SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
booohhh #UitsprakenVanDeJarigeJob"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
LewanbohhhhskiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
kut, vergeten.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het is rationeel gezien niet correct om Lewandowski, Benzema en Aguero alleen tezamen in een elftal bestaande uit 11 veldvoetbalbeoefenende menselijke wezens te utiliseren. #UitsprakenVanTBakkertquote:![]()
Toch gebeurt dat hier ookquote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rcover_agent_ko.html
Stoer met z'n allen op 1![]()
![]()
fail.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is rationeel gezien niet correct om Lewandowski, Benzema en Aguero alleen tezamen in een elftal bestaande uit 11 veldvoetbalboëfenende menselijke wezens te utiliseren. #UitsprakenVanTBakkert![]()
Hoe bedoel je?quote:
Op het forum of in NL want dit filmpje is in NL
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op het forum. Allemaal op DS2 is waar hij op doelt denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Op het forum of in NL want dit filmpje is in NL![]()
![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
zombiequote:Op donderdag 7 november 2013 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Dode oma komt na 3 dagen tot leven in lijkenhuis, voor de 2e keer.
Ziek.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Nog tips?
inb4 Russen eruit.
Deze man snapt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op het forum. Allemaal op DS2 is waar hij op doelt denk ik![]()
thanksquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Patient Zeroquote:Op donderdag 7 november 2013 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Dode oma komt na 3 dagen tot leven in lijkenhuis, voor de 2e keer.
Ziek.
arshavinquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
inb4 Russen eruit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bukharov eruitquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
inb4 Russen eruit.
gr grHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Eto'o linkt niet lekker op rechts.quote:
Met Ramires ofzo welquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eto'o linkt niet lekker op rechts.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kan ik Shirokov eruit halen en dan kan het toch? Want Lucas Leiva in pls.quote:
?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maak dan het team dat ik gister gemaakt hebquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
inb4 Russen eruit.Is wel heel anders though.
![]()
Hij kan Shirley nu droppen, dat scheelt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kan Shirley nu droppen, dat scheelt.
quote:
Opperbazen Sako en Cavanda zijn er in verwerkt en dan ook nog Cana waar je vorig jaar al op geilde.
Cissé/Giroud/Anelka kan nog voor Rémy![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wo ist Rekikquote:Op donderdag 7 november 2013 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Opstelling PSV vanavond:
[ afbeelding ]![]()
Mwah... Het is nog geen Vlaar.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mag hopen dat hij beter wordt dan Vlaarquote:Op donderdag 7 november 2013 17:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah... Het is nog geen Vlaar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij beter wordt dan Vlaar
JizzzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en dan straks de bubbel weer klappenquote:
als alle mensen die in aandelen zitten nou eerst eens op FUT cursus komen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer dat ik arm ben. Anders had ik flink gespeculeerd op een koersdaling.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan straks de bubbel weer klappen
als alle mensen die in aandelen zitten nou eerst eens op FUT cursus komen![]()
![]()
Straks wordt het abnormaal laag omdat iedereen zijn aandelen wil dumpen en daarna komt er een iets hogere prijs tot stand. Je kunt nog profit machen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik arm ben. Anders had ik flink gespeculeerd op een koersdaling.
Zo zou het standaard gaan. Kan van alles gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
Iedereen weet het hier wel goed, een paar verborgen miljonairs?
Naar beneden pricefixenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik arm ben. Anders had ik flink gespeculeerd op een koersdaling.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik moet iets van 50 races winnen op GTA, en ik ben daar zo slecht in![]()
Iemand een manier hoe ik kan cheaten?![]()
![]()
Dat is mijn theorie.quote:
remmenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
quote:“Na een gewone actie voor de bal draaide Zlatan zich om en provoceerde hij me”, zegt Kljestan met een glimlach in Het Nieuwsblad. “Hij maakte een opmerking over mijn snor en zei dat-ie me lelijk stond. Ik antwoordde door te zeggen dat hij eens naar zijn eigen lange neus moest kijken.”![]()
![]()
Gewoon ff met een vriend racen en dan om en om winnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon echt heel erg slecht erin![]()
![]()
ik heb er 5 vd 7 gewonnenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
broer van mijn beste vriend had in het begin een wereldrecord gereden.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Racen is dan wel het enige waar hij goed in is.
Haha ja wel echt ziek. Ik had het erover met medestudenten. Die verwachtte naar de 30..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op![]()
Sommige mensen zijn miljardair geworden vandaag
Slaat ook nergens op die hype want Twitter heeft nog nooit winst gemaakt![]()
![]()
allebei de sticks indrukken voor special modequote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat heb ik hieraan? Leuk dat je even wil laten zien hoe goed je bent DS2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn race record:quote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een manier hoe ik kan cheaten?
8-0-180
recognitionquote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat heb ik hieraan? Leuk dat je even wil laten zien hoe goed je bent DS2.![]()
![]()
350Kquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef Maver24 het volgende:
SIF Lewa gekocht voor 400k op de xbox. hoeveel denken jullie dat hij uiteindelijk gaat kosten ?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik denk ook dat hij alleen maar gaat zakken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net even de Movember cup gedaan. Eerste 3 wedstrijden begonnen erg moeilijk. Veel balbezit, redelijk veel kansen maar zonder resultaat. Halverwege de 2e helft kwam ik op voorsprong en vervolgens sloot ik alle 3 de wedstrijden af met 2-0.
De finale begint precies hetzelfde, veel balbezit en redelijke kansen maar het wil weer niet lukken. Zelfs de 2e helft gaat erg moeizaam. In de 75e minuut krijgt hij via een klutsballetje een goede kans en pakt de voorsprong. Ik had mijn controller al bijna uit het raam gegooid.... Gelukkig scoorde ik in de 80e en 82e minuut en kon het daarna rustig uitspelen.
Die cups zijn wel een hoop meer stressen dan bij divisions.![]()
Wat denk jij dan ?, 300k voor de 88 versie ? goedkoper zal hij toch niet gaan worden denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij alleen maar gaat zakken.![]()
Ik kom net binnenvallen, waarom zit vd Gijp er niet bij ? Hij vindt het te slecht na topvoetbal in de CL gekeken te hebben?![]()
Ik kan op de webapp traden, terwijl ik op de console ingelogd ben. Zou dat door de nieuwe update komen?![]()
![]()
blijft geweldig.
Dat komt doordat PSN eruit is, dus hij registreert je aanmelding op de console waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan op de webapp traden, terwijl ik op de console ingelogd ben. Zou dat door de nieuwe update komen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat lukt mij soms ook wel. #tradenalsDS2quote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan op de webapp traden, terwijl ik op de console ingelogd ben. Zou dat door de nieuwe update komen?![]()
Kon wel vaker dacht ik maar kans op disconnect als je potje afloopt (zoiets was het dacht ik).quote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Deze theorie klinkt legitiem. Bedankt.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat komt doordat PSN eruit is, dus hij registreert je aanmelding op de console waarschijnlijk niet.![]()
Nou ja, tot nu toe hebben ze allemaal goed nagedacht. Pas al ze de aandelen nog hebben als ze gaan dalen zijn ze dom bezig geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
@Twitter, zou toch verwachten dat mensen na het Facebook gedoe wat meer nadenken![]()
Ja oke dat is wel waarquote:Op donderdag 7 november 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe hebben ze allemaal goed nagedacht. Pas al ze de aandelen nog hebben als ze gaan dalen zijn ze dom bezig geweest.
Mja als Twitter zelf al zegt dat ze winst niet voor gebruikers willen zetten en alleen nog maar verlies gemaakt hebben... zou ze weer snel verkopen![]()
![]()
Ga dan short met je spaar ekkies.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel waar
Mja als Twitter zelf al zegt dat ze winst niet voor gebruikers willen zetten en alleen nog maar verlies gemaakt hebben... zou ze weer snel verkopen![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga dan short met je spaar ekkies.
Ik weet niet of mijn ouders het zo leuk idee vinden als ik dat met 'mijn' spaargeld doequote:Op donderdag 7 november 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga dan short met je spaar ekkies.
Nja ik weet het eigenlijk wel.![]()
Beleg jij je geld?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga dan short met je spaar ekkies.![]()
![]()
Dan doe je het ook met dat van hunquote:Op donderdag 7 november 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn ouders het zo leuk idee vinden als ik dat met 'mijn' spaargeld doe![]()
![]()
Dit. Ik heb nu 4/70 races gewonnenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Ik speelde dat ook, betaald totaal niet uitquote:Op donderdag 7 november 2013 18:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Jaren A2 racer heeft zijn uitwerking![]()
![]()
Gran Turismo 2 en 3 waren pas bazenracespellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speelde dat ook, betaald totaal niet uit
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie hier staan?
hhhhuuuu![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben jullie hier staan?![]()
![]()
Ik wel en ik won nietquote:Op donderdag 7 november 2013 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]jaloers. Al heb ik me dan ook niet ingeschreven
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
boohhhhhquote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
lache giere brullequote:Op donderdag 7 november 2013 18:43 schreef wonton het volgende:
[..]
komt die lindgren zo weer met zijn kutgif.![]()
![]()
Ik heb het al 2 weken niet gespeeld
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hoe ben je er aan gekomen dan?quote:
Via een hééle aardige medefan die ik nog helemaal niet kendequote:Wat een mazzel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
bohhhhhhhhhhquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertel.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Via een hééle aardige medefan die ik nog helemaal niet kendeWat een mazzel.
![]()
Wel vette bedtime story. Ga ik later aan mijn ouders vertellen als ze in een opvangtehuis zitten(kinderen zal ik niet hebben, want forever alone).quote:
Godverdomme Thye jij bent echt grappigquote:Op donderdag 7 november 2013 18:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel vette bedtime story. Ga ik later aan mijn ouders vertellen als ze in een opvangtehuis zitten(kinderen zal ik niet hebben, want forever alone).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Als je van mijn verhaal niet intens gelukkig wordt, weet ik het ook niet meer inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel vette bedtime story. Ga ik later aan mijn ouders vertellen als ze in een opvangtehuis zitten(kinderen zal ik niet hebben, want forever alone).Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jij komt ook alleen maar om te trollen hequote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godverdomme Thye jij bent echt grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde eerder reageren, maar dat lukte niet, i.v.m. lachenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK PROBEER TENMINSTE STIMMUNG TE MAKEN HIER!!1!!111!!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde eerder reageren, maar dat lukte niet, i.v.m. lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
iemand trouwens al die 250K gekregen bij GTA online ?quote:
en wat kan je met die klote social club. kan er net niks mee.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beter doe je dat niet, je bent de dorpsidioot inmiddels.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK PROBEER TENMINSTE STIMMUNG TE MAKEN HIER!!1!!111!!Hala Madrid !
kutventquote:Op donderdag 7 november 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij komt ook alleen maar om te trollen he
Nu ga ik een zak dorito's opentrekken gr gr je boy PS2Feyenoord Rotterdam![]()
Je stats bekijken. Verder niet veel.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand trouwens al die 250K gekregen bij GTA online ?
en wat kan je met die klote social club. kan er net niks mee.![]()
Slechte publiciteit is ook publiciteit.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet, je bent de dorpsidioot inmiddels.
Niet als je op een forum hangtquote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Slechte publiciteit is ook publiciteit.
Hala Madrid !
had wel verwacht dat je er wat met dat bawsaq kon doen. maar ook dat niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je stats bekijken. Verder niet veel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op Xbox vandaag 500k gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 18:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand trouwens al die 250K gekregen bij GTA online ?
en wat kan je met die klote social club. kan er net niks mee.![]()
![]()
hahhahahaa ik ga kk stuk hier wollahquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moet je er voor online zijn op de console, namelijk alleen in de socialclub gekeken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Pizza shoarmaquote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
wat zal ik zo eens bestellen om te eten?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik heb een kapsalon opquote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
wat zal ik zo eens bestellen om te eten?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Weet ik niet precies, ik logde in en toen zei een vriend dat het gestort wasquote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moet je er voor online zijn op de console, namelijk alleen in de socialclub gekeken.![]()
doritos jacked.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
wat zal ik zo eens bestellen om te eten?
Het geld zet je in op een combo![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
doritos jacked.
Het geld zet je in op een combo
DS2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
check die kk grote bobbel in zn broek danquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een Doritos... COLBERT!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Of een Doritos JACKET whhahahahahahah![]()
GTA online een playtime van 12 minuten
#FreeTrapz![]()
HUUUUUUUUUUquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die liet ze lekker twerkenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een foto van de baas. Schitterend.
Hala Madrid !
Transferpile bug, uiteraard nog niet gefixt.Ben blij dat BF4 uit is, speel fifa nog maar amper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bruma
Hala Madrid !
Leo Driessen... Het visuele is al om te huilen, komt het auditieve er nog eens een keer overheen
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:03 schreef byah het volgende:
Transferpile bug, uiteraard nog niet gefixt.Ben blij dat BF4 uit is, speel fifa nog maar amer
Had je die Isco maar aan mij moeten verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij vertelt niks van meerwaardequote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
Leo Driessen... Het visuele is al om te huilen, komt het auditieve er nog eens een keer overheen
Hala Madrid !
Die Addy hebben ze met netten lopen vangen in de jungle van Ghana
Hala Madrid !
10.000 man ofzo in het stadion en nog steeds meer sfeer dan in een volle ArenA
Jammer dat niet meer Dinamo supporters mee mochten.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef DuTank het volgende:
10.000 man ofzo in het stadion en nog steeds meer sfeer dan in een volle ArenAHala Madrid !
Het zou wel heel triest zijn als ik van hetzelfde geestelijke niveau zou zijn als mensen hier die zo'n 4 tot 15 jaar ouder zijn.quote:
Wat gaat het trouwens slecht. 2 wedstrijden compleet weggespeeld in divisions, daaruit 1 punt kunnen halen. Net weer de eerste helft weggespeeld, 1-2 ruststand, en toen maar gewoon alles op de lange steekbal gegooid. 4-2 gewonnen![]()
![]()
Triestquote:Op donderdag 7 november 2013 19:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het zou wel heel triest zijn als ik van hetzelfde geestelijke niveau zou zijn als mensen hier die zo'n 4 tot 15 jaar ouder zijn.![]()
Hala Madrid !
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat gaat het trouwens slecht. 2 wedstrijden compleet weggespeeld in divisions, daaruit 1 punt kunnen halen. Net weer de eerste helft weggespeeld, 1-2 ruststand, en toen maar gewoon alles op de lange steekbal gegooid. 4-2 gewonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij kan gewoon online?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat gaat het trouwens slecht. 2 wedstrijden compleet weggespeeld in divisions, daaruit 1 punt kunnen halen. Net weer de eerste helft weggespeeld, 1-2 ruststand, en toen maar gewoon alles op de lange steekbal gegooid. 4-2 gewonnen
Psv en sfeer, lol!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef DuTank het volgende:
10.000 man ofzo in het stadion en nog steeds meer sfeer dan in een volle ArenA
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat trouwens wel een aanrader is, is om in je kapsalon geen sambal, maar chilisaus te doen. En wel dit merk:quote:Op donderdag 7 november 2013 19:17 schreef Toefjes het volgende:
Het enige dat jij doet is appels met peren vergelijken en dan kijk je raar op als er eens kinderachtig op wordt gereageerd.quote:
Kun je nagaan hoe triest het in de ArenA is. Maar dit hebben we gisteren volgens mij al besproken.quote:
Goede redding net van die keeper.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sfeer in de ArenA is ook kut. Lekker luidsprekertjes bij je sfeervak.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe triest het in de ArenA is. Maar dit hebben we gisteren volgens mij al besproken.
Goede redding net van die keeper.
quote:Hier moest ik serieus om lachen
Jawel. Anders kan ik niet met 4-2 van iemand winnenquote:Hmmm, eventjes onthouden. Leuk voor volgende keer misschienquote:Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat trouwens wel een aanrader is, is om in je kapsalon geen sambal, maar chilisaus te doen. En wel dit merk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik weet niet of je er van houdt, maar als je toch altijd wel chilisaus hebt staan, dan moet je die kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hier moest ik serieus om lachen
[..]
Jawel. Anders kan ik niet met 4-2 van iemand winnen
[..]
Hmmm, eventjes onthouden. Leuk voor volgende keer misschienHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gast wat lul je nouquote:Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het enige dat jij doet is appels met peren vergelijken en dan kijk je raar op als er eens kinderachtig op wordt gereageerd.Je zegt dat het triest zou zijn als je denkvermogen had van gasten die hier 4 tot 15 jaar ouder zijn
Je bent niet hoogbegaafd, hoogstens een extra chromosoom. Tevens wordt er vaak niet serieus op voorvocht gereageerd.
Hala Madrid !
GO!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat trouwens wel een aanrader is, is om in je kapsalon geen sambal, maar chilisaus te doen. En wel dit merk:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hm, dan is die maintenance van PSN dus onzin.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hier moest ik serieus om lachen
[..]
Jawel. Anders kan ik niet met 4-2 van iemand winnen
[..]
Hmmm, eventjes onthouden. Leuk voor volgende keer misschien![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GO!Wow. Dit is wel echt een dieptepuntje TimmersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
haha jij expres niet inloggen omdat er maintenance zou zijn?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hm, dan is die maintenance van PSN dus onzin.![]()
![]()
Zei ik gisteren ook al inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef Zhano het volgende:
Nederlandse clubs en sfeer/supporters redden het gewoon lang niet bij het buitenland.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sfeer in de ArenA(Sfeer in Nederlandse stadions over het algemeen =
, De Kuip uitgezonderd)
Nee, want ik kan ook niet lezen wat jullie posten als jullie wel serieus zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast wat lul je nouJe zegt dat het triest zou zijn als je denkvermogen had van gasten die hier 4 tot 15 jaar ouder zijn
Je bent niet hoogbegaafd, hoogstens een extra chromosoom. Tevens wordt er vaak niet serieus op voorvocht gereageerd.
Je rekent een kind van 4 toch ook niet af op iets waar je een 15-jarige op zou afrekenen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe triest het in de ArenA is. Maar dit hebben we gisteren volgens mij al besproken.
Goede redding net van die keeper.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb gewoon daardoor niet de moeite genomen om de PS aan te zetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha jij expres niet inloggen omdat er maintenance zou zijn?
De kuip mits een interessante tegenstander. Tegen RKC, NAC of NEC thuis is de sfeer niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook al inderdaad.
[..]![]()
Nee, maar spreken is zilver en zwijgen is goudquote:Op donderdag 7 november 2013 19:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, want ik kan ook niet lezen wat jullie posten als jullie wel serieus zijn.
Je rekent een kind van 4 toch ook niet af op iets waar je een 15-jarige op zou afrekenen?
Hala Madrid !
is dit een smeekbede om 137Kquote:Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef Toefjes het volgende:
Ik kom nog zo'n 137K tekort voor IF Lewa![]()
heb ze wel eens voor 5 of 10 gezien maar jij pakt het wel groots aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
stil man. Ik heb ook zin nu terwijl ik een uur geleden gegeten hebquote:
Young bloods everywhere....![]()
Wil je me 137K geven?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
is dit een smeekbede om 137K![]()
heb ze wel eens voor 5 of 10 gezien maar jij pakt het wel groots aan.![]()
haha dikkie dikquote:Op donderdag 7 november 2013 19:28 schreef wonton het volgende:
[..]
stil man. Ik heb ook zin nu terwijl ik een uur geleden gegeten heb![]()
Ik verkoop ze nog rond 1800 a 2000... scheelt toch weer een paar 100quote:Op donderdag 7 november 2013 18:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind op mn 3e account nog 4 hunter kaarten. 1600c nog maar waard![]()
![]()
quote:
zo weer verder aan de studie..en kan toch niet spelen rond deze tijdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahahaquote:schiet je niks mee op he
#FreeTrapz![]()
was een grap omdat je zogenaamd dronken bentquote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo weer verder aan de studie..en kan toch niet spelen rond deze tijd![]()
![]()
Ja zag net de quote voorbijkomenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie 19:11
Dit is wel zo'n beetje de eerste keer dat hij lekker speelt sinds Milan thuis.![]()
![]()
Ben wel in een flauwe kinderachtige bui maar dat heb ik altijd als ik bijna omval van vermoeidheid..ga na deze week echt dagenlang alleen maar slapen, FIFA spelen en voetbal kijken. En fappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
was een grap omdat je zogenaamd dronken bentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
als je nou wat andere activiteiten in die week doet zijn je andere weken minder druk en val je niet omquote:Op donderdag 7 november 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben wel in een flauwe kinderachtige bui maar dat heb ik altijd als ik bijna omval van vermoeidheid..ga na deze week echt dagenlang alleen maar slapen, FIFA spelen en voetbal kijken. En fappen.
gr gr![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben wel in een flauwe kinderachtige bui maar dat heb ik altijd als ik bijna omval van vermoeidheid..ga na deze week echt dagenlang alleen maar slapen, FIFA spelen en voetbal kijken. En fappen.Ik ken het. Moet maandag een paper inleveren maar vandaag niks gedaan. Morgen maar even thuis blijven en knallen
![]()
![]()
Die Depay behoudt niet vaak het overzicht. Al zeker 2x gezien dat ie iemand rechts de hoek in kan sturen, maar dan vervolgens weer door het midden wilt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
True, maar dan nog is tentamen op woensdag, donderdag en vrijdag erg kut.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
als je nou wat andere activiteiten in die week doet zijn je andere weken minder druk en val je niet om
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aad de Mos @aad300
Dit is #euroleague anno 2013 #gedrocht #afschaffen #uefa #lege trbunes belftallen pic.twitter.com/1agJdug2vG
Hashtag aadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat zal ik niet ontkennen mijn bestequote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True, maar dan nog is tentamen op woensdag, donderdag en vrijdag erg kut.![]()
Deze gast is echt grappig, maar hij verliest echt te vaak. HIGS.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Glitcher spottedquote:Hala Madrid !
vieze glitchers allemaal jullie'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ook al bij GTAquote:jij spellen misbruiker
#FreeTrapz![]()
Wil jij hem ff voor mij in elkaar zetten?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Zhano het volgende:
Oh ja, voor de doe-het-zelvers onder ons:
https://github.com/ipsq/FIFA-14-Autobuyer![]()
![]()
Kom op Djeetje! Pak je notepad++ erbijquote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Zhano het volgende:
Oh ja, voor de doe-het-zelvers onder ons:
https://github.com/ipsq/FIFA-14-AutobuyerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die 2-3quote:Op donderdag 7 november 2013 19:47 schreef DuTank het volgende:
Deze gast is echt grappig, maar hij verliest echt te vaak. HIGS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuer!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja echt, jezusquote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Die standen nu bij EL tonen wel aan dat je er niet op moet inzettenNeuh, ik ga hem niet maken dit jaar.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil jij hem ff voor mij in elkaar zetten?![]()
Die Italianen krijgen ook een pandoering.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
Die standen nu bij EL tonen wel aan dat je er niet op moet inzettenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pak wat zoute stengels ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Italianen krijgen ook een pandoering.![]()
![]()
Ja, hij krijgt wel echt bullshit tegen..quote:
Zijn 2 doelpunten zijn wel mooi trouwens.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb geen zin meer in FIFA.. verdedigers die ertussen zitten maar toch de bal niet hebben en niet meespringen bij voorzettenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben wel in een flauwe kinderachtige bui maar dat heb ik altijd als ik bijna omval van vermoeidheid..ga na deze week echt dagenlang alleen maar slapen, FIFA spelen en voetbal kijken. En fappen.Scripted.
![]()
Hawk gekocht voor Eto'o.
Ik heb mijn IF Roberto precies op tijd verkocht.
Vanmiddag voor 47k, terwijl hij nu eentje voor 27k BIN en een voor 30k op te pikken is. Verleidelijk om die allebei even op te pikken
Deze was beter geweest zonder Geneequote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon volle pace.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heeft niemand gezien dat er een nieuw toernooi aankomt waar je min. 4 spelers uit de Russische competitie nodig hebt?![]()
Even Bukharov pricefixen danquote:Op donderdag 7 november 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft niemand gezien dat er een nieuw toernooi aankomt waar je min. 4 spelers uit de Russische competitie nodig hebt?![]()
Kan ik eindelijk mijn Bukharov testen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft niemand gezien dat er een nieuw toernooi aankomt waar je min. 4 spelers uit de Russische competitie nodig hebt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aka de Doumbia-Musa cup?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft niemand gezien dat er een nieuw toernooi aankomt waar je min. 4 spelers uit de Russische competitie nodig hebt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: