Een ballenwarmerquote:
Die komen allemaal op de laatste dag om kwart voor twaalf 's avondsquote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nog geen DM's/PM's met surprises gehad
Begin dan eens lamme kutquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind dit echt geweldig, gewoon nu al
Ik heb overigens nog steeds 0% af van de surprise en het gedicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik presteer beter onder tijdsdruk.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik presteer beter onder tijdsdruk.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Nee teveel sentimentele waarde ik geef hem aan mijn kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Spannondddddquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef Studeur het volgende:
Mijne ook ontvangen, thuisbezorgd door de postmeneer![]()
Pics volgen morgen.
Ik kan bijna niet wachten tot morgen...quote:
Nee.quote:
PICS A.U.B.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef Studeur het volgende:
Pics volgen morgen.
Komme dan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef Studeur het volgende:
Pics volgen morgen.
Je surprise staat in de spoiler!! #spanningopvoerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het niveau hoog!!!
Van wie is déze surprise? HMM?
grgrHeeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
Ja, de volgende surprise is gearriveerd!
Deze is voor
[..]
Je surprise staat in de spoiler!! #spanningopvoerengoedddddd surpriseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het niveau hoog!!!
grgr![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Klojo120 het volgende:
Ja, de volgende surprise is gearriveerd!
Deze is voor
[..]
Je surprise staat in de spoiler!! #spanningopvoerenAIGHT DE CHILLSTE SUPRISE VAN ALLEMAAL IS VOOR MIJ BITCHES! Een hele site voor mij alleen, zien jullie dat maar eens te regelen van die goeie ouwe Sint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het niveau hoog!!!
grgr![]()
Het is echt een mooie site, met mooie gedichten en Doritos en space IK WIL WETEN WIE HET GEMAAKT HEEFT ZODAT IK HEM OF HAAR TEN HUWELIJK KAN VRAGEN
En die speurtocht ga ik acen, let maar op. >=)Yellow markers, biro pen...
Crayon, two chalk kits - blue pigment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |