Kunnen we de gemiddelde cijfers per maand krijgen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij had er dan ook veel langer de tijd voor.
Oh sorry hoor, zal ik jullie even alleen laten ?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Trekt minder nieuwe mensen aan.
Nee hoor. Voor je het weet ben je bij Dickies in bed beland.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, zal ik jullie even alleen laten ?
Ik ben nog nooit voor ik het wist bij iemand in bed beland...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor je het weet ben je bij Dickies in bed beland.
Is ItaintovertillIsing zijn moederquote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MILF?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is ItaintovertillIsing zijn moeder
Volgens mij heeft'ie gewoon eelt op z'n pielemuis van het 24/7 fappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In de kelder van zijn moeder?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft'ie gewoon eelt op z'n pielemuis van het 24/7 fappen.
Wie weet...#durftevragenquote:
Meno?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh het schiet nog niet echt op met die pauzes!
Je hebt genoeg oefening met orgies nuquote:Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit voor ik het wist bij iemand in bed beland...
I'll try anything once
You had my curiosity. But now you have my attentionquote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt genoeg oefening met orgies nu
En homo's!quote:
Curiosity killed the cat, attention destroyed the.....quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You had my curiosity. But now you have my attention.
Butt hole?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Curiosity killed the cat, attention destroyed the.....
Scheer mij niet over 1 kam met pussyfolk!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |