SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCGroot fan van User Wotte
Nog maar 9%quote:
Ik ook nietquote:
Huiliequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
VBL-hooligan hé.
Het IQ van een pinda dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Oh dus die kan ik mijn muurzuignapmandjeding zetten?quote:
M&Msquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef Uccie het volgende:
Als ze noui weer even een stofzuiger doen die 20 min blijft staan kan ik even thee en m&m's halen.
Als ze eerst even mijn messenset erdoor gooienquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef Uccie het volgende:
Als ze noui weer even een stofzuiger doen die 20 min blijft staan kan ik even thee en m&m's halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
er heeft net 10 minuten een voucher gestaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze eerst even mijn messenset erdoor gooienLevensgevaarlijk enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat moet dus twee keer zo lang zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
er heeft net 10 minuten een voucher gestaan
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze eerst even mijn messenset erdoor gooienIs die wel geweest? Ik denk dat de Wake up Light gewoon helemaal niet komt ;')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ach welnee, ik gooi dagelijks met messenquote:
Toen was ik mijn voetbalmanager aan het aanpassen omdat het ineens over voetbal ging.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
er heeft net 10 minuten een voucher gestaan
Jawel joh straks komt m'n hele lijstje gewoon in een keer achter elkaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is die wel geweest? Ik denk dat de Wake up Light gewoon helemaal niet komt ;')
Ja op de eerste huntdag om 8 uur 's ochtends toen ik net even een paar uurtjes sliepquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is die wel geweest? Ik denk dat de Wake up Light gewoon helemaal niet komt ;')
stil nouquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen was ik mijn voetbalmanager aan het aanpassen omdat het ineens over voetbal ging.
Gewoon vanavond om 20u als iedereen er is en uitgegeten is, dan het hele lijstje achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jawel joh straks komt m'n hele lijstje gewoon in een keer achter elkaar
Misschien moeten we even het lijstje door geven bij de 1dk chatquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon vanavond om 20u als iedereen er is en uitgegeten is, dan het hele lijstje achter elkaar.
Ja die heeft ook nog teveel wat ie wilquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef essnhills het volgende:
Xeor heeft mij beloofd dat het goed komt
Ik ga het nu weer over M&M's hebben...die gewone, zonder pinda...want daar had ik zin in.quote:
ssstquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De voetbalmanagerDie aanpassen
![]()
1 hampoot alstublieftquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we even het lijstje door geven bij de 1dk chat
Nou ja mijn team...en niet lachen...zonder mij zou je minder mensen onder je hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
SPOILER: Niet lezen als je niet van Voetbal houdtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat Bengstson en Pelle gewoon staan.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten we even het lijstje door geven bij de 1dk chat
Hoi Corriequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
HolaIk ga nog even een BB kijken, ben bekaf, kom na het eten wel even terug om te kieken.
Oh off topic, foei Karina
BBquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
HolaIk ga nog even een BB kijken, ben bekaf, kom na het eten wel even terug om te kieken.
zie dmquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
Die wil allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja die heeft ook nog teveel wat ie wil
Nee niet die iberico, die serrano alstublieft. Ja die jaquote:
Die eerste heb ik nu ook en die tweede is gewoon standaard...omdat ie een leuk hoofd heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik laat Bengstson en Pelle gewoon staan.
Foei karinaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die wil alles
[..]
Nee niet die iberico, die serrano alstublieft. Ja die ja1+1=2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je trouwens waar Karina mod is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Melleyn het volgende:
Je komt trouwens al de hele dag zeggen dat je er niet bent Karina
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Melleyn het volgende:
Je komt trouwens al de hele dag zeggen dat je er niet bent Karina
Ik woon midden in de stad...ik heb nooit 475mtr vrij zichtquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat ding schijnt 475 meter ver![]()
Wil je even ophouden met je kwetsende taalgebruik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie heeft het te druk met posten in de VBL SC.
Corrie is ook een VBL SC Hooligan.
Een zaklamp die 475 meter ver schijnt, als je dan iemand op 1 meter beschijnt is die blind voor de rest van z'n leven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon midden in de stad...ik heb nooit 475mtr vrij zicht
Nee vandaag was ik druk met schoonmakenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie heeft het te druk met posten in de VBL SC.
Corrie is ook een VBL SC Hooligan.
OMG dan was ik al 3x miljonair geweestquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
ik heb me maar ingeschreven voor automatisch meespelen met de staatsloterij. dan maak ik meer kan dan dat ik hier een box krijg
Ja vandaaar dat ik was geïntimideerd enzoquote:
Dat is wel handig als ik langs dat petjesvolk moet lopen 's avonds laat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een zaklamp die 475 meter ver schijnt, als je dan iemand op 1 meter beschijnt is die blind voor de rest van z'n leven.
Ik heb vanmiddag een Kerstkraslot gekochtquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
ik heb me maar ingeschreven voor automatisch meespelen met de staatsloterij. dan maak ik meer kan dan dat ik hier een box krijg
Ohja, ik moet me nog even afmeldne voor de Lotto eind deze maand, dan heb ik alleen een maand gratis meegespeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:54 schreef gianni61 het volgende:
Oh, ja, het kwartje kwam van verquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vandaaar dat ik was geïntimideerd enzo
moet je niet verplicht meerdere maanden meespelen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik moet me nog even afmeldne voor de Lotto eind deze maand, dan heb ik alleen een maand gratis meegespeeld.
Karinaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een Kerstkraslot gekocht
en niks gewonnen zeker?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik moet me nog even afmeldne voor de Lotto eind deze maand, dan heb ik alleen een maand gratis meegespeeld.
Ik zeg niksquote:
Nee hoefde niet, anders had ik het niet gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je niet verplicht meerdere maanden meespelen?
quote:
Nee tuurlijk niet, mijn ouders doen mee met de postcode loterij, die hebben weleens wat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Karina
[..]
en niks gewonnen zeker?
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
GossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zijn zoveel mensen die dat vergeten dat het toch wel rendeertquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet je niet verplicht meerdere maanden meespelen?
Ach, alles komt goed uiteindelijkquote:
quote:Pizza winnen? :
Heb je ook geen zin om straks te koken, en wil je liever doorhunten? Doe mee en win die felbegeerde 1dagskoopjes iBOOD HUNT pizza met onze winactie!
Je kunt meedoen via Twitter en Facebook.
Rond circa 17:00 zullen we de winnaars bekend maken en je kan zowel op Twitter en Facebook meedoen voor extra kans!
Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door: thuisbezorgd.nl :-)
Ja, maar wel kleurrijkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:59 schreef tralalala het volgende:
Vroeger waren die dingen veel minder spectaculair.
Wat is the fat duck?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
Ess, als ik zondag miljonair word, ga je dan mee uiteten bij the fat duck?
Echte knikker professionalsquote:Maak je eigen spectaculaire knikkerbaan met dit Spacerail bouwpakket. Dit is absoluut geen kinderspel maar knikkeren voor de échte professionals. De knikkerbaan heeft razendsnelle loopings en bochten en is voorzien van een lift die de knikkers naar boven leidt. Met dit bouwpakket maak je de meest spectaculaire achtbanen waar je eindeloos plezier van kunt hebben. Het is een uitdagend spel waarbij het belangrijk is om de banen goed op elkaar te laten lopen, zodat de knikkers in een vloeiende beweging over de banen glijden.
Neem je dan een doggy bag voor mij mee terug???quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:59 schreef gianni61 het volgende:
Ess, als ik zondag miljonair word, ga je dan mee uiteten bij the fat duck?
Je gasten staan versteldquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echte knikker professionalsSeriously
restaurant van heston blumenthal in engelandquote:
ess, hoe eet jij je pizza het liefst?quote:
Ohquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
restaurant van heston blumenthal in engeland
Warmquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ess, hoe eet jij je pizza het liefst?
ga je dat in je team verwerken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat het positief wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die denken dat ik gek geworden ben als ik mijn huiskamer heb omgebouwd tot knikkerbaan
nee, ik zoek nog even een restaurant dat niet vernoemd is naar een dode vogel om met jou te gaan etenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neem je dan een doggy bag voor mij mee terug???
Die kwark of die anderen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef Melleyn het volgende:
Wel jammer dat die glazen nog niet zijn geweest
Neeee ik wil heeeeel graag naar The Fat Duck!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik zoek nog even een restaurant dat niet vernoemd is naar een dode vogel om met jou te gaan eten
quote:
Oh diequote:
Ja.quote:
Nu goedkoper?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef Melleyn het volgende:
..is dit niet de aanbieding van 2 dagen geleden?
Okequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neeee ik wil heeeeel graag naar The Fat Duck!
Zal ik het antwoord dan maar geven?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee Ess is gezellig, we gaan met z'n allen!! Of Ess moet graag alleen met jou willen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke
met mij en ess?
ik wil anders ook wel 2 keer gaan: 1x met jou en 1x met ess
Als je toch miljonair bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke
met mij en ess?
ik wil anders ook wel 2 keer gaan: 1x met jou en 1x met ess
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Ess is gezellig, we gaan met z'n allen!! Of Ess moet graag alleen met jou willen.
Johannes begrijpt het.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik het antwoord dan maar geven?
Met melk.
quote:
Mijn benen zijn al melkflessenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes begrijpt het.
Pizza met melk
Dat doet mijn vader ook...nooit begrepen. Pizza met Lambruscoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes begrijpt het.
Pizza met melk
Ik dacht dat je 2 melkflessen ergens anders zaten.quote:
Ik heb besloten mijn manager niet te wijzigen. Als ik Pelle er uit haal en dan later hem er weer in doe gaat hij mokken natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes begrijpt het.
Pizza met melk
Jamaar pizza actie bij 1dkquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef Tjacka het volgende:
ik haat pizza
kunnen we dat niet bij de pizza-sc houden?
quote:
Combi bonusquote:
Bij mij ging 1dk net dood. En ik eet al vis, anders kom ik nooit van 5 prei af.quote:
quote:
Invriezenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij ging 1dk net dood. En ik eet al vis, anders kom ik nooit van 5 prei af.
Eerst blancherenquote:
vliegen denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef essnhills het volgende:
Maar Beer, hoe gaan we dan naar Engeland?
doen wequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee Ess is gezellig, we gaan met z'n allen!! Of Ess moet graag alleen met jou willen.
Morgenavond maak ik pasta saus en zondagavond preisoep, dus die komt wel op uiteindelijk.quote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgenavond maak ik pasta saus en zondagavond preisoep, dus die komt wel op uiteindelijk.
Heb alleen niet zo zin in pizza vandaag.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop dat er nog een box komt als ik weg ben
ik gun het ess
#teamess
lingoquote:
quote:
En een magertjes hemd ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:18 schreef gianni61 het volgende:
heb ik een dikkertjes hemd gemist?
ik was weer aan het bellen
quote:
quote:
quote:
daar heb ik niks aanquote:
Had je maar die XL genomen...kun je hem nu opvullen met dominosteentjes.quote:
Kunnen we de chinezen al aan denk je?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef essnhills het volgende:
Wel weer extra dominosteentjes voor de recordpoging
Als je er twee neemt welquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kunnen we de chinezen al aan denk je?
makkelijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kunnen we de chinezen al aan denk je?
Ik ook...alleen heette het toen, De eerste de bestequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is er weer Domino D-day op SBS? Daar ging ik vroeger met natte haartjes voor zitten
Vooral toen met de musquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is er weer Domino D-day op SBS? Daar ging ik vroeger met natte haartjes voor zitten
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
makkelijk
We hebben zelfs een thema!
Cars!Ik moet er nog steeds om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
En dan die 100 carsquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Melleyn het volgende:
Snap niet wat je hebt aan een set met maar 2 dominosteentjes
Misschien een beetje.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Melleyn het volgende:
Snap niet wat je hebt aan een set met maar 2 dominosteentjes
Ik was op zomervakantie iemand tegengekomen die ooit had meegebouwd in Leeuwarden aan zo'n Domino dag. Een echte celebrity dus.quote:
quote:
Of moet je die dan op z'n kant zetten?!quote:
Je hebt toch wel een handtekening gevraagd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was op zomervakantie iemand tegengekomen die ooit had meegebouwd in Leeuwarden aan zo'n Domino dag. Een echte celebrity dus.
Oh...mag ik je aanraken???!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was op zomervakantie iemand tegengekomen die ooit had meegebouwd in Leeuwarden aan zo'n Domino dag. Een echte celebrity dus.
Zo ongeveer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een handtekening gevraagd?
Ik ben ooit Demen Bulbul tegengekomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel Demen Bulbul.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ooit Demen Bulbul tegengekomen.
Wat i een Demen Bubbel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel Demen Bulbul.
Heel het land in rep en roer enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef tralalala het volgende:
Dat gezeur toen met die mus die neergeknald werd in de dominozaal.
Het is een gavequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
wat is die johannes toch scherp altijd he ongelooflijk.
Bedreigde diersoort jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel het land in rep en roer enzo
Ik had niet eens door dat ie was...niet dat ik m wilde.quote:
Een of ander Turks kind die altijd vragen stelde via de mail bij VI. En toen mocht hij een keer naar de studio komen.quote:
1 oordopjes heb je ook zo weinig aanquote:
Ah, ja zo trouw kijk ik niet, eigenlijk alleen voor Gijp en Hansie, af en toe.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of ander Turks kind die altijd vragen stelde via de mail bij VI. En toen mocht hij een keer naar de studio komen.
Mocht je ook in z'n tipi komen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef tralalala het volgende:
Mijn overbuurman was Stijn Vreven, overtreffen niet meer mogelijk.
Wij hebben musjes in de tuinquote:
De tweedequote:
Het is ook jaren geleden dat we van dat ventje iets hebben gehoordquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, ja zo trouw kijk ik niet, eigenlijk alleen voor Gijp en Hansie, af en toe.
Wat een smerige vraag zo op de vroege middagquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht je ook in z'n tipi komen?
Gaan we bakkersmoppen doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een man komt bij de bakker
Zegt de bakker: ruim je het ook zelf even op?
5.6/10. Kan beter.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef essnhills het volgende:
Ik word nu wel een beetje verdrietig als ik bedenk dat de huidige generatie kinderen moet opgroeien zonder Domino Day
Gelukkig kunnen ze het altijd nog youtubenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef essnhills het volgende:
Ik word nu wel een beetje verdrietig als ik bedenk dat de huidige generatie kinderen moet opgroeien zonder Domino Day
A dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een smerige vraag zo op de vroege middag
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn moeder had 1 van de edities opgenomen dus toen kon ik het altijd terugkijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:28 schreef Uccie het volgende:
Ik snap ineens weer waarom ze die mus hebben afgeknald...heb twee vogels losgelaten in mijn kamer en ineens wordt er van alles gesloopt.
ik schoot weer in de lach...echt ik stel mezelf soms zo teleur.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit soort mopjes zijn zo heerlijk..quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik schoot weer in de lach...echt ik stel mezelf soms zo teleur.
Johannes had ook een leuke bakkersmopquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik schoot weer in de lach...echt ik stel mezelf soms zo teleur.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit soort mopjes zijn zo heerlijk..
komt een man bij de dokter, moet de dokter het opruimen.
Heeft een vriendin van me ongeveer een week over gedaan om te snappen.
Dat weet ik nog jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef tralalala het volgende:
Vanaf 3:20, het dak wat door de warmte uitgezet was.![]()
Wat een faal
Die Peter Paul ofziets, die domino opzichter, wat een vent is datquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef tralalala het volgende:
Vanaf 3:20, het dak wat door de warmte uitgezet was.![]()
Wat een faal
Witte lijstquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef Nizno het volgende:
het is wit en hangt bij de chinees aan de muur.
Man bij de bakker: Weet u welk brood ik wil?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes had ook een leuke bakkersmop
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Man bij de bakker: Weet u welk brood ik wil?
Bakker: Nee
Man: Gokje?
Bakker: Casino.
Heeeeeeelemaal niks?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef tralalala het volgende:
Hificorner is sowieso goedkoop dus wel een goede deal, heb alleen niets nodig.
hele hificorner ligt plat iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:35 schreef nlboy het volgende:
En de site is down: http://www.hificorner.nl/draadloos
ik dacht ook: niet duur voor 11 flessen ;')quote:
nope.Zo te zien niet...quote:
Nee, tweequote:
Ik had al bijna geklikt...toen dacht ik ineens, ik drink geen champagnequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht ook: niet duur voor 11 flessen ;')
Jaquote:
Moraalridderquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eeerdere hunts nietdaar heeft jimbo toen nog een maitlje over gestuurd naar ibood
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had al bijna geklikt...toen dacht ik ineens, ik drink geen champagne
4quote:
Haha en komt Ibood dan langs?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eeerdere hunts nietdaar heeft jimbo toen nog een maitlje over gestuurd naar ibood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |