abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:47:22 #51
410802 Dancho
Gek op tieten
pi_133036011
Ik vind het vooral bijzonder dat geen enkele agent zijn vragen heeft bij twee doffe knallen in een woning waarin een man zich met vuurwapen en kind verschanst heeft. Wat dachten ze, dat het ballonnen waren?
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:47:23 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133036013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als het een terrorist was hadden ze niet uren gewacht hoor.

Oh?
http://nl.wikipedia.org/w(...)kwartier_in_Den_Haag

En de livetopics met MUUS die uitzicht had:
NWS / Explosie bij politie-inval Den Haag (deel 4)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_133036034
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Op dezelfde manier dat je iemand op tientallen meters afstand die een geweer op je richt 'even' in de arm of het been schiet.
Op TV kunnen ze dat altijd zo goed ja

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vind wel dat ze erg lang gewacht hebben. Hoogstens een kwartier na de afgesproken tijd hadden ze binnen moeten vallen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als het een terrorist was hadden ze niet uren gewacht hoor.

Ik ben benieuwd hoe ervaren de politie in Limburg is met dit soort uitzonderlijke gevallen, er gebeurd natuurlijk nooit veel hier en dan ineens dit.
Ze gaan dit vast evalueren, en terecht. Als ik de moeder was van het meisje zat ik toch met een hoop vragen, en terecht.
Het blijve loze kreten, ik hoor alleen maar van die 'beste stuurlui aan wal' kreten, 'ze moeten dit', 'ze hadden zus'. Nogmaals; iemand zit daar met voorbedachte rade, tot de tanden toe bewapend, met zijn dochtertje, hij dreigt haar te vermoorden als ze binnen vallen. Hij zit ergens boven. Je kan leuk binnenvallen dan, maar tegen de tijd dat er iemand hem heeft overmeestert ligt het granaatje al beneden tussen het AT en heeft hij alsnog z'n dochtertje (en mogelijk zichzelf) omgelegd.

Het is misschien moeilijk te bevatten, maar dit is wellicht gewoon wel een situatie waarin geen goede afloop mogelijk was. De enige optie was dat hij zich over zou geven, en dat wilde hij dus blijkbaar niet.
pi_133036061
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het blijve loze kreten, ik hoor alleen maar van die 'beste stuurlui aan wal' kreten, 'ze moeten dit', 'ze hadden zus'. Nogmaals; iemand zit daar met voorbedachte rade, tot de tanden toe bewapend, met zijn dochtertje, hij dreigt haar te vermoorden als ze binnen vallen. Hij zit ergens boven. Je kan leuk binnenvallen dan, maar tegen de tijd dat er iemand hem heeft overmeestert ligt het granaatje al beneden tussen het AT en heeft hij alsnog z'n dochtertje (en mogelijk zichzelf) omgelegd.

Het is misschien moeilijk te bevatten, maar dit is wellicht gewoon wel een situatie waarin geen goede afloop mogelijk was. De enige optie was dat hij zich over zou geven, en dat wilde hij dus blijkbaar niet.
Nou, gelukkig worden dit soort zaken achteraf onderzocht en gevevalueerd ipv dat het men zich er met een 'het was niet anders' van af maakt.
pi_133036062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:47 schreef Dancho het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder dat geen enkele agent zijn vragen heeft bij twee doffe knallen in een woning waarin een man zich met vuurwapen en kind verschanst heeft. Wat dachten ze, dat het ballonnen waren?
Dat is inderdaad vreemd. Maar ik denk dat ze ook niet veel trek hadden om binnen te gaan, gezien de voorgeschiedenis van die man en gezien wat zich al had afgespeeld.
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:50:18 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133036107
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Met als gevolg dat men dat ook riep toen een week of wat geleden een jongen werd doodgeschoten met een speelgoed (haast niet van echt te onderscheiden) AK47.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_133036137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, gelukkig worden dit soort zaken achteraf onderzocht en gevevalueerd ipv dat het men zich er met een 'het was niet anders' van af maakt.
Ja, dat is altijd leerzaam. Prima dat dat gebeurt, helaas zijn er zat stemmingsmakers zoals het gros van de vrouwen in dit topic die vinden dat ze toch maar echt even wat eerder wat hadden moeten doen.

En dan? Stel dat ze dat gedaan hadden en op dat moment vermoord hij z'n dochtertje? Dan hadden we hier met z'n allen geroepen dat ze moesten wachten, want dat het van de gekken is om een huis binnen te vallen waar een zwaarbewapend persoon zich verschanst heeft en dreigt met het vermoorden van z'n dochtertje.
pi_133036142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:47 schreef paddy het volgende:

[..]

Mmmm met voorbedachte rade?
Een vooringenomen plan? Ja dat kan ik me indenken.
Maar dan nog iemand die een wapen, en zelfs een handgranaat wilt kopen, zonder dat het opvalt?
Iemand moet dat hebben geweten, en meer dan alleen degene die uiteindelijk de wapens leverde.

Wisten die wat hij er van plan mee was? En zijn wapenleveranciers en hun loopjongens zo gewetenloos dat ze het stil houden, en niet even de Politie tippen voor een meisje van 3 jaar als onschuldig slachtoffer?

Op zich belachelijk dat je zelfs in Nederland het plan kan hebben je ex af te knallen, en je kind en jezelf, en het nog blijkt te kunnen ook zonder dat Politie of andere er lucht van krijgen.
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_133036149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:47 schreef Dancho het volgende:
Denk je nu echt dat de politie dat niet heeft meegenomen in haar beslissing?
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:51:50 #60
410802 Dancho
Gek op tieten
pi_133036182
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

In welke beslissing? :?
pi_133036198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef Dancho het volgende:

[..]

In welke beslissing? :?
Om actie te ondernemen of niet.
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:53:07 #62
410802 Dancho
Gek op tieten
pi_133036232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:52 schreef Rickario het volgende:

[..]

Om actie te ondernemen of niet.
Trage denkers dan, als dat zo lang heeft moeten duren. Buiten dat is al aangegeven dat niemand er erg in had dat die twee doffe knallen wel eens schoten vanuit een wapen konden zijn.

Stelletje rukkers :')
pi_133036240
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, dat is altijd leerzaam. Prima dat dat gebeurt, helaas zijn er zat stemmingsmakers zoals het gros van de vrouwen in dit topic die vinden dat ze toch maar echt even wat eerder wat hadden moeten doen.

En dan? Stel dat ze dat gedaan hadden en op dat moment vermoord hij z'n dochtertje? Dan hadden we hier met z'n allen geroepen dat ze moesten wachten, want dat het van de gekken is om een huis binnen te vallen waar een zwaarbewapend persoon zich verschanst heeft en dreigt met het vermoorden van z'n dochtertje.
Mijn mening? Ik vind dat als het mogelijk was geweest, ze hem al veel eerder vanuit een belendend perceel onder vuur hadden moeten nemen, als daarmee het dochtertje gered had kunnen worden. Geen risico nemen.
pi_133036256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jawel, maar wat hebben ze dan besloten op basis waarvan? En was dat, achteraf, wel terecht of een onderschatting van risico op wapengebruik...
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:54:28 #65
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133036286
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Maar dan nog iemand die een wapen, en zelfs een handgranaat wilt kopen, zonder dat het opvalt?
Ja, waarom niet?

quote:
Iemand moet dat hebben geweten, en meer dan alleen degene die uiteindelijk de wapens leverde.
Welnee.

quote:
Wisten die wat hij er van plan mee was? En zijn wapenleveranciers en hun loopjongens zo gewetenloos dat ze het stil houden, en niet even de Politie tippen voor een meisje van 3 jaar als onschuldig slachtoffer?
Waarom zouden die het moeten weten? Het lijkt me niet dat het een business is waarin veel vragen gesteld en beantwoord worden. Wat ga je met die AK 47 doen? Oh, de bank in Laag Zuthem beroven. Cool, succes! Thanks man! :').

quote:
Op zich belachelijk dat je zelfs in Nederland het plan kan hebben je ex af te knallen, en je kind en jezelf, en het nog blijkt te kunnen ook zonder dat Politie of andere er lucht van krijgen.
Je hebt liever dat de politie van iedereen elke minuut weet wat ze aan het doen zijn, en wat ze van plan zijn? _O-.
pi_133036305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:53 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Mijn mening? Ik vind dat als het mogelijk was geweest, ze hem al veel eerder vanuit een belendend perceel onder vuur hadden moeten nemen, als daarmee het dochtertje gered had kunnen worden. Geen risico nemen.
Oh, en dat was er? Welke dan? En jij gaat er vanuit dat het zomaar even gedaan is om hem dusdanig af te knallen dat hij uitgeschakeld is, het dochtertje ongedeerd, en hij niet nog even net de pin uit die granaat kan trekken.

Nogmaals, allemaal achteraf gelul nu we meer feiten kennen, en 'beste stuurlui aan wal' kreten.
pi_133036307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:42 schreef paddy het volgende:

Oke, maar stelt in mijn ogen alles wel in een ander daglicht.
Hoe bedoel je dat?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_133036336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:53 schreef Dancho het volgende:

[..]

Trage denkers dan, als dat zo lang heeft moeten duren. Buiten dat is al aangegeven dat niemand er erg in had dat die twee doffe knallen wel eens schoten vanuit een wapen konden zijn.

Stelletje rukkers :')
Jahoor, denk je nu echt dat de mannen van het AT hersenloos naar binnenstormen om vervolgens een handgranaat te koppen? Een AT mannetje wil 's avonds ook gewoon weer bij z'n vriendin in bed liggen
pi_133036353
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Zo, zo, gooi maar even wat olie op het vuur.
Je bent zelf geen haar beter zeg. Wat een felheid. Opvallend dat veel mannen zo op hun teentjes getrapt reageren hier.
pi_133036371
Er ging iets mis met het quoten. :')
pi_133036373
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:56 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jahoor, denk je nu echt dat de mannen van het AT hersenloos naar binnenstormen om vervolgens een handgranaat te koppen? Een AT mannetje wil 's avonds ook gewoon weer bij z'n vriendin in bed liggen
Lijkt me ook gewoon risico-inventarisatie. 2 mensen binnen, waarvan 1 onschuldig vs. een AT, en nog wat buren die in hun huis zaten.

Lastig te bevatten voor alle moekes hier, maar zo werkt het nu eenmaal soms, als een situatie zo uitzichtloos is.
pi_133036386
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ze moeten het toch serieuzer nemen als hij eerst probeert zijn ex dood te schieten. En een granaat bij zich heeft.
Nogmaals, dan wacht je toch geen uren stilte af? Het duurde allemaal veel te lang.
Ik ben er niet bij geweest, maar ik neem aan dat men een goede reden had om te wachten en dat het niet een kwestie was van "eerst maar eens de koffie opdrinken".

Er zal wel een evaluatie komen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_133036416
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:54 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?

[..]

Welnee.

[..]

Waarom zouden die het moeten weten? Het lijkt me niet dat het een business is waarin veel vragen gesteld en beantwoord worden. Wat ga je met die AK 47 doen? Oh, de bank in Laag Zuthem beroven. Cool, succes! Thanks man! :').

[..]

Je hebt liever dat de politie van iedereen elke minuut weet wat ze aan het doen zijn, en wat ze van plan zijn? _O-.
Je hebt gelijk, alleen in een ideale samenleving zou iemand met zulke foute plannen verraden worden vanuit iemands wiens geweten gaat opspelen. En onze samenleving is helaas niet een ieder behept met gewetensnood als er geld verdiend kan worden wapens leveren aan iemand die zijn ex en kind wilt afmaken.

En zouden zelfs illegale wapenverkopers aan onbekenden zomaar alles verkopen? Dus geen bekende uit het criminele milieu? Het zou ook een undercover politie kunnen zijn dan.
pi_133036438
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zo, zo, gooi maar even wat olie op het vuur.
Je bent zelf geen haar beter zeg. Wat een felheid. Opvallend dat veel mannen zo op hun teentjes getrapt reageren hier.
Totaal niet, maar het is nu toch puur naar de feiten kijken. En dan doen lege kreten als 'ZE HADDEN HEM EERDER AF MOETEN KNALLEN!!11!!' het altijd goed bij het gepeupel, maar denk je nou werkelijk dat zo'n politiemacht daar ook niet aan dacht, of onderzoekt of dat mogelijk is? Het zijn gewoon van die lekkere loze kreten, zonder enige onderbouwing.
pi_133036467
En laten we niet vergeten dat je eigenlijk onmogelijk kan winnen van iemand die niets te verliezen heeft en bereid is z'n eigen leven te geven.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 11:00:18 #76
184769 crew  Deisyy
pi_133036485
quote:

[..]

Over stemmingmakerij gesproken :')

Het slaat trouwens ook nog eens nergens op=edit- ik zei nee

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 08-11-2013 11:01:28 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_133036497
Gaan we het weer over elkaar hebben i.p.v over het onderwerp? Doe eens niet
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_133036659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Rickario het volgende:
En laten we niet vergeten dat je eigenlijk onmogelijk kan winnen van iemand die niets te verliezen heeft en bereid is z'n eigen leven te geven.
Dit vat eigenlijk alles wel een beetje samen. Iemand die niks te verliezen had, waarschijnlijk zijn beslissing al had gemaakt, met voorbedachte rade een wapenarsenaal had aangeschaft / meegenomen. Het is eigenlijk nog een wonder dat die ex het overleeft heeft.
pi_133036679
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Totaal niet, maar het is nu toch puur naar de feiten kijken. En dan doen lege kreten als 'ZE HADDEN HEM EERDER AF MOETEN KNALLEN!!11!!' het altijd goed bij het gepeupel, maar denk je nou werkelijk dat zo'n politiemacht daar ook niet aan dacht, of onderzoekt of dat mogelijk is? Het zijn gewoon van die lekkere loze kreten, zonder enige onderbouwing.
Dat dus inderdaad.

Ze maken een overweging en proberen in te schatten wat het minst van alle kwaden is.
Dat het vervolgens zo afloopt, is kut, ook, en niet in geringe mate voor de betrokken agenten.

Of zouden die nu denken: 'Pfff, gelukkig waren ze al dood!" 8)7
compact en kleverig.
pi_133036736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat dus inderdaad.

Ze maken een overweging en proberen in te schatten wat het minst van alle kwaden is.
Dat het vervolgens zo afloopt, is kut, ook, en niet in geringe mate voor de betrokken agenten.

Of zouden die nu denken: 'Pfff, gelukkig waren ze al dood!" 8)7
_O_
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 11:06:54 #81
184769 crew  Deisyy
pi_133036740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Rickario het volgende:
Dit ja, en met zijn mooie praat dat hij zich na een half uurtje knuffelen heeft hij de politie mooi om de tuin geleid.
pi_133036773
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dit ja, en met zijn mooie praat dat hij zich na een half uurtje knuffelen heeft hij de politie mooi om de tuin geleid.
Mwoa, het is ook best mogelijk dat hij zich na een half uur bedacht heeft.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 11:09:26 #83
184769 crew  Deisyy
pi_133036818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:07 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat zit ik me ook net af te vragen, misschien was hij inderdaad wel van plan zich over te geven.
pi_133036853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:07 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat hij zijn daden overzag, en niet de gevangenis in wilde, en mogelijk vreesde dat iedereen zou roepen om hem op te knopen aan de hoogste boom.

Dat hij geen zin had in de publieke schandpaal, en een juridisch proces, en een uitweg heeft gezocht, en gevonden.
Plausibel, doch geheel suggestief.
pi_133036898
Overigens is de TT ook wat suggestief, doet wel enigszins vermoeden dat de doden kwamen door het beëindigen van de gijzeling.
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:13:18 #86
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133036953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:58 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Je hebt gelijk, alleen in een ideale samenleving zou iemand met zulke foute plannen verraden worden vanuit iemands wiens geweten gaat opspelen. En onze samenleving is helaas niet een ieder behept met gewetensnood als er geld verdiend kan worden wapens leveren aan iemand die zijn ex en kind wilt afmaken.
Je bent behoorlijk naïef als je denkt dat ze vragen stellen en nog naïever als je denkt dat hij dan inderdaad zegt z'n ex en kind te vermoorden (het zal trouwens eerder alleen z'n ex geweest zijn en het kind meenemen, als de hele boel niet al compleet uit de hand gelopen is vanaf het moment dat ze elkaar gisterochtend zagen)

quote:
En zouden zelfs illegale wapenverkopers aan onbekenden zomaar alles verkopen? Dus geen bekende uit het criminele milieu? Het zou ook een undercover politie kunnen zijn dan.
Maar het is een bekende uit het milieu en via via via valt overal wel aan te komen.
pi_133036954
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is de TT ook wat suggestief, doet wel enigszins vermoeden dat de doden kwamen door het beëindigen van de gijzeling.
Daarom moet je op FOK! de topics op inhoud lezen, in tegenstelling tot artikelen in de Telegraaf.
8-)
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:14:55 #88
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133037004
pi_133037067
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je bent behoorlijk naïef als je denkt dat ze vragen stellen en nog naïever als je denkt dat hij dan inderdaad zegt z'n ex en kind te vermoorden (het zal trouwens eerder alleen z'n ex geweest zijn en het kind meenemen, als de hele boel niet al compleet uit de hand gelopen is vanaf het moment dat ze elkaar gisterochtend zagen)

[..]

Maar het is een bekende uit het milieu en via via via valt overal wel aan te komen.
Je kan het naïef noemen, ik wil soms nog geloven dat niet iedereen met wraakgevoelens en snode plannen ook aan wapens kan komen, laat staan tot de uitvoering.
Ik vind het een gebrek van de samenleving, dat dit soort eigenlijk simpele en veelvoorkomende kwesties zo uit de hand lopen.
Een omgangsregeling na scheiding, afloop een neergeschoten ex-vrouw, vader gijzelt kind, en dood kind en zichzelf.
Je zou bijna bang worden om een relatie te hebben.
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:20:44 #90
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133037187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:17 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

Ik vind het een gebrek van de samenleving, dat dit soort eigenlijk simpele en veelvoorkomende kwesties zo uit de hand lopen.
Het aantal ontvoeringen stijgt gigantisch, in 2008 waren het er 260 tegen 170 in 2005.
Daarmee stijgt natuurlijk ook het aantal zaken dat uit de hand loopt.
pi_133037201
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:17 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Je kan het naïef noemen, ik wil soms nog geloven dat niet iedereen met wraakgevoelens en snode plannen ook aan wapens kan komen, laat staan tot de uitvoering.
Een omgangsregeling na scheiding, afloop een neergeschoten ex-vrouw, vader gijzelt kind, en dood kind en zichzelf.
Je zou bijna bang worden om een relatie te hebben.
Niet iedereen die wraakgevoelens en snode plannen heeft, kán aan een pistool (oid) komen.
Ik zou bv niet weten hoe ik dat aan moest pakken, misschien als ik er heel lang mee bezig was enzo dat t zou lukken, maar ik zou de tijd er ws niet aan willen besteden.

Dan nog heb ik gewoon een groot mes in de keuken dat ik kan pakken en waarmee ik prima een hoop schade aan kan richten. Ik vind het echt een beetje een onzinnige opmerking.
compact en kleverig.
pi_133037211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef DS4 het volgende:
Wat ik overigens echt niet snap is dat er in dezen 0,0 aanwijzingen zijn dat de moeder iets te verwijten valt en bijzonder veel aanwijzingen zijn dat die vader op zijn minst heel veel te verwijten is.

Waarom dan krampachtig zoeken naar fouten van die moeder?
Ja dat snap ik ook niet.. het zal best dat veel vrouwen hun ex-partner heel goed kunnen tergen, maar als je als vader tot dit soort dingen in staat bent dan laat je zien dat je nog slechter bent dan je ex en dat je precies de duivel bent die zij al in je zag.. domme egocentrische mensen.. :N
pi_133037299
De woning was van de ouders van de ex-vrouw, echter waar zijn die ouders? Hoe is het met hun, en waar waren ze? Wat vinden zij er van?
Ze wisten van de situatie, was er vooraf geen dreiging dat het weleens verkeerd kon gaan?
En wisten ze vooraf dat hij langs zou komen, of kwam hij zomaar opdagen?

Want over deze mensen hoor je niets meer. Heeft de Politie wel contact met ze?
pi_133037351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
De woning was van de ouders van de ex-vrouw, echter waar zijn die ouders? Hoe is het met hun, en waar waren ze? Wat vinden zij er van?
Ze wisten van de situatie, was er vooraf geen dreiging dat het weleens verkeerd kon gaan?
En wisten ze vooraf dat hij langs zou komen, of kwam hij zomaar opdagen?

Want over deze mensen hoor je niets meer. Heeft de Politie wel contact met ze?
Nee de politie heeft geen idee wie deze mensen zijn en waar ze zitten :')
Godsamme, wat denk je zelf :')
pi_133037392
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nee de politie heeft geen idee wie deze mensen zijn en waar ze zitten :')
Godsamme, wat denk je zelf :')
Wat ik denk staat in de post die jijzelf quote, godsamme :')
pi_133037426
eerste dat in mij opkwam was hoe de moeder zich vandaag moet voelen zodra ze hoort (als dat al niet gebeurt is) dat ze niet alleen zelf gewond is maar dat haar kind gedood is.
Hoe moet je met zoiets omgaan.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_133037450
Wat vinden zij ervan? :')

"Nou, we vinden het natuurlijk vervelend dat we nu al die rotzooi in ons huis hebben liggen!
Kleindochter dood, dochter gewond, tja, dat soort dingen gebeuren. :) "
compact en kleverig.
pi_133037529
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

"Nou, we vinden het natuurlijk vervelend dat we nu al die rotzooi in ons huis hebben liggen!
Kleindochter dood, dochter gewond, tja, dat soort dingen gebeuren. :) "
Cillit Bang is gelukkig in de reclame bij de AH.

Maar inderdaad, wat moeten die mensen dan? Gelijk even een persco geven voor HvNL, en de Telegraaf? Neem aan dat die de komende tijd wel even wat anders aan hun hoofd hebben dan in de openbaarheid treden.
pi_133037534
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

"Nou, we vinden het natuurlijk vervelend dat we nu al die rotzooi in ons huis hebben liggen! Kleindochter dood, dochter gewond, tja, dat soort dingen gebeuren. :) "
Zou ook kunnen;
"We hebben al eerder bij de Politie, en/of andere instanties aangegeven dat het niet goed ging, ze namen ons niet serieus en hebben het op zijn beloop gelaten.
Of, we hebben nooit gedacht dat het zou kunnen gebeuren, anders hadden we wel maatregelen vooraf genomen, zoals naar instanties gaan.

Of, we zijn verzekerd, het komt allemaal wel goed".

Tja een fantasie heb ik ook, maar ik wil niet bedenken wat zou kunnen, ik ben benieuwd naar hoe het is, en dat kan alleen van die ouders zelf komen.
pi_133037585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Zou ook kunnen;
"We hebben al eerder bij de Politie, en/of andere instanties aangegeven dat het niet goed ging, ze namen ons niet serieus en hebben het op zijn beloop gelaten.
Of, we hebben nooit gedacht dat het zou kunnen gebeuren, anders hadden we wel maatregelen vooraf genomen, zoals naar instanties gaan.

Of, we zijn verzekerd, het komt allemaal wel goed".

Tja een fantasie heb ik ook, maar ik wil niet bedenken wat zou kunnen, ik ben benieuwd naar hoe het is, en dat kan alleen van die ouders zelf komen.
Oh dat soort verhalen komen ongetwijfeld, zeker aangezien hij al een flink strafblad bleek te hebben. Maarja, je kan moeilijk iedereen preventief opsluiten die een strafblad heeft en mot met z'n ex. Maar ze mogen best wel eens kritisch kijken naar hoe de politie dit soort figuren/situaties in de gaten houdt. Komt toch wel vaak voor dat dit soort gezinnen bekend zijn bij de instanties.

Aan de andere kant schreeuwen we al snel moord en brand als het over privacy gaat, dus wellicht hebben 'de instanties' wel niet de middelen deze gezinnen dusdanig in de gaten te houden dat dit soort situaties op voorhand te verijdelen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')