![t3.gstatic.com]()
Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
![08S0Z5H.png]()
Linkje:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismenUw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tamashii en Tally en Admiraal_Anaal
Daarnaast willen we graag in dit topic mededelen dat je toegang kunt vragen tot het Keldertje. Het Keldertje is een subforum van FOK! waar ook seksuele ervaringen worden besproken, alleen dan even net wat dieper of minder oppervlakkig dan in SEX. Werkelijk alles heeft daar een plekje en iedereen is vrij om daar te komen praten over allerlei onderdelen van seks, fetishes, sm of gewoon iets waarvan jij denkt dat KEL daarvoor is. Als je toegang wilt moet je een kleine motivatie geven en een lijstje invullen. Maak je niet druk, dit blijft privé en onder KELgangers. Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!SR meet 2013 is afgelast. Degene die betaald hebben voor een hotelkamer krijgen hun geld terug gestortSPOILER: Poolen meet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]
AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:[..]
Nee eigenlijk niet. Vind ik maar een blokkendoos

Er is wel een re-release te koop.
De Masterpiece Bluestreak is onderweg

Nice breh.
Ik wilde eerst vragen: waarom alleen al die auto's? Maar toen bedacht ik me tegen wie ik het had.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:[..]
Nouja hoeven niet perse auto's te zijn hoor.
Maar die ene serie zijn dus realistische modellen van auto's, vandaar dat het er zo veel zijn.
Ik zou de 3rd party Devastator, Superion en Stunticons ook wel willen hebben, maar da's wel een heel duur geintje. 1tje kost al 100 dollar, en dan heb je er 6 nodig voor een set...
Is Devastator dan weer zo lelijk paars met groen?

Stunticons zou vet zijn. Superion G1 had mijn neef, maar die was zo gammel
Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
quote:
Sorry, maar dat groen met paarse is prima als je jong bent, maar daarna is het alleen maar hilarisch.

Wist je trouwens dat groen en paars de traditionele schurkenkleuren zijn?