiten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet tof!!
[..]
Do want
[..]
Ik draaide mn hoofd weg!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om in iemands oor te spuiten?
Kies er een uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om in iemands oor te spuiten?
Niet slim dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik draaide mn hoofd weg!
Dus hij zei ook nog dat het mn eigen schuld was
Had je niet gewoon kennen slikken dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik draaide mn hoofd weg!
Dus hij zei ook nog dat het mn eigen schuld was
Als ik jou vertel dat er mannen zijn die juist niet willen dat je slikt, dan ben je vast net zo verbaasd als ik!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je niet gewoon kennen slikken dan?
Wtfquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou vertel dat er mannen zijn die juist niet willen dat je slikt, dan ben je vast net zo verbaasd als ik!
iew facials....quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou vertel dat er mannen zijn die juist niet willen dat je slikt, dan ben je vast net zo verbaasd als ik!
Ik snap er ook nog steeds niets vanquote:
Ben er ook geen fan vanquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iew facials....
Als ik spul op mijn gezicht wil dan pak ik wel een masker van dr. vd hoog
Gekeken naar my little pony?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wtfquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niets, maar het ruimt wel lekker opquote:
my little ponyquote:
Ik ben niet viesquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Vies mannetje ben je ook
Zal vast een leuke situatie hebben opgeleverdquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap er ook nog steeds niets van![]()
Maar hij zorgde er dus echt wel voor dat er niet in een mond werd gespoten.
zal me een rotzorg zijn, zolang ze mn ogen maar niet volspuiten.quote:
My little rhubarbje.quote:
Net zoutzuur zeg ik jequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zal me een rotzorg zijn, zolang ze mn ogen maar niet volspuiten.
aaah zo cutequote:
Dat is natuurlijk je eigen schuld als dat gebeurd hequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zal me een rotzorg zijn, zolang ze mn ogen maar niet volspuiten.
Lol whut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |