Ja zo overstuur raak ik ook van een groot deel van de Nederlandse mannen,maar als je even beetje goed zoekt zie je nog echte Hollandse kerelsquote:
Ah, zoals?quote:
Maar ondertussen laat je je onderspuiten door Marokkaanse turboejaculaties?quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja zo overstuur raak ik ook van een groot deel van de Nederlandse mannen,maar als je even beetje goed zoekt zie je nog echte Hollandse kerels
Ik val alleen op Hollanders en Schotten, de rest kan me weinig boeien, daarbij blijven Marokkaantjes wel bij mij uit de buurt, heb twee van die grote onreine honden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat je je onderspuiten door Marokkaanse turboejaculaties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marokkanen topic waarin de Marokkaanse man wordt geportretteerd als dé echte vent waar iedere vrouw op zit te wachten
Eindresultaat: gevangen achter een sluier. Wat een geweldige kerels toch die Marokkanen![]()
![]()
Welke vrouw wil dit nou niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |