SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien haal ik het nog wel een keer weer in haha.
Heb op het moment toch geen geld om te hunten en heb niet zo veel tijd om nu op het forum te zitten helaas
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Haterquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik weet hetmisschien haal ik het nog wel een keer weer in haha.
Heb op het moment toch geen geld om te hunten en heb niet zo veel tijd om nu op het forum te zitten helaas
Aftaaierquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm bestekset, niet eens grappig
Plus dat ik er vorige week al een gekocht heb
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik weet hetmisschien haal ik het nog wel een keer weer in haha.
quote:
gister zei ik zoietsquote:
quote:
Dan moet ik er ook weer een nieuw keukenkastje bij kopenquote:
Nee hij stond er vrij langquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dan moet ik er ook weer een nieuw keukenkastje bij kopen
Denken jullie nog dat er een GoPro komt ?
Was hij gisteravond snel voorbij ?
Bleef toen +/- 2 minuutjes staan volgens mij..quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Doe je zelfquote:
Gister vloog hij net zo snel voorbij als de besteksetquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Snelle leerlingquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef ttgek het volgende:
[..]
Bleef toen +/- 2 minuutjes staan volgens mij..
quote:
Oh dat scheelt weerquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:20 schreef gianni61 het volgende:
ik blijf maar besprekingen houden vandaag
gelukkig werd in deze gezegd dat ik alles perfect had gedaan
Niet weerquote:
jamo boxen zeker?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat scheelt weer![]()
Hier heb je alleen twee boxen gemist gelukkig
Zekerquote:
toevallig heb ik wel handschoenen in mn kofferbakquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Kun je dingen mee vasthouden enzo, en dan gebruik je je kofferbak nog eens!
Komen altijd van pas!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Kun je dingen mee vasthouden enzo, en dan gebruik je je kofferbak nog eens!
En de rest van je kill-kit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toevallig heb ik wel handschoenen in mn kofferbak
startkabels, schroevedraaiers, tang, sleepkabel, lampjes enzo?quote:
Robozuigert om het forensisch bewijs op te zuigen enzoquote:
Blacklight LED strip om te controleren op achtergebleven bloedquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Robozuigert om het forensisch bewijs op te zuigen enzo
gekamde handdoeken om de resten in te rollen en mee schoon te makenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Blacklight LED strip om te controleren op achtergebleven bloed
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
gekamde handdoeken om de resten in te rollen en mee schoon te maken
En ook erg weinig tv's enzoquote:
Nee, lekker (twee) haren op m'n benen als isolatie voor de winterquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef bambino het volgende:
Mooi product voor ess
Lekker gladde beentjes![]()
haha
Kersenquote:
Wij hebben 2 kersenbomen.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 kersenbomen.Waarvan 1 hele grote.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, lekker (twee) haren op m'n benen als isolatie voor de winter
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb 2 haren op mijn borst benen ik ben een beer.
John Enterquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef Marco001 het volgende:
Ik heb 2 haren op mijn borst benen ik ben een beer.
edit; matig....
Ja en dan nu deze kopen, dan heb je er tweequote:
Tweequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en dan nu deze kopen, dan heb je er twee
Er komt vast nog wel een tv voorbij, die je eraan kunt hangenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en dan nu deze kopen, dan heb je er twee
Dan heb je een tweevee!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een tv voorbij, die je eraan kunt hangen
Denk om je handen hè, wel je werkhandschoenen aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Yngwie het volgende:
Da's toch handig? Een beugel in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. Kun je boven ook genieten van je big ass TV, alleen maar even sjouwen 's ochtends en 's avonds
Is wel handiger als 2 tv's en 1 beugel. Kun je elke ochtend en avond je tv van de vloer rapen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Yngwie het volgende:
Da's toch handig? Een beugel in de woonkamer en eentje in de slaapkamer. Kun je boven ook genieten van je big ass TV, alleen maar even sjouwen 's ochtends en 's avonds
Dan wel de XL versie! Twee stuks!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Denk om je handen hè, wel je werkhandschoenen aan
Goed idee, kun je meteen dit horloge verstoppen onder die handschoenenquote:
altijd beter dan een ice watchquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:52 schreef Uccie het volgende:
Weer fysiek aanwezig, mentaal nog even aan de telefoon
Hihiquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:56 schreef essnhills het volgende:
Met dit soort dingen op feestjes gaat natuurlijk iedereen constant tegen dat ding aantikken zodat je iedere twee seconden weer een nieuw liedje krijgt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Inkakmomentquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel hondstraag, zo'n livetopic.
Dat komt omdat de aanbiedingen zo langzaam gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel hondstraag, zo'n livetopic.
Melleyn heeft het antwoordquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Vleuver het volgende:
Op welk product hunten jullie nog behalve de box?
lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Melleyn het volgende:
Nou, rondje koffie dan maar?
* Melleyn slingert Dolce Gusto aan
Graag!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Melleyn het volgende:
Voor mijn internetverbinding ook. Stront door een trechter is sneller.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef gianni61 het volgende:
godver, ben ik weer even aan het werk he
(die accuboor had ik wel gekocht voor 100 euro)
"theedoos" van Catanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Vleuver het volgende:
Ik neem thee, maar ik loop zelf wel even.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Melleyn het volgende:
Dat is de grote vraagquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mijn internetverbinding ook. Stront door een trechter is sneller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik ga hier niet op in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik wacht op mijn messensetquote:
niet alleen plaatje klopt niet. In de tekst hebben ze het ook over 100 euro en 60 euroquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef Yngwie het volgende:
Da's die foute advertentie, plaatje klopt niet bij tekst
Conclusie: Stelletje josti's bij iBoodquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef zolderraam het volgende:
[..]
niet alleen plaatje klopt niet. In de tekst hebben ze het ook over 100 euro en 60 euro
Verstandigquote:
Ik wil nog wel een spellenpakket.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef Vleuver het volgende:
nu fo reals
De echte #TeamJohannes niet kennen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Sodeju![]()
https://www.google.com/se(...)#q=johannes&tbm=isch
Dit is het enige wat je moet weten over #TeamJohannesquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Sodeju![]()
https://www.google.com/se(...)#q=johannes&tbm=isch
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:09 schreef essnhills het volgende:
GodverIk heb how it's made net aangezet. En ik zag het laatste stukje van tortilla's maken in de fabriek..
Eindigt ie met : i can make plenty of jokes about this, but they're all corny
En de vertaling klopt nog ook: Ik kan nu nog heel veel grappig maken, maar ze zijn allemaal even plat![]()
How it's made valt van de ene slechte woordgrap in de andere, briljant altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:09 schreef essnhills het volgende:
GodverIk heb how it's made net aangezet. En ik zag het laatste stukje van tortilla's maken in de fabriek..
Eindigt ie met : i can make plenty of jokes about this, but they're all corny
En de vertaling klopt nog ook: Ik kan nu nog heel veel grappig maken, maar ze zijn allemaal even plat![]()
Kloppen de geruchten dat Schellevis er vanavond is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het enige wat je moet weten over #TeamJohannes
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
How it's made valt van de ene slechte woordgrap in de andere, briljant altijd.
Next, ...
Die geruchten kloppen dus er zal gejuicht worden voor Rotterdam vanavond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Kloppen de geruchten dat Schellevis er vanavond is?
voor visgerechten moet je bij Ess zijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor visgerechten moet je bij Ess zijn
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die geruchten kloppen dus er zal gejuicht worden voor Rotterdam vanavond.
Ik mag niet bij haar langs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En voor voetbal in VBLquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is een garantie voor succes die manquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Muto het volgende:
[..]. Dat wordt lachen, gieren, brullen.
[..]
Ik mag niet bij haar langs.
ik eet vanavond vlees dat al wat ontdooit was door het diepvries incidentje van gisterenquote:
Meestal verwacht je inderdaad een vertaling als, ik kan hier nu veel flauwe grappen over maken maar ze zijn allemaal even granig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaar nu sloot de Nederlandse vertaling er zo briljant op aan
quote:
ik ben liever bij ess, dan bij vblquote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Boequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan helaas niet kijken.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Meestal verwacht je inderdaad een vertaling als, ik kan hier nu veel flauwe grappen over maken maar ze zijn allemaal even granig.
Ik denk dat ik kip in de oven gooi. Lekker makkelijk en lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet vanavond vlees dat al wat ontdooit was door het diepvries incidentje van gisteren
Kipquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik kip in de oven gooi. Lekker makkelijk en lekker
Tilapia met groente en pesto uit de oven en een beetje pesto.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Liever Ess bij mij op schoot en iets anders als VI.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Ess op schoot VI kijken, niks mis mee
ik eet dus biefstuk of schnitzel, of allebeiquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tilapia met groente en pesto uit de oven en een beetje pesto.
ik wil je ook wel iets anders achterlangs geven horenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
* essnhills voelt even achterlangs heuj veren
* gianni61 voelt ook even bij ess achterlangs heuj billenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
* essnhills voelt even achterlangs heuj veren
Ik zal het sjowtje braaf terugkijken.quote:
Twee toevallig?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
* gianni61 voelt ook even bij ess achterlangs heuj billen
Wat lief, lekker m'n haar borstelenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil je ook wel iets anders achterlangs geven horen
Gezelligquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef Muto het volgende:
Ess moet is een keer uitgenodigd worden in het VI-Topic.
quote:
zeg het maar?quote:
Ja, dat zou ik net redden ...als ik morgen niet vroeg op zou moeten zou ik het doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet dus biefstuk of schnitzel, of allebei
(dus Uc, als je dit leest: rond 18 uur is het eten klaar)
En blij toequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Muto het volgende:
Arme Melleyn, die wordt totaal volkomen gepasseerd door de mannen hier.
morgen is hier jaarmarkt, is leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik net redden ...als ik morgen niet vroeg op zou moeten zou ik het doen
Jaja.quote:
Ik wilde al posten...en blij dat ze isquote:
Ik ga dit weekend iets heel leuks doen, maar wel intensief. Dus ik moet wel fris en fruitig zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen is hier jaarmarkt, is leuk
is je schaamhaar ook rood?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat lief, lekker m'n haar borstelen
De vogelkooi verschonen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend iets heel leuks doen, maar wel intensief. Dus ik moet wel fris en fruitig zijn.
Ook, ik ga een vogeltraining cursus volgen van 2 dagenquote:
Daarom stelde ik dat ook voorquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik ben liever degene die het op schoot zitten doet
Eens in de zoveel wekenquote:
wat ga je doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend iets heel leuks doen, maar wel intensief. Dus ik moet wel fris en fruitig zijn.
Specularium vindt dit grappig.quote:
Misschien komt er nog wel een muurzuignapmandjeding langs in de huntquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef essnhills het volgende:
Zit ik hier zo rustig te hunten enzo, alleen thuis, huisgenootjes zijn er niet. Ineens een enorm kabaal.
WTF is dat dan?
Is mijn muurzuignapmandjeding met mijn douchespullen omgeflikkerd in de badkuip
Ik houd me gewoon bij de feitenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Specularium vindt dit grappig.
Ik ga er een scriptje voor makenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef -0- het volgende:
[..]
Misschien komt er nog wel een muurzuignapmandjeding langs in de hunt
Dit zouden mensen TMI kunnen vinden.quote:
Die was dingen aan het doen en zou pas later komenquote:
Wees blij dat het niet midden in de nacht gebeurt dat schrik je je helemaal de tyfusquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef essnhills het volgende:
Zit ik hier zo rustig te hunten enzo, alleen thuis, huisgenootjes zijn er niet. Ineens een enorm kabaal.
WTF is dat dan?
Is mijn muurzuignapmandjeding met mijn douchespullen omgeflikkerd in de badkuip
Zie eerder antwoord aan Johannes..quote:
Hoiquote:
Dit dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zouden mensen TMI kunnen vinden.
ik dacht dat dat een grapje wasquote:
Die schijnt een héél druk leven te hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die was dingen aan het doen en zou pas later komen
Nee ik ben bloedserieus.quote:
Kan niet misgaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er een scriptje voor makenZodra er muurzuignapmandjeding voorbij komt bestelt ie automatisch
Dat was een keer dat ik bij m'n vriend zat, in het weekend. Hij was pas laat thuis en ik lag daar dus alleen in bed. Enorm kabaal uit de keuken en brekend glas enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet midden in de nacht gebeurt dat schrik je je helemaal de tyfus
De wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef Tjacka het volgende:
ess moet naar mijn fokrapelist blijkbaar
Fantastischquote:
Ik overwoog het.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastischeens nog even zo'n mooi steekwagentje bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen je vogelhobby gewoon niet serieus
Zoveel douchespul heb ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eens nog even zo'n mooi steekwagentje bestellen
quote:
Gras is groen.quote:
jij post regelmatig foto's van je gevederde vrinden?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]nee maar Gianni overstelp ik niet zo met foto's als jullie...tenminste in NWS dan.
Lang leve de VBL hooligans die altijd alleen maar komen om te trollen en klierenquote:
Wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hou mij wel weer in.
maar muto stuurt mij ook niet.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lang leve de VBL hooligans die altijd alleen maar komen om te trollen en klieren![]()
Iedere hunt zelfde verhaal
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij post regelmatig foto's van je gevederde vrinden?
wat is ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Lang leve de VBL hooligans die altijd alleen maar komen om te trollen en klieren![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dit is nou een dingquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:28 schreef -0- het volgende:
Ik wordt oud.![]()
Zie weer niet direct wat dit is.
jij grijp in als ik weer door sla met mijn seksuele voorkeuren wat betreft ess goed?quote:
Ik niet. Ik ben hier vaste klant deze hunt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
talk dirty to mequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:28 schreef gianni61 het volgende:
godverdomme, ik lig echt dubbel om 3fm op dit moment![]()
![]()
/offtopic
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij grijp in als ik weer door sla met mijn seksuele voorkeuren wat betreft ess goed?
Stoma zuigenquote:
Dan ben je te beïnvloedbaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben hier vaste klant deze hunt.
Sterker nog, ik moet die ventjes in toom houden.quote:
Gijs Stavermanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stoma zuigen
kont korst krabbelaar
Tjacka, Muto, JanCees, Johannes zijn nu niet echt de users die speciaal vanuit VBL hier komen om te trollenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Tjacka het volgende:
ik post hier ook al vaak sta zelfs in de OP.
Iemand die met zijn voorhoofd op het toetsenbord viel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
RDHGTK17iP
Wie verzint zulke productnamen?
VBL, NWS, KLB, TV, GC, SHO. Ik ben een zeer hybride user.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tjacka, Muto, JanCees, Johannes zijn nu niet echt de users die speciaal vanuit VBL hier komen om te trollen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef -0- het volgende:
Ik ga boodschappen doen
Succes met de box bestellen binnen nu en een uur
Oh hij had een katquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand die met zijn voorhoofd op het toetsenbord viel.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef -0- het volgende:
Ik ga boodschappen doen
Succes met de box bestellen binnen nu en een uur
dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tjacka, Muto, JanCees, Johannes zijn nu niet echt de users die speciaal vanuit VBL hier komen om te trollen
Dat zijn gewoon mensen die mij aardig vinden, dat kan toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef essnhills het volgende:
Maar jullie brengen wel jullie VBL grapjes mee enzo #teamjohannes
Jij zou je leven gaan beterenquote:
Ik heb anders ook geen #teamquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die mij aardig vinden, dat kan toch?
En Jessica Alba stond er op, en zoals iedereen weet heeft dat niks met Voetbal te maken
Dit kan ik beamen.quote:
Je krijgt er wel een plakje kiwi bijquote:
Ja, maar ik heb juist meer afstand genomen van vbl.quote:
Het is slechts een kwestie van tijd voordat mensen dat voor je oprichten, dat is bij mij ook gebeurd.quote:
Awwquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb juist meer afstand genomen van vbl.
En nu word ik evengoed nog onjuist bejegend wat betreft vbl.
Je leert iig wel snelquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is slechts een kwestie van tijd voordat mensen dat voor je oprichten, dat is bij mij ook gebeurd.
Maar goed, ik wil best mijn excuses aanbieden aan diegenen die ongemakken hebben ervaren toen ik het twee seconden over VI had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn gewoon heel sociale users.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan ik beamen.
Overigens kom ik, zoals waarde Johannes, overal en nergens.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef Melleyn het volgende:
Ja prima jongens, zolang iedereen gewoon normaal doet heb ik nergens problemen meeDat getroll hoeft van mij alleen niet zo.
Ik zou het fijn vinden als je je excuses aanbiedt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
Ik vind VI eigenlijk best leuk...en ik ben helemaal niet zo van de voetblamaar nu is The Voice en kijk ik op vrijdag dat.
Het spijt mequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je je excuses aanbiedt.
quote:
Overigens herinner ik me dat ik misschien iets moet doen met mijn voetbalmanagerteam...al doe ik voornamelijk mee zodat Karina geen laatste wordt in de subleague.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef Melleyn het volgende:
Ja prima jongens, zolang iedereen gewoon normaal doet heb ik nergens problemen meeDat getroll hoeft van mij alleen niet zo.
Het heeft er ook een beetje mee te maken dat de producten niet echt in hoog tempo langs komt en dan gaat iedereen praten over dingen die hij of zij leuk vindt, en dat kan bij ons wel eens voetbal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat gelijk even je onderhandelskills zien en sluit deze goeie deal met iboodquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is al goed.
Zie je dat er best met ons te onderhandelen valt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat gelijk even je onderhandel skills zien sluit deze goeie deal met iboodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest lachenGroot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat gelijk even je onderhandel skills zien sluit deze goeie deal met iboodDubbeldik fotoalbumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik mag jou welquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef Melleyn het volgende:
En nu genoeg over dat klote voetbal danku
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |