abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133037591
Waarom is mijn reactie en de reactie van Ferrari_Tape op mij in het vorige deel weggehaald?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_133038177
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh dat soort verhalen komen ongetwijfeld, zeker aangezien hij al een flink strafblad bleek te hebben. Maarja, je kan moeilijk iedereen preventief opsluiten die een strafblad heeft en mot met z'n ex. Maar ze mogen best wel eens kritisch kijken naar hoe de politie dit soort figuren/situaties in de gaten houdt. Komt toch wel vaak voor dat dit soort gezinnen bekend zijn bij de instanties.

Dat.

En of ze nou wel of niet te laat naar binnen zijn gegaan. Ik gok dat die kerel toch wel was gaan knallen. Of omdat ze te vroeg kwamen, of nu omdat hij de gelegenheid had. Volgens mij had het, helaas, niks uitgemaakt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:21:31 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133039142
ik snap niet dat mensen daadwerkelijk denken dat als je als vrouw geregeld de tyfus wordt geslagen door je ex dat je dan je kind zomaar af geeft ... dan kun je als gewelddadige ex natuurlijk idd beter je vrouw een paar maanden het ziekenhuis in rammen of erger zodat jij je kind kan zien.

Misschien verder een morbide gedachte maar zou die vrouw nu misschien denken dat ze liever niet gered had geworden nadat ze was neergeschoten... moeilijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133039344
quote:
'Nog even een halfuur knuffelen', zei Ziejed

Door: redactie
8-11-13 - 06:19 bron: AD

Ziejed Ajubi (44) lijkt een gelukkig leven te leiden. Maar gisterochtend ging hij helemaal door het lint. In Reuver schiet hij eerst zijn ex neer, waarna hij zijn dochtertje Chaniqua (3) gijzelt. Na enkele uren klinken twee doffe klappen. Het zijn de schoten waarmee Ziejed zijn dochtertje en zichzelf van het leven berooft.

De zwaarbewapende Ziejed Ajubi (44) wil nog een halfuurtje knuffelen met zijn dochtertje Chaniqua (3) voordat hij een einde maakt aan de gijzeling van zijn kleine meid.

Politieagenten hopen nog dat hij daarna het meisje zal vrijlaten, dat dit familiedrama met een sisser zal aflopen. Maar Ajubi zorgt voor het meest gruwelijke einde denkbaar. In het huis van zijn schoonouders in Reuver schiet hij de kleuter dood, om vervolgens de hand aan zichzelf te slaan.

Jessica
Hamie Sumeya uit Roermond kan er met haar verstand nog niet bij dat het gezin Ajubi op zo'n vreselijke manier uit elkaar is gescheurd. Haar vriendin Jessica leek zo'n gelukkig stel te vormen met haar vriend Ziejed, in de Plutolaan in Roermond.

Ze zag de twee dikwijls in de straat waar ze woonden. 'Ik ken hem niet anders dan een heel lieve vent die altijd klaar stond voor zijn gezin,' vertelt ze verslagen.

Nu begrijpt Sumeya dat er diepe barsten moeten zijn gekomen, in de relatie die eens zo gelukkig leek. Zij dacht dat het gezin de afgelopen weken op een fijne vakantie was, zoals het stel haar had verteld, maar gisteren werd haar op gruwelijke wijze duidelijk dat het gezin minder gelukkig was dan het leek.

Zwaar bewapend
Ziejed Ajubi betreedt op die dag de Zonnedauw in Reuver, waar zijn schoonouders wonen en Jessica verblijft, met een uitrusting alsof hij een zwaar bewapende commando is. Hij heeft een uzi bij zich, en een granaat. Midden op straat gaat hij totaal door het lint. Ajubi vliegt zijn 26-jarige ex-vriendin aan, vecht letterlijk met haar om hun 3-jarige dochter Chaniqua. 'Je krijgt je kind nooit meer te zien,' bijt hij haar volgens een buurtbewoner toe, nadat hij het meisje heeft veroverd. Hij schiet zijn ex in haar been.

Vlucht
Jessica vlucht een nabijgelegen woning in, terwijl Ajubi Chaniqua met zich meetrekt en zich verschanst in de woning van zijn schoonouders. Daar barricadeert hij de toegang tot de bovenverdieping en belt de politie. 'Hij eist niets,' zegt de Limburgse politiechef Gerie Veldhuis. 'Maar zegt alleen dat hij zwaarbewapend is en zijn dochter iets aan zal doen als de politie een inval doet.'

Een familielid van Ziejed kan niet geloven dat hij tot zoiets in staat is geweest. Zij groeide met hem op in Curaçao en zag hem nog altijd als het jongetje dat hij ooit was. Een lief kind, zegt ze. 'Ik ben hem uit het oog verloren nadat onze familie in Nederland uit elkaar viel. Wij komen uit Libanon, zijn naar Curaçao gegaan en uiteindelijk in Nederland beland. Via Facebook hielden we contact met elkaar. Ik heb nooit in de gaten gehad dat er iets mis zou zijn.'

Strafblad
Maar dat ook lieve kinderen de fout in kunnen gaan, blijkt wel uit het strafblad van Ajubi. Hij is in 2005 veroordeeld voor drugs- en vermogensdelicten. Ook vertellen buurtbewoners uit Roermond hoe de politie diverse keren voor de deur stond, als één van zijn zoons weer eens in de problemen was gekomen. Het zorgde voor spanningen in het gezin, zo wordt gezegd.

Als Ziejed Jessica mishandelt, verbreekt ze de relatie. Sindsdien krijgt ze hulp van onder meer het steunpunt Huiselijk Geweld en woont ze weer bij haar ouders.

Omsingeld
Dat huis wordt na het verontrustende telefoontje van Ziejed omsingeld, de straat hermetisch afgesloten. Speciaal getrainde onderhandelaars proberen de kleine Chaniqua met woorden ongedeerd naar buiten te krijgen. Ajubi staat ze gewillig te woord. Hij vertelt de agenten over de bezoeksregeling met zijn dochter, die is ontstaan nadat hij en Jessica uit elkaar gingen. Hij vertelt hoe gefrustreerd hij daarover is. Maar zijn boosheid lijkt na een paar uur onderhandelen af te vlakken. De politie merkt dat Ajubi milder wordt.

'Stomme streek'
Hij vertelt agenten dat hij een 'stomme streek' heeft begaan en dat hij zich 'vrijwillig wil overgeven', zal de Limburgse politiechef Veldhuis later vertellen. 'Hij wilde alleen nog een halfuurtje om met haar te knuffelen.'

De onderhandelaars besluiten hem die 30 minuten te geven. Ze hebben goede hoop dat het meisje het er levend vanaf zal brengen. De minuten tikken weg. Ajubi heeft tot 12.30 uur de tijd om naar buiten te komen.

Doffe klappen
En dan gaat het helemaal mis. Agenten krijgen de vader niet meer aan de telefoon. Ze begrijpen er niets van. Is de batterij van zijn telefoon leeg? Wil hij niets meer van de politie weten? Ze tasten in het duister, tot ze kort daarna twee doffe klappen horen.

De politie is er niet zeker van of het schoten uit het automatisch wapen van Ajubi zijn, maar houdt vanaf dat moment met het ergste rekening. Als rond 14.45 uur nog steeds geen contact is gelegd met Ajubi, grijpt het arrestatieteam in. Ze gooien rookbommen, trappen met grof geweld de deuren van de woning in en doorzoeken die kamer voor kamer. Als ze de bovenste verdieping willen betreden, stuiten ze op een stevige barricade. Daarachter vinden ze het ontzielde lichaam van Chaniqua. Ze is met een kogel om het leven gebracht. Daarna heeft Ajubi zichzelf van het leven beroofd.

De vader die zijn eigen dochter doodde, laat twee zoons uit een eerdere relatie achter. In een tweet laat een van de jongens weten nog altijd van zijn vader te houden: 'Rust in vrede papa, I love you'.

Politiemacht
Een enorme politiemacht heeft het dramatische verloop van de gijzeling niet kunnen voorkomen. Maar volgens politiechef Veldhuis hebben zijn agenten er alles aan gedaan om het meisje te redden en niet te lang gewacht met ingrijpen 'We hebben steeds uitzicht gehad op een goede afloop. Hij gaf aan dat hij zichzelf zou overgeven. Dan ga je niet zomaar naar binnen. Te meer niet omdat we wisten dat hij wapens bij zich had en dat hij geweld zou gebruiken als we toch zouden
Serieus, waarom zal je als journalist dit:
quote:
De vader die zijn eigen dochter doodde, laat twee zoons uit een eerdere relatie achter. In een tweet laat een van de jongens weten nog altijd van zijn vader te houden: 'Rust in vrede papa, I love you'.
vermelden? Ben je dan een partij het riool in afgedaald als journalist zeg. Dat lijkt wel een trend te zijn bij familiedrama's: de social media van familie-leden erbij halen en citeren wat die erover vinden. Destijds met die 2 kids werd ook om de haverklap de facebook-pagina van de moeder geciteerd. Waar slaat dat op?! :{
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Vis een optie? vrijdag 8 november 2013 @ 12:30:52 #105
70532 loveli
N
pi_133039426
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:
Godsamme, wat denk je zelf :')
Bijster weinig, lijkt me.
crap in = crap out
pi_133040942
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Zou ook kunnen;
"We hebben al eerder bij de Politie, en/of andere instanties aangegeven dat het niet goed ging, ze namen ons niet serieus en hebben het op zijn beloop gelaten.
Of, we hebben nooit gedacht dat het zou kunnen gebeuren, anders hadden we wel maatregelen vooraf genomen, zoals naar instanties gaan.

Of, we zijn verzekerd, het komt allemaal wel goed".

Tja een fantasie heb ik ook, maar ik wil niet bedenken wat zou kunnen, ik ben benieuwd naar hoe het is, en dat kan alleen van die ouders zelf komen.
En waarom zouden die ouders daar gelijk mee naar de pers gaan?
Sowieso hoeft dat helemaal niet, als zij daar geen behoefte aan hebben, laat ze lekker met rust, maar 'verwachten' dat ze, terwijl hun dochter in het ziekenhuis ligt, wellicht nog niet zo lang weet dat haar kind dood is en ze zelf nog niet van de schok bekomen zijn, gelijk hun standpunt uit de doeken doen bij de pers, vind ik behoorlijk... tja... fout gewoon.
compact en kleverig.
pi_133041116
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef Re het volgende:
ik snap niet dat mensen daadwerkelijk denken dat als je als vrouw geregeld de tyfus wordt geslagen door je ex dat je dan je kind zomaar af geeft ... dan kun je als gewelddadige ex natuurlijk idd beter je vrouw een paar maanden het ziekenhuis in rammen of erger zodat jij je kind kan zien.

Misschien verder een morbide gedachte maar zou die vrouw nu misschien denken dat ze liever niet gered had geworden nadat ze was neergeschoten... moeilijk
Ik zei dit in het vorige topic ook al, maar pleur t gewoon hier nog eens neer :+

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb ook al vaker te horen gekregen dat t maar stom is dat ik m'n kinderen naar hun vader laat gaan omdat hij míj sloeg. Hen heeft hij nooit geslagen, ze houden van hem en hebben het recht om hun vader te kennen. Als ik van hen hoor dat zijn nieuwe relatie gewelddadig wordt, spreek ik hem daarop aan (ik ben niet voor niets weggegaan, wil hen niet blootstellen daaraan) en mócht het zo zijn dat dat mis gaat, zal ikhet er met hen over hebben en in overleg bepalen of zij wel of niet willen gaan.
Zíj zijn het belangrijkst, niet hij of ik met eventuele wraakgevoelens of onderbuikgevoelens over wat hij hen zóu kunnen aandoen. Ik heb nl geen enkele reden om aan te nemen dat hij hén pijn zal doen.

Alleen 'gewelddadig zijn' is imo niet genoeg om een kind bij zijn vader weg te houden. Gewelddadig zijn naar hen toe wel.
compact en kleverig.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:37:28 #108
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133041555
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik zei dit in het vorige topic ook al, maar pleur t gewoon hier nog eens neer :+

[..]

dat je kind ziet dat je regelmatig de tyfus in wordt geslagen is natuurlijk best wel te doen als kind, daar hebben ze geen last van joh, maakt het uit wat voor boodschap pappa heeft, hij houdt toch van je, zoveel dat hij mamma het liefst lang het ziekenhuis in slaat O+. Hij houdt zoveel van je dat hij zonder pardon een kogel door je kop schiet, de lieverd O+
pi_133041608
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:37 schreef Re het volgende:

[..]

dat je kind ziet dat je regelmatig de tyfus in wordt geslagen is natuurlijk best wel te doen als kind, daar hebben ze geen last van joh, maakt het uit wat voor boodschap pappa heeft, hij houdt toch van je, zoveel dat hij mamma het liefst lang het ziekenhuis in slaat O+
Ja, want dat is idd wat ik zei ^O^

De meeste vaders (ook die vrouwen slaan) schieten níet hun kind een kogel door hun kop.
Doe normaal. :r
compact en kleverig.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:41:13 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133041680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, want dat is idd wat ik zei ^O^

De meeste vaders (ook die vrouwen slaan) schieten níet hun kind een kogel door hun kop.
Doe normaal. :r
nou ja, ok, dan snap ik niet dat je zo vol van vertrouwen bent over iemand die jou het liefst helemaal kapotmept
pi_133041785
Hoe komt iemand überhaupt aan een Uzi?
En hoezo bezit iemand die na zijn veroordeling op het rechte pad liep een Uzi?
Is de reclassering wegbezuinigd tegenwoordig?
I´m back.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:47:54 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133041926
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe komt iemand überhaupt aan een Uzi?
En hoezo bezit iemand die na zijn veroordeling op het rechte pad liep een Uzi?
Is de reclassering wegbezuinigd tegenwoordig?
8 jaar na dato, dus op zich lijkt me dat niet vreemd
pi_133042011
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:47 schreef Re het volgende:

[..]

8 jaar na dato, dus op zich lijkt me dat niet vreemd
O. is dat zo lang geleden al?
Maar die Uzi dan, hoe komt iemand daaraan?
Ik kan me voorstellen dat de politie iig een stuk voorzichtiger is met optreden als iemand een Uzi en een handgranaat bij zich heeft, dan slechts een mes of een handvuurwapen. Ik meen dat een Uzi een automatisch geweer is nl.
I´m back.
pi_133042015
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, ok, dan snap ik niet dat je zo vol van vertrouwen bent over iemand die jou het liefst helemaal kapotmept
En ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat de relatie die een man met zijn vrouw heeft totaal anders is dan die met zijn kinderen.
Ik vertrouw het niet 100% en ik vraag me echt weleens af of hij niet een keer zn geduld zal verliezen, maar dat gevoel is niet ernstig genoeg om hen weg te houden bij hem. Ik zou ze daar bovendien ontzettend veel verdriet mee doen, mensen lijken niet te beseffen dat een kind gewoon van zijn/haar vader houdt en zolang het risico niet zo groot is dat het misgaat, kun je het imo tegenover hen niet maken om ze weg te houden 'voor het geval dát'.

Er zijn overwegingen voor btw.
Hij ziet ze niet zo vaak, dus er is niet zoveel tijd om het bloed onder zn nagels vandaan te halen.
Hij doet meestal leuke dingen met ze, dus ook weinig reden voor irritaties.
Zij gaan anders met hem om dan een vriendin, zij zullen niet zeuren over de vuile was, of dat ze geen zin hebben in seks, weet ik t, het is sowieso een ander soort relatie.

Ik ben me er wel heel erg van bewust dat ik niet wil dat zij dat gedrag mee krijgen van een nieuwe relatie, dus ik spreek hem er zeker op aan mocht het dan weer voorkomen en wellicht dat ik ze dan (in overleg met hen) 'weg houd' bij hem, of eisen stel.
compact en kleverig.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:51:41 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133042070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O. is dat zo lang geleden al?
Maar die Uzi dan, hoe komt iemand daaraan?
Ik kan me voorstellen dat de politie iig een stuk voorzichtiger is met optreden als iemand een Uzi en een handgranaat bij zich heeft, dan slechts een mes of een handvuurwapen. Ik meen dat een Uzi een automatisch geweer is nl.
daar zijn idd andere protocollen voor als er ontvoeringen zijn met zulke gevaarlijke wapens en explosieven
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:53:34 #116
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133042145
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef Re het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak Re, waar haal je vandaan dat hij haar regelmatig kapot mepte?

Er was sprake van huiselijk geweld, ja, er wordt gesproken over 'hier en daar een klap', ja.

Maar dat is niet kapot meppen. Niet overdrijven en dingen erger maken dan ze al zijn, jij doet het nu overkomen alsof ze regelmatig bij de dokter zat omdat ze weer tegen een trapleuning was aangelopen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:54:24 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133042170
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat de relatie die een man met zijn vrouw heeft totaal anders is dan die met zijn kinderen.
Ik vertrouw het niet 100% en ik vraag me echt weleens af of hij niet een keer zn geduld zal verliezen, maar dat gevoel is niet ernstig genoeg om hen weg te houden bij hem. Ik zou ze daar bovendien ontzettend veel verdriet mee doen, mensen lijken niet te beseffen dat een kind gewoon van zijn/haar vader houdt en zolang het risico niet zo groot is dat het misgaat, kun je het imo tegenover hen niet maken om ze weg te houden 'voor het geval dát'.

Er zijn overwegingen voor btw.
Hij ziet ze niet zo vaak, dus er is niet zoveel tijd om het bloed onder zn nagels vandaan te halen.
Hij doet meestal leuke dingen met ze, dus ook weinig reden voor irritaties.
Zij gaan anders met hem om dan een vriendin, zij zullen niet zeuren over de vuile was, of dat ze geen zin hebben in seks, weet ik t, het is sowieso een ander soort relatie.

Ik ben me er wel heel erg van bewust dat ik niet wil dat zij dat gedrag mee krijgen van een nieuwe relatie, dus ik spreek hem er zeker op aan mocht het dan weer voorkomen en wellicht dat ik ze dan (in overleg met hen) 'weg houd' bij hem, of eisen stel.
ja ik snap dat het moeilijk is en dat er heus wel nuances liggen maar deze mensen waren nog geen 6 maanden uit elkaar na zeer ernstige geweldsdelicten. Verder vind ik (mening dus) dat het naief is te denken dat agressie zich nooit tegen een kind kan keren omdat "hij zoveel van haar houdt", ooit hield hij ook ontzettend veel van de moeder en je weet niet wat voor soort gedrag de agressie triggert...
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:55:51 #118
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133042222
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:54 schreef Re het volgende:

na zeer ernstige geweldsdelicten.
Bron, link, url?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:57:00 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133042271
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak Re, waar haal je vandaan dat hij haar regelmatig kapot mepte?

Er was sprake van huiselijk geweld, ja, er wordt gesproken over 'hier en daar een klap', ja.

Maar dat is niet kapot meppen. Niet overdrijven en dingen erger maken dan ze al zijn, jij doet het nu overkomen alsof ze regelmatig bij de dokter zat omdat ze weer tegen een trapleuning was aangelopen.
als je moet vluchten naar een blijf van mijn lijf huis dan wil ik best aannemen dat het niet hier en daar een klapje was, dat samen met het verleden van de man vind ik het persoonlijk niet echt overdreven, dat dit niet de meest algemene zaak is en dat niet alles zo gewelddadig is snap ik ook wel
pi_133042295
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:54 schreef Re het volgende:

[..]

ja ik snap dat het moeilijk is en dat er heus wel nuances liggen maar deze mensen waren nog geen 6 maanden uit elkaar na zeer ernstige geweldsdelicten. Verder vind ik (mening dus) dat het naief is te denken dat agressie zich nooit tegen een kind kan keren omdat "hij zoveel van haar houdt", ooit hield hij ook ontzettend veel van de moeder en je weet niet wat voor soort gedrag de agressie triggert...
Dat is dan ook helemaal niet de reden die ik geef he :P
Natuurlijk kan het best zijn dat een kind ooit de dupe wordt, maar daar maak je overwegingen in, het liefst zo min mogelijk geleid door emoties.
compact en kleverig.
pi_133042314
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef Re het volgende:

Waar twee vechten zijn twee schuld

Blablabla vechtscheiding... Vrouw is mede schuldig /gemiddelde fokker
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:00:18 #122
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133042375
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:57 schreef Re het volgende:

[..]

als je moet vluchten naar een blijf van mijn lijf huis dan wil ik best aannemen dat het niet hier en daar een klapje was,
Dat zegt niets, je kan er ook heen als er nog niets gebeurd is maar je wel bang bent dát er wat gaat gebeuren.

quote:
dat samen met het verleden van de man vind ik het persoonlijk niet echt overdreven, dat dit niet de meest algemene zaak is en dat niet alles zo gewelddadig is snap ik ook wel
Waarom roep je dan dat ze gevlucht is na zeer ernstige geweldsdelicten?
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:00:26 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133042382
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waar twee vechten zijn twee schuld

Blablabla vechtscheiding... Vrouw is mede schuldig /gemiddelde fokker
[fok-sarcasme] ze zal die kogel wel verdiend hebben [/fok-sarcasme]
pi_133042386
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:57 schreef Re het volgende:

[..]

als je moet vluchten naar een blijf van mijn lijf huis dan wil ik best aannemen dat het niet hier en daar een klapje was, dat samen met het verleden van de man vind ik het persoonlijk niet echt overdreven, dat dit niet de meest algemene zaak is en dat niet alles zo gewelddadig is snap ik ook wel
Dat wordt al snel aangeraden als je geen ander onderkomen hebt. Sterker, bij maatschappelijk werk werd ik zelfs onder druk gezet om naar een blijf van mn lijf huis te gaan terwijl ik dat zelf helemaal niet wilde/nodig vond. (Ik weet natuurlijk niet hoe dat normaal gaat, maar het is dus niet zo dat je daar alleen heen mag als je regelmatig bijns in het ziekenhuis belandt, dat wil ik er maar mee zeggen)
compact en kleverig.
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:04:20 #125
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133042544
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat zegt niets, je kan er ook heen als er nog niets gebeurd is maar je wel bang bent dát er wat gaat gebeuren.

[..]

Waarom roep je dan dat ze gevlucht is na zeer ernstige geweldsdelicten?
ik denk niet dat de moeder hier compleet verbaasd zal zijn geweest dan manlief voor de deur stond om een kogel door d'r kop te jagen...en ja, ik ben van mening dat huiselijk geweld onder ernstige geweldsdelicten valt, maar goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')