abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133038998
Hoe doe je die smilie :o
pi_133039048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef regnavetto het volgende:
Hoe kom ik aan een sligro pas 😢
Van iemand lenen ofzo? Of je moet een eigen bedrijf hebben natuurlijk. Dan kun je hem zelf aanvragen.
pi_133039063
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Noted! Voor als ik door de ceedees van. M.I.A. heen ben later vandaag. ^O^
Ik geef geen garanties :@ Ik vond het namelijk verschrikkelijk :@ Mijn voorkeur gaat eerder naar Eric Truffaz uit. Een toffe jazz trompettist met wat arabische invloeden af en toe en ook wat rap.

Misschien dat je The Bullfight dan wel leuk vind. Geen idee of je die op Spotify terug vind maar het is een beetje Nick Cave-achtig: http://www.thebullfight.nl/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133039120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
De nieuwe van De Staat is weer erg lekker O+
Laatste keer dat ik De Staat live zag was wel erg tof. Goeie live band. Ik vond de CD's toch minder :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133039132
Nick Cave is fantastisch! O+
En Arabische invloeden zijn altijd goed! :9

Dank voor de tips. Ik ben wat muziek betreft (net al met koken) een alleseter: genres maken me niet uit, als het maar iets bijzonders heeft en goed is.
Let me see you stripped down to the bone
pi_133039157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef minilot het volgende:
Nick Cave is fantastisch! O+
En Arabische invloeden zijn altijd goed! :9

Dank voor de tips. Ik ben wat muziek betreft (net al met koken) een alleseter: genres maken me niet uit, als het maar iets bijzonders heeft en goed is.
Eric Truffaz is een tikkie lounge-achtig maar zo tof O+ Heb hem ook een paar keer live gezien O+ En zelfs een toffe foto van hem aan de muur (zelfgemaakt uiteraard *) )

pi_133039188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik De Staat live zag was wel erg tof. Goeie live band. Ik vond de CD's toch minder :@
Waarom toch steeds de :@ ?? Geeft toch niets? :D
pi_133039204
Lounge-achtig is leuk, ik heb een playlist vol met oer-lounge (exotica O+ ) uit de jaren vijftig en zestig. Lex Baxter enzo: hartstikke tof.

Maar vooral voor thuis. Op mijn werk wil ik iets met pit. *)
pi_133039217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef regnavetto het volgende:
Hoe kom ik aan een sligro pas 😢
Je hebt een kvk nr nodig om er zelf een aan te vragen. Lenen kan wel maar je loopt het risico dat ze net toevallig controleren en je het niet mee krijgt (al hebben wij nog nooit controle mee gemaakt hoor, maar het schijnt te gebeuren)
pi_133039239
O, en heb wat muziek betreft ook een waanzinnig zwak voor merkwaardige dames:

O+

Afgezien van dat het toffe muziek is kan ik hier ook een miljoen keer naar kijken
pi_133039275
Lap zeg! Er zit sinds het in elkaar zetten van de Billy vanochtend een stevige pleister om mijn smartphone-duim. Dat is verdraaid lastig!
pi_133039307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je hebt een kvk nr nodig om er zelf een aan te vragen. Lenen kan wel maar je loopt het risico dat ze net toevallig controleren en je het niet mee krijgt (al hebben wij nog nooit controle mee gemaakt hoor, maar het schijnt te gebeuren)
Ik gebruik altijd die van de wereldwinkel waar mijn ouders bij in het bestuur zitten. Ze hebben mij er nog nooit naar gevraagd, behalve scannen bij de kassa. Bij de Makro waren ze een stuk strenger kan ik mij herinneren.
pi_133039333
Bij de Sligro bij mij ook altijd alleen bij de kassa. Bij de Makro kom ik nooit, dus dat weet ik niet..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 12:28:19 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133039359
Pa had vroeger een pasje, had ook een eigen bedrijfje en toen kon je bij de Lukas Klamer, maar ja dat is inmiddels ook Makro en heb toen de zaak niet meer van binnen gezien hier in Beverwijk :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133039538
Nee nou ja, ze kúnnen moeilijk doen.. :) Makro is streng ja, dat had ik ook begrepen. Maar die zit hier verder weg dus daar gaan we niet heen verder dus geen eigen ervaring mee..
pi_133039800
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee nou ja, ze kúnnen moeilijk doen.. :) Makro is streng ja, dat had ik ook begrepen. Maar die zit hier verder weg dus daar gaan we niet heen verder dus geen eigen ervaring mee..
Makro is niet streng. Je moet alleen ff zorgen voor een machtigingsbrief. Daarnaast hebben ze tegenwoordig gewoon scan-palen om binnen te komen dus persoonlijke controle is er niet meer :Y)
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:17:20 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133040866
Zo. Ik zit weer op mijn 'werkplek' bij het OLT.
Voor degenen met kleine kinderen in hun omgeving of familie:
http://www.vetkindercabaret.nl/home.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133042042
Tip voor chocoladeliefhebbers: Milka Bubblé is heel lekker :9
Reep naast me gekregen en is gevaarlijk want heb de hele dag door trek.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133042400
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Tip voor chocoladeliefhebbers: Milka Bubblé is heel lekker :9
Reep naast me gekregen en is gevaarlijk want heb de hele dag door trek.
Is dat Milka met muziek :? :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 15:11:20 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133045142
*niet het zwarte pietentopic lezen, niet het zwarte pietentopic lezen
en dan toch doen he :'). Deel 32 inmiddels, maar de discussie is net zover als in deel I.

Over een andere Piet gesproken. Door zijn naam staat geen streep meer, het is nu de vraag wanneer hij zich weer komt melden ;)
pi_133046231
Soesjes rijzen niet :( :( :(
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:55:16 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133046774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Soesjes rijzen niet :( :( :(
Ik zal ze straks als ik thuis kom even streng toespreken. >:)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133047173
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef borisz het volgende:
*niet het zwarte pietentopic lezen, niet het zwarte pietentopic lezen
en dan toch doen he :'). Deel 32 inmiddels, maar de discussie is net zover als in deel I.

Over een andere Piet gesproken. Door zijn naam staat geen streep meer, het is nu de vraag wanneer hij zich weer komt melden ;)
Ik hoop snel! Ik mis Piet wel, maar straks heeft ie een ander plekje online ontdekt :'(

Als er ergens bij een event bij de verboden spullen om mee naar binnen te nemen tussen allerhande wapens en vuurwerk staat dat je ook geen 'electronic storage devices' mee mag nemen dan sluit dat toch al direct alle mobiele telefoons en camera's uit? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133047536
Dat zou je wel zeggen he! Vaak maken ze voor smarphones wel uitzonderingen..

Ik heb een vilten mandje gemaakt :D Leuk experiment en nog gelukt ook *O*
pi_133047569
Dat vraagt om een foto, Sun!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133047695
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat vraagt om een foto, Sun!
Ja ik moet ze nog ff van de camera trekken, de hakers uit het haaktopic zitten er ook nog op te wachten :+ Komt er aan dus ;)
pi_133047972
Dinsdag nog bezoek van de kascommissie en dan de 26e nog een Algemene Leden Vergadering en dan ben ik echt van de VvE af O+
pi_133049308
Iemand een briljant plan wat ik met flessen wijn kan doen die toch echt al een aantal jaar in de kast liggen :? Van die kerstpakketten-meuk en zo :? Zijn ze nog ergens voor te gebruiken of open maken en door de afvoer heen :?
pi_133049392
Open maken, even ruiken/proeven en dan in een stoofpot mikken?? Dat zou ik doen :Y
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 17:02:37 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133049523
Wat Sun zegt. :Y
  vrijdag 8 november 2013 @ 17:05:42 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133049630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een briljant plan wat ik met flessen wijn kan doen die toch echt al een aantal jaar in de kast liggen :? Van die kerstpakketten-meuk en zo :? Zijn ze nog ergens voor te gebruiken of open maken en door de afvoer heen :?
Azijn van maken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_133049646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Open maken, even ruiken/proeven en dan in een stoofpot mikken?? Dat zou ik doen :Y
Dat wordt een gezellige boel vanavond :Y)
pi_133049649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Azijn van maken?
Ik heb best veel flessen en zoveel azijn gebruik ik niet :o
pi_133049711
Hoeft toch ook niet allemaal in 1x op? Je eet gewoon de rest van de maand cocq au vin en boeuf bourignon.. goed plan toch *) :+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 17:09:51 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133049762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeft toch ook niet allemaal in 1x op? Je eet gewoon de rest van de maand cocq au vin en boeuf bourignon.. goed plan toch *) :+
Of een grote pan bolognesesaus. Mag ook wijn in :P
pi_133049764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
_O- _O- _O- Het is niet zo'n heel slecht plan idd :P Misschien morgen ff bij de Makro een flinke hoeveelheid runderlappen inkopen :9

Kan ik gelijk de vriezer volkoken :D
pi_133049786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef borisz het volgende:

[..]

Of een grote pan bolognesesaus. Mag ook wijn in :P
Voor de variatie een goed idee ja ^O^
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2013 @ 17:12:38 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133049858
Hier op het menu Pappardelle con finocchio e salsiccia :9
pi_133049895
Als je toch naar de Makro gaat Pee, probeer dan of ze naborst aan één stuk hebben liggen. Aanbraden, fles wijn er over en 4 uur laten pruttelen...
pi_133049930
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je toch naar de Makro gaat Pee, probeer dan of ze naborst aan één stuk hebben liggen. Aanbraden, fles wijn er over en 4 uur laten pruttelen...
Naborst :? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
pi_133049971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Naborst :? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Rundvlees, stoofvlees. Borststuk. De Sligro had het helaas niet liggen voor me, maar wel een stuk voor me afgesneden wat er vlak bij zit. Als het maar lekker lang kan stoven was mijn eis ;)
pi_133050070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Rundvlees, stoofvlees. Borststuk. De Sligro had het helaas niet liggen voor me, maar wel een stuk voor me afgesneden wat er vlak bij zit. Als het maar lekker lang kan stoven was mijn eis ;)
Denk niet dat de Makro dat heeft, maar ik zal morgen eens checken! Zo nog een rondje IKEA. De voorraad-indicatie zegt dat ze alles hebben wat ik wil dus met een beetje geluk een vluggertje :+

(lamp, paar flessenhouders voor in de kast en een vloerbeschermer voor onder de bureaustoel om het laminaat een beetje netjes te houden).
pi_133050234
Sooo, ik zit *O* met een droge witte (wijn) en handje noten.
Mn.X is een middagje mantelzorgen en ik een middagje huishouden en
boskippen. -O-

In de mail kwam een nieuw recept van Kay binnenwaaien...die staat op
http://www.kayotic.nl/blog/bb-r-suri-style

En natuurlijk giet je rode wijn in de stoofpotten P.! :Y)
pi_133050334
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef AnneX het volgende:
Sooo, ik zit *O* met een droge witte (wijn) en handje noten.
Mn.X is een middagje mantelzorgen en ik een middagje huishouden en
boskippen. -O-

In de mail kwam een nieuw recept van Kay binnenwaaien...die staat op
http://www.kayotic.nl/blog/bb-r-suri-style

En natuurlijk giet je rode wijn in de stoofpotten P.! :Y)
Dat is niet zo natuurlijk hoor :o Ik heb echt een briljant lekkere stoofpot met maiskip en een hele fles witte wijn :9~
pi_133050340
Weekend *O* Tijd voor IKEA -O-
pi_133052274
Maak ik 3X soesjes die mislukken.
Gaat golfer het proberen, prachtig gerezen soesjes :Y)
pi_133052327
Oef. Irritant ... 8)7
pi_133052369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Bluezz het volgende:
o|O je zou hem toch.... ;)
pi_133052380
Ja nogal 8)7
Maar mn chocoladesaus is wel gelukt aubainmarie om ze in te dopen en ik ga ze zo nog vullen met slagroom, ze zijn voor bij het ijstoetje morgen.
Tussendoor vanmiddag 2 wassen gedraaid heeeel veel boodschappen gedaan (morgen eters) wc gepoetst en nog een kipschotel gemaakt.
Harder gewerkt dan op een werkdag w/
  vrijdag 8 november 2013 @ 18:34:36 #150
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133052425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Bluezz het volgende:
Als hij echt van je houdt laat hij het ook minimaal een keer mislukken :{w
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')