Wat heeft TS ene hekel aan dat volk genaamd corpsballen.
Om een impressie te geven wat vervelende uitspraken:
-Ja supermooi man, zie ik jou vanavond op de soos ouwe koooning?
-Ja echt helemaal zuur dit, ben moeilijk brak ouwe..
-Ach werken? Pappie maakt wel weer wat over
-Koning!!! Vo voor het corps!
-Ja heb 4 commissies gedaan kerel, ontzettend moooi
Dergelijke lui hebben de neiging om bij elke werkgroep o.i.d. te laat te arriveren met een brakke kop met petje naar achteren. Zonder excuses aan te bieden voor het te laat komen zoals elk fatsoenlijk mens zou doen.
Verder hebben ze het graag over hun pappie etc.
Zeer vermoeiende eikels die geen fatsoenlijke cijfers halen.
Anti-klacht: Omdat ze geen cijfers halen, lui zijn en louter feesten eindigen de corpsballen stuk voor stuk achter den lopende band alwaar TS later langsrijdt in zijn verlengde maserati omdat TS wel gewoon naar de colleges ging.
Colleges.. ook zo iets.. de corpos vinden het leuk keihard door hoogleraar heen te lachen ( waarschijnlijk uit jaloezie voor succesvolle mensen).
In ieder geval, corpos lach maar door.. ik zal jullie uitkering wel betalen.
Anti-klacht 2: Naar een feest gaan met 3 studie-maten die ook elke dag sportschool gaan en expres tegen de corpos aan te duwen hahahaha.
Laatst nog zegt een: Hee ontzettende spoorknor, ga is lekker in de hoek met je biertje staan babbelen over de NS-trein.
Maat van mij antwoordt vrij kalm: Luister hendrik-jan of hoe je ook heet. Als jij niet gauw uit mijn gezicht verdwijnt zal ik je ff verbouwen kerel. Kwamen er nog 3 van zijn ''vrinden'' staan. Wij stappen naar voren. Nou ze wisten niet hoe hard ze weg moesten rennen haha.
Laffe honden ook nog is

Zo dit was mijn klacht