Dat doe ik met vrijwel elke game.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb daar juist weer geen problemen mee. Ook met Fallout 3 speel ik altijd eerst de MQ uit en ga daarna lekker rustig me gang met alle side missies en DLC.
Weet niet wat het is, maar ik wil altijd eerst de MQ uitgespeeld hebben. Daarbij was de MQ van Skyrim toch helemaal niet boeiend, dus achteraf was ik wel blij dat ik die al had gedaan.
Haha achievementsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat doe ik met vrijwel elke game.
Nu met Hitman, eerst het verhaal en dan alle achievements halen
23-11-13 was de laatste keer dat ik 'm heb opgestart voor 5 minuten.quote:
Ben momenteel een inhaalslag aan het maken met andere games, maar binnenkort wil ik het weer op pikkenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
23-11-13 was de laatste keer dat ik 'm heb opgestart voor 5 minuten.Toch wel 120 uur gespeeld.
Klooi hier zelf ook nog rustig aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben momenteel een inhaalslag aan het maken met andere games, maar binnenkort wil ik het weer op pikken
Morrowindquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Quotidien het volgende:
Lvl 69 en niet weten dat het Dark Brotherhood is ipv Dark Hand. In welk hoekje heb je je tijd gespendeerd?!
Die namen let ik nooit op. Geeft weinig meerwaarde aan het spel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Quotidien het volgende:
Lvl 69 en niet weten dat het Dark Brotherhood is ipv Dark Hand. In welk hoekje heb je je tijd gespendeerd?!
Morrowindquote:
skyrim is gewoon veel te simpel en eist geen denkvermogenquote:
quote:
Same herequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef Vitwiz het volgende:
Awesome, heb net een Beta key ontvangen voor The Elder Scrolls Onlne voor een stresstest dit weekend. Ben zeer benieuwd!
Ben ook erg benieuwdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef Vitwiz het volgende:
Awesome, heb net een Beta key ontvangen voor The Elder Scrolls Onlne voor een stresstest dit weekend. Ben zeer benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |