Jordanie is ook prima.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef adnapekkid het volgende:
Het is het enige land in die regio wat georganiseerd, gestructureerd en beschaafd is.
Grapjas. Al die landen zijn 1 pot nat. Dat wij als Westerlingen nou een betere band hebben met Israël wil niet zeggen dat het in 1x een beschaafd land is.quote:Ten tweede, mensen die haten op Israel. Het is het enige land in die regio wat georganiseerd, gestructureerd en beschaafd is.
Kan dat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:31 schreef A-mineur het volgende:
Ik zou een nieuwe euro vragen, niet met die propaganda er op.
ik ga hem zo uitgeven aan yum yum, en energie denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Gewoon vragen? Anders gooi hem in de cola automaat ofzo.
die herkend het nu niet meer, omdat het te zwaar isquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Gewoon vragen? Anders gooi hem in de cola automaat ofzo.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef wickedmen het volgende:
Duitsland was op een gegeven moment ook georganiseerd en gestructureerd.
Ja toen ze in 5 dagen die domme kaaskoppen versloegen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef wickedmen het volgende:
Het Midden-Oosten is juist een provocerende corporatie te midden van beschaafde landen. Had je zeker nog niet of nagedacht he joh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef hoink581 het volgende:
Israël is een provocerende zweer in een islamitische omgeving.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef wickedmen het volgende:
ghehequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:43 schreef HSG het volgende:
Terechte klacht want Israël.![]()
![]()
[..]
Ja toen ze in 5 dagen die domme kaaskoppen versloegen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten is juist een provocerende corporatie te midden van beschaafde landen. Had je zeker nog niet of nagedacht he joh.
Arrogante manier van denken, maar ik had ook niet anders verwacht van je.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het Midden-Oosten is juist een provocerende corporatie te midden van beschaafde landen. Had je zeker nog niet of nagedacht he joh.
Zo sta ik er zelf helemaal niet in. Ik wou alleen maar aangeven hoe ridicuul jouw manier van denken was t.o.v. Israel. Fijn dat je dan nu zelf ook inziet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Arrogante manier van denken, maar ik had ook niet anders verwacht van je.
Gewoon niet accepteren en gewoon jodenkoeken lopen eten. Jwz.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:26 schreef Bunnyfluff het volgende:
Die munt.![]()
Je voelt je meteen schuldig en geroepen om iets te doen als je dat in je handen krijgt voor de Aldi.
Bs'dquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef adnapekkid het volgende:
Mijn 'klacht' bestaat uit 2 klachten
Ten eerste, van die doordrammers, die ons altijd en overal confronteren met hun probleempjes. Zijn meestal ook van die mensen die in winkelcentra staan en daar een beetje hun problemen bij ons op schoot werpen. Terwijl wij er vaak niks aan kunnen doen of niet mee te maken willen hebben.
Ten tweede, mensen die haten op Israel. Het is het enige land in die regio wat georganiseerd, gestructureerd en beschaafd is.
En hier een foto die deze twee klachten perfect samenvoegt.
Een euro munt die ik gister kreeg (bij de ah)
[ afbeelding ]
Bs'dquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef hoink581 het volgende:
De islam is een provocerende zweer voor de wereld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef hoink581 het volgende:
Bs'dquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:04 schreef HSG het volgende:
[..]
De islam is een provocerende zweer voor de wereld.
matige topic kickquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef Eliejahoe het volgende:
[..]
Bs'd
Hier is een foto die de bds beweging goed weergeeft:
[ afbeelding ]
en wtf bazel je allemaalquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:54 schreef Eliejahoe het volgende:
[..]
Bs'd
Je hoeft alleen maar even rond te kijken in het Midden Oosten en dan zie je dat het de islamitische samenlevingen zijn die de open zweren zijn.
Het heeft zijn tijd nodig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:42 schreef Eliejahoe het volgende:
[..]
Bs'd
Je vindt dat het wel goed gaat in Syrië, Egypte, Irak, enz?
Bs'dquote:
Vroeger waren we ook zat van de Spanjaarden en heeft het 80 jaar geduurd voordat we helemaal onszelf waren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef Eliejahoe het volgende:
[..]
Bs'd
Je snapt dan toch wel dat het helemaal niet goed gaat in die islamitische landen.
En wat betreft die tijd, de arabieren hadden al een paar duizend jaar de tijd. Hoeveel meer hebben ze nog nodig denk je?
Bs'dquote:
Bs'dquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Vroeger waren we ook zat van de Spanjaarden en heeft het 80 jaar geduurd voordat we helemaal onszelf waren.
Je had dat stickertje er ook gewoon af kunnen halen ipv een topic te openen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
ik ga hem zo uitgeven aan yum yum, en energie denk ik
Of er op laten zitten en er davidsterretjes op tekenen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:27 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Je had dat stickertje er ook gewoon af kunnen halen ipv een topic te openen..flapdrol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
'Bondgenoten' belazeren (en daarmee geld verdienen), jaarlijks protesten tegen de overheid, Braindrain probleem, grootste conflicten in het MO. Een economie dat overeind wordt gehouden door de VSquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:17 schreef Eliejahoe het volgende:
[..]
Bs'd
Zoals ik net uitgelegd heb, de hel die vind je in Syrië, Egypte, waar de helft van minder dan $2 per dag moet rondkomen, Irak, en noem ze maar op.
In Israel is het goed wonen, het is een mooi land met een westerse levensstandaard, de economie blijft maar groeien, het is een democratisch land waar de mensenrechten gerespecteerd worden, en geen islamitische dictatuur waar je om het minste of geringst gemarteld wordt of je kop er af gesneden wordt.
Nog altijd beter dan rondhangen met jou, kansenjongetje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:46 schreef corehype het volgende:
Wat doen al die jodeneukers hier nog, als Israhel zo geweldig is?
Bs'dquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:32 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
'Bondgenoten' belazeren (en daarmee geld verdienen),
Heb je die in NL niet maandelijks of wekelijks?quote:jaarlijks protesten tegen de overheid,
Gezien de constante stroom van technisch hoogstaande uitvindingen die constant uit Israel vandaan komen, gezien het feit dat Israel in de laatste 10 jaar 7 Nobelprijzen gewonnen heeft, (NL maar 1), zal het denk wel meevallen met die brain drain.quote:Braindrain probleem,
Syrie net zo'n 140.000 man vermoord, en dan denk je dat Israel het grootste conflict in het midden oosten heeft??quote:grootste conflicten in het MO.
Die paar miljard die Israel van de VS krijgt daar hebben ze meer last dan gemak van, gezien de Amerikaanse druk die er met mee komt, en het feit dat minstens de helft in de USA uitgegeven moet worden aan wapens.quote:Een economie dat overeind wordt gehouden door de VS
Israel Caught Selling US Military Secrets to China- Israel sold $2-3 billion worth of sensitive US military technology to China. This was technology that the US had specifically forbidden to be delivered to China in anyway shape or form, as it would undermine America’s national security.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:22 schreef Eliejahoe het volgende:
[..]
Bs'd
Vertel eens, hoe verdienen ze geld met het belazeren van bondgenoten?
Niet van zo'n grote.quote:Heb je die in NL niet maandelijks of wekelijks?
Waarvan de helft niet eens in Israel woont.. dat is juist een braindrain.quote:Gezien de constante stroom van technisch hoogstaande uitvindingen die constant uit Israel vandaan komen, gezien het feit dat Israel in de laatste 10 jaar 7 Nobelprijzen gewonnen heeft, (NL maar 1), zal het denk wel meevallen met die brain drain.
Touche.quote:Syrie net zo'n 140.000 man vermoord, en dan denk je dat Israel het grootste conflict in het midden oosten heeft??
Paar miljard, 3 triljoen dollarquote:Die paar miljard die Israel van de VS krijgt daar hebben ze meer last dan gemak van, gezien de Amerikaanse druk die er met mee komt, en het feit dat minstens de helft in de USA uitgegeven moet worden aan wapens.
Degenen die de meeste buitenlandse hulp ter wereld krijgen per hoofd van de bevolking, dat zijn de palestijnen, en kijk is wat die er mee doen, die zitten nog met open riolen.
Bs'dquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:44 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Israel Caught Selling US Military Secrets to China- Israel sold $2-3 billion worth of sensitive US military technology to China. This was technology that the US had specifically forbidden to be delivered to China in anyway shape or form, as it would undermine America’s national security.
According to a very senior source in the Israeli Military of Defence the weapons deal with Iran were fradulent. With each of the six joint projects, the Israelis planned to deceive the Iranians by providing them only an outdated version of the weapon in question, while using Iranian money to build a new generation for Israel's exclusive use.
NL, de arabische landen, die hebben geen braindrain, want om een braindrain te hebben, moet je eerst brains hebben.quote:Niet van zo'n grote.
Ik weet van grote demonstraties. En ik woon hier toch al weer bijna 20 jaar.
[quote]Waarvan de helft niet eens in Israel woont.. dat is juist een braindrain.
Je bent nou een factor duizend in de war.quote:Paar miljard, 3 triljoen dollar![]()
Iran was een bondgenoot van Israel in de jaren 70.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:01 schreef Eliejahoe het volgende:
Bs'd
Als ze Iran een poot uitdraaien dat kan ik toch niet het belazeren van bondgenoten noemen.
Zowel Arabische landen als Iran en Israel hebben een brain drain.quote:NL, de arabische landen, die hebben geen braindrain, want om een braindrain te hebben, moet je eerst brains hebben.
En, gezien het enorme aantal technologisch zeer hoogstaande uitvindingen, de zeven nobelprijzen gewonnen door Israel, hebben ze nog genoeg brains over.
Ook al zou de helft buiten Israel wonen, dan nog heeft Israel 3,5 keer meer nobelprijzen dan NL, wat drie keer meer inwoners heeft. Israel heeft dan dus per capita 10 keer meer nobelprijzen en 10 keer meer brains.
Over de arabieren met een gemiddeld IQ van 85 zullen we het maar niet hebben.
Ok, Schmuel.quote:Je bent nou een factor duizend in de war.
Wat Israel krijgt van de USA is ongeveer 1% van Israels bruto nationaal product.
Niks dus.
Ik heb echt een bloedhekel aan Isreali'squote:Op vrijdag 6 december 2013 13:23 schreef Eliejahoe het volgende:
[..]
Bs'd
Beterschap toegewenst met je kotsproblemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |