SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zit hier gewoon te knorrenquote:
hou op met mequote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon te knorren
Fuckquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kut ik had voor jou nog geen oppas geregeld
quote:
Nice breh.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Vind ik maar een blokkendoosEr is wel een re-release te koop.
De Masterpiece Bluestreak is onderweg
I'm just getting startedquote:
Nouja hoeven niet perse auto's te zijn hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice breh.
Ik wilde eerst vragen: waarom alleen al die auto's? Maar toen bedacht ik me tegen wie ik het had.
Is Devastator dan weer zo lelijk paars met groen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja hoeven niet perse auto's te zijn hoor.
Maar die ene serie zijn dus realistische modellen van auto's, vandaar dat het er zo veel zijn.
Ik zou de 3rd party Devastator, Superion en Stunticons ook wel willen hebben, maar da's wel een heel duur geintje. 1tje kost al 100 dollar, en dan heb je er 6 nodig voor een set...
Nee dan ga ik lekker naar de McDonaldsquote:Op donderdag 7 november 2013 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry vin. Ik laat wel een tientje achter. Kan je een diepvriespizza halen en een pak taksi
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dan ga ik lekker naar de McDonalds
Groen met paarsquote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Devastator dan weer zo lelijk paars met groen?
Stunticons zou vet zijn. Superion G1 had mijn neef, maar die was zo gammel
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Jules net ingespoten met vlooienspray.
Overal bloed nu
Sorry, maar dat groen met paarse is prima als je jong bent, maar daarna is het alleen maar hilarisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Groen met paarsMaar er is ook een andere 3rd party Devastator die je ook in het geel kan krijgen
Volgende week rendier etenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
J. Rijdt een rendier aan in gta v![]()
Ik moest lachen![]()
Jij of die kat?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Jules net ingespoten met vlooienspray.
Overal bloed nu
Ik en mijn zoon, kat heeft nergens last vanquote:
Is de Hulk een schurk?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar dat groen met paarse is prima als je jong bent, maar daarna is het alleen maar hilarisch.
Wist je trouwens dat groen en paars de traditionele schurkenkleuren zijn?
Beter zo'n pipet nemen, gewoon in de nek en klaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik en mijn zoon, kat heeft nergens last van
Hulk was eigenlijk grijs, maar dat was te moeilijk consistent te kleuren.quote:
Hehehehe, tja het klopt wel jaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hulk was eigenlijk grijs, maar dat was te moeilijk consistent te kleuren.
Maar inderdaad, Hulk was een soort van schurk. Zijn grootste tegenstander was het leger, en laat je nou eigenlijk niet het Amerikaanse leger als slechterik mogen afschilderen...
Maar bijvoorbeeld Dr Octopus, Green Goblin, Doctor Doom, Abomination, the Leader, Loki, Magneto, Elektro, Mysterio, Scorpion, Lizard, Sandman, Lex Luthor, Brainiac, Joker, Riddler, Mad Hatter, Poison Ivy, Galactus, Mad Thinker, Annihilus etc. Ik kan hier veel te lang mee doorgaan.
Heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
Vlooienspray is kut. Dat is hetzelfde als een plantenspuit en een kat
Waarom niet zo'n pipet met druppels
Ik wikkel de katten altijd in een handdoek zodat de pootjes niet kunnen krabben. J. Durft niet te helpen als ik vraag of hij ze in hun nekvel wil grijpen![]()
Dus doe ik het zo in mijn eentje
Ze is ingesmeerd en ze leert dr eigen maar gedragen!!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter zo'n pipet nemen, gewoon in de nek en klaar.
Scheelt een catfight
Welterusten mooie damequote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Het is een kat he, die leren het nietquote:Op donderdag 7 november 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is ingesmeerd en ze leert dr eigen maar gedragen!!
Ja of het is vis. Keuze is makkelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
* Huppelmuts gaat GvsE roepen!
Ik hou hoopquote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een kat he, die leren het niet
Visquote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja of het is vis. Keuze is makkelijk
Wut?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Je gaat Rudolph the deepthroat reindeer toch niet opeten
quote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hulk was eigenlijk grijs, maar dat was te moeilijk consistent te kleuren.
Maar inderdaad, Hulk was een soort van schurk. Zijn grootste tegenstander was het leger, en laat je nou eigenlijk niet het Amerikaanse leger als slechterik mogen afschilderen...
Maar bijvoorbeeld Dr Octopus, Green Goblin, Doctor Doom, Abomination, the Leader, Loki, Magneto, Elektro, Mysterio, Scorpion, Lizard, Sandman, Lex Luthor, Brainiac, Joker, Riddler, Mad Hatter, Poison Ivy, Galactus, Mad Thinker, Annihilus etc. Ik kan hier veel te lang mee doorgaan.
Hij is leuk hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |