quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef workhard12 het volgende:
Anti-klacht 2: Naar een feest gaan met 3 studie-maten die ook elke dag sportschool gaan en expres tegen de corpos aan te duwen hahahaha.
Jullie komen er welquote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef workhard12 het volgende:
Maat van mij antwoordt vrij kalm: Luister hendrik-jan of hoe je ook heet. Als jij niet gauw uit mijn gezicht verdwijnt zal ik je ff verbouwen kerel. Kwamen er nog 3 van zijn ''vrinden'' staan. Wij stappen naar voren. Nou ze wisten niet hoe hard ze weg moesten rennen haha.
Waarom loop je nou altijd zo te zeiken? Ga eens van je leven genieten ipv op te scheppen met dat je 2 studies doet, 19 bent en jezelf een enorme high potential vindt. Ga eens leven man.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef workhard12 het volgende:
Wat heeft TS ene hekel aan dat volk genaamd corpsballen.
Om een impressie te geven wat vervelende uitspraken:
-Ja supermooi man, zie ik jou vanavond op de soos ouwe koooning?
-Ja echt helemaal zuur dit, ben moeilijk brak ouwe..
-Ach werken? Pappie maakt wel weer wat over
-Koning!!! Vo voor het corps!
-Ja heb 4 commissies gedaan kerel, ontzettend moooi
Dergelijke lui hebben de neiging om bij elke werkgroep o.i.d. te laat te arriveren met een brakke kop met petje naar achteren. Zonder excuses aan te bieden voor het te laat komen zoals elk fatsoenlijk mens zou doen.
Verder hebben ze het graag over hun pappie etc.
Zeer vermoeiende eikels die geen fatsoenlijke cijfers halen.
Anti-klacht: Omdat ze geen cijfers halen, lui zijn en louter feesten eindigen de corpsballen stuk voor stuk achter den lopende band alwaar TS later langsrijdt in zijn verlengde maserati omdat TS wel gewoon naar de colleges ging.
Colleges.. ook zo iets.. de corpos vinden het leuk keihard door hoogleraar heen te lachen ( waarschijnlijk uit jaloezie voor succesvolle mensen).
In ieder geval, corpos lach maar door.. ik zal jullie uitkering wel betalen.
Anti-klacht 2: Naar een feest gaan met 3 studie-maten die ook elke dag sportschool gaan en expres tegen de corpos aan te duwen hahahaha.
Laatst nog zegt een: Hee ontzettende spoorknor, ga is lekker in de hoek met je biertje staan babbelen over de NS-trein.
Maat van mij antwoordt vrij kalm: Luister hendrik-jan of hoe je ook heet. Als jij niet gauw uit mijn gezicht verdwijnt zal ik je ff verbouwen kerel. Kwamen er nog 3 van zijn ''vrinden'' staan. Wij stappen naar voren. Nou ze wisten niet hoe hard ze weg moesten rennen haha.
Laffe honden ook nog isZo dit was mijn klacht
Ik zie een overeenkomst. Jullie zijn toch geen kloons van elkaar? Maar even een kloonscan doen..quote:Op donderdag 7 november 2013 15:33 schreef Erno-BE het volgende:
Workhard12-topic, gewoon negeren mensen, niet reageren
Nein, Leiden nicht.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef workhard12 het volgende:
Hee erno, al leuk autoritje gehad kerel?
Voor ts zie ik een glansrijke toekomst onder de trein.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maarja, het leven in de trein is dan ook veel beter.
Ik probeer het, maar beschik niet over genoeg inlevingsvermogen om er een voorstelling van te kunnen maken op welke manier je er plezier aan beleeft om kostbare tijd van je leven te spenderen aan het schrijven van dit soort fantasieberichten met een fantasieaccount. Ieder z'n hobby hoor, maar dit lijkt me persoonlijk wel de ultieme vorm van saai tijdverdrijf. Ga naar buiten of ga iets leuks doen met je vrienden ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef workhard12 het volgende:
Ja maar Frank. ALs zij aan mn meis komen, en grapjes maken over dr merkkeuze ( in dit geval d8 ik nickelson jas ofzo.. doet er niet toe) ja dan word t vervelend begrijp je?
Je blijf met je poten van andermans dinnetje af.
Ashley mn chick is gwn mn alles en daar blijf je vanaf.
Dat heeft met respect te maken
Is niet leuk om de spot met ze te drijven omdat hun kapper is overleden!!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:03 schreef workhard12 het volgende:
FIPO: zeer terechte klacht en herkenbaar.
Corpsballen die nog geen 10 kg liften en 8 jaar studeren.
Hahaha kapper schijnen ze ook niet te kunnnen betalen met die lange haren.
Dit compenseren met een hema-pak met stropdas.
Terwijl TS Armani kleding draagtmaar daar niet mee te koop loopt
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:03 schreef workhard12 het volgende:
FIPO: zeer terechte klacht en herkenbaar.
Corpsballen die nog geen 10 kg liften en 8 jaar studeren.
Hahaha kapper schijnen ze ook niet te kunnnen betalen met die lange haren.
Dit compenseren met een hema-pak met stropdas.
Terwijl TS Armani kleding draagtmaar daar niet mee te koop loopt
Pickeyquote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef workhard12 het volgende:
Ja maar Frank. ALs zij aan mn meis komen, en grapjes maken over dr merkkeuze ( in dit geval d8 ik nickelson jas ofzo.. doet er niet toe) ja dan word t vervelend begrijp je?
Je blijf met je poten van andermans dinnetje af.
Ashley mn chick is gwn mn alles en daar blijf je vanaf.
Dat heeft met respect te maken
Je kan wel hard werken maar dan moet je ook correct en productief zijn. Harde werkers die veel fouten maken, zijn niet efficiënt bezig. Ik merk juist dat tijdens college mensen die van het gymnasium af komen vaker braaf hun huiswerk maken omdat ze minder geneigd zijn om de stof te onderschatten.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zijn in ieder geval verstaanbaar in plaats van bepaalde figuren die oerwoudgeluiden menen te moeten maken.
Verder zie ik in de praktijk dat de hardste werkers vaak mensen zijn die zich 'omhoog' gewerkt hebben, komen van de havo of het vmbo bijv.
Maar verder heb ik niets tegen die lui, zijn gezellig bierdrinkers.
Corpsballen neuken wel mooie vrouwen, vriend. Volgens mij ben je gewoon jaloers.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef workhard12 het volgende:
Wat heeft TS ene hekel aan dat volk genaamd corpsballen.
Om een impressie te geven wat vervelende uitspraken:
-Ja supermooi man, zie ik jou vanavond op de soos ouwe koooning?
-Ja echt helemaal zuur dit, ben moeilijk brak ouwe..
-Ach werken? Pappie maakt wel weer wat over
-Koning!!! Vo voor het corps!
-Ja heb 4 commissies gedaan kerel, ontzettend moooi
Dergelijke lui hebben de neiging om bij elke werkgroep o.i.d. te laat te arriveren met een brakke kop met petje naar achteren. Zonder excuses aan te bieden voor het te laat komen zoals elk fatsoenlijk mens zou doen.
Verder hebben ze het graag over hun pappie etc.
Zeer vermoeiende eikels die geen fatsoenlijke cijfers halen.
Anti-klacht: Omdat ze geen cijfers halen, lui zijn en louter feesten eindigen de corpsballen stuk voor stuk achter den lopende band alwaar TS later langsrijdt in zijn verlengde maserati omdat TS wel gewoon naar de colleges ging.
Colleges.. ook zo iets.. de corpos vinden het leuk keihard door hoogleraar heen te lachen ( waarschijnlijk uit jaloezie voor succesvolle mensen).
In ieder geval, corpos lach maar door.. ik zal jullie uitkering wel betalen.
Laatst nog zegt een: Hee ontzettende spoorknor, ga is lekker in de hoek met je biertje staan babbelen over de NS-trein.
Laffe honden ook nog isZo dit was mijn klacht
Erno, waarom ben je topics van 2 jaar geleden aan het doorlezen om ze vervolgens zonder reden te kicken? Gaat alles goed?quote:Op zondag 10 mei 2015 21:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Corpsballen neuken wel mooie vrouwen, vriend. Volgens mij ben je gewoon jaloers.
Hahahaquote:Op maandag 11 mei 2015 12:08 schreef lasters het volgende:
Erno-BE kickt een corps topic omdat hij zelf een knor is en hij bazen de meiden ziet krijgen die hij graag zou willen krijgen maar niet kan krijgen
Corpsballetje gesignaleerdquote:Op donderdag 7 november 2013 15:06 schreef Nobu het volgende:
Types als TS zijn de reden dat er bij ieder fatsoenlijk feest een deurbeleid gevoerd moet worden dat bij de gemiddelde gevangenis niet zou misstaan. Ga lekker in je dorpskroeg je onzekerheid van je afmeppen.
1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |