Kunnen we de gemiddelde cijfers per maand krijgen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij had er dan ook veel langer de tijd voor.
Oh sorry hoor, zal ik jullie even alleen laten ?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Trekt minder nieuwe mensen aan.
Nee hoor. Voor je het weet ben je bij Dickies in bed beland.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, zal ik jullie even alleen laten ?
Ik ben nog nooit voor ik het wist bij iemand in bed beland...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor je het weet ben je bij Dickies in bed beland.
Is ItaintovertillIsing zijn moederquote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MILF?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is ItaintovertillIsing zijn moeder
Volgens mij heeft'ie gewoon eelt op z'n pielemuis van het 24/7 fappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de kelder van zijn moeder?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft'ie gewoon eelt op z'n pielemuis van het 24/7 fappen.
Wie weet...#durftevragenquote:
Meno?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh het schiet nog niet echt op met die pauzes!
Je hebt genoeg oefening met orgies nuquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit voor ik het wist bij iemand in bed beland...
I'll try anything once
You had my curiosity. But now you have my attentionquote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt genoeg oefening met orgies nu
En homo's!quote:
Curiosity killed the cat, attention destroyed the.....quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You had my curiosity. But now you have my attention.
Butt hole?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Curiosity killed the cat, attention destroyed the.....
Scheer mij niet over 1 kam met pussyfolk!!!quote:
Nee, dat zijn negers.quote:
Doe eens niet zo krampachtig tov gleufdierenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheer mij niet over 1 kam met pussyfolk!!!
They are my best friends!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo krampachtig tov gleufdieren
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo zie ik Ang3l voor mij als er een gleufdier voor hem staat.
Ik kom toch geregeld in t wild in contact met deze dieren.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo zie ik Ang3l voor mij als er een gleufdier voor hem staat.
Ja, maar wat mot je ermee verder?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom toch geregeld in t wild in contact met deze dieren.
Misschien wel meer dan jij
Niet je rug toekeren en heel rustig kleine stapjes achteruit nemen totdat je buiten direct bereik bent in dat geval.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk want zo vaak kom ik niet buiten.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wel meer dan jij
Sorry, none of the abovequote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
MILF's, kelders en fappen? Count me in.
Shoppen, zingen, dansen, knuffelen, film kijken, zoenen, lachen, eten.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wat mot je ermee verder?.
Ik hoor meneer Attenborough al een voice over doenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet je rug toekeren en heel rustig kleine stapjes achteruit nemen totdat je buiten direct bereik bent in dat geval.
Zoenen? Dat doe je toch alleen maar met kast hetero's?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shoppen, zingen, dansen, knuffelen, film kijken, zoenen, lachen, eten.
Je mag ook onder.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Sorry, none of the above
Sja, dan kan je hem er net zo goed ook ff inhangen lijkt mequote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook wel eens met vrouwen hoor. Al is dat weer ff geleden.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zoenen? Dat doe je toch alleen maar met kast hetero's?
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan kan je hem er net zo goed ook ff inhangen lijkt me.
Nope check check check uhm nope nope check checkquote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Friction is friction my dear Angel.quote:
Zonder wrijving geen glans zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Friction is friction my dear Angel..
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nope check check check uhm nope nope check check
En orgies.
Yeah!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:52 schreef Seikcid het volgende:
There's a fraction too much friction.
Ik zou zeggen time for the next step. Bioscoopje dan maar denk ik ?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wat hebben we een hoop gedaan al he!
Kwijlen op Thor?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik zou zeggen time for the next step. Bioscoopje dan maar denk ik ?
Ang3ls glijmiddel?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans zeg ik altijd maar
Associaties met anale seks?quote:
Heb ik nog wel een fout verhaal overquote:Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ang3ls glijmiddel?
[ afbeelding ]
Nee, ik maakte het liedje af!!!!quote:
Ja de tekst ken ik verder niet.quote:
There's a fraction too much friction, yeah.quote:
Een "fout" verhaal? Heb je ook nog goede dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een fout verhaal over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |