quote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hahaha, is onze downer uit regio Meppel bezig geweest?
Ik vind het stuk tussen Joure en NO polder best mooi anders.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb het gruwelijke schijt aan de A6/A7. Pluspunt is dat je er 130km/h mag, minpunten zijn onder andere vele controles, matige wegdek, saai en leeg, rotonde Joure en weet ik veel wat nog meer
Ik mail alleen als ik een auto van daar naar de klant heb gebracht. Nooit iets over gehoordquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog even een vraag over de Wismarweg trouwens. Ze vragen of je binnen 3 werkdagen het transportformulier wil mailen. Prima hoor, maar als ik die auto toch al op dat kantoor aflever lijkt me dat overbodig. Of moet ik het gewoon mailen?
Wtf, hoezo dat nou weer. In het vervolg ook maar doen dan, al lijken de ritten bij hun bijna stil te liggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Rubenr3 het volgende:
Ik heb het laatst even gevraagd en zelfs dan wil hij een mailtje met het formulier.
Te lui om zelf te scannen?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:21 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wtf, hoezo dat nou weer. In het vervolg ook maar doen dan, al lijken de ritten bij hun bijna stil te liggen.
Wie ik of hun?quote:
Zij, voor ons is het alleen een extra mailtje sturen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:29 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wie ik of hun?Scannen moeten wij sowieso om de ritbonnen inte vullen, dus dat is voor mij de reden niet
Waar slaat dat nou weer op? Willen ze dat iedereen voor afleveren maar even 10 minuten plaspauze neemt bij de grote gele M, dat kost ze meer dan het schoonmaken van de wc als dat het probleem is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef Viezze het volgende:
Top, bij de feestlocatie in Meerkerk mag je tegenwoordig niet meer naar de wc
Haha dat meen je niet? Dat is wel echt kansloos, zou ik zeker bij de AH/Hotel daar gewoon een half uur gaan koffie drinken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef Viezze het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef Viezze het volgende:
Ja stond op dat bordje bij de receptieDe vorige keer dat ik daar was mocht het nog wel maar toen werd me gezegd dat ik het wel schoon moest houden. Is maar goed dat hij dat zei want normaal pis ik altijd zoveel mogelijk naast de pot natuurlijk
Jeeezus... wat een trieste bedoening weer daar. Ik maakte daar wel vaak gebruik van de wc. Maar hield hem dan ook schoon omdat dat werd gevraagd zoals je idd zegt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef Viezze het volgende:
Vervelend zeg.. En inderdaad ook lullig dat ze je meteen als een fraudeur bestempelen. Ik heb zelf ook wel is per ongeluk een uur te veel geboekt omdat ik verkeerd op de klok keek, toen werd ik (AR) gewoon opgebeld waarom het zo lang duurde en was de fout snel verholpen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef trolley het volgende:
Ik krijg net een mailtje van de administratie van EW over dat ik in oktober gefraudeerd zou hebben met het uren invullen op drie ritten. Namelijk op 21, 23 en 25 oktober, en volgens de administratie zou ik tweemaal een halfuur te veel hebben geschreven, en op de 23ste zelfs een uur te lang. Ik citeer: ''Dit is niet de bedoeling, en heet fraude plegen.''
Dat snap ik ook wel, alleen nu is het punt dat dit in de herfstvakantie viel en ik werk vanuit Heerenveen. En tijdens de herfstvakantie lag het spoor er tussen Heerenveen - Steenwijk uit, waardoor ik telkens vanaf Steenwijk met de bus het laatste stuk moest reizen, wat dan weer direct dat halfuur langere reistijd verklaart. En op de 23ste moest ik zowel op het traject Olst - Zwolle het laatste stuk met de bus, als Steenwijk - Heerenveen, wat dus dat uurtje langer aan reistijd verklaart.
Maar even een vriendelijk mailtje terug sturen, dat ik hierdoor langer over m'n terugreis heb gedaan. En dat ik het natuurlijk helemaal niet erg vind dat ze me beschuldigen van fraude.
Raamsdonksveer was altijd wel prettig ja, behalve dat je een heel eind moest lopen voor dat je bij de bus halte was, om dan ook nog is 40 minuten in de bus naar Breda te zitten. Om één of andere reden was het ook altijd schijt weer als ik daar was, en miste ik doorgaans de bus op een minuutquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vond/vind die grote uit Raamsdonksveer, die nu in Breukelen zit altijd wel ideaal. Prima personeel, koffie/thee/choco, en een grote sanitair ruimte waar je ongezien heen kan lopen. Dat laatste was vooral handig toen ik daar op het bedrijventerrein liep vanaf de verre bushalte, en er ineens een bommenwerper aka meeuw zijn strontlading op mijn hoofd, rugzak en jas deponeerde![]()
.
Gewoon gelijk opbellen lijkt mij, is wel het snelste.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:35 schreef trolley het volgende:
Ik krijg net een mailtje van de administratie van EW over dat ik in oktober gefraudeerd zou hebben met het uren invullen op drie ritten. Namelijk op 21, 23 en 25 oktober, en volgens de administratie zou ik tweemaal een halfuur te veel hebben geschreven, en op de 23ste zelfs een uur te lang. Ik citeer: ''Dit is niet de bedoeling, en heet fraude plegen.''
Dat snap ik ook wel, alleen nu is het punt dat dit in de herfstvakantie viel en ik werk vanuit Heerenveen. En tijdens de herfstvakantie lag het spoor er tussen Heerenveen - Steenwijk uit, waardoor ik telkens vanaf Steenwijk met de bus het laatste stuk moest reizen, wat dan weer direct dat halfuur langere reistijd verklaart. En op de 23ste moest ik zowel op het traject Olst - Zwolle het laatste stuk met de bus, als Steenwijk - Heerenveen, wat dus dat uurtje langer aan reistijd verklaart.
Maar even een vriendelijk mailtje terug sturen, dat ik hierdoor langer over m'n terugreis heb gedaan. En dat ik het natuurlijk helemaal niet erg vind dat ze me beschuldigen van fraude.
Ja, vaak slecht weer. Lopen in de regen en sneeuw vanaf die bushaltes.. Begin februari 2012 volgens mij, toen lag er zo veel sneeuw. Ben toen 6 uur onderweg geweest vanaf Raamsdonksveer naar ergens bij Den Haag. We hebben die auto daar moeten uitgraven op het terrein, kreeg bekers warme choco mee van ze voor onderwegquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:40 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Raamsdonksveer was altijd wel prettig ja, behalve dat je een heel eind moest lopen voor dat je bij de bus halte was, om dan ook nog is 40 minuten in de bus naar Breda te zitten. Om één of andere reden was het ook altijd schijt weer als ik daar was, en miste ik doorgaans de bus op een minuut
Ja, precies. Dat heb ik ook redelijk vaak dat m'n bus/trein 5 minuten te laat is en dat ik daardoor m'n aansluiting mis, dan loop je zo een halfuur vertraging op. Alleen als dat gebeurt, vul ik op de ritbon in dat ik vertraging heb opgelopen op de terugweg. Alleen was het in de herfstvakantie zo dat er de gehele week geen treinen reden tussen Steenwijk - Heerenveen, dus ik heb er geen moment bij stil gestaan om dat dusdanig als 'vertraging' door te voeren op de ritbonnen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Gewoon gelijk opbellen lijkt mij, is wel het snelste.
En gaan ze serieus alle uren checken met het ov? Dan mogen ze in hun administratie/planningsysteem wel een koppeling maken die gelijk alle vertragingen er bij zet. Ik heb ook zo vaak door een bus die 5 min te laat is een trein gemist, en dan mis je daarna ook je overstap op de volgende trein. En als je naar Schubbekutteveen-Tjietjerkstradeel-lutjebroek-Tsjalleberd of weet ik veel wat moet, dan kan dat zo maar meer dan een uur extra kosten. Maar dan zet ik dat er wel als opmerking bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |