Ja best leuk hoor zo'n klus maar met een blokker mop 30 badkamers schoonmaken is helquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:22 schreef chufi het volgende:
[..]
2 dingen door elkaar .... Alleen als je het zelf onder controle hebt,,, Enjoy the weekend Soury
Ja ja de jeugd heeft ons in principe a vervangen . dus ik begin vroeg met verbreiden van mn optiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best leuk hoor zo'n klus maar met een blokker mop 30 badkamers schoonmaken is hel
Maar wel leuk onder de mannen. En ik zing mijn uurtjes wel uit. Tis wat he? als applicatie beheerder
Je hebt nog even de tijd om rond te kijken neem ik aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja de jeugd heeft ons in principe a vervangen . dus ik begin vroeg met verbreiden van mn opties
Ik kan daar niet mee omgaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk op een plek met veel vrouwen en ben blij dat het freelance is.
En dat op dit tijdstip ... Thks Maar nu wel gauw slapen ... PP komt hier zondag zn fortuin zoeken .. Moet het allemaal wel een beetje voorradig zijn en toonbaarquote:
Ik kom gewoon de TOMTOM ophalen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip ... Thks Maar nu wel gauw slapen ... PP komt hier zondag zn fortuin zoeken .. Moet het allemaal wel een beetje voorradig zijn en toonbaar
Hij heeft een tomtom om de tomtom op te zoekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom gewoon de TOMTOM ophalen.
Oh jaquote:
Jaja weet ik ook wel.. En kijken naar wat ander spulletjes ... Maar dat zien we dan wel weer ..quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kom gewoon de TOMTOM ophalen.
Geen optie... niet mijn dingquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel Escargots kweken wel lucratief is.
Prima is eet allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alhoewel Escargots kweken wel lucratief is.
Ja zo werkt dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja weet ik ook wel.. En kijken naar wat ander spulletjes ... Maar dat zien we dan wel weer ..
Neem je aanhanger maar meequote:
Nou succes dan maarquote:
Nah zoveel heb ik ook weer niet in de aanbieding... CD's ?quote:
En dan? Wat ga je met dr doen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan je zo oppikken als het beetje op de route ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |