Zlataquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Slechte gifjes....
Even niveau opkrikken...
[ afbeelding ]
Op dit moment enkel en alleen VI Hooligans inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI Hooligans zijn de enige die PenW kijken, maar dat geheel terzijde.
Ik verwacht binnenkort wat bedank DM's van Danny en consorten.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op dit moment enkel en alleen VI Hooligans inderdaad
Wij maken FOK! groot!
Een presentje is nooit verkeerd inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort wat bedank DM's van Danny en consorten.
Google was eerst ook niets meer dan een beetje zoeken op internetquote:
Ik heb Euroshopper kroepoek gevonden maar volgens mij word je daar moddervet vanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef marcodej het volgende:
Ik vond nog een oud puddingbroodje in de koelkast.
Op dat moment ben je dus te laat.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Pas als FOK! naar de beurs gaat koop ik een aandeel
Bali en Java van Conimex. Prima.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Euroshopper kroepoek gevonden maar volgens mij word je daar moddervet van
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KPN - Gratis Spotify Premium abo
Dat heb ik ook mattiequote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KPN - Gratis Spotify Premium abo
Het luxe leventje.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bali en Java van Conimex. Prima.
Mandarijntjes hier, bij de LIDL in de aanbieding trouwens, 60 cent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Euroshopper kroepoek gevonden maar volgens mij word je daar moddervet van
Wat wil jij nou twitteren? "Ik lig op het bankje, heb een gevulde koek"?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
Op 2 users na alleen maar VI Hooligans in het topic
Moet je kijken wat ik gevonden heb Johannes...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe kan je nou inhoudelijk reageren op deze flut discussies?
quote:Nog even dit
Ik verkoop geen materiaal
De programma's en fragmenten in de lijsten zijn niet te downloaden en worden ook niet toegestuurd voor bruiloften of (school)presentaties
De LIDL is hier driehonderdduizend kilometer vandaanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mandarijntjes hier, bij de LIDL in de aanbieding trouwens, 60 cent.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat wil jij nou twitteren? "Ik lig op het bankje, heb een gevulde koek"?
Cassavequote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bali en Java van Conimex. Prima.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heb ik ook mattie![]()
KPN All-in + gratis Spotify Premium
Ik was zonder Spotify eerst duurder uit, dus dat kan er dan wel bij.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je betaalt er hoe dan ook voor
Geen kampioenenfruit voor Johannesquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De LIDL is hier driehonderdduizend kilometer vandaanHet is een schande.
wat een bokkenlul is dat dan? Alleen een beetje showen dat hij de enige ter wereld is die dat heeft?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moet je kijken wat ik gevonden heb Johannes...
http://videoenaudio.gouweloos.com/content/view/55/114/
Ik helemaal blij en de downloadlinks zoeken en dan zie je dit staan.
[..]
Ik woon tegenover een Lidl. Maar die is nu dicht.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De LIDL is hier driehonderdduizend kilometer vandaanHet is een schande.
Ik heb ook nog bananen, maar die wilde ik eigenlijk bewaren voor wanneer GGMM op bezoek kwam.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Geen kampioenenfruit voor Johannes.
waar?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
Op 2 users na alleen maar VI Hooligans in het topic
Ik wist niet dat GGMM er zo een was.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bananen, maar die wilde ik eigenlijk bewaren voor wanneer GGMM op bezoek kwam.
Inderdaad, straks even een mailtje sturen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat een bokkenlul is dat dan? Alleen een beetje showen dat hij de enige ter wereld is die dat heeft?
Iedereen die hem wel eens heeft zien posten weet dat GGMM er wel zo een is.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist niet dat GGMM er zo een was.
En anders wat terreurpieten op z'n dak sturen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, straks even een mailtje sturen.
Zwavelzuur door de schoorsteen heen gooienquote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En anders wat terreurpieten op z'n dak sturen.
Z'n baard in de fik steken.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zwavelzuur door de schoorsteen heen gooien
Of hij doet wat research voor hij daar gaat aanschuiven.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bedenk gvd eerst wat je wil zeggen voordat je je scheur opentrekt
Oeh nu weet ik je naamquote:
Wow wat een groot geheimquote:
Dat is echt een raadsel. Ik verdenk ZuidGrensie ervan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow wat een groot geheim
Bijna even raadselachtig als de identiteit van die jongen van sigaarblogcom
Ze zijn allebei nooit op FOK! dus het kan nog.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is echt een raadsel. Ik verdenk ZuidGrensie ervan.
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal films van hem?
gvd.. hij gaat weerquote:
Hans durfde het te zweren op zijn eigen leven. Dan ben je een hele grote.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Nou.. als Kopspijkers nog bestond had Jack Spijkerman weer een topitem bij de quiz: Hoe vaak zegt hij uh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |