Spannend zeg!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
GotC, goed onthouden! Ik hoop dat we vandaag nog van de makelaar horen; we hebben inmiddels een 3e bod uitgebracht en we hopen dat hier een tegenbod op komt dat we kunnen accepteren!!![]()
Maar er zijn ook andere kapers op de kust dus ik ben vet zenuwachtig!![]()
+1quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef GotC het volgende:
XMIk hoop dat de overstap op fv je wat rust zal geven en dat je een relaxter gevoel krijgt met alles.
Handjes en voetjes heeft Fee veel interesse in. Maar voor de rest ligt die dikke ook stil hoor. Ik zag net dat ze idd kan rollen. En dan lig ze op haar rug en jankt ze dat ze niets kan zien of terug op haar buik wil.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Spannend zeg!!Ik duim
Ik zou willen dat ik iets relaxter zou zijn met alles. Maar daar wordt aan gewerkt. Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik die kolf naar zolder kan verhuizen. Beperkt je zo in je mogelijkheden.
En ik weet het van Oei ik groei, maar ik lees hier dan verhalen over optrekken en kruipen en dan ben ik soms wel eens bang dat Noor achterloopt. Ze draait nog steeds over 1 zij naar buik. Terug heeft ze nog geen besef van. Trekt wel beentjes beetje op soms. Voetjes vindt ze niet zo boeiend, maar ze heeft ook nooit naar haar handjes gekeken, terwijl dat wel "moest" van het consultatiebureau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een portie geduld..Vers of uit de diepvries?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmmm mijn vriend belde net; dit weekend staat het even on hold... er is ook een andere bieder (die zelfs meer had geboden dan wij), maar ze gaan ons bod overleggen en komen daar maandag op terug.
Heeft iemand een portie geduld voor mij???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:07 schreef GotC het volgende:
Wat zijn je meiden grooooot Kyara! Die foto dat ze allebei achterom kijken is tof!
Nee sorry kwam niet van mij,quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ik neem de meisjes ook wel overal mee naar toe. Dwz, dingen waar ik met M naar toe ga. Lunchen met vriendinnen of zo doe ik liever zonder kinderen. Maar goed, ik moet er dan ook meteen 2 meeslepen.
Blijft spannend dus LB, ik blijf duimen!
Wat lief Hilzz!
Spirit wat fijn!
FR ook een weekend weg las ik. Waar zitten jullie? Die tip van Hoog Vaals kwam van jou af toch? Was inderdaad een superleuk park!
Zoiets?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:56 schreef Fieder het volgende:
L staat steeds op handen en voeten, beentjes helemaal gestrekt, zo grappig, het lijkt wel yogakan alleen de logica erachter niet verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saar heeft ook echt een hele tijd zo gestaan![]()
Hilz!
XM, volgens mij loopt Noor echt helemaal niet achter, wat ik er zo van meekrijg.
Spirit, klinkt allemaal heel fijn![]()
Kyara, wat een geweldige foto's trouwens![]()
Envoor de mini van Becky
Zo, nu ga ik er weer vandoor![]()
Sowieso lijken ze de afgelopen week minder op elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef Animalmix het volgende:
Daar lijken ze trouwens ineens minder op elkaar dan anders....
Oktober 2014... Dat is de planning. Maar heeft ook voordelen. De badkamer, keuken en tegels zijn precies wat wij willenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef Kyara het volgende:
Oh verkeerd onthouden dan FR. Veel plezier in elk geval!
Wat goed Becky!
Dat is inderdaad ook wel geduld hebben Loj. Wanneer is het klaar?
Ja klopt. Wat leuk dat Ow ook meteen ging kruipen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:06 schreef Loj het volgende:
[..]
Oktober 2014... Dat is de planning. Maar heeft ook voordelen. De badkamer, keuken en tegels zijn precies wat wij willen
En ik weet nu al dat ik over een jaartje een nieuwe kamer voor Ow kan inrichten
Trouwens Kyara, nog bedankt voor je tip (van heel lang geleden) heb Ow vandaag zonder kleding op de grond gelegd en hij kroop echt de hele kamer door. Dat had jij met M toch gedaan als ik me goed herinner?
Hè bah, wat jammer. Was je uit eten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
FokwetHet eten was echt smerig (en dat zeg ik echt nooit!) en Isa ligt alweer een half uur te huilen..
Voorpieper meld!! we waren de 16e uitgerekendquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef Cwen het volgende:
Zaire, welkom! Hilliebillie en ik waren de 15e uitgerekend, en hebben allebei een dochter van 30 augustus! Snelle bevalling trouwens, alles goed verlopen?
Hier blijven we hopelijk nog heel lang wonen, ben nog steeds verliefd op ons huis en tuin.
Ik was de laatste uurtjes gewoon egoïstisch aan het socializen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, knap hoor Olf, hoe je dat doet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |