quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja dat kan niet. Tenzij er nu een mod meeleest en het spontaan even kan veranderenquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag wel, lijkt wel beetje op Drents
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigquote:
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigEn Brabants is nog te verstaan. Fries is helemaal niet te verstaan
Fries is ook een taal, geen dialectquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brabants heb ik ook weinig mee maar dat keigoed enz vind ik nog wel grappigEn Brabants is nog te verstaan. Fries is helemaal niet te verstaan
Dat weet FL vast welquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?
Dat weet ik, dat maakt het allemaal nog ergerquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fries is ook een taal, geen dialect
BRABANTS NIET VLAAMS.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Brabanders zeggen toch ook dat ze 'afgewerkt' zijn als ze na een lange werkdag richting huis gaan? Of is dat Vlaams?
Dat hoor ik hier niemand zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BRABANTS NIET VLAAMS.
En afgewerkt is een normaal woord
Hoezo dat dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat maakt het allemaal nog erger
Omdat ze in Nederland wonen.. Waarom moeten ze hun eigen taal hebben? Slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo dat dan.
Een Duitser verstaat toch ook geen Luxemburgs
Afgewerkt is idd een normaal woord. Alleen zou ik het gebruiken als ik aan de handkar ben geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
BRABANTS NIET VLAAMS.
En afgewerkt is een normaal woord
Wel mooie omgeving met heuveltjes enzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
Luxemburg
Voor mij is dat een snelweg/benzine landje voor naar frankrijk/italie
Onder een sport zit? Betekend dat dat je op een sport zit?quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef FL_Freak het volgende:
En blijkbaar vinden niet-brabanders het ook raar als je bijvoorbeeld zegt dat je 'onder een sport zit'.
In Groningen naar mijn beste weten ook niet. Komt volgens mij meer uit de onderste regionen van Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Bondage zeggen ze in Groningen afgewerkt dan na een lange dag? Hier in Drenthe niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |