Och, echt? Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat het je ook erg kan tegenstaan..quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Raakt bij mij ook een heel specifieke snaar, helaas de verkeerdeAlleen Pure Morning vind ik nog steeds cool.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:30 schreef minilot het volgende:
Daar scheiden onze wegen Sun!
[ afbeelding ]
In potentie erg gaaf, snap wel waarom je dit nummer zo gaaf vindt, maar die Placebo zanger doet het gewoon niet voor mij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, echt? Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat het je ook erg kan tegenstaan..
Maar, maar, maar dit dan? Placebo & David Bowie (!) samen in Without You I'm Nothing?
Wat mij betreft het mooiste, heftigste liefdesliedje ooit.Als in: brok in keel, hart slaat over, voel het in je buik, etc.
Maar ja. Het zal je smaak wel moeten zijn.
Oh, gelukkig. Nou ja. Rare stemmen/ kattengekjank doen het wel voor mij. Mijn moeder vond het vroeger al bijzonder irritant dat ik als ukkie steeds Kate Bush wilde horen.quote:
Mja, Placebo heeft inderdaad iets prikkelends en subversiefs dat me toevallig heel erg aanspreekt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap overigens wel dat áls je hem kan hebben je ook echt vreselijk fan kan wordenDaar is het apart genoeg voor zegmaar..
Ja, en als je ook bedenkt hoe belachelijk jong ze nog was toen ze iets magistraal moois als Wuthering Heights (sowieso die hele elpee) schreef, dat is bijna niet te geloven..quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Katedaar was ik ook fan van als kind
Slayer! Dat luister ik soms als ik het huishouden doe en er stevig de vaart in wil hebben!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:43 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb trouwens een behoorlijk brede smaak, in bijna alle genres zitten wel bands die ik gaaf vind.
Daarvoor werkt Primus - Sailing the seas of Cheese voor mij nog steeds het beste, die enkele keer dat ik stofzuig bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Slayer! Dat luister ik soms als ik het huishouden doe en er stevig de vaart in wil hebben!
Werkt goed jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Slayer! Dat luister ik soms als ik het huishouden doe en er stevig de vaart in wil hebben!
Tool is zo vreselijk mijn band, raakt me op de een of andere manier ook echt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:47 schreef minilot het volgende:
Tool vond ik altijd een beetje te onguur naar mijn smaak. Neigde in dat genre meer naar Nine Inch Nails.
O, dat snap ik best ja. Duister hoekje in je hartje?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tool is zo vreselijk mijn band, raakt me op de een of andere manier ook echt.
Ik snapte het beide niet zo goed toen geloof ik.. dat heb ik nu wel ruimschoots ingehaald btwquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:47 schreef minilot het volgende:
Tool vond ik altijd een beetje te onguur naar mijn smaak. Neigde in dat genre meer naar Nine Inch Nails.
Doe deze dan ook nog evenquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:48 schreef minilot het volgende:
Ik ga nu even als je geposte muziekfilmjes kijken Tav
Op onze heerlijke speakersquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
We hebben nu trouwens de nieuwste plaat van Editors vrij hard aan staanover mooi en donker gesproken
'I breaks my heart to love you...'![]()
Sowieso gave band, helaas is die frontman al vrij jong overleden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef minilot het volgende:
Dat Buena van Morphine is wel leuk. Die toeters erin.
Nee, niet duister maar wel donker.. (is een verschil hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef minilot het volgende:
Neeeh, ik vind de Editors meer een beetje moody en sip en regenachtig, niet duister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |