SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
jezus, wat duurde dat lang.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dan maar even Shelton pricefixen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Jammer voor die cup dat Welliton niet meer in Rusland speelt.![]()
Gewoon het duo Bukharov - Doumbia. Vullen elkaar goed aan.
Maar die cup komt echt? Want misschien maar wat McGeady's inslaan. Die is sowieso toch nog wel te slijten met St.Patrick's Dayquote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan maar even Shelton pricefixen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kijken ze bij EA überhaupt nog wel naar wat die gasten kunnen of geven ze gewoon blind 90+ pace aan iedereen met een Jamaicaans vlaggetje?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Shelton met hunter voor 2.4k.. voor als iemand hem nog sneller wil maken ()
edit: Hij heeft low/low workrates wtf?![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pff, het superstorm trauma hier in NL is net verwerkt en dan komt er weer van die ellendequote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Fuszy het volgende:
NWS / Supertyfoon Haiyan (cat.5) op weg naar de Filipijnen
holy shit
windstoten van 370km per uur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hangt ervan af hoe Usain het afgelopen jaar heeft gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken ze bij EA überhaupt nog wel naar wat die gasten kunnen of geven ze gewoon blind 90+ pace aan iedereen met een Jamaicaans vlaggetje?
Heb die keepert van 27k gekochtquote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar die cup komt echt? Want misschien maar wat McGeady's inslaan. Die is sowieso toch nog wel te slijten met St.Patrick's Day![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe Usain het afgelopen jaar heeft gedaan.
Pace van een Jamaicaan, workrates van een SurinamerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo'n gast in dat topic heeft wel een punt. Als er een orkaan in Amerika is dan zie je het overal terugkomen. Nu krijg je een ziek grote orkaan in de filipeinen en dan zie je nergens een bericht in de media.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, het superstorm trauma hier in NL is net verwerkt en dan komt er weer van die ellendeFeyenoord Rotterdam![]()
twitter:
Shelton is wel echt snel. Ik heb hem nooit zien spelen maar hij had in FUT11 ook al 93 pace.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijken ze bij EA überhaupt nog wel naar wat die gasten kunnen of geven ze gewoon blind 90+ pace aan iedereen met een Jamaicaans vlaggetje?
edit: Hij heeft low/low workrates wtf?![]()
![]()
arme Filipijnse vrouwenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Fuszy het volgende:
holy shit
windstoten van 370km per uur![]()
![]()
Bekijk het van de positieve kant; misschien weten ze zelfs hier nog een happy end van te maken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:![]()
![]()
![]()
Ik wist het al, maar het ziet er wel erg tragisch uit zo
Incl reservekeeper overigens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koop ik die van 30 wel. Together we will rise or fallquote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb die keepert van 27k gekocht
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant; misschien weten ze zelfs hier nog een happy end van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, het superstorm trauma hier in NL is net verwerkt en dan komt er weer van die ellende
Tijd dat Poetin eens wat voormalige Sovjet landen gaat heroveren zodat die onzinclubs zich niet voor Europees voetbal plaatsen in de Russische competitie.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wist het al, maar het ziet er wel erg tragisch uit zo
Incl reservekeeper overigens![]()
whut?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hha vraag anders of hij een dinosaurus is"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
direct wordt er 1 opgezet voor 32k..
Ik bewaar 'm nog wel even, die Worm FC zet ze de hele tijd er opnieuw op, misschien koopt ie die van ons ook wel uiteindelijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Narsingh baasjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien kan ik mijn tosic' met wat winst verkopen nuiemand die zijn prijs weet? Kan ff niet kijken
![]()
78kquote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef rolls-reus het volgende:
Misschien kan ik mijn tosic' met wat winst verkopen nuiemand die zijn prijs weet? Kan ff niet kijken
![]()
11k goedkoopste op Xbox, 11.750 op PSquote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef rolls-reus het volgende:
UTT14 geeft 11,5k aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef rolls-reus het volgende:
Ze lieten het net pas zien, lastig te zien, maar ik denk toch buitenspel. Leo Driessen beweert anders, maar goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Was het dan geen buitenspel doordat die bal nog van richting werd veranderd?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij is al verkocht en staat er nu voor 42.5k op volgens mij. Ik heb die van mij er maar voor 50k op gezet, om de prijs een beetje hoog te houden. Ik denk dat Worm FC niet gaat zakken en ze misschien wel allemaal op koopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
direct wordt er 1 opgezet voor 32k..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
43k is van mijquote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is al verkocht en staat er nu voor 42.5k op volgens mij. Ik heb die van mij er maar voor 50k op gezet, om de prijs een beetje hoog te houden. Ik denk dat Worm FC niet gaat zakken en ze misschien wel allemaal op koopt.![]()
![]()
IF Roberto, 74 rated GK van Grenadaquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Locadia heeft het nog nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah nasty. Hoorde via via van mensen die er zitten al dat de impact de vorige keer behoorlijk is geweest (ook qua angst bij mensen). Weekje later meteen nog eenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Fuszy het volgende:
holy shit
windstoten van 370km per uur
Nederland staat al op zijn kop bij 100 km/u.![]()
ohja Locadia is ook jarig. Gefeliciteerd met Locadia jongens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat attent van je! Hoe is jouw verjaardag?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
ohja Locadia is ook jarig. Gefeliciteerd met Locadia jongensHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kut, want ik heb vandaag tentamen gehad en morgen weerquote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat attent van je! Hoe is jouw verjaardag?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ooh bagger inderdaad... Ik krijg morgen denk ik de uitslag van mijn andere tentamen terug. Beter heb ik die ook gehaald, want anders heb ik 3 januari een herkansing.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kut, want ik heb vandaag tentamen gehad en morgen weerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jezus wat een kutdatum zegquote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
ooh bagger inderdaad... Ik krijg morgen denk ik de uitslag van mijn andere tentamen terug. Beter heb ik die ook gehaald, want anders heb ik 3 januari een herkansing.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb van mensen gehoord dat ze op 2 januari hebben, dus ik heb het nog goedquote:
Ik krijg bij hem echt een Micah Richards gevoel..zit veel te veel in het krachthonk, waardoor hij weliswaar erg sterk is, maar echt veel wendbaarheid in moet leveren. Johnny Bravo.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
depay heeft echt een handelingssnelheid van een dikke visAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valencia zal nog wel winnen en de avond van die Zwitsers Sankt vergallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Held![]()
Niveau daar moet wel baggerlaag zijn als een middelmatige JL speler van Excelsior daar zo'n held kan zijn (Esbjerg)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mannetje meer ookquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Valencia zal nog wel winnen en de avond van die Zwitsers Sankt vergallen.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Een 6je voor dit grapjequote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Valencia zal nog wel winnen en de avond van die Zwitsers Sankt vergallen.![]()
Wat heeft een dunne vis voor handelingssnelheid dan ?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef ThadCastle het volgende:
depay heeft echt een handelingssnelheid van een dikke visIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
je moederquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat heeft een dunne vis voor handelingssnelheid dan ?![]()
Hadden ze bij 1-1 ook al..en toch kwamen ze nog achter. Jonas ook pingel gemist na die rode kaart zie ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DDat is meer dan ik verdienquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toivonen aanvoerder nu..lolquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef jepperdeprep het volgende:
PSV supporters doen nu de Celtic yell? Come on you boys in red ipv green?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhhh Depay..zo wendbaar, zo'n indrukwekkende handelingssnelheid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KUT jezusquote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
bohhhhh Depay..zo wendbaar, zo'n indrukwekkende handelingssnelheid
Ik heb over 2,5![]()
![]()
Dat zingen ze echt al wel even. Natuurlijk wel gejat van Celtic, maar goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef jepperdeprep het volgende:
PSV supporters doen nu de Celtic yell? Come on you boys in red ipv green?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jozefzoon -5 star zwak beenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb -1 AHquote:
Zal nu wel zo de karma 2-1 vallenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik had het nog niet eerder gehoord. Ze zingen toch ook simply the best van tevoren? Is dat ook niet van Celtic?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zingen ze echt al wel even. Natuurlijk wel gejat van Celtic, maar goed.![]()
livebet?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb -1 AH
Zal nu wel zo de karma 2-1 vallen![]()
![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.flashscores.co.uk/quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Vi zegt nog niks
JAAAAAAAAAA
Lopen een kwartier voor op VIAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het liedje Simply the best wordt al gedraaid sinds ik klein ben en het me kan herinneren, dus nee, dat weet ik nietquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oh ik had het nog niet eerder gehoord. Ze zingen toch ook simply the best van tevoren? Is dat ook niet van Celtic?
Hasselbaink mislukte bij AZ toen het nog konkoslecht wasquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Held![]()
Niveau daar moet wel baggerlaag zijn als een middelmatige JL speler van Excelsior daar zo'n held kan zijn (Esbjerg)![]()
![]()
PSV is vast niet zo erg als Twente in het jatten van tradities van andere clubs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is voor mij ook wel de reden dat ik nooit naar een wedstrijd van PSV ga. Oost is uitverkocht met seizoenskaarten en ik wil daar kunnen zitten om sfeer te kunnen maken, maar dat wordt me dus niet gegundquote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef zerokil het volgende:
Mensen die hier gaan zeuren over sfeer en 2x per jaar in het stadion zitten.
Blijft bizar soms ja. Malki bakte er ook niks van in België en in NL waar het niveau toch (ietsquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hasselbaink mislukte bij AZ toen het nog konkoslecht was) hoger is scoorde hij aan de lopende band. En zo zijn er nog heel veel van dat soort gasten natuurlijk..Bulykin, Vleem etc
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh wat een knal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben druk bezig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel de reden dat ik nooit naar een wedstrijd van PSV ga. Oost is uitverkocht met seizoenskaarten en ik wil daar kunnen zitten om sfeer te kunnen maken, maar dat wordt me dus niet gegund
Maat van mij heeft er een kunnen bemachtigen.
Volgend seizoen moet ik er gewoon een hebben.
Zit nu op PP.![]()
4 minuten extra tijd..mooie toegift voor de fansAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schitterend ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
4 minuten extra tijd..mooie toegift voor de fans![]()
En toen won Valencia alsnog..en Fiorentina ook. Best normale uitslagen nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
goeie wodka ookquote:Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Held![]()
Niveau daar moet wel baggerlaag zijn als een middelmatige JL speler van Excelsior daar zo'n held kan zijn (Esbjerg)![]()
Alleen fucking Frankfurtquote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
En toen won Valencia alsnog..en Fiorentina ook. Best normale uitslagen nu.![]()
![]()
eintracht swanseaquote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
En toen won Valencia alsnog..en Fiorentina ook. Best normale uitslagen nu.![]()
Niet vreemd dat Swansea niet wint daar toch..waren ook niet echt ruim fav ofzo. Frankfurt zelfde verhaal. Waren zelfs underdog. Of Unterhunt, zoals ze dat daar zeggen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als AZ nou nog even wint van de B-ploeg van Karagandy dan is m'n betje binnen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nog steeds geen zoutstengel gevonden?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet vreemd dat Swansea niet wint daar toch..waren ook niet echt ruim fav ofzo. Frankfurt zelfde verhaal. Waren zelfs underdog. Of Unterhunt, zoals ze dat daar zeggen.![]()
![]()
En dan hebben we zowaar een goede week voor de #coëfficiëntenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef el-blanchito het volgende:
Als AZ nou nog even wint van de B-ploeg van Karagandy dan is m'n betje binnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Engelse ploegen blijf ik altijd afquote:Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet vreemd dat Swansea niet wint daar toch..waren ook niet echt ruim fav ofzo. Frankfurt zelfde verhaal. Waren zelfs underdog. Of Unterhunt, zoals ze dat daar zeggen.Eintracht had thuis weinig moeite met Tel Aviv en was/is groepshoofd.
![]()
Ik ben verdomd zenuwachtig voor AZ. Als ze nu falen, is het hek van de dam natuurlijk..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zit Kieft er nu omdat Gijp echt niet meer wil bij die EL?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Zit Kieft er nu omdat Gijp echt niet meer wil bij die EL?![]()
AZ wint met 3-0. Sevilla met 2-1. Spurs met 3-0. En nu zijn de batterijen van mijn glazen bol leeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vond Sherriff +3 nog wel wat hebben. Maar niet gedaan, zul je net zien dat Spurs nu opeens 3/4 goals makenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
AZ wint met 3-0. Sevilla met 2-1. Spurs met 3-0. En nu zijn de batterijen van mijn glazen bol leeg.
Waarom klikte ik op die spoiler!! Gelukkig is het op meerdere manieren te interpreteren..
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:07 schreef DuTank het volgende:
ik hoopte op een leuke foto, helaasSPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, stond in de VI van twee weken geleden geloof ik. Hij vond het onzin om wedstrijden te analyseren die toch niemand iets boeien.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
Zit Kieft er nu omdat Gijp echt niet meer wil bij die EL?![]()
Dramaqueen. We hebben meer zeperts gehad tegen minderwaardige tegenstanders dit seizoen. En waar staan we nu? Juistquote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef TBakkert het volgende:
Ik ben verdomd zenuwachtig voor AZ. Als ze nu falen, is het hek van de dam natuurlijk...![]()
![]()
Precies, EL weerspiegelt zo weinig als je de teams ziet en de druk/manier van voetballen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dramaqueen. We hebben meer zeperts gehad tegen minderwaardige tegenstanders dit seizoen. En waar staan we nu? JuistHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
heeft ie wel gelijk inquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, stond in de VI van twee weken geleden geloof ik. Hij vond het onzin om wedstrijden te analyseren die toch niemand iets boeien.![]()
![]()
Krijgt er goed voor betaald.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter doen ze gewoon weer net als vroeger, knock out vanaf het begin. Dat geouweteringhoer met die kut pools, waar je doorgaans van 2 van de tegenstanders geen flauw idee hebt hoe je de naam nu eigenlijk uit moet sprekenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Precies, EL weerspiegelt zo weinig als je de teams ziet en de druk/manier van voetballen.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De prijs van de SIF daalt niet heel hard meer. Hoop toch dat ik hem voor 350/400 kan oppikken.quote:![]()
Mbokani twee keer geel binnen een minuut vanwege protesten tegen de scheids
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Trochowski lijkt me wel geil.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit team net tegen..lijkt me wel tof eigenlijk. Alleen Sergi Roberto lijkt me niet bijzonderRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mwah valt wel mee..quote:Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Trochowski lijkt me wel geil.
Totaal niet romantisch is hij
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit team net tegen..lijkt me wel tof eigenlijk. Alleen Sergi Roberto lijkt me niet bijzondercala lijkt me ook kut maar daar is niks beters voor
![]()
god bedanktquote:Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Mbokani twee keer geel binnen een minuut vanwege protesten tegen de scheids![]()
Goed geleerd ?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Aftrekquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n 12.5k winst na aftrek van de tax.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op zich wel maar vind het lastig in te schatten wat ze zullen vragen. Want als het net zoals dat oefen ding is moet je natuurlijk een heel stuk theorie opsommen en dan ook nog toepassen. Moet je net het goede nog wetenquote:![]()
![]()
haha heb je weer tentamenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op zich wel maar vind het lastig in te schatten wat ze zullen vragen. Want als het net zoals dat oefen ding is moet je natuurlijk een heel stuk theorie opsommen en dan ook nog toepassen. Moet je net het goede nog weten![]()
Hier idem. Ik ging uit van 240K, maar onder de 240K niks meer te vinden nu.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De prijs van de SIF daalt niet heel hard meer. Hoop toch dat ik hem voor 350/400 kan oppikken.![]()
ERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef Thorb het volgende:
ERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
leukquote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg je een video en daarbij moet je vragen maken / een analyse maken.lekker filmpje kijken
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef DuTank het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....![]()
flikker gebruik spoiler tagsquote:Hala Madrid !
kut importaziaatquote:Hala Madrid !
neequote:Hala Madrid !
hahahahahaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik deed jouw naam er alleen bij uit beleefdheid
Young bloods everywhere....![]()
het gaat toch slecht zonder mij en thorb. Lees al berichten als kut any etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik deed jouw naam er alleen bij uit beleefdheid
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:01 schreef Thorb het volgende:
Mweh ik sla nog een avondje over. Moet nog steeds het debacle verwerken.
Young bloods everywhere....![]()
is al afgelopen hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 22:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik wil wel maar die hommos zijn weer expeditie robinson aan het kijken.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ortizzzzzzzzzzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BoydOrtiz
Hala Madrid !
lollerkeeperquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna 2-0
Hala Madrid !
Beerens..wat een rendement toch altijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maarja Beerens speelt nog als een D pupilHala Madrid !
iddquote:Op donderdag 7 november 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel grappig om te horen hoe Sierd Ortiz elke keer uitspreekt
Bij de JL is het ook altijd genieten, vooral als Broehno Andraadjz speelt bij Willem II
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sierd kent elke wijnkelder in Madrid en Barcelona. Dan mag je ook wel verwachten dat hij Ortizzzj goed uitspreektquote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd
Bij de JL is het ook altijd genieten, vooral als Broehno Andraadjz speelt bij Willem II
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Na een uur weet ik nog steeds niet waar ik lekker uit eten kan in Alkmaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je weet dan weer wel dat je die ene speler van Shakhter niet moet verwarren met die andere voormalig speler van Zenith, ook al hebben ze dezelfde achternaam.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na een uur weet ik nog steeds niet waar ik lekker uit eten kan in AlkmaarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik volg de JL helemaal niet meer.. komt dat uberhaupt nog wel op TV? En als Sierd Engels gaat praten klinkt het ook apartquote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd
Bij de JL is het ook altijd genieten, vooral als Broehno Andraadjz speelt bij Willem II![]()
![]()
Samenvattingen bij Fox geloof ik. Krijg weinig aandacht nog ja. Wel 4 livewedstrijden iedere week bij de betaalkanalen van Fox.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik volg de JL helemaal niet meer.. komt dat uberhaupt nog wel op TV? En als Sierd Engels gaat praten klinkt het ook apartAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom zit Gijp eigenlijk niet in de studio? Is dat serieus omdat hij vorige keer heeft geroepen dat hij er geen zin meer in had met dat erbarmelijke voetbal...?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik volg de JL helemaal niet meer.. komt dat uberhaupt nog wel op TV? En als Sierd Engels gaat praten klinkt het ook apartNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb in het begin niet gekeken maar ik dacht hier wel zoiets gelezen te hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zit Gijp eigenlijk niet in de studio? Is dat serieus omdat hij vorige keer heeft geroepen dat hij er geen zin meer in had met dat erbarmelijke voetbal...?![]()
Dat heeft hij wel echt heel erg vaak geroepen..hij is wel zo'n kerel die dan het geld lekker laat liggen..heeft hij wel vaker gedaan met dingen. Of bij die reclames destijds met Kieft..dat vond hij niet leuk om alleen te doen dus heeft hij hem erbij gehaald en hem zelf de helft betaald van wat hij kreegquote:Op donderdag 7 november 2013 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zit Gijp eigenlijk niet in de studio? Is dat serieus omdat hij vorige keer heeft geroepen dat hij er geen zin meer in had met dat erbarmelijke voetbal...?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
aah is toch lachen joh laat toch gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel echt heel erg vaak geroepen..hij is wel zo'n kerel die dan het geld lekker laat liggen..heeft hij wel vaker gedaan met dingen. Of bij die reclames destijds met Kieft..dat vond hij niet leuk om alleen te doen dus heeft hij hem erbij gehaald en hem zelf de helft betaald van wat hij kreeg![]()
Ja omdat hij genoeg geld heeftquote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel echt heel erg vaak geroepen..hij is wel zo'n kerel die dan het geld lekker laat liggen..heeft hij wel vaker gedaan met dingen. Of bij die reclames destijds met Kieft..dat vond hij niet leuk om alleen te doen dus heeft hij hem erbij gehaald en hem zelf de helft betaald van wat hij kreegZijn boek heeft het goed gedaan en hij krijgt vast niet weinig betaald voor dat optreden bij VI.
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah is toch lachen joh laat toch gaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed Kevinhoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee lars hoe is het ermeeen met de kleine
Nu je het zegt...die gaan we eens in bed leggen, en hopen dat-ie slaapt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Avdic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een luxe voor het Nederlands voetbal. Lang geleden dat we zoveel punten sprokkelden in een week, schat ik zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kan nac straks Europa weer inquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een luxe voor het Nederlands voetbal. Lang geleden dat we zoveel punten sprokkelden in een week, schat ik zo.![]()
Beerens moest hem gewoon met buitenkant inschietenquote:
Hala Madrid !
AZ wilde weer een cutback scoren.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beerens moest hem gewoon met buitenkant inschieten![]()
Vertel op.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
deze boy is weer een half miljoen rijker hoorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beerens kan niet schieten johquote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beerens moest hem gewoon met buitenkant inschietenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon over de achterlijn trappen danquote:
Hala Madrid !
Livetip over 1,5 bij AZ
Hala Madrid !
43 23-02-2012 EC3 2e ronde return Anderlecht AZ 0 - 1quote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een luxe voor het Nederlands voetbal. Lang geleden dat we zoveel punten sprokkelden in een week, schat ik zo.
44 23-02-2012 EC3 2e ronde return FC Twente Steaua Boekarest 1 - 0
45 23-02-2012 EC3 2e ronde return Manchester United Ajax 1 - 2
46 23-02-2012 EC3 2e ronde return PSV Trabzonspor 4 - 1![]()
AZ heeft meer value dan..maar 1 team in de aanvalquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tjaah ze zullen maar net als net counteren en het gaat goed, sta je 1-1quote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
AZ heeft meer value dan..maar 1 team in de aanval
Hala Madrid !
Dat zeg ik...lang geledenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
43 23-02-2012 EC3 2e ronde return Anderlecht AZ 0 - 1
44 23-02-2012 EC3 2e ronde return FC Twente Steaua Boekarest 1 - 0
45 23-02-2012 EC3 2e ronde return Manchester United Ajax 1 - 2
46 23-02-2012 EC3 2e ronde return PSV Trabzonspor 4 - 1
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo lang geleden vind ik dat ook weer niet hoor, alleen vorig seizoen nietquote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zeg ik...lang geleden![]()
Het gaat om value, verschil in odd was 0.45. Dat is het wel waard.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tjaah ze zullen maar net als net counteren en het gaat goed, sta je 1-1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandaag hele dag gezocht naar goedkope spelers met chem styles erop, en dan mijn basiself (basic chemstyle) stuk voor stuk vervangen voor een speler met chemstyle. In totaal heb ik er nog geen 2500 coins voor uitgegeven. Exclusief tax trouwens, dat dan weer wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
briefjes of muntjes? beide niet fijn natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
succes van het weekend.
EN KUT BORDEAUX 300 ekkies door me neus![]()
Dit wordt niks, ik was vanavond zwaar onder de indruk van PSVquote:Op donderdag 7 november 2013 22:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
succes van het weekend.
EN KUT BORDEAUX 300 ekkies door me neus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mwa, ik vind het nog steeds een beetje lafjes. Als je ziet hoe slecht depay is nondeju. maher heeft zich iig een keer laten zienquote:Op donderdag 7 november 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit wordt niks, ik was vanavond zwaar onder de indruk van PSV![]()
Ik kijk nu "Het zal me een rotzorg zijn" en de ouders van die gast zijn echt moeilijk rijk. Loopt ie te lullen over dat ie alle soorten keukens lekker vindt, maar dat het op een zorgvuldige en goede manier moet worden bereid.
Ik citeer: "en dat moet volgens mij ook helemaal niet zo moeilijk zijn".
Die gast weet nog niet hoe dat ie een ei moet bakken joh
Ik vond hem echt niet slecht. Ging veel dreiging vanuit, hield af en toe 3 tegenstanders tegelijk bezig. Het was allemaal nog niet echt effectief, maar bij NAC zijn ze er goed in om clubs in "problemen" weer even netjes in het zadel te helpenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:44 schreef Roypsv het volgende:
[..]
mwa, ik vind het nog steeds een beetje lafjes. Als je ziet hoe slecht depay is nondeju. maher heeft zich iig een keer laten zien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
volgens mij heeft psv de laatste 3 jaar niet meer bij nac gewonnenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond hem echt niet slecht. Ging veel dreiging vanuit, hield af en toe 3 tegenstanders tegelijk bezig. Het was allemaal nog niet echt effectief, maar bij NAC zijn ze er goed in om clubs in
"problemen" weer even netjes in het zadel te helpen![]()
![]()
Ik kan het me inderdaad niet echt meer herinneren nee. Vorig jaar gaven we jullie flink pakkie. Maar ik ben bang dat dat nu even anders is.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:47 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mij heeft psv de laatste 3 jaar niet meer bij nac gewonnenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
we zullen zien, psv is wisselvallig als de pestquote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het me inderdaad niet echt meer herinneren nee. Vorig jaar gaven we jullie flink pakkie. Maar ik ben bang dat dat nu even anders is.![]()
toefjes zal wel niet heel blij zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
Shakhter komt met een B-elftal morgen. Selectie van slechts 14 man in totaalLekker de focus op zondag leggen na de 3-0
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie niet in deze competitie?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
we zullen zien, psv is wisselvallig als de pest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aan het oefenen voor je Sinterklaasrijm?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef DutchSL het volgende:
Advocaat boos op Esteban, kijk maar uit straks haalt hij Waterman
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of die kneuze jood van de beker toenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:51 schreef DutchSL het volgende:
Advocaat boos op Esteban, kijk maar uit straks haalt hij WatermanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of die kneuze jood van de beker toen![]()
![]()
gewoon dezelfde straffen als in engeland. dan laten ze het wel om het veld op te lopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of die kneuze jood van de beker toenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan me toch een dikke overwinning van PSV op NAC herinneren van niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het me inderdaad niet echt meer herinneren nee. Vorig jaar gaven we jullie flink pakkie. Maar ik ben bang dat dat nu even anders is.![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toefjes zal wel niet heel blij zijn![]()
Vorig jaar werd het 1-6 voor ons ja, maar dat heeft hij vast al verdrongenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan me toch een dikke overwinning van PSV op NAC herinneren van niet zo lang geleden.
Zanka scoorde nog![]()
![]()
lekker de focus op zondag leggen na de 3-0 was er niet bij.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1-0 winst tegen een stel geitenmelkers die van Achilles zouden verliezen..is wel magerquote:
Maar winst is winst.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zanka heeft wel een goed gemiddelde in de Eredivisie.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het 1-6 voor ons ja, maar dat heeft hij vast al verdrongen
Zanka scoorde nog![]()
![]()
Die heb ik verdrongen jaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het 1-6 voor ons ja, maar dat heeft hij vast al verdrongen
Zanka scoorde nog![]()
Dan was het de seizoen daarvoor dat er weinig te halen was voor PSV in Breda
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn humeur is niet gekoppeld aan de prestaties van AZ, maar dat terzijde, als je alle wedstrijden in een jaar met slechts 1-0 wint, win je alle prijzen. Plus: als je op 1 staat in de eredivisie, en op 1 in de EL poule, dan zie ik niet in waarom ik ontevreden zou moeten zijn over AZquote:Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lekker de focus op zondag leggen na de 3-0 was er niet bij.![]()
![]()
Beerens![]()
In 3 handen bij blackjack 50 euro verliezen.
Niet alleen op het veld maakt hij verkeerde keuzes![]()
Ik weet wel een reden.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn humeur is niet gekoppeld aan de prestaties van AZ, maar dat terzijde, als je alle wedstrijden in een jaar met slechts 1-0 wint, win je alle prijzen. Plus: als je op 1 staat in de eredivisie, en op 1 in de EL poule, dan zie ik niet in waarom ik ontevreden zou moeten zijn over AZ
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In HC nemen veel gasten bij BJ domme keuzes.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beerens![]()
Niet alleen op het veld maakt hij verkeerde keuzesHala Madrid !
pfoe daar zal hij een nachtje van wakker hebben gelegenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beerens![]()
Niet alleen op het veld maakt hij verkeerde keuzes![]()
Advocaat borduurt slechts voort op het werk van Verbeek. Verbeekquote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet wel een reden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeg ik dat hij daar van wakker heeft gelegen? Nee! Ik zeg alleen dat het niet alleen bij het voetbal is dat hij verkeerde keuzes maakt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
pfoe daar zal hij een nachtje van wakker hebben gelegen![]()
hij zal ook wel eens de verkeerde kleur sokken aan hebben gedaanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zeg ik dat hij daar van wakker heeft gelegen? Nee! Ik zeg alleen dat het niet alleen bij het voetbal is dat hij verkeerde keuzes maakt.
maar goed om te weten !![]()
Misschien gaat hij ook wel eens in de verkeerde rij bij de kassa in de supermarkt staan. Haha, maar dat doet hij in het veld ook. Verkeerde keuzes.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zeg ik dat hij daar van wakker heeft gelegen? Nee! Ik zeg alleen dat het niet alleen bij het voetbal is dat hij verkeerde keuzes maakt.
Haha
Lachen![]()
smlenoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien gaat hij ook wel eens in de verkeerde rij bij de kassa in de supermarkt staan. Haha, maar dat doet hij in het veld ook. Verkeerde keuzes.
Haha
Lachen![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien gaat hij ook wel eens in de verkeerde rij bij de kassa in de supermarkt staan. Haha, maar dat doet hij in het veld ook. Verkeerde keuzes.
Haha
Lachen![]()
Ik ga altijd bij de rij staan waar de leukste chick achter de kassa staat.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha
Lachen![]()
Doel je op die bekerwedstrijd toef?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook in de Arena maakt hij vaak als hij voor AZ speelt.. oh... wacht...![]()
Beerens speelt vaak goed tegen Ajaxquote:Op donderdag 7 november 2013 23:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doel je op die bekerwedstrijd toef?![]()
![]()
Dat hebben wel meer spelers. Duplan bijvoorbeeld (als hij fit is)quote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beerens speelt vaak goed tegen Ajax![]()
Dat is ook een rechtshalf/buiten toch? Als elke club een rechtsbuiten heeft die vooral tegen Ajax goed speelt, misschien maakt de LB van Ajax dan wel meer verkeerde keuzes dan Beerensquote:Op donderdag 7 november 2013 23:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hebben wel meer spelers. Duplan bijvoorbeeld (als hij fit is)![]()
![]()
Boilesenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook een rechtshalf/buiten toch? Als elke club een rechtsbuiten heeft die vooral tegen Ajax goed speelt, misschien maakt de LB van Ajax dan wel meer verkeerde keuzes dan Beerens![]()
![]()
Blind in zijn mindere periode inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is ook een rechtshalf/buiten toch? Als elke club een rechtsbuiten heeft die vooral tegen Ajax goed speelt, misschien maakt de LB van Ajax dan wel meer verkeerde keuzes dan Beerens
Of is hij nu gewoon even in vorm?![]()
Blind is slecht maar heeft een goede periode gehad. Niet andersom.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Blind in zijn mindere periode inderdaad.
Of is hij nu gewoon even in vorm?Hala Madrid !
Geen idee, ik kijk eigenlijk nooit naar Ajax.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Blind in zijn mindere periode inderdaad.
Of is hij nu gewoon even in vorm?![]()
35k packsquote:Op donderdag 7 november 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denken jullie dat EA weer iets gaat doen als de 15k packs over minder dan 2 uur niet meer te koop zijn?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:16 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn iemand die een speler wilt pricefixen. Ik gun hem natuurlijk nog wel wat winst, maar ach, easy profit zo.
Op donderdag al beginnen met een PF op een speler die nog bijna een week in packs zit. Ik hoop dat die kerel veel vrije tijd heeft komende dagen...en genoeg kapitaal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind het prima, ik heb er al 3 aan hem verkochtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op donderdag al beginnen met een PF op een speler die nog bijna een week in packs zit. Ik hoop dat die kerel veel vrije tijd heeft komende dagen...en genoeg kapitaal. En ik heb er nog eentje in m'n TP staan, alleen stom genoeg heb ik die voor dezelfde prijs als hem erop staan en loopt pas vannacht af.
Wie kan mij vertellen waarom NIF Benzema zelfs gedaald is sinds zijn IF in packs zit. Vorig jaar was dit nooit zo.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
BIJna*Alles daalt kent.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef detennismaster het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom NIF Benzema zelfs gedaald is sinds hij in packs zit. Vorig jaar was dit nooit zo.
Kocht 1 week geleden een lewa voor 78k zit nu op 59k ofzo.![]()
Ik zat het me ook af te vragen. Alsof wetmatigheden die in het verleden geldden, nu ineens niet meer opgaanquote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef detennismaster het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom NIF Benzema zelfs gedaald is sinds zijn IF in packs zit. Vorig jaar was dit nooit zo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die stond bij teens op video een.![]()
![]()
4 IF spelers van honderdenduizenden coins in de pakjes waaronder Ronaldoquote:Op donderdag 7 november 2013 23:24 schreef detennismaster het volgende:
Mensen verkopen om pakjes te kopen.![]()
Dalen de prijzen al een beetje door de totw?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zie de posts boven je.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:26 schreef over_hedge het volgende:
Dalen de prijzen al een beetje door de totw?
(behalve die van mij dan)![]()
Maar niet Benzema, dus daar komen er niet meer van op de markt. Dus je zou verwachten dat hij dan stijgt of in ieder geval niet goedkoper wordt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4 IF spelers van honderdenduizenden coins in de pakjes waaronder RonaldoHier schreef Toefjes het volgende:
Ah, nicequote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie de posts boven je.
(behalve die van mij dan)Laat ze maar lekker door zakken
Nu druk met Ghost tot aan de ps4. Daarna pas weer fifa op next gen spelen. Dus had alles verkocht. Nog net op tijd ook dus
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
vond die van jou nog wel de beste inhoud hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie de posts boven je.
(behalve die van mij dan)
#FreeTrapz![]()
Veel idioten blijkbaar die hun benzema willen verkopen om pakjes te kunnen kopen. Dat is de enige verklaring die ik kan verzinnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar niet Benzema, dus daar komen er niet meer van op de markt. Dus je zou verwachten dat hij dan stijgt of in ieder geval niet goedkoper wordt.![]()
Enige verklaring die ik heb, is dat intussen iedereen dat soort wetmatigheden kent, en erop speculeert...waardoor je een tegengesteld effect krijgtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar niet Benzema, dus daar komen er niet meer van op de markt. Dus je zou verwachten dat hij dan stijgt of in ieder geval niet goedkoper wordt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond die van jou nog wel de beste inhoud hebbenNog 81K
![]()
![]()
zelfs IF ozil was vanmorgen goedkoper op te pikken dan toen hij in packs zat.. mensen gaan allemaal massaal hopen op IF ronaldo lijkt het welquote:Op donderdag 7 november 2013 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar niet Benzema, dus daar komen er niet meer van op de markt. Dus je zou verwachten dat hij dan stijgt of in ieder geval niet goedkoper wordt.
#FreeTrapz![]()
We hebben het zwaar te verduren gehad vorige week...quote:
Nieuwe Avengers film?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
zo fanatiek gehandeld of hebben er mensen uit de club ruimte moeten maken.quote:
zit te twijfelen of ik van de week ook wat ga verkopen om nog wat investeringen te doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had nog een IF Sneijder met 10K winst verkocht. Verder wat oude troep in mn clubs verkochtquote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo fanatiek gehandeld of hebben er mensen uit de club ruimte moeten maken.
zit te twijfelen of ik van de week ook wat ga verkopen om nog wat investeringen te doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: