Die van EW negeer ik inderdaad, want ik doe het toch al goedquote:Op maandag 11 november 2013 17:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, aangezien je met die EW-meldingen ook nooit iets deed, verbaast het me niks dat je ook deze genegeerd hebt
Nee eerst met OV naar Arnhem en dan de auto naar Groningen rijden.quote:Op maandag 11 november 2013 17:38 schreef S-RS het volgende:
Moest je anders terug van Groningen naar Arnhem met de trein? Beetje krang ook
Wat is daar anders aan dan met de trein van Groningen naar Arnhem?quote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee eerst met OV naar Arnhem en dan de auto naar Groningen rijden.
Ik las van Arnhem naar Groningen.quote:Op maandag 11 november 2013 17:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan met de trein van Groningen naar Arnhem?
Jup, gaat hier net zo. De centralisten plannen zichzelf altijd op de leukste ritjes. (dus naar Rotterdam enzo.)quote:Op maandag 11 november 2013 13:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
[..]
Ah ja, EW maakt zichzelf weer lekker belachelijk. Mja, is niks nieuws. Zo gaat het op ieder kantoor.
Wat is er zo leuk in Rotterdam dan? De laatste keer dat ik er was sprongen de tranen nog in m'n ogen zo lelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 19:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, gaat hier net zo. De centralisten plannen zichzelf altijd op de leukste ritjes. (dus naar Rotterdam enzo.)
De stad zelf is niks aan, maar een enkeltje Uithuizen -> Rotterdam is toch goed voor al gauw 4 uur enkele reis.. En dan vaak leeg terug. (of, in het geval van ziekenvervoer daar een paar uur wachten en dan terug) waarbij dat laatste (het leeg terug) erg relaxed is, zeker als je 1 van de " Nieuwere" E-klasses mee mag.quote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk in Rotterdam dan? De laatste keer dat ik er was sprongen de tranen nog in m'n ogen zo lelijk.
Alleen al om dit is Rotterdam een bazenstad:quote:Op maandag 11 november 2013 19:08 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk in Rotterdam dan? De laatste keer dat ik er was sprongen de tranen nog in m'n ogen zo lelijk.
En wat nou als je voetbal een baggersport vind?quote:Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alleen al om dit is Rotterdam een bazenstad:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ik het persoonlijk nog steeds een leuke stad vindenquote:Op maandag 11 november 2013 19:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En wat nou als je voetbal een baggersport vind?
Ah vandaar.. Ik vind het helemaal niks. Veel te agressief en gehaast allemaal.quote:Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan zou ik het persoonlijk nog steeds een leuke stad vindenMaar ik kom dan ook uit de buurt.
Terecht afgedroogd door Ajaxquote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik houd van Groningen.Maar Utrecht vind ik ook een mooie stad, net als Nijmegen. NEC hoera!
Groningenquote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Sarasi het volgende:
Ik houd van Groningen.Maar Utrecht vind ik ook een mooie stad, net als Nijmegen. NEC hoera!
Heerlijk die eerste warme dagen in het Noorderplantsoen, lekkere dames kijken.quote:
Om heel eerlijk te zijn; nog nooit gedaan. Wel daar vlakbij stage gelopen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heerlijk die eerste warme dagen in het Noorderplantsoen, lekkere dames kijken.
Watquote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heerlijk die eerste warme dagen in het Noorderplantsoen, lekkere dames kijken.
Ik geloof dat Groningen verschillende malen op rij verkozen is tot stad met de knapste studentesquote:
Ik studeer wiskunde man.quote:Op maandag 11 november 2013 20:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Groningen verschillende malen op rij verkozen is tot stad met de knapste studentes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |