Zie je! Je werkt echt bij Q!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ze zijn niet groen en gemeen.
Wel bijna gefossiliseerd.
Je neukt met een nerdquote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben geen nerd, mag ik nu niets posten hier?
Ik ben bang dat wij een verschillende Delphi bedoelenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Delphi is nog springlevend hoor. Is een klant van onsPas nog machines gekocht.
Niet Dell popje! Dat is heul iets andersquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Oh dat telt ook? Yay!quote:
Bij de locale Chinees ja? Daar moest hij een paar weken vrij voor nemen?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Q is babi pangang in zijn natuurlijke omgeving aan het onderzoeken op het moment.
Delphi! Dell is geen klant van ons. Delphi wel, o.a. Hongarije.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet Dell popje! Dat is heul iets anders
De meeste programmeertalen kopen geen apparatuurquote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Delphi is ook een bedrijfquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste programmeertalen kopen geen apparatuur.
Is dat een metafoor voor 4 weken lang seks in je slaapkamer met een Chinees vrouwtje?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Q is babi pangang in zijn natuurlijke omgeving aan het onderzoeken op het moment.
Hier ook wel hoor. Niet door mij of mijn team maar wel op de afdeling.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wow, Delphi is nog ergens in gebruik?
Ja, maar dat heeft hier dus geen sodeflikker mee te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |