SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Jij wou een laserontharingsdingquote:
zit je nu de hele dag op het forum?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
Een buddha pet
Gewoon voor Beer kopen, die zei gister ofzo nog dat dat niet echt bepaald iets voor hem was
Ja, wet koop op afstand enzo.quote:
Dat zie ik hem ook niet dragen neequote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
Een buddha pet
Gewoon voor Beer kopen, die zei gister ofzo nog dat dat niet echt bepaald iets voor hem was
Ja da's heel wat anders dan een epilady. Amateurs.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij wou een laserontharingsding
Nee, BK-Cityquote:
Het ging toen gewoon over buddha'squote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zie ik hem ook niet dragen nee
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging toen gewoon over buddha's![]()
Van dat petjesvolk.quote:
beetje mijn scherpe vragen negerenquote:
Wacht die heb ik gemist denk ik, ik ga ze teruglezenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
beetje mijn scherpe vragen negeren
Maar hoe kom ik aan Zwieselwaterquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
Oh, uit deze glazen mag je dan weer geen kwark eten
Ja, maar ben tussendoor ook dingen aan het lezen enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zit je nu de hele dag op het forum?
productomschrijvingenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ben tussendoor ook dingen aan het lezen enzo
Gewoon een emmer vullen en dat een beetje heen en weer zwieselenquote:
Oude topicsquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ben tussendoor ook dingen aan het lezen enzo
Neuj, soms zit er zo lang tussenquote:
Kwarkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
Oh, uit deze glazen mag je dan weer geen kwark eten
als je een verrot sexleven hebt kan ik je helpenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj, soms zit er zo lang tussenkun je prima andere dingen doen
Ik heb honger maar niks in huis. Da's pas erg.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kwark
Nu wil ik kwark.
Maar nee,
Dieet
Ja zeg, m'n vriend zit dan wel aan de andere kant van de wereld maarrehhquote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als je een verrot sexleven hebt kan ik je helpen
eiwitten aanvullen ja tochquote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kwark
Nu wil ik kwark.
Maar nee,
Dieet
Op naar de grote gele Mquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb honger maar niks in huis. Da's pas erg.
Ik wel maar ik kan het niet opetenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb honger maar niks in huis. Da's pas erg.
dat bedoel ik.. pffffquote:Op donderdag 7 november 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, m'n vriend zit dan wel aan de andere kant van de wereld maarrehh
maar de box komt zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef -0- het volgende:
Ik ben weg, moet morgen fit zijn voor dag 2.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef -0- het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef -0- het volgende:
Tot morgenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef -0- het volgende:
De chinees hier om de hoek is wel heerlijk moet ik zeggenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Doe mij maar 6 kipnuggets met zoetzure saus. Als je er dan toch bent.
Jij deed net niet zo aardig tegen mij dus haal je eigen fkn nuggets maar.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Doe mij maar 6 kipnuggets met zoetzure saus. Als je er dan toch bent.
Foe yong hai of iets is ook erg lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
De chinees hier om de hoek is wel heerlijk moet ik zeggenTijd niet meer geweest
Koe lo kai
Waar woonde je?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Gelijkspel. Heb zes jaar van m'n leven in Spijkenisse verspild
De pizzaturk is net 10 min geleden dichtgegaan...komen ze nu met het idee om te gaan eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
De chinees hier om de hoek is wel heerlijk moet ik zeggenTijd niet meer geweest
Koe lo kai
Er zijn vast nog wel tenten openquote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
De pizzaturk is net 10 min geleden dichtgegaan...komen ze nu met het idee om te gaan eten.
Ja ik zit gofferdomme heel de tijd in de gaten te houden of er een pannenset komt en dan zegt die doos van een ess ineens dat jij zo'n onthaarding wou en hmpfquote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij deed net niet zo aardig tegen mij dus haal je eigen fkn nuggets maar.
Jawel, maar ik ga over een kwartier slapen, morgen op tijd op kantoor zijn. Heb afspraken.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel tenten open
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
Maar ik snap dat je er niet meer woont, moet er zelf ook niet aandenken hier mijn hele leven te blijven wonen![]()
Ja zeg ik wil een doos, ik ben er niet eenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik zit gofferdomme heel de tijd in de gaten te houden of er een pannenset komt en dan zegt die doos van een ess ineens dat jij zo'n onthaarding wou en hmpf
Wel, 2quote:
Stel je nie aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik zit gofferdomme heel de tijd in de gaten te houden of er een pannenset komt en dan zegt die doos van een ess ineens dat jij zo'n onthaarding wou en hmpf
HIhahoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]Ah, naast de Charles de Gaulle toch? Daar woonde ik direct naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof
Maar ik snap dat je er niet meer woont, moet er zelf ook niet aandenken hier mijn hele leven te blijven wonen![]()
Het is 'twee'.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg ik wil een doos, ik ben er niet een
[..]
Wel, 2
Goed dat je er bent, het escaleerde bijna uit de hand hier. Gelukkig stond deze reeks nog in myat en kon ik het redelijk handelen.quote:
Oh, sorry mevrouwquote:
de focauld jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:45 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ah, naast de Charles de Gaulle toch? Daar woonde ik direct naast
Vorige keer waren er toch twee achter elkaar of zo leek het toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
Straks komen er echt 2 boxen en komen er daarna mensen vragen of ze nog iets gemist hebben, en dan geloven ze ons niet
Heel goed van je! Ik was even tv aan het kijken ik werd gek van dat fokken en iboodhuntenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, het escaleerde bijna uit de hand hier. Gelukkig stond deze reeks nog in myat en kon ik het redelijk handelen.
Het escaleerde uit de hand is net zo fout als het kost duurquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, het escaleerde bijna uit de hand hier. Gelukkig stond deze reeks nog in myat en kon ik het redelijk handelen.
The girl who cried tweequote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
Straks komen er echt 2 boxen en komen er daarna mensen vragen of ze nog iets gemist hebben, en dan geloven ze ons niet
Laatste keer in het laatste uur waren er 2.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorige keer waren er toch twee achter elkaar of zo leek het toch?
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vorige keer waren er toch twee achter elkaar of zo leek het toch?
Ohja, zo heette die school. Tja, 18 jaar geleden daar weggegaanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
de focauld ja
Het is niet eens zo'n slechte wijk, meer een slechte stad.
Ja dus ik ga er vanuit dat dat nu ook weer is. Tot die tijd ben ik hier voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste keer in het laatste uur waren er 2.
Dat is FOK!jargonquote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het escaleerde uit de hand is net zo fout als het kost duur
Oh das wel een tijd terug. Toen was ik twee (no pun).quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ohja, zo heette die school. Tja, 18 jaar geleden daar weggegaan
Geen ideequote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Ceviche het volgende:
Wat zijn jullie plannen eigenlijk? Blijven jullie weer de halve nacht?
Ik ga zo naar bed, ik heb morgen wat te doen, vroeg op. En als ik klaar ben weer hunten en dan net als vorige keer denken: wat het maar afgelopenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Ceviche het volgende:
Nou voel ik me oudquote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh das wel een tijd terug. Toen was ik twee (no pun).
Ik haak rond 12u wel af.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Ceviche het volgende:
Mooi ding welquote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
Die tablets hebben ook geen tempo hè?
Doeiquote:
Wtf is een hobba?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Vleuver het volgende:
Mijn neef zn vriend is hobba en er komt zo een box.
Ja ik ook denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Melleyn het volgende:
Ik blijf denk ik tot een uur of 1-ish
Ja dat zei ik, die ging lekker snelquote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Dat mediading net was al weg voordat ik het amper had gezien
Bam, daar had ik vroegah een crush opquote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja ik ook denk ik
Omdat Viva La Bam
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bam, daar had ik vroegah een crush op
Ik weet niet precies hoe je die naam speltquote:Op donderdag 7 november 2013 23:51 schreef essnhills het volgende:
Jamo! Wie waarschuwt kolonel kedhaffi
grapjequote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man hoe kom je daar nou weer bij.
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je die naam spelt
Melleyn wel :pquote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je die naam spelt
Tweequote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Vleuver het volgende:
Wat is jullie maximum budget voor een enkele box?
450 euro.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Vleuver het volgende:
[sub]laserontharingsding[/sub]quote:
150 ex verzenden.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Vleuver het volgende:
zoekjefittieofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
[sub]laserontharingsding[/sub]
Ik moet toch op een manier wakker blijvenquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef Hi_flyer het volgende:
Nah, het is mooi geweest voor vandaag. Adios
Wil je een spelletje doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet toch op een manier wakker blijven
Ze hadden er eentje denk ik.quote:
Wat voor spelletje?quote:
mis je jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk maar vanwege de hunt ben ik er even heel weinigErg he?
Hij was wel heel goedkoop geloof ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
Scriptje voor een windows foon. Proest.
Meh, vind ik niet zo'n leuk spelletje :2quote:
Houten moet je hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog wel snijplanken nodig, maar die koop ik wel bij de action ofzo.
Wel een goede? Ik heb er geen verstand van.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef Loll het volgende:
Hij was echt heel goedkoop ik wou hem halen
Yess zeker voor die prijsquote:Op donderdag 7 november 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een goede? Ik heb er geen verstand van.
Snijdt het bestquote:
Uuuuuuhm.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, vind ik niet zo'n leuk spelletje :2
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Uuuuuuhm.
Woordenslang? Laatste letter van de productomschrijving moet je het volgende product mee verzinnen
twee boxenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:59 schreef Melleyn het volgende:
Joseph Joseph Index Special Edition Vierdelige Design Snijplankenset
T dus, go
Ehmm...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:59 schreef Melleyn het volgende:
T dus, go
Theepot.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:59 schreef Melleyn het volgende:
T dus, go
Wat? gewoon 48 uur jongquote:
Ja is goed, ik durf nu te gaan slapenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
zullen we doen durf of de waarheid doen
dag schatjequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja is goed, ik durf nu te gaan slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als morgen niet voor 19u een wake up light heb, koop ik ze..gewoon om verdriet weg te snoepen.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Pneumatische klopboorquote:
Is die hier wel eens langs geweest?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als morgen niet voor 19u een wake up light heb, koop ik ze..gewoon om verdriet weg te snoepen.
yep.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Is die hier wel eens langs geweest?
Ja,. maar niet vandaagquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Ja bij de vorige twee hunts...maar net als ik aan het eten was of slapenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Ooit eens een gekocht tijdens een hunt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Vleuver het volgende:
[..]
47quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. en negatieve notes? Hoeveel heb je er daarvan?
Wat was de prijs toen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja bij de vorige twee hunts...maar net als ik aan het eten was of slapen
Nilfisk Turbo Stofzuigerquote:
ik dacht 39,95quote:
Roestvrijstalen pannensetquote:
Neujquote:
k heb een note omdat ik lief benquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
Wtf ik heb een note zie ik. Hoe kan dat, ik ben altijd heul lief.
Ik heb er 1quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Melleyn het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Lamequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er 1
Omdat eekhoorns gepost in een serieus topic
Daarom...en dan heb ik nog wat te klagen hier, zolang ie niet langskomt.quote:
Ik las:quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er 1
Omdat eekhoorns gepost in een serieus topic
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las:
omdat je eekhoorns had gepest.
Ik vond het al heel gemeen.
Hoezoquote:
ik kom hier alleen om te sjettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, heb je al fantastische aankopen gedaan?
Zodat je gasten versteld kunnen staan?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
169,95
Zie
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Is die verstelde wijnhouder al geweest?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ja bij mij doet het belletje het niet...dus heb nu mijn ipad naast me liggen als 2e schermquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef Renn het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ken de site, ben doorgewinterd hunter.. Maar hij werkt de hele dag al niet en krijg hem niet aan de praat.
Oh bij mij doet ie het primaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef Renn het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ken de site, ben doorgewinterd hunter.. Maar hij werkt de hele dag al niet en krijg hem niet aan de praat.
Nee nog nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Is die verstelde wijnhouder al geweest?
Ohquote:
mooie bril jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:10 schreef Renn het volgende:
Deze is mooier dan de Polaroid die ik heb.
Wel toffe brillen voor autorijden trouwens! Vooral in de winter met laagstaande zon.
Daar zouden ze wel geschikt voor zijn jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:10 schreef Renn het volgende:
Deze is mooier dan de Polaroid die ik heb.
Wel toffe brillen voor autorijden trouwens! Vooral in de winter met laagstaande zon.
Ben jij ook een moooie bril?quote:
Ja voor een brilletje is dat wel wat overdreven jaquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:12 schreef Uccie het volgende:
Ik geef het op voor vandaag, morgenmiddag nieuwe ronde nieuwe kansen.
Slaap lekker straks
Ja bedankt...nu ga ik met een knorrende maag slapenquote:
Wat?quote:
G'nightquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja bedankt...nu ga ik met een knorrende maag slapen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ben. Weet niet hoor
Ik snap je echt totaal nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat ik hem ook aan hebt staan maar vooral hier Sjet.
Ohquote:
ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, maar ik heb 'm wel aanstaan voor als er iets fantastisch langs komt.
Oh, ja ik had die eerste post niet gelezenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |