Neh, neh, niet Beer, ssst, ...... alhoewel die bestanden bestaan niet meer hè, pffffffquote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Why? was ze er nog niet dan? hahaha Ha Beer
Ik ben in geen twee maanden op dit topic geweestquote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Why? was ze er nog niet dan? hahaha Ha Beer
Don't ask.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf ook dicht bij hem hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, Daan, of je in de buurt van Gher wil blijven, hij is bezorgd dat je gemangeld wordt hier
Hij is "eng" hoor echtquote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja ik vond 20 als gemiddelde ook wat aan de lage kant om eerlijk te zijn.
Ja zou ie echt 60 hebben gehaald met zijn bruidje? Lijkt me heel sterk hoor.
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. en ik heb goeie redenen daarvoor..
Dat denk jij...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, neh, niet Beer, ssst, ...... alhoewel die bestanden bestaan niet meer hè, pffffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja Utopia lijkt mij ook gaaf hoor! nog heeeeeel ff geduld hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent! We gaan het weer druk krijgen met het reallifegebeuren. Straks Utopia en ook Studio Vlemmix gaat weer een doorstart maken.
Ja nee, niet meteen met rode wangen dichter naar je scherm toeschuiven, het gaat over punten niet over centimetersquote:
Nee over een slurfje waar een olifant zich voor zou schamen!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "heren" hier kennende zal het de lengte zijn en de hoeveelheid keren per week?
Ja..nog steeds jammer dat alles weg is daar hoor!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, neh, niet Beer, ssst, ...... alhoewel die bestanden bestaan niet meer hè, pffffff
Ahhhhh dan vind ik het leukd at je er nu ook bent hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben in geen twee maanden op dit topic geweest
Whût? heeft 'ie een FB-pagina??quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Blijf ook dicht bij hem hoormaar alles ook goed met je?
Op FB is je naam nog wel eens gevallen hoor, dat ze jou daar nog missen ahaha
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Don't ask.OMG, ik snap hem nu thanks hahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Nee poes, waar en met wie en of je aan een Gang Bang heb meegedaan, zo niet dan hoef jij hem niet in te vullenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee over een slurfje waar een olifant zich voor zou schamen!
Ik had ook al zo'n vermoeden eerste instantie, maar dit gaat om de punten die een ander je dan geeft...jaja zelfs dat gebeurt .quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "heren" hier kennende zal het de lengte zijn en de hoeveelheid keren per week?
Oh dat is alleen maar bluf, sávonds liggen ze weer achter die gebreide broek!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee poes, waar en met wie en of je aan een Gang Bang heb meegedaan, zo niet dan hoef jij hem niet in te vullen
Bestaat dat nog, gebreide broekjesquote:Op donderdag 7 november 2013 22:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Oh dat is alleen maar bluf, sávonds liggen ze weer achter die gebeide broek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |