SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
booohhh #UitsprakenVanDeJarigeJob"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
LewanbohhhhskiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
kut, vergeten.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het is rationeel gezien niet correct om Lewandowski, Benzema en Aguero alleen tezamen in een elftal bestaande uit 11 veldvoetbalbeoefenende menselijke wezens te utiliseren. #UitsprakenVanTBakkertquote:![]()
Toch gebeurt dat hier ookquote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rcover_agent_ko.html
Stoer met z'n allen op 1![]()
![]()
fail.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is rationeel gezien niet correct om Lewandowski, Benzema en Aguero alleen tezamen in een elftal bestaande uit 11 veldvoetbalboëfenende menselijke wezens te utiliseren. #UitsprakenVanTBakkert![]()
Hoe bedoel je?quote:
Op het forum of in NL want dit filmpje is in NL
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op het forum. Allemaal op DS2 is waar hij op doelt denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 17:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Op het forum of in NL want dit filmpje is in NL![]()
![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
zombiequote:Op donderdag 7 november 2013 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Dode oma komt na 3 dagen tot leven in lijkenhuis, voor de 2e keer.
Ziek.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Nog tips?
inb4 Russen eruit.
Deze man snapt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op het forum. Allemaal op DS2 is waar hij op doelt denk ik![]()
thanksquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Patient Zeroquote:Op donderdag 7 november 2013 17:31 schreef StijnDa het volgende:
Dode oma komt na 3 dagen tot leven in lijkenhuis, voor de 2e keer.
Ziek.
arshavinquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
inb4 Russen eruit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bukharov eruitquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
inb4 Russen eruit.
gr grHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Eto'o linkt niet lekker op rechts.quote:
Met Ramires ofzo welquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eto'o linkt niet lekker op rechts.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kan ik Shirokov eruit halen en dan kan het toch? Want Lucas Leiva in pls.quote:
?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maak dan het team dat ik gister gemaakt hebquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
inb4 Russen eruit.Is wel heel anders though.
![]()
Hij kan Shirley nu droppen, dat scheelt.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kan Shirley nu droppen, dat scheelt.
quote:
Opperbazen Sako en Cavanda zijn er in verwerkt en dan ook nog Cana waar je vorig jaar al op geilde.
Cissé/Giroud/Anelka kan nog voor Rémy![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wo ist Rekikquote:Op donderdag 7 november 2013 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Opstelling PSV vanavond:
[ afbeelding ]![]()
Mwah... Het is nog geen Vlaar.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mag hopen dat hij beter wordt dan Vlaarquote:Op donderdag 7 november 2013 17:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah... Het is nog geen Vlaar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij beter wordt dan Vlaar
JizzzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en dan straks de bubbel weer klappenquote:
als alle mensen die in aandelen zitten nou eerst eens op FUT cursus komen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer dat ik arm ben. Anders had ik flink gespeculeerd op een koersdaling.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan straks de bubbel weer klappen
als alle mensen die in aandelen zitten nou eerst eens op FUT cursus komen![]()
![]()
Straks wordt het abnormaal laag omdat iedereen zijn aandelen wil dumpen en daarna komt er een iets hogere prijs tot stand. Je kunt nog profit machen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik arm ben. Anders had ik flink gespeculeerd op een koersdaling.
Zo zou het standaard gaan. Kan van alles gebeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
Iedereen weet het hier wel goed, een paar verborgen miljonairs?
Naar beneden pricefixenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ik arm ben. Anders had ik flink gespeculeerd op een koersdaling.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik moet iets van 50 races winnen op GTA, en ik ben daar zo slecht in![]()
Iemand een manier hoe ik kan cheaten?![]()
![]()
Dat is mijn theorie.quote:
remmenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een manier hoe ik kan cheaten?![]()
quote:“Na een gewone actie voor de bal draaide Zlatan zich om en provoceerde hij me”, zegt Kljestan met een glimlach in Het Nieuwsblad. “Hij maakte een opmerking over mijn snor en zei dat-ie me lelijk stond. Ik antwoordde door te zeggen dat hij eens naar zijn eigen lange neus moest kijken.”![]()
![]()
Gewoon ff met een vriend racen en dan om en om winnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon echt heel erg slecht erin![]()
![]()
ik heb er 5 vd 7 gewonnenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
broer van mijn beste vriend had in het begin een wereldrecord gereden.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Racen is dan wel het enige waar hij goed in is.
Haha ja wel echt ziek. Ik had het erover met medestudenten. Die verwachtte naar de 30..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op![]()
Sommige mensen zijn miljardair geworden vandaag
Slaat ook nergens op die hype want Twitter heeft nog nooit winst gemaakt![]()
![]()
allebei de sticks indrukken voor special modequote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat heb ik hieraan? Leuk dat je even wil laten zien hoe goed je bent DS2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn race record:quote:Op donderdag 7 november 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand een manier hoe ik kan cheaten?
8-0-180
recognitionquote:Op donderdag 7 november 2013 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja wat heb ik hieraan? Leuk dat je even wil laten zien hoe goed je bent DS2.![]()
![]()
350Kquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef Maver24 het volgende:
SIF Lewa gekocht voor 400k op de xbox. hoeveel denken jullie dat hij uiteindelijk gaat kosten ?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik denk ook dat hij alleen maar gaat zakken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Net even de Movember cup gedaan. Eerste 3 wedstrijden begonnen erg moeilijk. Veel balbezit, redelijk veel kansen maar zonder resultaat. Halverwege de 2e helft kwam ik op voorsprong en vervolgens sloot ik alle 3 de wedstrijden af met 2-0.
De finale begint precies hetzelfde, veel balbezit en redelijke kansen maar het wil weer niet lukken. Zelfs de 2e helft gaat erg moeizaam. In de 75e minuut krijgt hij via een klutsballetje een goede kans en pakt de voorsprong. Ik had mijn controller al bijna uit het raam gegooid.... Gelukkig scoorde ik in de 80e en 82e minuut en kon het daarna rustig uitspelen.
Die cups zijn wel een hoop meer stressen dan bij divisions.![]()
Wat denk jij dan ?, 300k voor de 88 versie ? goedkoper zal hij toch niet gaan worden denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij alleen maar gaat zakken.![]()
Ik kom net binnenvallen, waarom zit vd Gijp er niet bij ? Hij vindt het te slecht na topvoetbal in de CL gekeken te hebben?![]()
Ik kan op de webapp traden, terwijl ik op de console ingelogd ben. Zou dat door de nieuwe update komen?![]()
![]()
blijft geweldig.
Dat komt doordat PSN eruit is, dus hij registreert je aanmelding op de console waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan op de webapp traden, terwijl ik op de console ingelogd ben. Zou dat door de nieuwe update komen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat lukt mij soms ook wel. #tradenalsDS2quote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan op de webapp traden, terwijl ik op de console ingelogd ben. Zou dat door de nieuwe update komen?![]()
Kon wel vaker dacht ik maar kans op disconnect als je potje afloopt (zoiets was het dacht ik).quote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Deze theorie klinkt legitiem. Bedankt.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat komt doordat PSN eruit is, dus hij registreert je aanmelding op de console waarschijnlijk niet.![]()
Nou ja, tot nu toe hebben ze allemaal goed nagedacht. Pas al ze de aandelen nog hebben als ze gaan dalen zijn ze dom bezig geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
@Twitter, zou toch verwachten dat mensen na het Facebook gedoe wat meer nadenken![]()
Ja oke dat is wel waarquote:Op donderdag 7 november 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe hebben ze allemaal goed nagedacht. Pas al ze de aandelen nog hebben als ze gaan dalen zijn ze dom bezig geweest.
Mja als Twitter zelf al zegt dat ze winst niet voor gebruikers willen zetten en alleen nog maar verlies gemaakt hebben... zou ze weer snel verkopen![]()
![]()
Ga dan short met je spaar ekkies.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel waar
Mja als Twitter zelf al zegt dat ze winst niet voor gebruikers willen zetten en alleen nog maar verlies gemaakt hebben... zou ze weer snel verkopen![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga dan short met je spaar ekkies.
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: