Red Wing work chukka's, via een bekende. Waren 2 keer gedragen maar een verkeerde maat voor hem en heb ze voor een prikkie overgenomen.quote:
Niet dragen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef Nashje het volgende:
Ik heb laatst de Cheap Monday Tight New Black Slimfit gekocht. Hoe houd ik deze nou het langste mooi zwart? Ook een kwestie van zo min mogelijk wassen?
Mooi geworden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:10 schreef T_Fuff het volgende:
Zo hij is droog, post-wash picca's. Ik ben erg tevreden, hele gave kleur en mooi contrast. 90% klaar wat mij betreft! Blijf hem uiteraard dragen, maar er komt een nieuw project aan, zeer waarschijnlijk weer indo denim (warpweftco of sage nogmaals) in slimmere fit
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:14 schreef One_conundrum het volgende:
Nice !
Houd ons op de hoogte van je besluitvormingsproces
Dank, vind het zelf ook wel goed, zeker gezien de regular cut, ik had het niet verwacht eigenlijkquote:
Dope geworden inderdaad, naden e.d. lijken het ook allemaal goed te hebben gehouden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:10 schreef T_Fuff het volgende:
Zo hij is droog, post-wash picca's. Ik ben erg tevreden, hele gave kleur en mooi contrast. 90% klaar wat mij betreft! Blijf hem uiteraard dragen, maar er komt een nieuw project aan, zeer waarschijnlijk weer indo denim (warpweftco of sage nogmaals) in slimmere fit
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:32 schreef MartiniNL het volgende:
[..]
Dope geworden inderdaad, naden e.d. lijken het ook allemaal goed te hebben gehouden?
Nice, man ben benieuwd als ik haar zelf ga wassenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:10 schreef T_Fuff het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit! Maar gooi er nog wat meer wear in want deze heeft nog genoeg leven overquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:10 schreef T_Fuff het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ze dan gaat gillen, want ze is van mij en niet gewend aan iemand anders handenquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:41 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice, man ben benieuwd als ik haar zelf ga wassen
Ik zou zeggen plak er nog een jaar aan vast, dan wordt de jouwe echt baas
Dank. Zie bovenstaandquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:46 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Maar gooi er nog wat meer wear in want deze heeft nog genoeg leven over
Doe ik ook wel af en toe. Kan kijken of ik er nog een heb liggen met gatenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:53 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom draag je deze niet tot de gaten er in komen? Lijkt me awesome
Dit was volgens mij niet de vorige, maar die daarvoor en die zag er op het laatst zo uit:quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:53 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom draag je deze niet tot de gaten er in komen? Lijkt me awesome
Die vorige was wel echt heel nice geworden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |