abonnement Unibet Coolblue
pi_133016758

Introductie tot bitcoin
Het is de state-of-the-art in geld. Het is een nieuwe vorm van elektronisch geld. Het is inmiddels de gouden standaard van digitale valuta.

Gebaseerd op een aantal oude technologieën, en een aantal zeer nieuwe technologieën ... Bitcoin is het resultaat van het combineren van ... cryptografische versleuteling van gegevens + het idee van een gelimiteerde grondstof, vergelijkbaar met goud en zilver (waar de hoeveelheid beperkt is), en dit gebruiken als geld + het idee van grote aantallen computers die zijn aangesloten op de het internet ... welke een sterke, veerkrachtige, onverwoestbaar netwerk vormen.

Het heet een cryptocurrency. Sinds de uitvinding van Bitcoin ... zal geld nooit meer hetzelfde zijn.

en

Hoe werkt bitcoin?
Bitcoin is een digitale grondstof of munteenheid, wat betekent dat de hoeveelheid gelimiteerd is, net als goud. Maar in tegenstelling tot goud zijn bitcoins zeer gemakkelijk uit te wisselen via het internet.

Bitcoin is een netwerk dat, als een notaris, alle bitcoin transacties tussen mensen registreert en gedecentraliseerd opslaat in het bitcoin netwerk. Ieders bitcoin rekening wordt opgeslagen op elke computer in bitcoin netwerk. Het is dus praktisch onmogelijk om het bitcoin netwerk uit te schakelen. Bittorrent, wat gedeeltelijk gebaseerd is op dezelfde principes, heeft aangetoond dat dit soort netwerken niet uit te schakelen zijn.

Zie een mooie infographic.

Bekijk ook deze presentatie ^O^.

De infographic 'hoe een Bitcoin transactie werkt'

De infographic 'Bitcoin is secured by the laws of the universe'.

Wat is de economische aansporing voor mensen om hun computer deel te laten nemen aan het bitcoin netwerk?
Door het registreren van bitcoin transacties in data blokken, verdienen computers bitcoins. Dit is nu 25 bitcoins per blok. Dit werkt als volgt. Elke transactie die plaats vindt op het netwerk wordt uitgezonden naar alle computers in het netwerk. Elke computer verzamelt deze transacties in een data blok en gaat vervolgens een proof-of-work algoritme uitrekenen voor dit blok.

Het proof-of-work algoritme is een soort vingerafdruk of check-sum van het blok en kost de computer processor tijd. De moeilijkheidsgraad van dit algoritme wordt, door het bitcoin netwerk, zo afgesteld dat het bitcoin netwerk gemiddeld één blok per 10 minuten genereert. Dat betekent dus dat de kans de een computer de proof-of-work voor een blok vindt binnen deze tijd gelijk is aan (de processor kracht van de computer)/(processor kracht van het totale netwerk).

Blokken worden op het bitcoin netwerk in een blok-keten opgeslagen. Elk blok bevat een vingerafdruk van het vorige blok zodat het duidelijk is wat de volgorde van de blokken is. Indien een computer het blok van het proof-of-work vingerafdruk weet te voorzien, dan mag deze computer 25 bitcoins claimen en zend deze computer het blok naar alle andere computers op het bitcoin netwerk. Alle computers zullen dit blok accepteren en aan hun blok-keten toevoegen.

Elke computer weet dat dit de beste strategie is, want anders moet er een ander blok gecreëerd worden met een proof-of-work vingerafdruk en dat kost extra processor tijd. Het is beter om te gaan werken aan een volgend blok.

Het proof-of-work algoritme vereist dat computers processor arbeid moeten verrichten om blokken te creëren. Door de moeilijkheidsgraad te regelen kan ervoor gezorgd worden dat de hoeveelheid blokken per uur gemiddeld constant is, zelfs als het aantal computers in het netwerk toeneemt of afneemt.

Hoe wordt de bitcoin inflatie onder controle gehouden?
Bovenstaand proces wordt bitcoin mijnen genoemd. De software hiervoor is open-source en kan gedownload worden van Bitcoin P2P Cryptocurrency | Bitcoin. Deze software kan tevens gebruikt worden om je bitcoin rekening te bekijken en om bitcoins te versturen.

Deze software is zo geconfigureerd dat elke 4 jaar de belonging per blok voor het genereren van een blok gehalveerd wordt. Nu is de beloning 50 bitcoins, na 4 jaar 25 bitcoins, na 8 jaar 12,5 bitcoins, enzovoort. Dit zorgt ervoor dat er maximaal 21.000.000 bitcoins geproduceerd zullen worden.

Terwijl mensen investeren in bitcoin zal de prijs van bitcoin toenemen. Na verloop van tijd zal de aansporing voor computers om deel te nemen aan het bitcoin netwerk verplaatsen van de beloning per blok naar transactie vergoedingen. Computers kunnen transactie vergoedingen vragen voor het opnemen van een transactie in hun blok. Zo een vergoeding kan door de zender worden toegevoegd aan de transactie. Nu geld ook weer, dat de computer die de proof-of-work vind de vergoeding mag claimen.

Hoe start ik met bitcoin?
Ben je overtuigt van de bijzondere eigenschappen van bitcoin? Het is eenvoudig om met bitcoins te beginnen en een paar test bitcoins te verkrijgen. Ga naar de bitcoin website en download en installeer de bitcoin client.

Nadat je de bitcoin client hebt geïnstalleerd duurt het even voordat bitcoin alle blocks heeft opgehaald van het bitcoin netwerk.

Als de bitcoin client klaar is met het ophalen van alle blocks zullen je nieuwe bitcoins verschijnen in de bitcoin client. Voor de duidelijkheid, het is niet noodzakelijk om een bitcoin client te hebben draaien om bitcoins te ontvangen. De bitcoins worden door het netwerk aan een bitcoin adres toegekend. Alleen de persoon die de private sleutels heeft voor dit bitcoin adres zal ooit in staat zijn om deze bitcoins weer uit te geven. De private sleutels zijn opgeslagen in het wallet.dat bestand.

Een andere manier is een online wallet. Momenteel staat Blockchain.info goed bekend, maar vraag het even na in het topic voor recente informatie. Voordeel van een online wallet is dat je niet hoeft te wachten op het ophalen van de blockchain (kan een paar dagen duren op een oude laptop). Nadeel is dat het (veel) minder veilig is. Alleen voor kleine bedragen dus.

Bitcoins kopen en verkopen.
Vraag in het topic naar hoe je bitcoins momenteel het beste kan kopen/verkopen *G*.

Als je daar geen zin in hebt: op Bitonic.nl en Happycoins.nl kun je met iDeal Bitcoin kopen. Kijk even goed uit want goedkoop is het niet. Gebruik ze als je een klein bedrag wil uitgeven om mee te doen.

Goedkoper zijn de online exchanges. MtGox is de grootste. Vraag het even na om de meest recente informatie te hebben.

Grafiek van 12 juni, na de 'grote crash' van 25 naar 10 dollar. De eerste rally in Juli 2010 was ten gevolge van het slashdoteffect. Na deze boom is de wisselkoers van bitcoin een beetje ingestort, mede omdat er verschillende bugs zijn opgelost in de software. Echter bitcoin is duidelijk weer in trek. Voor een uitgebreide analyse van de bitcoin markt zie bitcoincharts.

Één van de concrete zaken die je kan doen met bitcoins is anoniem doneren. Andere zaken die gemakkelijk gemaakt worden door bitcoin is het maken van kleine betalingen. Dit principe wordt op dit moment al gebruikt om software ontwikkeling voor bitcoin te stimuleren op het bitcoin forum.

Bitcoin in meer detail
Wil je de werking van bitcoin in meer detail begrijpen, ga dan naar de bitcoin wiki. Ten slotte, voor nieuws over bitcoin zie: http://reddit.com/r/bitcoin
Als aller allerlaatste: http://www.thebitcoinchannel.com/

Voor meer uitleg over Bitcoin, zie het volgende artikel: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/bitcoin_kan_je_niet_stelen_en_dat_is_onbetaalbaar

Koersverloop:

Logaritmisch:


Lineair:


3-maanden:


Bitcoinkoersen volgen:
Je kunt de koersen volgen op bitcoinwisdom. µ heeft een uitleg gemaakt hoe dat werkt:


Er zijn ook Bitcoin spin-offs, elk met hun eigen unieke kwaliteiten. Een lijst wordt bijgehouden hier: https://bitcointalk.org/index.php?topic=134179.0

"Attentie: De (computertechnische) praktijk van bitcoin mining wordt niet hier maar in DIG besproken." ?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133017159
Er lijkt nu wel een redelijke dip te ontstaan. De vraag is: Zet ie door of gaan we zo weer klimmen.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:01:53 #3
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133017241
Ik snap het niet :')

Op btc-e.com staat BTC/E 206
Op Bitstamp staat 284

Makkelijk verdiend dan toch?

Hoe krijg je geld op dat btc-e?
pi_133017346
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Burrito het volgende:
Ik snap het niet :')

Op btc-e.com staat BTC/E 206
Op Bitstamp staat 284

Makkelijk verdiend dan toch?

Hoe krijg je geld op dat btc-e?
Dan zal de één in EUR zijn en de ander in USD.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:07:55 #5
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133017521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:03 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dan zal de één in EUR zijn en de ander in USD.
Klopt, ik keek verkeerd.

maar toch zitten tussen beide dollars $15 verschil. Zijn dat fees misschien?
pi_133017539
Er gaat relatief veel geld verloren omdat mensen blijven zitten met een kleine hoeveelheid BTC waar ze niet van af komen omdat het niet opweegt tegen de fee van een transfer... Op mijn overleden HD stond nog iets bv :')
pi_133017554
Ben op 200 euro maar weer ingestapt.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:10:19 #8
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133017639
Hoe krijg je geld op dat BTC-E, ik ken geeneen van die payment methods
pi_133017720
Ik heb coins via ideal gekocht en die overgemaakt. Dan staat het er meteen.
pi_133017953
In het vorige topic kwam al van een aantal de vraag (ook van mij) hoe kun je Bitcoins opslaan op je pc?
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 20:16:59 #11
230491 Zith
pls tip
pi_133018002
Zo, heb 90% van mn bitcoins naar verscillende paper wallets gezet. Voelt een stuk fijner als je al die verhalen en moeite leest. Nu alleen niet laten inbreken in mijn huis :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133018049
Jezus de fluctuaties op bitstamp zijn nu wel heel erg overdreven, het gaat binnen een minuut met 5 dollar omlaag en omhoog.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 20:18:50 #13
230491 Zith
pls tip
pi_133018080
We crashen jongens!! We staan al op hetzelfde niveau als 10:00 uur vanochtend! :(

De Bitcoin goden geven iedereen nog 1 kans om in te stappen voordat we naar de 1000 USD gaan w/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133018164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:18 schreef Zith het volgende:
We crashen jongens!! We staan al op hetzelfde niveau als 10:00 uur vanochtend! :(

De Bitcoin goden geven iedereen nog 1 kans om in te stappen voordat we naar de 1000 USD gaan w/
En als iedereen erinzit, crasht ie nog eens en dan moet je pas echt instappen!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:22:46 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133018259
Crash is begonnen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133018418
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef Scorpie het volgende:
Crash is begonnen.
Alweer? :W
  donderdag 7 november 2013 @ 20:27:03 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133018469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Alweer? :W
Net zoals een half jaar geleden en twee jaar geleden ja.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133018477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Alweer? :W
Komt geen (grote, langdurige) crash ;)

Wel leuk dat wanneer de koers een beetje daalt bitonic meteen ermee kapt en je daar niks meer kan verkopen :')
pi_133018517
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Net zoals een half jaar geleden en twee jaar geleden ja.
Volgens mij lazen wij het al vaker van jou de laatste dagen, goede contra-indicator dus :)
pi_133018576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Volgens mij lazen wij het al vaker van jou de laatste dagen, goede contra-indicator dus :)
Instappen met al je geld nu! Echt doen!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133018611
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Komt geen (grote, langdurige) crash ;)

Wel leuk dat wanneer de koers een beetje daalt bitonic meteen ermee kapt en je daar niks meer kan verkopen :')
Komt vast een correctie maar de koers is zo weer op niveau om door te stijgen. Hoort bij kapitalisme.
pi_133018655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:29 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Instappen met al je geld nu! Echt doen!
Dat bedoelde ik dus met het inhoudelijke ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 20:30:56 #23
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133018675
Die site is uitverkocht 8)7

Wat een kutzooi |:( |:(
pi_133018690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:17 schreef tofastTG het volgende:
Jezus de fluctuaties op bitstamp zijn nu wel heel erg overdreven, het gaat binnen een minuut met 5 dollar omlaag en omhoog.
Vijf dollar ja? Dit is insane, dit gaat de hele nacht, als het niet langer is, duren :D
  donderdag 7 november 2013 @ 20:32:05 #25
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133018732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Volgens mij lazen wij het al vaker van jou de laatste dagen, goede contra-indicator dus :)
Ga all in dan :D ik heb gorige week voorspeld dat de crash er aan zit te komen, dus we gaan het wel zien.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133018755
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Faazz het volgende:

[..]

Vijf dollar ja? Dit is insane, dit gaat de hele nacht, als het niet langer is, duren :D
China wordt wakker over 6-7 uur en dan gaat de handel weer los
  donderdag 7 november 2013 @ 20:32:54 #27
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133018777
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:22 schreef Scorpie het volgende:
Crash is begonnen.
Mensen zoals jij die om de haverklap dit roepen en denken te weten hoe het gaat lopen. :') Zeker spijt dat je veel te vroeg weer hebt verkocht ofzo.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 7 november 2013 @ 20:34:34 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133018871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Mensen zoals jij die om de haverklap dit roepen en denken te weten hoe het gaat lopen. :') Zeker spijt dat je veel te vroeg weer hebt verkocht ofzo.
Jah echt wel. Ik wil dat al die noobies die nu in stappen gaan panic sellen zodat ik weer kan inkopen en lekker kan cashen als alle speculanten weggevlucht zijn. Rinse, repeat, profit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133018878
Net toch even lekker 20% gewonnen :D
pi_133018968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:30 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus met het inhoudelijke ;)
Kijk ik ben gewoon eerlijk, ik was impulsief en kocht tegen 10 dollars mijn bitcoins. Ik had toch geld over. Die zijn nu grotendeels allemaal weg, en ik heb mijn centjes verdiend.
Punt is dat de koers momenteel nergens op gebaseerd is, het zijn vooral handelaren onderling die de prijs hoog opdrijven. In mijn ogen dus ook te hoog
Er is geen enkele andere valuta die zo in trek is bij criminelen en die ook nog eens nauwelijks gebruikt word door "Normale" Mensen.

Ik heb wel eens wat gekocht op Silkroad, maar verder heb ik mijn BTC alleen gehad om te speculeren en volgens mij doet iedereen dat ermee.

Ik probeer mensen te behoeden om hun zuur verdiende geld in iets te stoppen wat momenteel teveel gehyped is. Verder maak ik me ook niet langer druk over of het volgens jou inhoudelijk is of niet, ik heb gecasht om het zo maar te zeggen en zie het verder allemaal wel gebeuren!

Ps. Soms baal ik er van dat ik niet wat meer vertrouwen heb gehad in de munt, had mij een hoop geld opgeleverd als ik op de piek van vandaag was uitgestapt met alles wat over was!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133018985
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jah echt wel. Ik wil dat al die noobies die nu in stappen gaan panic sellen zodat ik weer kan inkopen en lekker kan cashen als alle speculanten weggevlucht zijn. Rinse, repeat, profit.
Wat is er mis met speculanten? Dat hoort ook gewoon bij een volwassen wordende munt.
pi_133019041
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Piethur het volgende:

[..]

Wat is er mis met speculanten? Dat hoort ook gewoon bij een volwassen wordende munt.
Iedereen speculeert, wie heeft er behalve een pizza of drugs al eens iets met BTC's gekocht?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:44:17 #33
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133019475
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Piethur het volgende:

[..]

Wat is er mis met speculanten? Dat hoort ook gewoon bij een volwassen wordende munt.
Niks, maar het duurt gewoon nu te lang voor de dip :D ik wil kopen !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133020504
Is overzetten op een altcoin (Litecoin) een goed plan? Die koers is nog niet geëxplodeerd.

Ben nog steeds mijn 80 weken achter van mijn wallet aan het goedmaken.

Vannochtend opgestart, terug van werk, is mijn C: volgelopen. :')
pi_133020607
quote:
3s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef Terrorizer het volgende:
Is overzetten op een altcoin (Litecoin) een goed plan? Die koers is nog niet geëxplodeerd.

Ben nog steeds mijn 80 weken achter van mijn wallet aan het goedmaken. :')
Litecoin niet ge-explodeert? Heb je een beetje zitten opletten vandaag? Nog nooit zulke groene kaarsen gezien :o
pi_133021616
quote:
3s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef Terrorizer het volgende:
Is overzetten op een altcoin (Litecoin) een goed plan? Die koers is nog niet geëxplodeerd.

Ben nog steeds mijn 80 weken achter van mijn wallet aan het goedmaken.

Vannochtend opgestart, terug van werk, is mijn C: volgelopen. :')
Ik ben er redelijk wat BTC verloren door het om te zetten in LTC. LTC volgt praktisch altijd de koers van BTC alleen is veel in stabieler. Vaak leeft LTC even op waarna de koers over een langere tijd weer wegzakt tov BTC.

Ik blijf lekker bij BTC. Ik leg nu in en over een paar jaar zie ik wel wat de koers doet. Ik kijk tussendoor ook amper naar de koers, het gaat mij om de lange termijn .
  donderdag 7 november 2013 @ 22:04:26 #37
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133023702
PhenixCoin blijkt in ieder geval een wassen neus tot dusver; werd gelanceerd met waarde van ca. 0,0003 t.o.v BTC, is inmiddels gezakt tot ca. 0,000002.
pi_133024271
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ben er redelijk wat BTC verloren door het om te zetten in LTC. LTC volgt praktisch altijd de koers van BTC alleen is veel in stabieler. Vaak leeft LTC even op waarna de koers over een langere tijd weer wegzakt tov BTC.

Ik blijf lekker bij BTC. Ik leg nu in en over een paar jaar zie ik wel wat de koers doet. Ik kijk tussendoor ook amper naar de koers, het gaat mij om de lange termijn .
Grappig, op het darknet is er juist meer en meer sprake van een roep naar LTC omdat die koers juist stabieler is, meer het teken van een flatline vertoont.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  † In Memoriam † donderdag 7 november 2013 @ 22:22:38 #39
230491 Zith
pls tip
pi_133024652
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:16 schreef tofastTG het volgende:

[..]

"meer en meer sprake van een roep naar LTC...

...omdat die koers juist stabieler is
En als er meer LTC trade is wordt de koers weer instabieler, beetje vreemd punt maken die mensen dan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133024824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Zith het volgende:

[..]

En als er meer LTC trade is wordt de koers weer instabieler, beetje vreemd punt maken die mensen dan.
Mwah, er zijn minder criminelen dan speculanten. Denk dat ltc minder aantrekkelijk zijn voor speculanten omdat die toch allemaal al op BTC inzetten. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de koers van LTC's stabieler blijft.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133031725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:37 schreef tofastTG het volgende:
Iedereen speculeert, wie heeft er behalve een pizza of drugs al eens iets met BTC's gekocht?
Muziek, games, een paar domeinnamen, een server, een ticket, een ebook, en diverse donaties.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133032613
Waar blijft die crash nou? Ze stoten tegen de $300 aan. Jace ik stuur straks een bericht terug :)
pi_133032666
Crikey, LTC op 4,39
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133032719
Door de $300 heen :)
pi_133032747
Ik vraag me af of LTC ook crashed als BTC dat doet.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133032959
De $300 was een serieuze weerstand maar nu zie ik even geen weerstand meer in het orderboek.
pi_133032985
Het gaat weer lekker ja :)

@Curlbrah grote kans van wel, lijkt me dat die nu gewoon mee stijgt door de algemene hype omtrent cryptocurrencies
pi_133032992
Zoiets in het orderboek in de bied is natuurlijk wel leuk:

$303,00 331,22993399 $100.362,67

Iets verderop in het orderboek:

$284,50 400,00000000 $113.800,00
$284,25 400,00000000 $113.700,00
$283,75 400,00000000 $113.500,00
  vrijdag 8 november 2013 @ 07:52:41 #49
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133033009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:50 schreef WebBeestje het volgende:
Zoiets in het orderboek in de bied is natuurlijk wel leuk:

$303,00 331,22993399 $100.362,67

Iets verderop in het orderboek:

$284,50 400,00000000 $113.800,00
$284,25 400,00000000 $113.700,00
$283,75 400,00000000 $113.500,00
zou je dat 'iets kunnen uitleggen voor een newb?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133033032
Ik ben meer bekend met aandelen dan met Bitcoins maar een orderboek 'lezen' kan ik dan wel. Deze orders staan in de bied dus dit zijn personen die de Bitcoins willen kopen. In de laat dus de kant van de verkopers zie ik geen orders staan van deze omvang. Bij meer bied dan laat is de kans een stuk groter dat de koers stijgt dan daalt.
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:08:05 #51
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133033154
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:55 schreef WebBeestje het volgende:
Ik ben meer bekend met aandelen dan met Bitcoins maar een orderboek 'lezen' kan ik dan wel. Deze orders staan in de bied dus dit zijn personen die de Bitcoins willen kopen. In de laat dus de kant van de verkopers zie ik geen orders staan van deze omvang. Bij meer bied dan laat is de kans een stuk groter dat de koers stijgt dan daalt.
^O^
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133033555
Voor het opslaan op de PC is dit volgens mij de beste en makkelijkste oplossing: https://multibit.org/

Iemand ervaring hiermee?
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:50:06 #53
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133033603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef WebBeestje het volgende:
Voor het opslaan op de PC is dit volgens mij de beste en makkelijkste oplossing: https://multibit.org/

Iemand ervaring hiermee?
Die gebruik ik ook. Gewoon elke keer een reservekopie van je wallet maken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:56:08 #54
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133033709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 06:28 schreef WebBeestje het volgende:
Waar blijft die crash nou?
Goeie vraag :D had wel verwacht dat hij rond de 300$ zou in gaan kakken maar tot nu toe gaat de rollercoaster omhoog omhoog en omhoog :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133033781
Gisteren gekocht voor 200 en een order aangemaakt die weer zou verkopen op 220 euro. En die order is zojuist uitgevoerd, weer 10% rendement in 1 nacht tijd. Probeer dat maar eens met een spaarrekening :P
pi_133033898
F*ck verkeerde topic :)
pi_133034258
Waar is die crash gebleven? :')
pi_133034361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:28 schreef vincm het volgende:
Waar is die crash gebleven? :')
Als een aantal het maar lang genoeg roepen komt het vast wel een keer uit :)
pi_133034538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als een aantal het maar lang genoeg roepen komt het vast wel een keer uit :)
Ik zeg het niet om te speculeren, maar ik had het zelf ook wel verwacht iets voor/rond de 300.
pi_133034833
Wat is nou de makkelijkste website om snel geld van bank naar BTC om te zetten of andersom?
Mt.Gox doet er lang over.
pi_133034940
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:53 schreef FZN05 het volgende:
Wat is nou de makkelijkste website om snel geld van bank naar BTC om te zetten of andersom?
Mt.Gox doet er lang over.
https://bitonic.nl/
pi_133035039
quote:
Bedankt! Scheelt qua prijs toch best veel van Mt.Gox, maar het gaat wel veel sneller en makkelijker denk ik.
pi_133035046
Gisterenochtend ook via bitonic gedaan, daarna alles naar BTC-E en alles gewisseld naar LTC. (0.2% fee) Net voor de stijging gedaan, nu maar even met rust laten en hopen dat de boel niet instort. :P Begint nu wel weer te dalen. ;(

Die chat trouwens op BTC-e :')

[ Bericht 7% gewijzigd door tralalala op 08-11-2013 10:08:17 ]
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:44:36 #64
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133035932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:02 schreef tralalala het volgende:
Gisterenochtend ook via bitonic gedaan, daarna alles naar BTC-E en alles gewisseld naar LTC. (0.2% fee) Net voor de stijging gedaan, nu maar even met rust laten en hopen dat de boel niet instort. :P Begint nu wel weer te dalen. ;(

Die chat trouwens op BTC-e :')

De Trollbox <3
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:45:23 #65
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133035950
Klotebitcoin, als ik nu verkoop pak ik bijna 50% winst maar dat kan over een paar weken zomaar verdubbelen en dan baal je als een stekker.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_133036087
Zouden jullie ook moeten overwegen, bitcoin mining in de cloud.
Zet de helft van de bitcoins tijdelijk hier weg en laats je voor je minen nu je er toch niks mee doet.
Ondertussen stijgt je Bitcoin waarde en mine je er zo een paar tientjes per dag bij.
pi_133036758
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef Maxbet het volgende:

[..]

De Trollbox <3
Rustig wachten en je niet door de Trollbox laten afleiden.
Bitcoin zal met de tijd rustig maar de 25 dollar gaan hoppen.
(Zeker nu er binnenkort de eerste commerciële FGPA`s voor Litecoin de band af gaan rollen)
pi_133036795
Naar $25 hoppen? Foutje of meen je dit serieus? Ondertussen blijven Bitcoins maar 'crashen' en inmiddels $313.10.
pi_133036974
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga all in dan :D ik heb gorige week voorspeld dat de crash er aan zit te komen, dus we gaan het wel zien.
Ga jij dan all-in short, ooit krijg je wel eens gelijk met een (mini) crashje tot die tijd loop je dus wat mis :D

Bijna $320...
pi_133037046
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:08 schreef WebBeestje het volgende:
dertussen blijven Bitcoins maar 'crashen' en inmiddels $313.10.
Litecoin zal die kant op gaan ja.
Ondertussen dat jij hebt gereageerd is de prijs alweer iets gestegen naar 0.15 BTC voor 1 litecoin.
pi_133037357
Dit gaat veel te hard omhoog.

Ik bereid me voor op een crashje van -10% tot -40% ergens in de komende week.
జ్ఞ‌ా
pi_133037429
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef µ het volgende:
Dit gaat veel te hard omhoog.

Ik bereid me voor op een crashje van -10% tot -40% ergens in de komende week.
In de laat staat een redelijk grote order lol:

$374,80 1141,92241336 $427.992,52
pi_133037556
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:27 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

In de laat staat een redelijk grote order lol:

$374,80 1141,92241336 $427.992,52
Op $330 ook een van 1228 BTC, maar zo groot is dat nu ook weer niet hoor, woensdagavond stond er op MtGox een van 6500 BTC.
pi_133037622
In de bied zit er ook iemand te klooien met orders van $2.77, kijk maar eens hoe vaak die voorkomt. Ik besef me wel goed de risico's omdat er ook geen toezicht is en iemand al die short zit?
pi_133037664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:32 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Op $330 ook een van 1228 BTC, maar zo groot is dat nu ook weer niet hoor, woensdagavond stond er op MtGox een van 6500 BTC.
Hedgefondsen
pi_133037921
Zolang de media aandacht door blijft gaan blijft ook de koers stijgen. Ik verwacht eigenlijk ook geen enorme crash als voorheen meer. Alle sell offs worden ruim gecompenseerd door nieuwe adopters en er zijn nu veel meer exchanges welke goed tegen ddos attacks kunnen. Vergeet ook niet dat er maar 12m bitcoins zijn op dit moment.

Het enig grote risico is negatief nieuws wat bitcoin onderuit haalt.
pi_133038271
Eén van de grote aanstichters van de correctie in april was m.i. ook de instabiliteit/lag van MtGox, mede door de voortdurende DDoS-aanvallen.
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:55:20 #79
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133038316
Over Litecoins ben ik het helemaal eens, als je die vergelijkt met Bitcoins zit er nog een goede correctie naar boven aan te komen. Maar dat roep ik al een half jaar ofzo.

De koers van Bitcoins zelf gaat nu gewoon te hard omhoog, ik denk in de komende 1,5 week wel een correctie naar onder. Ik ga eens kijken of ik wat geld kan rondschuiven om de dip te kopen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:00:56 #80
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133038514
btc-e down.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133038566
Geen last van, ik kan nog steeds genieten van de trollbox ;)
pi_133038740
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:54 schreef Tourniquet het volgende:
Eén van de grote aanstichters van de correctie in april was m.i. ook de instabiliteit/lag van MtGox, mede door de voortdurende DDoS-aanvallen.
Ach Gox is/blijft onstabiel, en toch nog steeds een van de grotere/grootste (?) exchanges, naar volume. Dus stel dat het zooitje daar écht in elkaar dondert zoals sommigen hier voorspelen kan het toch weer een flinke paniek veroorzaken. En wat dan? Met Bitstamp de volgende 'too big too fail' exchange krijgen? Het zou mooi zijn als er meerdere exchanges waren die allemaal een redelijke rol spelen.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:15:57 #83
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133038944
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach Gox is/blijft onstabiel, en toch nog steeds een van de grotere/grootste (?) exchanges, naar volume. Dus stel dat het zooitje daar écht in elkaar dondert zoals sommigen hier voorspelen kan het toch weer een flinke paniek veroorzaken. En wat dan? Met Bitstamp de volgende 'too big too fail' exchange krijgen? Het zou mooi zijn als er meerdere exchanges waren die allemaal een redelijke rol spelen.
Kijk voor de grap eens naar het volume van de Chinese exchanges.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:19:47 #84
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133039091
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:14 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ga jij dan all-in short, ooit krijg je wel eens gelijk met een (mini) crashje tot die tijd loop je dus wat mis :D

Bijna $320...
Ik loop niks mis :D en short gaan op bitcoin moet je niet willen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133039094
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef µ het volgende:
Dit gaat veel te hard omhoog.

Ik bereid me voor op een crashje van -10% tot -40% ergens in de komende week.
-40 % Kunnen we hebben, ben met je eens gaat et hard.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:20:56 #86
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133039121
40% correctie kan inderdaad wel gaan gebeuren. Ben benieuwd hoe lang we doen voordat die dip stabiliseert.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133039168
Ik hoop op een klein dipje van de LTC. Heb nu een order staan op 3 euro. Als die uitgevoerd word denk ik dat ik het lekker laat staan. Uiteindelijk heb ik met veel heen en weer schuiven wel veel aan euro's gewonnen maar het heeft me veel aan LTC gekost.

Volgens mij gaat het wel lonen om LTC's te kopen en er vervolgens een tijdje niks meer mee te doen.
pi_133039185
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:23:46 #89
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133039209
Is die 'waarde' van bitcoin niet te groot? Ik bedoel. als men een pizza wil kopen kom je met 0,025 bitcoin aan. Onhandig?
pi_133039232
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:23 schreef Burrito het volgende:
Is die 'waarde' van bitcoin niet te groot? Ik bedoel. als men een pizza wil kopen kom je met 0,025 bitcoin aan. Onhandig?
Dan zet je je prijzen in mBTC en is het 25 mBTC. :P
pi_133039269
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Kijk voor de grap eens naar het volume van de Chinese exchanges.
Mjah ik bedoel voornamelijk de westerse, die Chinese zijn volgens mij niet echt heel toegankelijk voor non-chinezen / chineessprekenden
pi_133039294
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik loop niks mis :D en short gaan op bitcoin moet je niet willen.
Moet je niet willen? Als je zo zeker bent van je zaak dan juist wel ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:27:28 #93
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133039330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Moet je niet willen? Als je zo zeker bent van je zaak dan juist wel ;)
Zeg maar waar ik op betrouwbare wijze short kan gaan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133039376
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zeg maar waar ik op betrouwbare wijze short kan gaan.
http://www.plus500.nl/Instruments/BTCUSD
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:29:49 #95
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133039402
quote:
:') leesbril stuk?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133039430
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') leesbril stuk?
Jij vindt Plus500 dus niet betrouwbaar? :)
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:33:02 #97
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133039489
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Jij vindt Plus500 dus niet betrouwbaar? :)
Vind je het zelf niet gek dat ze een onbekende tracker gebruiken ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:37:24 #98
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133039621
Ik moet nog even uit zien te vogelen hoe ik een order aan kan maken bij btc-e.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133039930
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vind je het zelf niet gek dat ze een onbekende tracker gebruiken ?
Plus500 is super betrouwbaar, super bedrijf. Mooie overzichtelijke website maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.
pi_133039990
Ik wacht nog steeds op een goed moment om weer in te kopen. Echter, iedere keer als ik wakker word smorgens is die pest koers weer 10/20 dollar omhoog gegaan en heb ik weer spijt. Morgen ochtend 330/340? :P
pi_133040821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef Piethur het volgende:

[..]

Plus500 is super betrouwbaar, super bedrijf. Mooie overzichtelijke website maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.
Zag je de hefboom staan? Een hefboom van 7 met de volatiliteit van BTC is wel linke soep.
pi_133041622
quote:
3s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Arcee het volgende:
Erg handig dit plaatje, maar ik zie nu pas dat het een continu bijgewerkt script met de actuele prijs betreft en niet zomaar een gifje. Leuk! Als ik een suggestie mag doen, het lijkt me erg handig als bij de actuele koers ook de datum/tijd en de waarde in euro's vermeld kunnen worden.
pi_133042410
Blijft maar verder 'crashen' lol $338.35 is al langs geweest.
pi_133042864
Ik heb niet zoveel verstand van beurshandel enzo, maar dit lijkt mij toch een tamelijke crash:



(een crash van de USD dus :D)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133043004
Ik weet alleen niet waar XBT voor staat maar als je je hoofd naar rechts houdt zie je het koersverloop van de bitcoins.
pi_133043016
$342,44 :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133043161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef WebBeestje het volgende:
Ik weet alleen niet waar XBT voor staat maar als je je hoofd naar rechts houdt zie je het koersverloop van de bitcoins.
8-)
pi_133043301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef stripe het volgende:

[..]

8-)
Laat me raden het is USD uitgezet tegen BTC ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:25:11 #109
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133043355
LTC aan het zakken, wellicht goed moment om te kopen
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:32:26 #110
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133043652
Maar waarom geeft die BTC-E heel andere waarden aan dan MtGox?
pi_133043699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef WebBeestje het volgende:
Laat me raden het is USD uitgezet tegen BTC ;)
^O^
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133043769
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef WebBeestje het volgende:
Ik weet alleen niet waar XBT voor staat
Ja sommige lui gebruiken XBT als koerssymbool voor Bitcoin, in plaats van BTC. Vanwege ISO gedoe, maar lijkt me geen stand houden en BTC wordt al veel algemener gebruikt.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:06:33 #113
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133044979
Iedereen klaar om de dip te kopen?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133045022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:15 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Zag je de hefboom staan? Een hefboom van 7 met de volatiliteit van BTC is wel linke soep.
Short gaan en met opties is sowieso linke soep. Goed weten wat je moet doen is zo belangrijk op dat gebied.

Als je zoiets wil doen, kan ik je (of iemand anders) adviseren om eerst te oefenen via een beleggingsspel.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:07:54 #115
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133045025
35% stijging in 12 uur tijd, das vast geen crash waiting to happen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133045028
Ben nog steeds aan het wachten tot de LTC dipt onder de 3 euro. :)
pi_133045352
Waarom is er eigenlijk geen website waar particulieren van elkaar kopen? Geen fees lijken me best handig, zit je alleen met de betrouwbaarheid.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:18:14 #118
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133045384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef WebBeestje het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen website waar particulieren van elkaar kopen? Geen fees lijken me best handig, zit je alleen met de betrouwbaarheid.
Die was er wel volgens mij.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133045385
Pff we gaan maar door.
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:20:23 #120
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133045457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef WebBeestje het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen website waar particulieren van elkaar kopen? Geen fees lijken me best handig, zit je alleen met de betrouwbaarheid.
Die website zal nog steeds iets binnen moeten krijgen om te blijven draaien, of wil je er ads van de concurrentie opzetten?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133045469
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef Scorpie het volgende:
35% stijging in 12 uur tijd, das vast geen crash waiting to happen.
Jajaja, nu weten we het wel dat je graag weer wil bijkopen. :P

35% is trouwens overdreven.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 november 2013 @ 15:23:16 #122
862 Arcee
Look closer
pi_133045565
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:18 schreef µ het volgende:
Pff we gaan maar door.
Jij kunt je baan opzeggen inmiddels? :Y)
pi_133045696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef WebBeestje het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen website waar particulieren van elkaar kopen? Geen fees lijken me best handig, zit je alleen met de betrouwbaarheid.
https://localbitcoins.com/
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133045738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jij kunt je baan opzeggen inmiddels? :Y)
Helaas heb ik er niet echt veel ;).
జ్ఞ‌ా
pi_133046011
Mensen met lef kunnen nu wel aardig verdienen aan Bitcoins. De koers stijgt soms in een paar minuten zomaar met een paar dollar. Als je dan je Bitcoins verkoopt en snel weer terug koopt in een dipje kun je heel wat dollars winst maken.
pi_133046032
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef stripe het volgende:
Mensen met lef kunnen nu wel aardig verdienen aan Bitcoins. De koers stijgt soms in een paar minuten zomaar met een paar dollar. Als je dan je Bitcoins verkoopt en snel weer terug koopt in een dipje kun je heel wat dollars winst maken.
Je weet alleen nooit wat een piek is en wat een dip is.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:36:48 #127
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_133046102
Ik zit er ook aan te denken om wat coins te kopen. Maar 200 euro voor 1 coin vind ik op dit moment een nogal hoge investering (gok..)

Hoe hoog kan dat ook gaan...?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_133046123
Wel opvallend, de volumes liggen bij deze stijging een stuk lager dan bij de vorige:

pi_133046130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef stripe het volgende:
Mensen met lef kunnen nu wel aardig verdienen aan Bitcoins. De koers stijgt soms in een paar minuten zomaar met een paar dollar. Als je dan je Bitcoins verkoopt en snel weer terug koopt in een dipje kun je heel wat dollars winst maken.
Ik zit daar op te loeren maar op bitstamp de hele middag nog niet echt een dip die lucratief geweest zou zijn. Je zit ook nog met transactiekosten die je eruit moet halen.
pi_133046149
$350 op Gox
$323 op Bitstamp
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:38:16 #131
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133046156
Hoe kan ik direct USD bitcoins kopen? Ik heb dollars. Ik wil niet mijn euro's gebruiken om eBC te kopen en dan te converten naar USDbc..zonde van de fees
pi_133046162
Ik denk dat je gewoon een buy&hold strategie moet toepassen, dan doe ik er waarschijnlijk nog een buy the dip bij maar aan verkopen denk ik voorlopig niet.
pi_133046195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik zit daar op te loeren maar op bitstamp de hele middag nog niet echt een dip die lucratief geweest zou zijn. Je zit ook nog met transactiekosten die je eruit moet halen.
Inderdaad. Ik wacht nog steeds op een dip van $10-$15 minimaal. Dan neem ik een gok en koop ik met een paar honderd dollar zo veel mogelijk. Dan op een piek verkopen (:
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:39:31 #134
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133046203
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef Burrito het volgende:
Hoe kan ik direct USD bitcoins kopen? Ik heb dollars. Ik wil niet mijn euro's gebruiken om eBC te kopen en dan te converten naar USDbc..zonde van de fees
Btc is Btc, er zijn geen uBTC of eBTC.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133046220
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef stripe het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik wacht nog steeds op een dip van $10-$15 minimaal. Dan neem ik een gok en koop ik met een paar honderd dollar zo veel mogelijk. Dan op een piek verkopen (:
Klopt, ik zie het ook als een speculatie die ik langere tijd ga houden, denk namelijk dat we nog lang niet op de top zitten.
pi_133046227
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Btc is Btc, er zijn geen uBTC of eBTC.
In een exchange gewoon met USD kopen? Of zoek je zoiets als ideal maar dan voor dollars?
pi_133046247
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef WebBeestje het volgende:
Ik denk dat je gewoon een buy&hold strategie moet toepassen, dan doe ik er waarschijnlijk nog een buy the dip bij maar aan verkopen denk ik voorlopig niet.
Inderdaad, IEDEREEN die in het verleden gekocht heeft en niet heeft verkocht staat nu op winst. ;)
pi_133046250
All Time High van 326+ op bitstamp
pi_133046252
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef Burrito het volgende:
Hoe kan ik direct USD bitcoins kopen? Ik heb dollars. Ik wil niet mijn euro's gebruiken om eBC te kopen en dan te converten naar USDbc..zonde van de fees
Het gaat er voornamelijk om waar je die dollars nu hebt staan.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:41:11 #140
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133046259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef Thieske het volgende:

[..]

Het gaat er voornamelijk om waar je die dollars nu hebt staan.
Neteller, Skrill
pi_133046331
Ben ik veilig als ik mijn multibit.wallet op 5 verschillende plekken ofzo opsla, of moet je méér dan alleen die .wallet hebben?

Met andere woorden: stel mijn PC crasht nu, heb ik dan aan die .wallet genoeg om ooit weer mijn bitcoins terug te krijgen?
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:44:16 #142
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133046365
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef stripe het volgende:

[..]

In een exchange gewoon met USD kopen? Of zoek je zoiets als ideal maar dan voor dollars?
Waar heb je die dollars staan?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133046370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Waterdrinker het volgende:
Ben ik veilig als ik mijn multibit.wallet op 5 verschillende plekken ofzo opsla, of moet je méér dan alleen die .wallet hebben?

Met andere woorden: stel mijn PC crasht nu, heb ik dan aan die .wallet genoeg om ooit weer mijn bitcoins terug te krijgen?
Ja, ik gebruik een externe HDD en USBstick die ik beide ergens heb verstopt
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:44:39 #144
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133046382
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Waar heb je die dollars staan?
Neteller, Skrill
pi_133046408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef stripe het volgende:

[..]

Ja, ik gebruik een externe HDD en USBstick die ik beide ergens heb verstopt
Is er ook een schatkaart? :P
pi_133046441
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Burrito het volgende:

[..]

Neteller, Skrill
Ik zou eens bij BTC-e kijken, die hebben iig wel erg veel mogelijkheden wat betreft betalingen.
pi_133046455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:45 schreef Thieske het volgende:

[..]

Is er ook een schatkaart? :P
Haha! Nou ik zat wel te denken, stel dat straks de boel afbrand hier, dan ben ik ook nog is m'n bitcoins kwijt :( hoewel ik me daar dan het minst zorgen om maak denk ik, uiteindelijk is het maar geld...
pi_133046463
De 330 is op bitstamp voorlopig wel de max. Als ik dat orderboek eens bekijk:

pi_133046533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:47 schreef Thieske het volgende:
De 330 is op bitstamp voorlopig wel de max. Als ik dat orderboek eens bekijk:

[ afbeelding ]
Gisteravond was de weerstand op $300 groter.
pi_133046579
Ik heb verkocht nu. Eens kijken of ik goed gegokt heb.

Overigens heb ik het dan maar of 1,5 bitcoin hoor. :)
pi_133046630
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:50 schreef Thieske het volgende:
Ik heb verkocht nu. Eens kijken of ik goed gegokt heb.

Overigens heb ik het dan maar of 1,5 bitcoin hoor. :)
Voor hoeveel gekocht ?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133046633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef stripe het volgende:
Ja, ik gebruik een externe HDD en USBstick die ik beide ergens heb verstopt
"verstopt"?

Achter een password, door middel van encryptie, bedoel je toch hoop ik?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133046684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:52 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

"verstopt"?

Achter een password, door middel van encryptie, bedoel je toch hoop ik?
Ook. En veilig opgeborgen, zodat ze niet gaan rondslingeren in huis.
pi_133046699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef stripe het volgende:
Haha! Nou ik zat wel te denken, stel dat straks de boel afbrand hier, dan ben ik ook nog is m'n bitcoins kwijt :( hoewel ik me daar dan het minst zorgen om maak denk ik, uiteindelijk is het maar geld...
Daarom ook een paar online backups.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133046772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:53 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Daarom ook een paar online backups.
Hoe doe ik dat? Momenteel heb ik niet eens meer bitcoins trouwens. Alleen veeel dollars op Bitstamp
pi_133046859
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:47 schreef Thieske het volgende:
De 330 is op bitstamp voorlopig wel de max. Als ik dat orderboek eens bekijk:

[ afbeelding ]
Die steile rechte lijn die je daar ziet is van 1 gast die voor $350K te koop heeft staan. Da's ruim 1000 BTC. Gezien hun dagvolume van 50K zou die wall in een half uurtje verdampt moeten zijn :)

Nouja als het één kant op zou gaan. Momenteel is het ask volume groter dan bid.

Maar het gaat denk ik vooral om wat de Chinezen doen momenteel. Daarstraks bijna 2000 RMB, als ze daar doorheen knallen gaat het helemaal los. Alleen BTCChina.com reageert ff niet.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133046862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:55 schreef stripe het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat? Momenteel heb ik niet eens meer bitcoins trouwens. Alleen veeel dollars op Bitstamp
Ik zit zelf te denken aan een Truecrypt-image met m'n wallet als inhoud gewoon op Dropbox/Google Drive. Jij als expert Jace_TBL, denk je dat dat verstandig is?
pi_133046893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:55 schreef stripe het volgende:
Hoe doe ik dat? Momenteel heb ik niet eens meer bitcoins trouwens. Alleen veeel dollars op Bitstamp
Je wallet (encrypted natuurlijk) even naar een paar webmail accountjes sturen bijvoorbeeld.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:59:36 #159
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_133046934
Hotmail & Skydrive. Ideaal ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:00:56 #160
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133046992
Hebben jullie ook Litecoins?
Welke exchange(s) volgen jullie?
pi_133047130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zit zelf te denken aan een Truecrypt-image met m'n wallet als inhoud gewoon op Dropbox/Google Drive. Jij als expert Jace_TBL, denk je dat dat verstandig is?
TrueCrypt acht ik 99.9999% veilig. Kies voor de zekerheid AES+Twofish+Serpent cascaded encryptie bij het creëren van je volume. En uiteraard een fatsoenlijk password.

Wat je nog kunt doen (voor de extreem kleine kans dat er ooit een kwetsbaarheid in truecrypt blijkt te zitten) is je .tc file nog even in een 7-Zip archive stoppen met AES256 encryptie (wederom met fatsoenlijk password), en dat uploaden.

En niet die passwords vergeten.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133047148
De grotere kan je hier volgen: http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD

Ik handel vrijwel alleen op BTC-e, de trollbox kan best informatief zijn ;)
pi_133047189
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:57 schreef Jace_TBL het volgende:
Maar het gaat denk ik vooral om wat de Chinezen doen momenteel. Daarstraks bijna 2000 RMB, als ze daar doorheen knallen gaat het helemaal los. Alleen BTCChina.com reageert ff niet.
Oh. Ze zijn er al overheen zie ik :)

*gauw extra dollars overmaakt naar bitstamp*
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133047204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Hotmail & Skydrive. Ideaal ^O^
Kan de NSA er ook mooi bij
pi_133047238
Toch maar weer ingestapt. Haha, mooi tijdverdrijf.

Mezelf 0,01 BTC door m'n neus geboord. :p
pi_133047251
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:06 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Kan de NSA er ook mooi bij
Gelukkig maar dat het encrypted is.

Die ge7Zipte truecrypt container met je encrypted wallet erin, die zou je trouwens ook met een gerust hart op facebook en twitter kunnen gooien. Mits je password in orde is komt daar echt nooit iemand bij.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133047320
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

TrueCrypt acht ik 99.9999% veilig. Kies voor de zekerheid AES+Twofish+Serpent cascaded encryptie bij het creëren van je volume. En uiteraard een fatsoenlijk password.

Wat je nog kunt doen (voor de extreem kleine kans dat er ooit een kwetsbaarheid in truecrypt blijkt te zitten) is je .tc file nog even in een 7-Zip archive stoppen met AES256 encryptie (wederom met fatsoenlijk password), en dat uploaden.

En niet die passwords vergeten.
Thanks, Truecrypt alleen lijkt me voorlopig wel oké gezien de hoeveelheid coins (niet zo veel :) )
pi_133047338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

TrueCrypt acht ik 99.9999% veilig. Kies voor de zekerheid AES+Twofish+Serpent cascaded encryptie bij het creëren van je volume. En uiteraard een fatsoenlijk password.

Wat je nog kunt doen (voor de extreem kleine kans dat er ooit een kwetsbaarheid in truecrypt blijkt te zitten) is je .tc file nog even in een 7-Zip archive stoppen met AES256 encryptie (wederom met fatsoenlijk password), en dat uploaden.

En niet die passwords vergeten.
Ik heb eens stukje daarover gelezen, Truecrypt is zo veilig dat het vaak door pedofielen wordt gebruik om hun bestanden met internetporno te versleutelen. Truecrypt is zo veilig dat eigenlijk de enige zwakke plek de mens is en zijn capaciteiten om een goed wachtwoord te maken en te onthouden. Indien er een goed wachtwoord wordt gekozen en geheim wordt gehouden zou het een andere hacker naar verluidt ongeveer 6000 jaar kosten om in het bestand in te breken.
pi_133047421
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Piethur het volgende:
Indien er een goed wachtwoord wordt gekozen en geheim wordt gehouden zou het een andere hacker naar verluidt ongeveer 6000 jaar kosten om in het bestand in te breken.
Eerder 10 miljard jaar in het meest optimale geval, ware het niet dat de zon voor die tijd al is opgebrand.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133047588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Eerder 10 miljard jaar in het meest optimale geval, ware het niet dat de zon voor die tijd al is opgebrand.
Het zijn allemaal aannames omdat niemand het nog nooit echt zo lang heeft probeerd ;) , zal je bron eens lezen maar we zijn het er wel over eens dat het veilig is
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:21:05 #171
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133047832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Eerder 10 miljard jaar in het meest optimale geval, ware het niet dat de zon voor die tijd al is opgebrand.
Even rekening houden met het feit dat het zo lang duurt om alles te proberen, kan ook bij de 1e poging raak zijn.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133047918
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Even rekening houden met het feit dat het zo lang duurt om alles te proberen, kan ook bij de 1e poging raak zijn.
Dat zou wel humor zijn eigenlijk.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:27:16 #173
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133048087


Op BTC-E, coins kopen, coin naar MTgox en winst?
pi_133048150
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef Burrito het volgende:
[ afbeelding ]

Op BTC-E, coins kopen, coin naar MTgox en winst?
Lees hier vaak berichten dat MtGox problemen heeft met de bank. Betalingen komen pas laat (of zelfs niet?).
Ik kijk alleen naar de koers van Bitstamp.
pi_133048170
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef Burrito het volgende:
[ afbeelding ]

Op BTC-E, coins kopen, coin naar MTgox en winst?
Uitbetaling op mtgox schijnt nogal een gedoe te zijn, google er maar eens op
pi_133048172
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef Burrito het volgende:
[ afbeelding ]

Op BTC-E, coins kopen, coin naar MTgox en winst?
Als je het geld nog weg kon krijgen bij Gox wel, ik wacht al 2 weken op m'n withdrawal, ik wilde het zo graag zelf testen :D
pi_133048205
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je het geld nog weg kon krijgen bij Gox wel, ik wacht al 2 weken op m'n withdrawal, ik wilde het zo graag zelf testen :D
Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk aan komt. Ook al duurt het een paar weken.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:30:00 #178
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133048211
Op BTC-E kopen en dan naar Bitstamp dan? :D
pi_133048266
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef Burrito het volgende:
Op BTC-E kopen en dan naar Bitstamp dan? :D
Reken is uit met de fees?

zie hier

https://bitcointalk.org/index.php?topic=315234.0
pi_133048293
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef stripe het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd of het daadwerkelijk aan komt. Ook al duurt het een paar weken.
Mjah weet het niet, ik zit er toch aan te denken om te cancellen zodat ik bij een eventuele dip weer kan kopen, en dan ook maar naar Bitstamp moven. Ik heb Gox lang de hand boven het hoofd gehouden hier, maar als ik niet rap wat duidelijkheid krijg ben ik er ook wel klaar mee.
pi_133048345
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef Burrito het volgende:
Op BTC-E kopen en dan naar Bitstamp dan? :D
Funds op BTC-E krijgen is ook lastig, of ben je al bekend met één van hun deposit mogelijkheden?
pi_133048492
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Funds op BTC-E krijgen is ook lastig, of ben je al bekend met één van hun deposit mogelijkheden?
quote:
Deposit options

BTC
There is no fee for depositing bitcoins or depositing (redeeming) a BTC-e redeemable code (BTC).

USD
Cash deposit (USD currency) at Post of Russia
Cash deposit (USD currency) at various banks: (Savings Bank of Russia (Sberbank), Privatbank, RU/UA Terminals, Russian banks, Евросеть (Euroset), Лидер (Lider), Contact, Anelik, UNIStream)
Webmoney WMZ (with volume discount available[1])
Interkassa.com (VISA, MasterCard, PayPal, LiqPay, etc.)
Yandex.ru
LiqPay
Perfect Money
Qiwi
OKPay
RBK Money
Additional digital currencies (НСМЭП (NSMEP), Единый Кошелек (Unified Purse), TeleMoney, moneymail, Unikarta, webcreds.com, z-payment, MTS, Альфа-Клик (Alfa-Click), Megafon, Monexy, Pin-Code)
BTC-e redeemable code, including those obtained from BitInstant (funding options include QIWI, Cyberplat) and AurumXChange
International Wire Transfer (Wires in currency other than USD will be converted to USD at no charge[2]

EUR
SEPA bank transfer (fee applies)
SEPA? Of dan ook eerst ID checks enzo?
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:37:04 #183
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133048495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Funds op BTC-E krijgen is ook lastig, of ben je al bekend met één van hun deposit mogelijkheden?
Nee, die van BTC-E zijn allemaal vreemd. Volgens mij Russische processors?
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 16:38:33 #184
230491 Zith
pls tip
pi_133048574

:s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s) :s)

to da moon bank bitses

Wisten jullie trouwens dat de meeste van 50 Cent's 300 million USD komt door de verkoop van Vitamin Water aan Coca-Cola?

Nu wel :s)

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 08-11-2013 16:43:52 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:45:18 #185
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133048850
Zo, van de hand gedaan nog net voor het weekend en met 54% winst.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_133048857
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

[..]

SEPA? Of dan ook eerst ID checks enzo?
Oh, wist niet dat ze nu ook aan SEPA doen, maar zal wel een flinke fee gerekend worden. Anyway, de reden dat de prijs daar laag is en op MtGox hoog ligt aan het feit dat geld op BTC-E krijgen lastig/duur is en op Gox juist lastig het eraf te halen. Als dat verbeterd wordt, zul je zien dat in no-time de prijzen gelijkgetrokken worden door arbitrage.
pi_133048978
Mensen die '200 euro per bitcoin' een te dure investering vinden... dat maakt toch niks uit? Je hoeft ze niet per hele bitcoin te kopen en het stijgt ook niet sneller als je er meerdere hebt. Of je nou 10 bitcoins op een waarde van 100 euro had gekocht of 5 op een waarde van 200, je zit aan dezelfde koers :P
pi_133049126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Oh, wist niet dat ze nu ook aan SEPA doen, maar zal wel een flinke fee gerekend worden. Anyway, de reden dat de prijs daar laag is en op MtGox hoog ligt aan het feit dat geld op BTC-E krijgen lastig/duur is en op Gox juist lastig het eraf te halen. Als dat verbeterd wordt, zul je zien dat in no-time de prijzen gelijkgetrokken worden door arbitrage.
Eens ff kieken. Ik heb wel wat feathercoins gehandeld op BTC, dat was wel lachen, nog precies op het hoogtepunt er uitgestapt en toch wat (minimaal) mee kunnen verdienen
pi_133049169
quote:
Fee: 1% (min fee 15¤)
Min sum allowed: 500¤
Our bank may ask your documents due to a high fraud activity. If you seen in your btc-e account a money hold please provide a copy of you ID and utility bill in high res quality (>300DPI), create ticket with your ID in subject at https://hdbtce.kayako.com and upload your docs inside

Details of Payment is required field.
Without correct Details of Payment we can't credit money to your account.
Funds will be credited within 3-7 days.
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:52:51 #190
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133049174
Heeft China ook iets zoals iDEAL?
Stel ik wil Btc en ltc aan Chinezen verkopen, wat is de snelste overboekings methode? Hoeft trouwens niet naar mijn Nederlandse bankrekening, kan ook naar een Chinese.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_133049656
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Duur dus inderdaad. :) Ter vergelijking, een SEPA deposit op Bitstamp is gratis, withdrawal is ¤0,90.
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:08:23 #192
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133049716
Man ik probeer het allemaal te snappen hier, maar vooralsnog lukt dat niet :@ :')
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_133049734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Duur dus inderdaad. :) Ter vergelijking, een SEPA deposit op Bitstamp is gratis, withdrawal is ¤0,90.
Ach als je lekker kan arbitreren met een 20-30$ prijsverschil moet je er wel uit kunnen komen, toch? Maar echt rijk zal je er niet heel snel van worden, plus een redelijk risico.
pi_133050624
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Man ik probeer het allemaal te snappen hier, maar vooralsnog lukt dat niet :@ :')
Vraag maar raak. Genoeg mensen hier die de boel willen verduidelijken.
pi_133050740
Next all time high: $327.46 @ Bitstamp
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:47:05 #196
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_133050950
Doodzonde dat ik niet even voor 1000 euro bitcoins had gekocht toen hij op 70 euro p.s stond.

Achja gewoon wachten totdat het weer in de vrije val raakt :)
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:55:02 #198
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_133051240
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:36 schreef Thieske het volgende:

[..]

Vraag maar raak. Genoeg mensen hier die de boel willen verduidelijken.
Eerst even wat beter inlezen nog ;)
Als je een goeie noobsite weet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:56:30 #199
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133051291
240 euro op BTC-E nu
pi_133051475
Is er een Belgische website zoals www.bitonic.nl ?
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:16:24 #201
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133051927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Ja sommige lui gebruiken XBT als koerssymbool voor Bitcoin, in plaats van BTC. Vanwege ISO gedoe, maar lijkt me geen stand houden en BTC wordt al veel algemener gebruikt.
Het is alleen een officiele exchange rate code. Bitcoin wordt ook in die wereld inmiddels geacceepteerd naast goud (XAU), zilver (XAG) etc. Waarschijnlijk een "X" om onderscheid te maken tussen currencies van landen en universele currencies

Ik was al verbaas, dat XE.com een paar weken geleden Bitcoin had toegevoegd.

Mooie waardering natuurlijk :)

[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 08-11-2013 18:21:27 ]
The best firms advertise the least...
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:31:54 #202
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133052355
Ik zoek nog een site of manier, waarmee ik eenvoudig LTC kan kopen.

Heb me geregistreerd op kraken.com, vanwegen makkelijke transacties (SEPA) en Euros (dus geen$ conversiekosten en andere shit) maar volume is nog erg laag, waardoor de prijs voor LTC hoog is en niet snel kunt kopen/verkopen. Site ziet er verder solide uit.

Heeft minen van LTC dingen nog zin als je ongeveer 50 Kh/s haalt? (Electriciteitskosten=0). Iemand een idee van het rendement op dit moment? Goeie pool?
The best firms advertise the least...
pi_133052488
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef Stokkie_ het volgende:
Wel opvallend, de volumes liggen bij deze stijging een stuk lager dan bij de vorige:

[ link | afbeelding ]
Daarom denk ik ook dat er een flinke dip aankomt.
జ్ఞ‌ా
pi_133052526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:47 schreef Thieske het volgende:
De 330 is op bitstamp voorlopig wel de max. Als ik dat orderboek eens bekijk:

[ afbeelding ]
2k coins kunnen rap verkocht/aangekocht zijn hoor ;).
జ్ఞ‌ా
pi_133052579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef stripe het volgende:
[..]
Uitbetaling op mtgox schijnt nogal een gedoe te zijn, google er maar eens op
Lees ik inderdaad veel over.
జ్ఞ‌ా
pi_133052638
Chinese can now buy real estate with Bitcoin
Bitcoin acceptance in China has now extended into real estate with a residential developer in Zhangjiang Hi-Tech park in Shanghai finding a new way to promote sales through the acceptance of Bitcoin virtual currency.
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:44:57 #207
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_133052715
Hoeveel coins per seconde kan je ongeveer hashen op een normale laptop (Dell XPS 15)? En waar kan dat? Elektriceitskosten zijn doordeweeks niet van toepassing omdat ik dan op kamers zit.

Is dit aan te raden of is het rendement veel te laag inmiddels?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:49:54 #208
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133052869
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:44 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoeveel coins per seconde kan je ongeveer hashen op een normale laptop (Dell XPS 15)? En waar kan dat? Elektriceitskosten zijn doordeweeks niet van toepassing omdat ik dan op kamers zit.

Is dit aan te raden of is het rendement veel te laag inmiddels?
Veel te laag.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:52:51 #209
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_133052966
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Veel te laag.
Hoe laag? Is er ergens een site waar je dat kan zien?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:53:59 #210
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133053004
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:44 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoeveel coins per seconde kan je ongeveer hashen op een normale laptop (Dell XPS 15)?
0.000000000000000000000000001
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:54:29 #211
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133053020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:52 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Hoe laag? Is er ergens een site waar je dat kan zien?
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:57:36 #212
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_133053146
Laat maar. :P
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:58:37 #213
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133053175
Het aantal coins dat je daar mee kan minen is echt verwaarloosbaar ook al is de stroom gratis
pi_133053417
Heb het pas nog uitgezocht, als ik met mijn grafische kaart zou minen zou ik anderhalf jaar bezig zijn voor 0,01 bitcoin.

Vraag me ook af wat er gebeurt als al die mining rigs niet meer rendabel zijn; dan gaat er toch niemand meer minen en worden transacties niet meer geverifieerd?
pi_133053463
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef Waterdrinker het volgende:
Heb het pas nog uitgezocht, als ik met mijn grafische kaart zou minen zou ik anderhalf jaar bezig zijn voor 0,01 bitcoin.

Vraag me ook af wat er gebeurt als al die mining rigs niet meer rendabel zijn; dan gaat er toch niemand meer minen en worden transacties niet meer geverifieerd?
Dan gaat de difficulty weer omlaag en wordt het minen dus wel weer interessant.
pi_133053517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dan gaat de difficulty weer omlaag en wordt het minen dus wel weer interessant.
Ooh, dacht dat die difficulty alleen maar omhoog kon :)
pi_133053521
Wat is eigenlijk de bedoeling als over een hele lange tijd alle bitcoins gemined zijn. Hoe gaan de transacties dan geverifieerd worden?
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:08:36 #218
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133053567
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:44 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoeveel coins per seconde kan je ongeveer hashen op een normale laptop (Dell XPS 15)? En waar kan dat? Elektriceitskosten zijn doordeweeks niet van toepassing omdat ik dan op kamers zit.

Is dit aan te raden of is het rendement veel te laag inmiddels?
binnen een paar uur begint je laptop te roken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133053673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:07 schreef Thieske het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling als over een hele lange tijd alle bitcoins gemined zijn. Hoe gaan de transacties dan geverifieerd worden?
Loont totaal niet meer
pi_133053731
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Loont totaal niet meer
Wat bedoel je?
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:12:39 #221
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133053757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:07 schreef Thieske het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling als over een hele lange tijd alle bitcoins gemined zijn. Hoe gaan de transacties dan geverifieerd worden?
Dan verdienen de miners nog aan de transaction fee's
pi_133053768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:07 schreef Thieske het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling als over een hele lange tijd alle bitcoins gemined zijn. Hoe gaan de transacties dan geverifieerd worden?
Miners kunnen dan verdienen aan de transaction fees.

Mender :D
pi_133053795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:07 schreef Thieske het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling als over een hele lange tijd alle bitcoins gemined zijn. Hoe gaan de transacties dan geverifieerd worden?
De transacties worden dan geverifieerd zoals dat nu ook gebeurt, binnen het gehele bitcoin netwerk.

Mining heeft toch niets te maken met het verifiëren van transacties? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133053799
Ah, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt.
pi_133053896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De transacties worden dan geverifieerd zoals dat nu ook gebeurt, binnen het gehele bitcoin netwerk.

Mining heeft toch niets te maken met het verifiëren van transacties? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Nou heb ik het hele achterliggende systeem ook nog niet op m'n netvlies hoor maar volgens mij wel.

Op deze site: https://blockchain.info kun je de laats geminde blokken zien.
In zo'n blok zitten alle transacties van een bepaalde periode. (klik er maar eens 1 aan)
Ieder gemined blok is 1 verificatie.
pi_133053906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De transacties worden dan geverifieerd zoals dat nu ook gebeurt, binnen het gehele bitcoin netwerk.

Mining heeft toch niets te maken met het verifiëren van transacties? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Ja daar draait het juist wel om.

Voor wie precies wil weten hoe het hele bitcoin-systeem technisch werkt met de keys, blocks, miners, etc. is dit een hele mooie uitleg. Vrij technisch maar daar ontkom je bijna niet aan als je precies wilt weten hoe het zit.

  vrijdag 8 november 2013 @ 19:17:00 #227
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133053952
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Miners kunnen dan verdienen aan de transaction fees.

Mender :D
:P
pi_133054296
Laat me raden, als je MultiBit installeert moet je daarna alle ooit uitgevoerde transacties downloaden? :(
  vrijdag 8 november 2013 @ 19:25:17 #229
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133054320
Nee bij multibit juist niet
pi_133054401
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:25 schreef Mender het volgende:
Nee bij multibit juist niet
Gelukkig, daar had ik geen zin in :)
pi_133054719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:27 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Gelukkig, daar had ik geen zin in :)
Kan ik me voorstellen.
Bitcoin-QT doet er bij mij nu al een dag of 3 over. :D
pi_133055056
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja daar draait het juist wel om.

Voor wie precies wil weten hoe het hele bitcoin-systeem technisch werkt met de keys, blocks, miners, etc. is dit een hele mooie uitleg. Vrij technisch maar daar ontkom je bijna niet aan als je precies wilt weten hoe het zit.

Dank je, t is me nu ietsje duidelijker hoe het zit met minen en transacties.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133056621
Oja voor de bashers die niet kopen maar dagelijks zeggen dat er een crash komt (waar zijn ze eigenlijk vandaag?) kun je ook BTC verdienen:

http://bitcoins.plazilla.(...)itcoins-te-verdienen

Ongeveer 1/5000 BTC per gegeven antwoord, succes :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:39:31 #234
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133057533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:34 schreef Thieske het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.
Bitcoin-QT doet er bij mij nu al een dag of 3 over. :D
Waarom dat verschil?
Vindt de officiele Qt-software van bitcoin het wiel opnieuw uit en update Multibit een geupdatetetet ( -O- ;) ) database?
The best firms advertise the least...
  vrijdag 8 november 2013 @ 20:48:24 #235
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133058033
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 19:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja daar draait het juist wel om.

Voor wie precies wil weten hoe het hele bitcoin-systeem technisch werkt met de keys, blocks, miners, etc. is dit een hele mooie uitleg. Vrij technisch maar daar ontkom je bijna niet aan als je precies wilt weten hoe het zit.

Super uitleg, trouwens. Als er iemand ooit een Nobelprijs mag krijgen is Satoshi kandidaat: Een revolutionair vergelijkbaar met het TCP en http protocol
The best firms advertise the least...
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:18:31 #236
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133059663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:48 schreef edcetera het volgende:

[..]

Super uitleg, trouwens. Als er iemand ooit een Nobelprijs mag krijgen is Satoshi kandidaat: Een revolutionair vergelijkbaar met het TCP en http protocol
Kan dat trouwens? De Nobelprijs geven aan iemand waarvan je niet weet wie het is?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:34:33 #237
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_133060542
Waar traden jullie LiteCoins? Dat BTC-E vind ik maar lastig ivm vreemde deposit/withdrawal dingen
pi_133060782
Als je btc hebt kun je die gewoon naar je btc-e funds sturen en daar dan ltc voor kopen. Ltc is wel lekker volatiel, dus als je snel zenuwachtig wordt moet je daar niet in gaan.
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:48:56 #239
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133061453
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Kan dat trouwens? De Nobelprijs geven aan iemand waarvan je niet weet wie het is?
Wat bedoel je met "wie het is". Ik heb ook moeten zoeken om de naam van die gast.

Het gaat om de uitvinding en grondlegger van een subliem systeem, wat de wereld gaat veranderen en Bitcoin (en ander virtuele valuta) is in een Beta-fase en gaat juist de competitie aan met de gevestigd-samenleving tegen de gevestigde orde (banken, overheid en monopolistische bedrijven: Vul je namen maar zelf in). Fuck, die crash die er binnenkort gaat komen (speculanten halen hun voordeel met Bitcoin nu, maar het wordt wel stabieler als het geaccepteerd wordt.

De grondleggers en slechte/malafide misbruikers als gevolg van het huidige systeem is veel schadelijker als een echte vrije markt, waar het verschil tussen burger en bedrijf niet meer zou moeten bestaan!
The best firms advertise the least...
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:53:41 #240
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133061731
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef WebBeestje het volgende:
Oja voor de bashers die niet kopen maar dagelijks zeggen dat er een crash komt (waar zijn ze eigenlijk vandaag?) kun je ook BTC verdienen:

http://bitcoins.plazilla.(...)itcoins-te-verdienen

Ongeveer 1/5000 BTC per gegeven antwoord, succes :D
Dus als je speculeert op een crash ben je ene basher? Ben je gehersenspoeld jong of wat ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133062736
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:48 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "wie het is". Ik heb ook moeten zoeken om de naam van die gast.
Hij bedoelt dat het een raadsel is wie of wat die Satoshi Nakamoto (de auteur van het originele paper over Bitcoin) precies is.

https://en.bitcoin.it/wiki/Satoshi_Nakamoto
"Satoshi Nakamoto is the pseudonymous person or group of people who designed and created the original Bitcoin software"
pi_133062790
Scorpie de laatste dagen waren er een paar die bij een daling van een paar dollar direct zeiden dat de crash was begonnen, dan probeer je te bashen en zeker als het paar keer per uur gepost wordt.
pi_133062965
fake of echt?

  vrijdag 8 november 2013 @ 22:15:35 #244
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133063048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:38 schreef Awsom het volgende:

[..]

Alleen staan achter dat kaartenhuis 's werelds grootste overheden en banken, en achter bitcoin staat thuisbezorgd. :P

Natuurlijk, het kan goed gaan, maar dan moeten grote wereldspelers wel hun steun uitspreken naar bitcoin en dat ook zsm toepassen binnen hun systemen (paypal bijv.)

Op dit moment is dat nog niet zo, en zou een zwakheid op één van de exchanges al tot een aanzienlijke crash kunnen leiden. Om nog maar niet te spreken over een zero-day leak in de code van bitcoin of van een exchange. Als je de bitcoin prijs momenteel stevig kan manipuleren ben je over 24 uur (multi-)miljonair.
Het Negatieve bericht van bv Silkroad veroorzaakte toch ook een mega-crash? (NOT)

Bitcoin is momenteel een currency met potentie

Believe me, het crashed binnen een week om "newbees/chancers" binnen te halen om de hype te kunnen doorzetten en heeft z'n tijd nodig om te herstellen, maar komt weer terug.

De Jappen wachten op de Chinesen omdat EU/VS nu geen groot potentieel aan kopers te vinden valt.
The best firms advertise the least...
pi_133063388
Na elke dip is BTC er sterker uit terug gekomen maar wat gaan de banken hieraan doen? Ik sprak vandaag een kritisch iemand die zei "Bitcoins niet te hacken? Dat zeiden ze tien jaar geleden ook over creditcards".
pi_133063547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef WebBeestje het volgende:
... "Bitcoins niet te hacken? Dat zeiden ze tien jaar geleden ook over creditcards".
Dat heb ik 10 jaar geleden nooit iemand horen beweren. Cryptocurrencies hebben een heel stevige mathematische onderbouwing. Dat is een essentieel verschil met creditcards.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 22:25:40 ]
pi_133063576
Ongeacht van hoe het nu verder gaat.... Deze week!!

:o
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:25:51 #248
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133063611
De bitcoin koers blijft ons keer op keer verbazen _O_
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:27:29 #249
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133063703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef WebBeestje het volgende:
Na elke dip is BTC er sterker uit terug gekomen maar wat gaan de banken hieraan doen? Ik sprak vandaag een kritisch iemand die zei "Bitcoins niet te hacken? Dat zeiden ze tien jaar geleden ook over creditcards".
Verstandige banken onarmen digitale currency en worden wakker uit hun monopoly en corruptie-deals. En ze zijn er al ;)
The best firms advertise the least...
pi_133063824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef Mender het volgende:
De bitcoin koers blijft ons keer op keer verbazen _O_
Ik verbaas me eigenlijk niet, ik heb alleen een beetje spijt dat ik niet eerder de stap nam. In januari met een collega nog serieus over gehad maar toen nog twijfel over het opslaan van Bitcoins. Maar de potentie zit denk ik vooral in weinig aanbod (beperkt aantal BTC), steeds meer vraag (kijk ook eens naar Google Trends) en dan nog steeds meer bedrijven die het accepteren als betaalmiddel.

Volgend jaar $1.000?
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:41:49 #251
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133064398
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:29 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik verbaas me eigenlijk niet, ik heb alleen een beetje spijt dat ik niet eerder de stap nam. In januari met een collega nog serieus over gehad maar toen nog twijfel over het opslaan van Bitcoins. Maar de potentie zit denk ik vooral in weinig aanbod (beperkt aantal BTC), steeds meer vraag (kijk ook eens naar Google Trends) en dan nog steeds meer bedrijven die het accepteren als betaalmiddel.

Volgend jaar $1.000?
Ik verwacht ook wel dat bitcoin een hele tijd omhoog zal blijven gaan. Maar ik blijf me af en toe nog steeds verbazen hoe snel het soms gaat.
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:43:17 #252
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133064484
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:29 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik verbaas me eigenlijk niet, ik heb alleen een beetje spijt dat ik niet eerder de stap nam. In januari met een collega nog serieus over gehad maar toen nog twijfel over het opslaan van Bitcoins. Maar de potentie zit denk ik vooral in weinig aanbod (beperkt aantal BTC), steeds meer vraag (kijk ook eens naar Google Trends) en dan nog steeds meer bedrijven die het accepteren als betaalmiddel.

Volgend jaar $1.000?
Het is geen spijt. Kun je je de banken en de beurs-giganten herinneren, die misbruik heeft gemaakt van de hardwerkende burger? Laten we het deze keer eerlijk doen: Lef en eerlijk zaken doen juist belonen en leugenaars harder afstraffen. Ik zie een potentie in deze ontwikeling-ontwikkeling

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 08-11-2013 23:20:30 ]
The best firms advertise the least...
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:54:21 #253
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133065052
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:48 schreef edcetera het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "wie het is". Ik heb ook moeten zoeken om de naam van die gast.

Het gaat om de uitvinding en grondlegger van een subliem systeem, wat de wereld gaat veranderen en Bitcoin (en ander virtuele valuta) is in een Beta-fase en gaat juist de competitie aan met de gevestigd-samenleving tegen de gevestigde orde (banken, overheid en monopolistische bedrijven: Vul je namen maar zelf in). Fuck, die crash die er binnenkort gaat komen (speculanten halen hun voordeel met Bitcoin nu, maar het wordt wel stabieler als het geaccepteerd wordt.

De grondleggers en slechte/malafide misbruikers als gevolg van het huidige systeem is veel schadelijker als een echte vrije markt, waar het verschil tussen burger en bedrijf niet meer zou moeten bestaan!
Zoek nog maar even verder, dan begrijp je wat ik bedoel.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:15:25 #254
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133066082
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:54 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Zoek nog maar even verder, dan begrijp je wat ik bedoel.
Ik weet waar je naar toe wilt, net zoals Jesus of Mohammed als een messias wordt gezien?

Dat iemand "onbekend" of "onze wereld verlaten" heeft, doet niks af aan wat hij/zij voortgebacht heeft. Dan kunnen we alle musea ook wel sluiten (waar ik geen prbleem in zie als de schilderijen maar bewaard blijven)

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 08-11-2013 23:21:16 ]
The best firms advertise the least...
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:21:11 #255
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133066319
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Kan dat trouwens? De Nobelprijs geven aan iemand waarvan je niet weet wie het is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik weet waar je naar toe wilt, net zoals Jesus of Mohammed als een messias wordt gezien?

Dat iemand "onbekend" of "onze wereld verlaren" heeft, doet niks af aan wat hij/zij voortgebacht heeft. Dan kunnen we alle musea ook wel sluiten (waar ik geen prbleem in zie als de schilderijen maar bewaard blijven)
Wat heeft de Nobelprijs geven aan iemand waarvan je niet weet wie het is (omdat die gene anoniem wou blijven) in godsnaam te maken met Jezus, Mohammed of welk religieus figuur dan ook?

Ik weet dat je de Nobelprijs postuum kan ontvangen, of als organisatie, maar kan hij ook gegeven worden aan iets of iemand waarvan niet bekend is wie of wat hij is?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:32:34 #256
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133066828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:21 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[..]

Wat heeft de Nobelprijs geven aan iemand waarvan je niet weet wie het is (omdat die gene anoniem wou blijven) in godsnaam te maken met Jezus, Mohammed of welk religieus figuur dan ook?

Ik weet dat je de Nobelprijs postuum kan ontvangen, of als organisatie, maar kan hij ook gegeven worden aan iets of iemand waarvan niet bekend is wie of wat hij is?
Is Bitcoin dan geen organisatie? Ik kan niks terugvinden, waarom hij niet in aanmerking kan komen voor de wetenschap, economie?
The best firms advertise the least...
  † In Memoriam † vrijdag 8 november 2013 @ 23:39:31 #257
230491 Zith
pls tip
pi_133067187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef edcetera het volgende:

[..]

Is Bitcoin dan geen organisatie?
Nee.
quote:
Ik kan niks terugvinden, waarom hij niet in aanmerking kan komen voor de wetenschap, economie?
Niemand weet wie 'hij' is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:50:02 #258
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133067634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Niemand weet wie 'hij' is.
Dit.

We weten niet eens of het wel een hij is. Misschien is het een groep, misschien is het een vrouw. Het zou zelfs een overheid kunnen zijn.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:53:38 #259
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133067800
quote:
Is Bitcoin dan geen organisatie?
quote:
Nee.
Het is wel degelijk een organisatie van mensen, die geloven in een universele munt en een alternatief bieden aan de monpoly van door staten uitgebrachte muteenheden

Niemand weet wie 'hij/zij' is.

[ Bericht 8% gewijzigd door edcetera op 08-11-2013 23:59:28 ]
The best firms advertise the least...
pi_133068795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:21 schreef WebBeestje het volgende:
Na elke dip is BTC er sterker uit terug gekomen maar wat gaan de banken hieraan doen? Ik sprak vandaag een kritisch iemand die zei "Bitcoins niet te hacken? Dat zeiden ze tien jaar geleden ook over creditcards".
Da's typisch een uitspraak van iemand die echt totaal geen benul heeft hoe Bitcoin in elkaar zit.

Begrijpelijk, want voor iemand zonder inhoudelijke kennis is het allemaal "digitale virtuele zooi". Pas als je echt snapt hoe Bitcoin in elkaar zit, zie je hoe *fundamenteel* anders dit is dan alle andere digitale geld- en betaalvarianten.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133068833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef edcetera het volgende:
Is Bitcoin dan geen organisatie?
Bitcoin is net zo min een organisatie als dat goud een organisatie is.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133068934
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:17 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Bitcoin is net zo min een organisatie als dat goud een organisatie is.
Lol, ik had een discussie elders en die zij als dat bedrijf de boeken dicht doet is het over. Waarop ik reageerde "Dus als de Euro de boeken dicht doet is het ook over?"... toen was het stil.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:28:55 #263
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133069244
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:15 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Da's typisch een uitspraak van iemand die echt totaal geen benul heeft hoe Bitcoin in elkaar zit.

Begrijpelijk, want voor iemand zonder inhoudelijke kennis is het allemaal "digitale virtuele zooi". Pas als je echt snapt hoe Bitcoin in elkaar zit, zie je hoe *fundamenteel* anders dit is dan alle andere digitale geld- en betaalvarianten.
Echter het blijft, dat Bitcoin in een Beta-fase zit en het meer geaccepteerd moet worden, door de mainstream wil het succesvol worden.

Dit huidig bubble-gedrag werkt er niet aan mee en heeft te maken, dat enkel Bitcoin wordt gepromoot.
The best firms advertise the least...
pi_133069247
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:21 schreef Maxbet het volgende:
Even rekening houden met het feit dat het zo lang duurt om alles te proberen, kan ook bij de 1e poging raak zijn.
Zeker. Je kan ook 6x achter elkaar de lotto winnen EN de credit card gegevens van Bill Gates raden EN de internetbankieren login gegevens van een random miljardair in één keer goed gokken. Dat alles tezamen is nog altijd vele malen waarschijnlijker dan dat je binnen afzienbare tijd een met BTC gevulde private key raadt, of een (degelijk) truecrypt password.

Maar het kan wel ja :)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133069377
http://www.google.nl/tren(...)e=today%203-m&cmpt=q

Korte update van Google Trends, in ongeveer 5 a 6 weken zoeken mensen via Google ongeveer 4 tot 5 keer vaker op termen als Bitcoin, Bitcoins, buy Bitcoins.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:33:23 #266
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_133069389
Effe nog mijn accounts op BTC-e.com en Cryptsy.com langsgegaan maar 't benne barre tijden; 1154 PXC (PhoeNIKScoin), 0,00081 BTC, 0,0024 PPC, 0,003 LTC, 12 FTC.
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2013 @ 00:37:28 #267
230491 Zith
pls tip
pi_133069507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:32 schreef WebBeestje het volgende:
http://www.google.nl/tren(...)e=today%203-m&cmpt=q

Korte update van Google Trends, in ongeveer 5 a 6 weken zoeken mensen via Google ongeveer 4 tot 5 keer vaker op termen als Bitcoin, Bitcoins, buy Bitcoins.
Nederland op #1? :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:38:55 #268
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_133069541
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:28 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Zeker. Je kan ook 6x achter elkaar de lotto winnen EN de credit card gegevens van Bill Gates raden EN de internetbankieren login gegevens van een random miljardair in één keer goed gokken. Dat alles tezamen is nog altijd vele malen waarschijnlijker dan dat je binnen afzienbare tijd een met BTC gevulde private key raadt, of een (degelijk) truecrypt password.

Maar het kan wel ja :)
Concentreer je nu maar op je BTC en stap uit VOOR het gevaarlijk wordt en als ik een weddenschap, mag afsluiten is dat rond de $500 en 600 met een piekje naar???? Maar dan zijn de exchanges "onbereikbaar"
The best firms advertise the least...
pi_133069595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Nederland op #1? :P
Bij regionale interesse moet je even de andere zoektermen ook proberen daar staat Nederland niet meer tussen.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:48:48 #270
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133069907
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:28 schreef Jace_TBL het volgende:

[..]

Zeker. Je kan ook 6x achter elkaar de lotto winnen EN de credit card gegevens van Bill Gates raden EN de internetbankieren login gegevens van een random miljardair in één keer goed gokken. Dat alles tezamen is nog altijd vele malen waarschijnlijker dan dat je binnen afzienbare tijd een met BTC gevulde private key raadt, of een (degelijk) truecrypt password.

Maar het kan wel ja :)
Ik wou alleen maar zeggen dat de kans dat je het bij de eerste keer goed hebt net zo groot is als dat je het pas bij de laatste poging goed hebt.

Juist daarom is een goed wachtwoord belangrijk, je moet er niet van uit gaan dat het toch wel 10 miljard jaar duurt.

Er gaat sowieso iets fout als je een wachtwoord kiest welke in een rainbow table terug is te vinden, daar gaat het vaak fout. De 100.000 meest gebruikte wachtwoorden heb je binnen een kwestie van uren uitgeprobeerd, dan heb je helemaal niks meer aan je sterke encryptie.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zaterdag 9 november 2013 @ 01:01:25 #271
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133070317
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:10 schreef WebBeestje het volgende:
Scorpie de laatste dagen waren er een paar die bij een daling van een paar dollar direct zeiden dat de crash was begonnen, dan probeer je te bashen en zeker als het paar keer per uur gepost wordt.
Je hebt geen idee wat het woord bashen betekent.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133070678
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt geen idee wat het woord bashen betekent.
Volgens mij moet jij je wat beter verdiepen in enkele termen als het gaat over handel in bijvoorbeeld aandelen. Bashen is een veel gebruikte term voor het naar beneden willen of hopen te praten van iets.

ps. Waar blijft de crash? :)

Edit: nog even voordat ik de oogjes dicht doe, ze knabbelen nu aan de $335 (Bitstamp)

[ Bericht 5% gewijzigd door WebBeestje op 09-11-2013 01:39:12 ]
pi_133071103
De Chinezen zijn weer wakker hoor, BTCChina staat nu op 2232 Yan ($366), Gox en Bitstamp kunnen amper volgen op $360 resp. $337.
pi_133071255
pi_133071563
Wat een prachtvolk. Die Chinezen zijn echt knettergek :D
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_133071645
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:31 schreef Jace_TBL het volgende:
Wat een prachtvolk. Die Chinezen zijn echt knettergek :D
Wat voor betaalsystemen hebben ze eigenlijk in China?

Als de betaalsystemen daar nogal log en ongemakkelijk zijn, dan is Bitcoin met name voor hen een geweldig betaalmiddel.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2013 @ 02:44:07 #277
230491 Zith
pls tip
pi_133071674
wtf
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2013 @ 02:44:51 #278
230491 Zith
pls tip
pi_133071682
twee maanden geleden ingestaps, elke paar weken paar BTC bijgekocht... en nog spijt dat ik niet meer erin heb.. lol
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133071687
Het enige wat relevant is aan china is dat als alle huidige bitcoins over china verdeeld zouden worden er maar 0,015 beschikbaar zijn per persoon.
pi_133071721
Zou hij naar 400 omhoog schieten en dan even weer terugkomen naar 300/350?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2013 @ 02:49:52 #281
230491 Zith
pls tip
pi_133071739
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zou hij naar 400 omhoog schieten en dan even weer terugkomen naar 300/350?
Gister gingen we tijdens china 30 EURO omhoog.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133071771
Het vreemdste is nog het verschil tussen de exchanges. Vaak laat ik hem in een tab openstaan op Mt. Gox en dan soms bekijk ik daarna btc-e even.... en dan kijk ik 5 min later weer terug naar mn tab en denk ik van FUCK! hij is in 5 minuten gedaald met 40USD!!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133071807
En is t makkelijk voor de chinezen om even een klein beetje bitcoins te kopen?

Ik zie een heleboel kleine transacties. Als nu 100 miljoen chinezen allemaal bitcoin willen uitproberen, dan gaat de prijs idd wel omhoog.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133071831
Kun je ergens een geschiedenis vinden van de grootte van de orders?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133071875
Een kleine exchange als Campbx zit op USD 313.00 ......

en op buybitcoins.com betaal je USD 415 op dit moment...
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133072091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 04:43 schreef Faazz het volgende:
Craaaaaaaashhhh
En ik koop echt 1 minuut voor de crash nog even wat bij :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_133072103
Greed is a kliller, man..!
  zaterdag 9 november 2013 @ 08:50:03 #289
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133072607
BTC van mn wallet naar btc-e duurt langggg....
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133072702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 04:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En ik koop echt 1 minuut voor de crash nog even wat bij :')
Ach als dat de crash was, inmiddels geeft Bitstamp sinds die crash weer tien procent erbij.
pi_133072992
Bitonic heeft nu geen euro's meer in voorraad lol.
  zaterdag 9 november 2013 @ 10:22:01 #292
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133073466
Die Spike omhoog nu :D :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2013 @ 10:23:34 #293
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133073487
Gelijk wat ltc gekocht.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133073707

Life On The Blockchain: Getting Richer Every Day *O* 8-)
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:34:29 #295
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_133074464
Als ik nou besluit dat ik het mooi geweest vind en uit wil cashen, wat is dan de beste plaats om dat te doen volgens jullie?
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:35:18 #296
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133074478
bitonic.nl
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:35:41 #297
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133074481
Je krijgt er daar wat minder voor maar het staat de volgende dag op je rekening
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:37:00 #298
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133074498
Schommelt wel flink nu.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2013 @ 11:38:14 #299
230491 Zith
pls tip
pi_133074515
wordt ik wakker is de bitcoin gecrashed =( +30
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133074850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef Mender het volgende:
Je krijgt er daar wat minder voor maar het staat de volgende dag op je rekening
Via welke banken kan het ? Niet de ING schijnbaar.
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:00:38 #301
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133074870
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:59 schreef visjes_circle het volgende:

[..]

Via welke banken kan het ? Niet de ING schijnbaar.
Bij verkopen kan je gewoon je IBAN nummer opgeven. Maakt niet uit welke bank je hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')