Beste fokkers,
Het wordt weer tijd voor één van mijn talloze zeer terechte klachten. Ik ben hbo-cursist. Zat eerder op het vwo dus ik ken wel wat mensen die nu universiteit doen. Wat me opvalt is dat deze academici in spé vele, op het eerste oog zeer leuke meiden kennen. Dat valt te merken op facebook, dat ze foto's van op het eerste oog zeer leuke meiden liken of er zelf op staan. Ik ben ook echt wel jaloers want ik ken echt weinig leuke meiden.
Aangezien mijn jaloezie in klaagzang uit, wat eigenlijk niet zou moeten heb ik vandaag iedereen verwijderd van facebook en instagram (op enkele familieleden en beste vrienden na). Zo hoop ik dat de jaloezie wat minder wordt, al denk het haast van niet.
Ook als ik wel eens vanuit school naar de stad loop of op vrijdagmiddag in de trein naar Arnhem zit zie ik ook veel hele leuke meiden. Ik zou ze graag willen leren kennen, al zijn mijn mogelijkheden minimaal.
Ik woon 50 kilometer, een uur reizen van de stad af. Ik wil wel op kamers, maar mijn ouders vinden het geen goed idee. Tevens is het tyfus duur en moet je zelf je hok onderhouden en koken, terwijl het nu voor me wordt gedaan.
Ik wil echt graag hele leuke meiden ontmoeten, maar ik zie echt geen mogelijkheden en ik ben echt jaloers op anderen die wel allerlei leuke meiden kennen. Wordt er soms best depressief van.
Kort samengevat: onbereikbare studentes
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!