quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nah, die slagroompatronen maar opsturen is even duur als bestellen in de webshop.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:41 schreef Bamba het volgende:
Mijn Sligro pas is onderweg, heb je iets nodig wat ik kan opsturen Q?
Oh dan gaat het over iddquote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, die slagroompatronen maar opsturen is even duur als bestellen in de webshop.
Wel lief though
Valt wel mee hoor, of ik moet ook een hele slechte smaak hebben. Dat kan ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Op imdb krijgt ie een 3.8 en ik vond hem heerlijk.
Zegt wel wat over mijn smaak![]()
![]()
Ok, leuke tip, die ga ik kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben afgelopen weekend This is 40 gezien, da's echt een aanrader![]()
Friend with Benefits is idd leuk! Er is er nog eentje die daar op lijkt, wacht ik zoek ff...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
Someone like you is baas. Of friends with benifits.
Er staan dertien reviews bij op imdb en eentje vond hem afgrijselijk en de andere 12 zeggen 'best een leuke filmquote:Op donderdag 7 november 2013 22:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, of ik moet ook een hele slechte smaak hebben. Dat kan ook
HAHAHAHAquote:Op donderdag 7 november 2013 23:00 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een tijdje terug dankzij Greys een hele rampenfilm zitten kijken....zooooooooooooooo ontzettend slcht maar ik kon niet weg zappen![]()
![]()
de wereld vergingquote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
Welke was het, waar ging hij over?
Dat bedoel ik. Vaak zijn die lage scores van film snobs die een leuke wegkijk film niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan dertien reviews bij op imdb en eentje vond hem afgrijselijk en de andere 12 zeggen 'best een leuke film'.
Ohjaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
de wereld verging![]()
en dan was er die papa die dan uiteindelijk samen met zijn zoontje het schip redt, maar ze verzopen bijna zooooooooooooooooooooooooooooooo spannend
Oh jaaaaaa, die vond ik echt heerlijk!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef roos85 het volgende:
Dit vind ik vermakelijke film:
He's Just Not That Into You (2009) - IMDb
oh myquote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
OhjaIk vind ze eigenlijk ook altijd wel spannend en vermakelijk haha!
Maar laatst was er eentje over vage aliens die de wereld overnamen en aan het eind trok een alien het hoofd van de hoofdrolspeler er af en stopte zijn hersens in zichzelf (de alien dus). En toen liep hij brullend op zijn vriendin af en.... poef, einde film.
Whoehahahaha
Ik heb zitten googlen en er zijn hele sites over 'the most annoying ending of a movie ever' en dat is dan deze hahahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |