Jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:54 schreef TanteTruus het volgende:
Ik bedoel zoiets:
http://www.klassiekdeurbe(...)n-30-blinkend-nikkel
en... dezelfde man haalt zijn werk via internet van werkspot.nlquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:30 schreef TanteTruus het volgende:
Hallo, ben benieuwd of ik hier wat advies kan krijgen. Ik had net iemand van werkspot over de vloer voor een offerte en daar werd ik niet veel wijzer uit.
Ik liet hem een plaatje zien van een deur die ik mooi vond, en was hij nogal verbolgen over het feit dat ik nu ook de prijs van de deur wist. En vervolgens bleef hij er wel een kwartier over doorzagen dat het internet alles verpest heeft. Mensen wisten nu precies wat ze wilden hebben en wat het kost en nu kon hij mij de deur niet meer duurder verkopen.
Ik had er een beetje slecht gevoel bij. Ook vroeg ik hem advies over het merk. De éne deur is duurder dan de ander. De ene is MDF en de ander honinggraat (goedkoop, maar daar zal ook wel kwaliteitsverschil in zitten). En ook over het deurbeslag kon hij me geen advies geven: 'Dat kan ik toch niet zeggen, wat u zelf wilt'.
Nouja, dan post ik het hier wel. Mijn favoriete goedkope deur is van Skantrea, het is wel zo'n board deur met honinggraat, 84, euro inclusief
Mijn favoriete deur:
http://www.onlinedeurenko(...)endeur-skantrae-e034
Deze is eveneens van Skantrea, MDF en 170, euro (nu een aanbieding)
Of heeft iemand nog andere adviezen voor mij. Ik ga in totaal 9 vervangen. Waarvan vier waarschijnlijk ook het kozijn. Ik heb geen onbeperkt budget maar ik wil ook geen troep kopen.
Een opdekdeur. Gewoon paumelles indraaien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:46 schreef usernaamvergeten het volgende:
Lekker wegblijven bij die oplichters, gewoon uitzoeken wat je wil hebben en een plan maken met een goede timmerman. Informeer ook even naar scharnieren, welke worden gebruikt, of deze worden in gefreesd of dat deze met de hand worden uitgebeiteld bijvoorbeeld. Kom je later niet voor verassingen te staan.
Waar zie je dat? Daar heb ik dan even overheen gelezen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Een opdekdeur. Gewoon paumelles indraaien.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:06 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Daar heb ik dan even overheen gelezen...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:02 schreef TanteTruus het volgende:
Bedankt jpajs, ik heb dan opdek. Dat valt dan weer mee als ik jou begrijp.
Bedankt voor de tips. Ik ga zo even een aantal bouwmarkten bij langs.
Had ik even gemist, dankjewelquote:
Nog makkelijker! De gaten waar de paumelles moeten komen zitten al in de deur! Het enige wat je moet doen is de breedte en de hoogte opnemen en naar de draairichting kijken. Hoe je dat weet? Ga aan de kant staan waar de deur naar je toe draait. Zitten de paumelles links dan heb je een links draaiende deur nodig. Zitten de paumelles dan heb je een rechts draaiende deur nodig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:12 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Had ik even gemist, dankjewel
Dan is het ook prima zelf te doen lijkt mij als je een beetje handig bent. Komt allemaal niet op de millimeter aan bij opdekdeuren. Questie van paumelles aftekenen, boren en erin draaien inderdaad. Gat voor de slotkast zit er vaak al in dus dan hoef je ook alleen een gat te boren voor de klink.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:30 schreef TanteTruus het volgende:
Hallo, ben benieuwd of ik hier wat advies kan krijgen. Ik had net iemand van werkspot over de vloer voor een offerte en daar werd ik niet veel wijzer uit.
Ik liet hem een plaatje zien van een deur die ik mooi vond, en was hij nogal verbolgen over het feit dat ik nu ook de prijs van de deur wist. En vervolgens bleef hij er wel een kwartier over doorzagen dat het internet alles verpest heeft. Mensen wisten nu precies wat ze wilden hebben en wat het kost en nu kon hij mij de deur niet meer duurder verkopen.
Ik had er een beetje slecht gevoel bij. Ook vroeg ik hem advies over het merk. De éne deur is duurder dan de ander. De ene is MDF en de ander honinggraat (goedkoop, maar daar zal ook wel kwaliteitsverschil in zitten). En ook over het deurbeslag kon hij me geen advies geven: 'Dat kan ik toch niet zeggen, wat u zelf wilt'.
Nouja, dan post ik het hier wel. Mijn favoriete goedkope deur is van Skantrea, het is wel zo'n board deur met honinggraat, 84, euro inclusief
Mijn favoriete deur:
http://www.onlinedeurenko(...)endeur-skantrae-e034
Deze is eveneens van Skantrea, MDF en 170, euro (nu een aanbieding)
Of heeft iemand nog andere adviezen voor mij. Ik ga in totaal 9 vervangen. Waarvan vier waarschijnlijk ook het kozijn. Ik heb geen onbeperkt budget maar ik wil ook geen troep kopen.
Dit dus!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef bleiblei het volgende:
Van die figuren die gelijk binnen te janken over internetprijzen moet je naar buiten flikkeren.
Die janken alleen maar dat ze onwetenden niet meer af kunnen zetten. Daar word ik licht agressief van.
Honingraatdeuren met karton................quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef tiho1 het volgende:
Is het niet zo dat bijna alle deuren niet massief zijn? Wat maakt dat uit.
De buitenkant is geen karton.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Honingraatdeuren met karton................
hardboardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |