Van iemand lenen ofzo? Of je moet een eigen bedrijf hebben natuurlijk. Dan kun je hem zelf aanvragen.quote:
Ik geef geen garantiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Noted! Voor als ik door de ceedees van. M.I.A. heen ben later vandaag.
Laatste keer dat ik De Staat live zag was wel erg tof. Goeie live band. Ik vond de CD's toch minderquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
De nieuwe van De Staat is weer erg lekker
Eric Truffaz is een tikkie lounge-achtig maar zo tofquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef minilot het volgende:
Nick Cave is fantastisch!![]()
En Arabische invloeden zijn altijd goed!![]()
Dank voor de tips. Ik ben wat muziek betreft (net al met koken) een alleseter: genres maken me niet uit, als het maar iets bijzonders heeft en goed is.
Waarom toch steeds dequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik De Staat live zag was wel erg tof. Goeie live band. Ik vond de CD's toch minder
Je hebt een kvk nr nodig om er zelf een aan te vragen. Lenen kan wel maar je loopt het risico dat ze net toevallig controleren en je het niet mee krijgt (al hebben wij nog nooit controle mee gemaakt hoor, maar het schijnt te gebeuren)quote:
Ik gebruik altijd die van de wereldwinkel waar mijn ouders bij in het bestuur zitten. Ze hebben mij er nog nooit naar gevraagd, behalve scannen bij de kassa. Bij de Makro waren ze een stuk strenger kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt een kvk nr nodig om er zelf een aan te vragen. Lenen kan wel maar je loopt het risico dat ze net toevallig controleren en je het niet mee krijgt (al hebben wij nog nooit controle mee gemaakt hoor, maar het schijnt te gebeuren)
Makro is niet streng. Je moet alleen ff zorgen voor een machtigingsbrief. Daarnaast hebben ze tegenwoordig gewoon scan-palen om binnen te komen dus persoonlijke controle is er niet meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee nou ja, ze kúnnen moeilijk doen..Makro is streng ja, dat had ik ook begrepen. Maar die zit hier verder weg dus daar gaan we niet heen verder dus geen eigen ervaring mee..
Is dat Milka met muziekquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Tip voor chocoladeliefhebbers: Milka Bubblé is heel lekker![]()
Reep naast me gekregen en is gevaarlijk want heb de hele dag door trek.
Ik zal ze straks als ik thuis kom even streng toespreken.quote:
Ik hoop snel! Ik mis Piet wel, maar straks heeft ie een ander plekje online ontdektquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:11 schreef borisz het volgende:
*niet het zwarte pietentopic lezen, niet het zwarte pietentopic lezen
en dan toch doen he. Deel 32 inmiddels, maar de discussie is net zover als in deel I.
Over een andere Piet gesproken. Door zijn naam staat geen streep meer, het is nu de vraag wanneer hij zich weer komt melden
Ja ik moet ze nog ff van de camera trekken, de hakers uit het haaktopic zitten er ook nog op te wachtenquote:
Azijn van maken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand een briljant plan wat ik met flessen wijn kan doen die toch echt al een aantal jaar in de kast liggenVan die kerstpakketten-meuk en zo
Zijn ze nog ergens voor te gebruiken of open maken en door de afvoer heen
Dat wordt een gezellige boel vanavondquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Open maken, even ruiken/proeven en dan in een stoofpot mikken?? Dat zou ik doen
Ik heb best veel flessen en zoveel azijn gebruik ik nietquote:
Of een grote pan bolognesesaus. Mag ook wijn inquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeft toch ook niet allemaal in 1x op? Je eet gewoon de rest van de maand cocq au vin en boeuf bourignon.. goed plan toch![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeft toch ook niet allemaal in 1x op? Je eet gewoon de rest van de maand cocq au vin en boeuf bourignon.. goed plan toch![]()
Voor de variatie een goed idee jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Of een grote pan bolognesesaus. Mag ook wijn in
Naborstquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je toch naar de Makro gaat Pee, probeer dan of ze naborst aan één stuk hebben liggen. Aanbraden, fles wijn er over en 4 uur laten pruttelen...
Rundvlees, stoofvlees. Borststuk. De Sligro had het helaas niet liggen voor me, maar wel een stuk voor me afgesneden wat er vlak bij zit. Als het maar lekker lang kan stoven was mijn eisquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NaborstWat moet ik me daar bij voorstellen?
Denk niet dat de Makro dat heeft, maar ik zal morgen eens checken! Zo nog een rondje IKEA. De voorraad-indicatie zegt dat ze alles hebben wat ik wil dus met een beetje geluk een vluggertjequote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Rundvlees, stoofvlees. Borststuk. De Sligro had het helaas niet liggen voor me, maar wel een stuk voor me afgesneden wat er vlak bij zit. Als het maar lekker lang kan stoven was mijn eis
Dat is niet zo natuurlijk hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:23 schreef AnneX het volgende:
Sooo, ik zitmet een droge witte (wijn) en handje noten.
Mn.X is een middagje mantelzorgen en ik een middagje huishouden en
boskippen.![]()
In de mail kwam een nieuw recept van Kay binnenwaaien...die staat op
http://www.kayotic.nl/blog/bb-r-suri-style
En natuurlijk giet je rode wijn in de stoofpotten P.!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Bluezz het volgende:
Maak ik 3X soesjes die mislukken.
Gaat golfer het proberen, prachtig gerezen soesjes
Als hij echt van je houdt laat hij het ook minimaal een keer mislukkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:28 schreef Bluezz het volgende:
Maak ik 3X soesjes die mislukken.
Gaat golfer het proberen, prachtig gerezen soesjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |