Godverdomme wat kutquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Binnen twee maanden ten einde dankzij die klotewond, again![]()
Gisteren naar 't ziekenhuis geweest en de chirurg daar weet 't óók niet meer, mag 19 DECEMBER naar de plastisch chirurg die mogelijk nog een zware (doch kansloze) operatie voor me in de aanbieding heeft. En oh, ik mag sporten! Want het is "toch al verneukt" aldus de chirurg.
Hoeist daar?
Skillsquote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh hoe kan je msn smileys gebruiken op FOK!?
dat was een grap.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is dat supersof me weg wil, enige vrouwelijke user die ik niet lastig val en ook de enige die me weg wil
Wanneer zei ze dat dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat ik dan niet begrijp is dat supersof me weg wil, enige vrouwelijke user die ik niet lastig val en ook de enige die me weg wil
Werk aan je sarcasmeradar, hij lijkt wat kapot.quote:
Was* ben ook alweer twee weken terug in NLquote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Godverdomme wat kutmaar verder is het wel leuk in portugal? Hier alles prima, wist je al dat ik een kat heb?
Je quote haar nog, miereneter.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan?
Want als dat echt zo is moet ik wel aan Sof's kant gaan staan
Gebruik dan ook een PIquote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Werk aan je sarcasmeradar, hij lijkt wat kapot.
Dacht dat ze grotere tieten hadquote:
(H)quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Had ik gedaan toch.quote:
Ik heb geen geheugen van een sjamoping.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je quote haar nog, miereneter.
More than a handful is a waste. En er zijn veel belangrijkere dingen dan dat.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dacht dat ze grotere tieten had
Ik heb haar sowieso nooit gemogen, eerst is ze een bitch in Harry Potter film 1, de enige die ik heb gezien, en daarna heeft ze ook nog eens geen tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |