Over stemmingmakerij gesprokenquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd leerzaam. Prima dat dat gebeurt, helaas zijn er zat stemmingsmakers zoals het gros van de vrouwen in dit topic die vinden dat ze toch maar echt even wat eerder wat hadden moeten doen.
En dan? Stel dat ze dat gedaan hadden en op dat moment vermoord hij z'n dochtertje? Dan hadden we hier met z'n allen geroepen dat ze moesten wachten, want dat het van de gekken is om een huis binnen te vallen waar een zwaarbewapend persoon zich verschanst heeft en dreigt met het vermoorden van z'n dochtertje.
Dit vat eigenlijk alles wel een beetje samen. Iemand die niks te verliezen had, waarschijnlijk zijn beslissing al had gemaakt, met voorbedachte rade een wapenarsenaal had aangeschaft / meegenomen. Het is eigenlijk nog een wonder dat die ex het overleeft heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Rickario het volgende:
En laten we niet vergeten dat je eigenlijk onmogelijk kan winnen van iemand die niets te verliezen heeft en bereid is z'n eigen leven te geven.
Dat dus inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Totaal niet, maar het is nu toch puur naar de feiten kijken. En dan doen lege kreten als 'ZE HADDEN HEM EERDER AF MOETEN KNALLEN!!11!!' het altijd goed bij het gepeupel, maar denk je nou werkelijk dat zo'n politiemacht daar ook niet aan dacht, of onderzoekt of dat mogelijk is? Het zijn gewoon van die lekkere loze kreten, zonder enige onderbouwing.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.
Ze maken een overweging en proberen in te schatten wat het minst van alle kwaden is.
Dat het vervolgens zo afloopt, is kut, ook, en niet in geringe mate voor de betrokken agenten.
Of zouden die nu denken: 'Pfff, gelukkig waren ze al dood!"
Dit ja, en met zijn mooie praat dat hij zich na een half uurtje knuffelen heeft hij de politie mooi om de tuin geleid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:59 schreef Rickario het volgende:
En laten we niet vergeten dat je eigenlijk onmogelijk kan winnen van iemand die niets te verliezen heeft en bereid is z'n eigen leven te geven.
Mwoa, het is ook best mogelijk dat hij zich na een half uur bedacht heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit ja, en met zijn mooie praat dat hij zich na een half uurtje knuffelen heeft hij de politie mooi om de tuin geleid.
Dat zit ik me ook net af te vragen, misschien was hij inderdaad wel van plan zich over te geven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mwoa, het is ook best mogelijk dat hij zich na een half uur bedacht heeft.
Dat hij zijn daden overzag, en niet de gevangenis in wilde, en mogelijk vreesde dat iedereen zou roepen om hem op te knopen aan de hoogste boom.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mwoa, het is ook best mogelijk dat hij zich na een half uur bedacht heeft.
Je bent behoorlijk naïef als je denkt dat ze vragen stellen en nog naïever als je denkt dat hij dan inderdaad zegt z'n ex en kind te vermoorden (het zal trouwens eerder alleen z'n ex geweest zijn en het kind meenemen, als de hele boel niet al compleet uit de hand gelopen is vanaf het moment dat ze elkaar gisterochtend zagen)quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:58 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Je hebt gelijk, alleen in een ideale samenleving zou iemand met zulke foute plannen verraden worden vanuit iemands wiens geweten gaat opspelen. En onze samenleving is helaas niet een ieder behept met gewetensnood als er geld verdiend kan worden wapens leveren aan iemand die zijn ex en kind wilt afmaken.
Maar het is een bekende uit het milieu en via via via valt overal wel aan te komen.quote:En zouden zelfs illegale wapenverkopers aan onbekenden zomaar alles verkopen? Dus geen bekende uit het criminele milieu? Het zou ook een undercover politie kunnen zijn dan.
Daarom moet je op FOK! de topics op inhoud lezen, in tegenstelling tot artikelen in de Telegraaf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is de TT ook wat suggestief, doet wel enigszins vermoeden dat de doden kwamen door het beëindigen van de gijzeling.
Je kan het naïef noemen, ik wil soms nog geloven dat niet iedereen met wraakgevoelens en snode plannen ook aan wapens kan komen, laat staan tot de uitvoering.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk naïef als je denkt dat ze vragen stellen en nog naïever als je denkt dat hij dan inderdaad zegt z'n ex en kind te vermoorden (het zal trouwens eerder alleen z'n ex geweest zijn en het kind meenemen, als de hele boel niet al compleet uit de hand gelopen is vanaf het moment dat ze elkaar gisterochtend zagen)
[..]
Maar het is een bekende uit het milieu en via via via valt overal wel aan te komen.
Het aantal ontvoeringen stijgt gigantisch, in 2008 waren het er 260 tegen 170 in 2005.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:17 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Ik vind het een gebrek van de samenleving, dat dit soort eigenlijk simpele en veelvoorkomende kwesties zo uit de hand lopen.
Niet iedereen die wraakgevoelens en snode plannen heeft, kán aan een pistool (oid) komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:17 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Je kan het naïef noemen, ik wil soms nog geloven dat niet iedereen met wraakgevoelens en snode plannen ook aan wapens kan komen, laat staan tot de uitvoering.
Ik vind het een gebrek van de samenleving, dat dit soort eigenlijk simpele en veelvoorkomende kwesties zo uit de hand lopen.
Een omgangsregeling na scheiding, afloop een neergeschoten ex-vrouw, vader gijzelt kind, en dood kind en zichzelf.
Je zou bijna bang worden om een relatie te hebben.
Ja dat snap ik ook niet.. het zal best dat veel vrouwen hun ex-partner heel goed kunnen tergen, maar als je als vader tot dit soort dingen in staat bent dan laat je zien dat je nog slechter bent dan je ex en dat je precies de duivel bent die zij al in je zag.. domme egocentrische mensen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:24 schreef DS4 het volgende:
Wat ik overigens echt niet snap is dat er in dezen 0,0 aanwijzingen zijn dat de moeder iets te verwijten valt en bijzonder veel aanwijzingen zijn dat die vader op zijn minst heel veel te verwijten is.
Waarom dan krampachtig zoeken naar fouten van die moeder?
Nee de politie heeft geen idee wie deze mensen zijn en waar ze zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:23 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
De woning was van de ouders van de ex-vrouw, echter waar zijn die ouders? Hoe is het met hun, en waar waren ze? Wat vinden zij er van?
Ze wisten van de situatie, was er vooraf geen dreiging dat het weleens verkeerd kon gaan?
En wisten ze vooraf dat hij langs zou komen, of kwam hij zomaar opdagen?
Want over deze mensen hoor je niets meer. Heeft de Politie wel contact met ze?
Wat ik denk staat in de post die jijzelf quote, godsammequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee de politie heeft geen idee wie deze mensen zijn en waar ze zitten
Godsamme, wat denk je zelf
Cillit Bang is gelukkig in de reclame bij de AH.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden zij ervan?
"Nou, we vinden het natuurlijk vervelend dat we nu al die rotzooi in ons huis hebben liggen!
Kleindochter dood, dochter gewond, tja, dat soort dingen gebeuren."
Zou ook kunnen;quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat vinden zij ervan?
"Nou, we vinden het natuurlijk vervelend dat we nu al die rotzooi in ons huis hebben liggen! Kleindochter dood, dochter gewond, tja, dat soort dingen gebeuren."
Oh dat soort verhalen komen ongetwijfeld, zeker aangezien hij al een flink strafblad bleek te hebben. Maarja, je kan moeilijk iedereen preventief opsluiten die een strafblad heeft en mot met z'n ex. Maar ze mogen best wel eens kritisch kijken naar hoe de politie dit soort figuren/situaties in de gaten houdt. Komt toch wel vaak voor dat dit soort gezinnen bekend zijn bij de instanties.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Zou ook kunnen;
"We hebben al eerder bij de Politie, en/of andere instanties aangegeven dat het niet goed ging, ze namen ons niet serieus en hebben het op zijn beloop gelaten.
Of, we hebben nooit gedacht dat het zou kunnen gebeuren, anders hadden we wel maatregelen vooraf genomen, zoals naar instanties gaan.
Of, we zijn verzekerd, het komt allemaal wel goed".
Tja een fantasie heb ik ook, maar ik wil niet bedenken wat zou kunnen, ik ben benieuwd naar hoe het is, en dat kan alleen van die ouders zelf komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |