Zlataquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Slechte gifjes....
Even niveau opkrikken...
[ afbeelding ]
Op dit moment enkel en alleen VI Hooligans inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI Hooligans zijn de enige die PenW kijken, maar dat geheel terzijde.
Ik verwacht binnenkort wat bedank DM's van Danny en consorten.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op dit moment enkel en alleen VI Hooligans inderdaad
Wij maken FOK! groot!
Een presentje is nooit verkeerd inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort wat bedank DM's van Danny en consorten.
Google was eerst ook niets meer dan een beetje zoeken op internetquote:
Ik heb Euroshopper kroepoek gevonden maar volgens mij word je daar moddervet vanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik vond nog een oud puddingbroodje in de koelkast.
Op dat moment ben je dus te laat.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Pas als FOK! naar de beurs gaat koop ik een aandeel
Bali en Java van Conimex. Prima.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Euroshopper kroepoek gevonden maar volgens mij word je daar moddervet van
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KPN - Gratis Spotify Premium abo
Dat heb ik ook mattiequote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KPN - Gratis Spotify Premium abo
Het luxe leventje.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bali en Java van Conimex. Prima.
Mandarijntjes hier, bij de LIDL in de aanbieding trouwens, 60 cent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Euroshopper kroepoek gevonden maar volgens mij word je daar moddervet van
Wat wil jij nou twitteren? "Ik lig op het bankje, heb een gevulde koek"?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
Op 2 users na alleen maar VI Hooligans in het topic
Moet je kijken wat ik gevonden heb Johannes...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan je nou inhoudelijk reageren op deze flut discussies?
quote:Nog even dit
Ik verkoop geen materiaal
De programma's en fragmenten in de lijsten zijn niet te downloaden en worden ook niet toegestuurd voor bruiloften of (school)presentaties
De LIDL is hier driehonderdduizend kilometer vandaanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mandarijntjes hier, bij de LIDL in de aanbieding trouwens, 60 cent.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat wil jij nou twitteren? "Ik lig op het bankje, heb een gevulde koek"?
Cassavequote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bali en Java van Conimex. Prima.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heb ik ook mattie![]()
KPN All-in + gratis Spotify Premium
Ik was zonder Spotify eerst duurder uit, dus dat kan er dan wel bij.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je betaalt er hoe dan ook voor
Geen kampioenenfruit voor Johannesquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De LIDL is hier driehonderdduizend kilometer vandaanHet is een schande.
wat een bokkenlul is dat dan? Alleen een beetje showen dat hij de enige ter wereld is die dat heeft?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moet je kijken wat ik gevonden heb Johannes...
http://videoenaudio.gouweloos.com/content/view/55/114/
Ik helemaal blij en de downloadlinks zoeken en dan zie je dit staan.
[..]
Ik woon tegenover een Lidl. Maar die is nu dicht.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De LIDL is hier driehonderdduizend kilometer vandaanHet is een schande.
Ik heb ook nog bananen, maar die wilde ik eigenlijk bewaren voor wanneer GGMM op bezoek kwam.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Geen kampioenenfruit voor Johannes.
waar?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
Op 2 users na alleen maar VI Hooligans in het topic
Ik wist niet dat GGMM er zo een was.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bananen, maar die wilde ik eigenlijk bewaren voor wanneer GGMM op bezoek kwam.
Inderdaad, straks even een mailtje sturen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat een bokkenlul is dat dan? Alleen een beetje showen dat hij de enige ter wereld is die dat heeft?
Iedereen die hem wel eens heeft zien posten weet dat GGMM er wel zo een is.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet dat GGMM er zo een was.
En anders wat terreurpieten op z'n dak sturen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, straks even een mailtje sturen.
Zwavelzuur door de schoorsteen heen gooienquote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En anders wat terreurpieten op z'n dak sturen.
Z'n baard in de fik steken.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zwavelzuur door de schoorsteen heen gooien
Of hij doet wat research voor hij daar gaat aanschuiven.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bedenk gvd eerst wat je wil zeggen voordat je je scheur opentrekt
Oeh nu weet ik je naamquote:
Wow wat een groot geheimquote:
Dat is echt een raadsel. Ik verdenk ZuidGrensie ervan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow wat een groot geheim
Bijna even raadselachtig als de identiteit van die jongen van sigaarblogcom
Ze zijn allebei nooit op FOK! dus het kan nog.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is echt een raadsel. Ik verdenk ZuidGrensie ervan.
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal films van hem?
gvd.. hij gaat weerquote:
Hans durfde het te zweren op zijn eigen leven. Dan ben je een hele grote.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Nou.. als Kopspijkers nog bestond had Jack Spijkerman weer een topitem bij de quiz: Hoe vaak zegt hij uh?
Oorlogswinter was wel oké.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
koolhoven maakt ook alleen maar kutfilms. Zou stuk leuker zijn als ze verhoeven oid eens uitnodigen
Niet waar?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
koolhoven maakt ook alleen maar kutfilms. Zou stuk leuker zijn als ze verhoeven oid eens uitnodigen
pulp vergeleken met soldaat van oranje.quote:
Oh, je kende het stopwoordje van Verhoeven niet.quote:
Verhoeven is gewoon een baas. op zn 65e nog met een overhemdje open tot zn navel aan tafel op tv gaan zittenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, je kende het stopwoordje van Verhoeven niet.
Misschien eens naar zijn vroegere films kijken. Hij heeft er wel degelijk verstand van.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Films als?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Misschien eens naar zijn vroegere films kijken. Hij heeft er wel degelijk verstand van.
Turks fruitquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef Zipportal het volgende:
De Lift
Amsterdamned
Flodder
De Tweeling
Zwartboek
Plan C
De rest is kut.
Die behoren tot de rest wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Turks fruit
soldaat van oranje
etc.
*van jouquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na die Tweet van jouw, zakte het gauw in.
Hoezo, wat heeft 'ie gedaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:13 schreef alors het volgende:
Okay ik ben er ook. Even bijkomen van Ziyech
Doe eens normaal?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt net de tetten van je 14-jarige zusje gemist.
Jij begint over tetten van mijn 14-jarige zusje. Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja jij bloedt altijd uit je doos. Was ik even vergeten..
Heb jij wel een zusje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij begint over tetten van mijn 14-jarige zusje. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Logisch, want dat had je gemist. Zei ik toch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij begint over tetten van mijn 14-jarige zusje. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Wat is dit voor gekkigheid?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Voor als jullie je afvragen waar iedereen is..., iedereen zit in het Ibood topic.![]()
Karina begon zelfs te schelden en alles toen iets niet helemaal goed ging
lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Voor als jullie je afvragen waar iedereen is..., iedereen zit in het Ibood topic.![]()
Corrie moet gewoon in haar panterjas naar de kroeg gaan, is ze morgen weer vrolijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Feitelijke onjuistheid en niet zo grappig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Na Marco wilde zijn moeder geen kinderen meer. Begrijpelijk.
Volgens mij weet ik voor de helft waar dit over gaat maar dan is schijtlol inderdaad niet echt gewenst.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheid en niet zo grappig.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
GC / [HUNT SC] iBOOD #184 - Waar mijn harem compleet is :7
&
GC / [HUNT SC] iBOOD #184 - Waar mijn harem compleet is :7
Dat dit kan!
Pim Fortuyn wist daar wel raad mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo geďnteresseerd in de privéproblemen van metroseksuele moslimjongeren.
En Gerard Spong ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pim Fortuyn wist daar wel raad mee.
Ze keek alsof het om haar ging.quote:
Waarom log je niet gewoon in op je hexje account?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
Toen ik mijn ogen dicht deed dacht ik dat het Afrojack was
Watquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom log je niet gewoon in op je hexje account?
Lees het bing rapport rond feyenoord voor de grap een keer. De turkse gemeenschap in de politiek heeft wel manier aparte maniertjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:31 schreef sonnyspek het volgende:
Best wel ziek dat telefoontje van zo'n parlementlid.
Voorbeeldje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Lees het bing rapport rond feyenoord voor de grap een keer. De turkse gemeenschap in de politiek heeft wel manier aparte maniertjes.
Britt Dekker ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:34 schreef Kenju het volgende:
Akyol is hier geboren, maar heeft wel een verschrikkelijk accent.
Was ook mijn eerste gedachte. Nog nooit op iets van kwaliteit kunnen betrappen die man.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:45 schreef alors het volgende:
Humberto heeft maandag Rasmussen te gast.
Dan ga ik voor het eerst kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:45 schreef alors het volgende:
Humberto heeft maandag Rasmussen te gast.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Opstelten bashen, altijd terecht
Nee hij heeft gewonnen. Maar de partij stelde niet veel voor. Net als die hele K1 niet. Gaat nergens meer over. Gewoon een stel lompe gasten die lopen te beuken. Met goed vechten heeft het weinig te maken.quote:
Ik heb het net 3 minuten volgehouden op RTL7.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewonnen. Maar de partij stelde niet veel voor. Net als die hele K1 niet. Gaat nergens meer over. Gewoon een stel lompe gasten die lopen te beuken. Met goed vechten heeft het weinig te maken.
Stuur die man met pensioen en laat hem af en toe Sinterklaas spelen, z'n stem heeft hij al mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef Kenju het volgende:
Die Opstelten staat zo ver van het echte leven af dat het me irriteert dat zo'n man landsbeleid moet maken.
ja, ik begreep ook niet zo waarom hij er zat. Ok, hij maakt filmpjes, en verder?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef Kenju het volgende:
Leuk idee dat filmpje (al wisten de meesten die dit soort filmpjes gewend zijn, wel dat het nep was), maar zichzelf presenteren kan hij niet.
Persoon x die persoon y subsidie geeft terwijl ze buiten hun professionele werk gezamenlijk bij organisatie z zitten die ook profiteren van de subsidie.quote:
Er zijn ook wel autochtone bekeerlingen bij, die zijn meestal nog meer hardcore zelfs.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:52 schreef Kenju het volgende:
Tuurlijk wel op basis van afkomst. Maar dan nog steeds heel generaal en kort door de bocht --> niet-westerse allochtonen. Doen ze nu ook.
???quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De enige manier om je privacy te bewaken nu is juist zoveel mogelijk data tegelijk te versturen.
Ik wilde dit net zeggen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef borisz het volgende:
Een CDA-er die plotseling voor een beetje privacy pleit
Maar daar kijken ze dus niet naar. Ondertussen heb ik zaken van o.a. Roemenen en (Hindoeďstische) Hindoestanen voorbij zien komen die in de gaten en zelfs verstoord en opgepakt werden op basis van niets. Dat anti-terreurplatform en de manier waarop de etnische selectie gemaakt wordt en de simpelheid waarmee met 'leads' omgegaan wordt is niets anders dan tergend. Het irritante is dat ze ook totaal niet gecontroleerd worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Er zijn ook wel autochtone bekeerlingen bij, die zijn meestal nog meer hardcore zelfs.
Van Toorenburg is zelfs voor een cda'er nog een heel machtswellustig persoon. Vreselijk figuur.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef borisz het volgende:
Een CDA-er die plotseling voor een beetje privacy pleit
Safe and Sound van Capital Cities. Matig nummer maar goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe heet dat liedje van net dan
Dat posttijdquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Safe and Sound van Capital Cities. Matig nummer maar goed.
Bedankt alors, ik zou niet weten wat ik zonder jou moest.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Safe and Sound van Capital Cities. Matig nummer maar goed.
Als de overheid alles van iedereen weet, weten ze eigenlijk niks. Wat die CDA-mevrouw ook aangaf, hoe meer data je hebt, hoe groter de berg data wordt waar je de juiste informatie uit moet pikken.quote:
Je hebt 2 situaties. 1 waarbij je al in beeld bent en 2 waar je dat nog niet bent. Als je het al bent volgen ze je wel met allerlei middelen, het gaat om situatie 2.quote:
Daar zijn de gebruikte algoritmes goed genoeg voor hoor. Als Google (check je trends-profiel maar eens) het kan, kan de overheid het ook. En ze kunnen zich natuurlijk specifiek richten op zaken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Als de overheid alles van iedereen weet, weten ze eigenlijk niks. Wat die CDA-mevrouw ook aangaf, hoe meer data je hebt, hoe groter de berg data wordt waar je de juiste informatie uit moet pikken.
Je onderschat het enorm. Denk je dat ze het met de hand bijhouden ofzo?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het idee van de al die data verzameling is om er iets ongewoons uit te pakken. Of voldoet aan bepaalde kenmerken die zorgen dat je in een bepaald profiel past.
Hoe meer data iedereen aanmaakt des te meer mogelijke verbindingen zijn er des te langer het rekenwerk duurt en des te groter de foutmarge wordt.
Het feit dat je dit doet is gewoon een extra bron van informatie. Verder zul je ook een bepaalde regelmaat hebben in wanneer je het ene adres gebruikt en wanneer het andere, wat eveneens handige info is.quote:Daarnaast kan je als je echt fout wilt zijn meerdere ovchipkaarten regelen, meerdere telefoonnummers aanmaken, vele emailadressen hebben en meerdere facebookprofielen aanmaken die allemaal random als een bot data de wereld insturen. Met allemaal een beetje correcte informatie maar ook veel incorrecte waardoor je snel op een dwaalspoor zit als je ooit wel gevonden wordt.
Facebook en het gedrag dat je daaruit vertoont is een enorm nuttige bron van informatie. Die kun je beter wel dan niet hebben wanneer je naar iemand kijkt. Het werkt natuurlijk niet zo dat ze kijken naar mensen die wel of geen digitale footprint hebben en vervolgens gaan letten op mensen die in dat opzicht opvallen. Dat gegeven is te random (oudere mensen hebben een mindere digitale footprint, mensen die uit een arbeiders cultuur hebben ook, etc. etc.). Ze kijken gewoon in het algemeen naar alle beschikbare info (die verder gaat dan alleen de digitale footprint) en maken een profiel op basis daarvan. Om de genoemde reden wordt er geen oordeel gevormd aan de hand van de dichtheid van de informatie-basis.quote:Voor een terrorist is het veel opvallender om geen facebook te hebben dan wel. Het is niet voor niks dat bin laden veelal goed geďntegreerde personen koos. Dat kan online ook. Daarbinnen zijn dan altijd manieren toch te communiceren, zoals de lui van de aanslag in madrid steeds emails in de map concepten zetten om te communiceren.
ik ook niet.quote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef marcodej het volgende:
Ik zit hier niet op te wachten eerlijk gezegd.
Die ging er aan voorafquote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is de opwarming van de aarde al voorbij gekomen?
Aangewezen als oorzaak?quote:
Die ene ziet er niet uit alsof ze in staat is een babi pangang klaar te maken op dit moment.quote:
Te laatquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Ik vergeet helemaal Rasmussen bij Oembert.
Bij mijn weten niet, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er een verband is tussen warmer zeewater en orkanen.quote:
Ik wil niet de klimaatfanaat uithangen maar het is onomstreden dat orkanen gevoed worden door warm water. Daarom zwakken ze boven land ook weer af.quote:
Giro555 om de omroepen alles in HD te laten uitzenden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
Giro 555 om dat beeldscherm achter Jeroen te fixen.
Nee dat verband is er ook wel duidelijkquote:Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er een verband is tussen warmer zeewater en orkanen.
Filipijnen hebben echt alles ja, overstromingen, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en orkanen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee dat verband is er ook wel duidelijk
Maar vind het altijd opvallend dat klimaatverandering bij elke ramp opduikt. Het is niet de enige reden van de orkaan en ook niet de enige reden van de hoogte van de slachtoffers. Maar de filipijnen liggen wel heel kut.
Het klimaat is de enige reden dat er weer is.quote:Op maandag 11 november 2013 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee dat verband is er ook wel duidelijk
Maar vind het altijd opvallend dat klimaatverandering bij elke ramp opduikt. Het is niet de enige reden van de orkaan en ook niet de enige reden van de hoogte van de slachtoffers. Maar de filipijnen liggen wel heel kut.
Sneeuw? Gewoon ijs toch?quote:Op maandag 11 november 2013 23:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het klimaat is de enige reden dat er weer is.
En de mens speelt een rol in hoe het klimaat zich ontwikkelt, door CO2 en vevuiling.
Maar 15000 jaar geleden lag Nederland onder een 2 km dikke laag sneeuw terwijl er nauwelijks mensen waren.
Ja okay, maar wel bikkelhard.quote:Op maandag 11 november 2013 23:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja landijs, gletchers, dat is opgestapelde sneeuw.
En pedo's.quote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Filipijnen hebben echt alles ja, overstromingen, aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en orkanen.
Dan is het niet zo slim dat de meeste mensen op plekken gaan wonen waar het niet veilig is.quote:Op maandag 11 november 2013 23:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het klimaat is de enige reden dat er weer is.
En de mens speelt een rol in hoe het klimaat zich ontwikkelt, door CO2 en vevuiling.
Maar 15000 jaar geleden lag Nederland onder een 2 km dikke laag sneeuw terwijl er nauwelijks mensen waren.
Zoals de Bijlmer en Gouda?quote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dan is het niet zo slim dat de meeste mensen op plekken gaan wonen waar het niet veilig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |